פלרמו סיציליה בתי מלנות מומלצים למשפחות

פלרמו בירת סיציליה – 10 מלונות מומלצים עם ילדים

לא חסרים מלונות בפלרמו בירת סיציליה – אבל אם אתם מתכננים להגיע אל פלרמו עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון ברשימה זו של מלונות מומלצים בפלרמו למשפחות עם ילדים הכוללת גם דירות נופש מומלצות בפלרמו למשפחות, בתי הארחה משתלמים ועוד פתרונות לינה בפלרמו שזכו לביקורות טובות ממשפחות עם ילדים

הזמנת דילים לפלרמו | הזמנת דילים לקטניה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

הרשימה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בפלרמו עם ילדים המופיעים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות שדירגו מלונות בפלרמו, בירת סיציליה, לאחר חופשה משפחתית עם ילדים. ניסינו לכלול ברשימה פתרונות לינה בפלרמו שמומלצים למשפחות במגוון של רמות מחירים, עם דגש מיוחד על אירוח משתלם ויחס טוב בין המחיר לתמורה.

טיול בסיציליה עם ילדים – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בסיציליה – השוואת מחירים, טיפים ומבצעים

טיסות לסיציליה – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מלונות מומלצים בסיציליה (ברחבי האי) למשפחות עם ילדים

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

10 מלונות מומלצים בפלרמו עם ילדים


בי אנד בי סנטרוסיטה – B&B Centrocittà 

בית ההארחה בי אנד בי סנטרוסיטה ממוקם 800 מטרים מקתדראלת פלרמו (Palermo) ומציע חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם וארון בגדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר איטלקית. צוות דלפק הקבלה דובר אנגלית, צרפתית ואיטלקית וישמח לסייע בכל עניין, 24 שעות ביממה. בהשוואה אל מלונות בפלרמו בית ההארחה מציע תמורה טובה יחסית למחיר המשתלם וזוהי אחת הסיבות העיקריות לציונים הגבוהים שהוא מקבל ברשימות מלונות מומלצים בפלרמו למשפחות עם ילדים

תיאטרון פוליטאמה (Teatro Politeama) נמצא 9 דקות הליכה מהמקום. נמל התעופה הקרוב, Falcone-Borsellino, ממוקם 24 קילומטרים משם.  עוד נקודות עניין פופולאריות באזור כוללות את Palazzo dei Normanni ו-Vucciria. בית המלון ממוקם 400 מטרים מתיאטרון מאסימו (Teatro Massimo).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות בלארה קאסה וקאנצה – Bahlara Case Vacanza

בלארה קאסה וקאנצה הוא בית דירות נופש בפלרמו בירת סיציליה המציע למשפחות יחידות אירוח ממוזגות בשירות עצמי. כל יחידה כוללת מרפסת ומעוצבת בסגנון קלאסי. בנוסף יש ביחידה מטבח וטלוויזיה עם מסך שטוח. חדר האמבט הפרטי כולל מייבש שיער ומקלחת. יחסית אל מלונות בפלרמו למשפחות דירות הנופש מציעות אופציה מרווחת יותר וכוללת אפשרות בישול עצמי כך שאין פלא שמלון הדירות מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בפלרמו עם ילדים.

המקום מרוחק 15 דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת המרכזית של פלרמו (Palermo Centrale Train Station). קתדראלת פלרמו נמצאת 350 מטרים מהמקום. זהו מיקום מרכזי לחופשה בפלרמו עם נגישות טובה לאטרקציות בסיציליה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה קאלה רוּמְז – Kala Rooms

קאלה רוּמְז, בית הארחה מומלץ בפלרמו למשפחות, מציע חדרים ממוזגים עם חדר רחצה פרטי ושולחן עבודה בכל חדר, 1.3 קילומטרים מקתדראלת פלרמו ו-1.7 קילומטרים מ-Palazzo dei Normanni.

כל חדר כולל גם ארון בגדרים וטלוויזיה מתקדמת. חלק מהחדרים כוללים מרפסת. ארוחת בוקר איטלקית זמינה מדי בוקר בבית הקפה הסמוך. היחס הטוב בין העלות לתמורה בהשוואה אל מלונות בפלרמו הוא אחת הסיבות הראשיות למיקמומים הגבוהים של בית ההארחה בדירוגי בתי מלון מומלצים בפלרמו למשפחות עם ילדים

ווּצ'יריה (Vucciria) נמצאת 450 מטרים מבית ההארחה. שדה התעופה הקרוב, Falcone-Borsellino, ממוקם 31 קילומטרים בלבד מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה בי אנד בי אָיי טינטורי – B&B Ai Tintori

בי אנד בי אָיי טינטורי, בית הארחה בפלרמו סיציליה נמצא 400 מטרים משוק ווּצ'יריה (Vucciria) ו-2 קילומטרים ממפרץ פלרמו. הוא מציע למשפחות המגיעות אל פלרמו עם ילדים חדרים מעוצבים בסגנון מודרני עם מרפסת, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת ישיבה ומיני בר. בחדר הרחצה הצמוד ניתן למצוא חלוקי רחצה, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

ארוחת בוקר איטלקית עם הרבה אפשרויות לילדים וחובבי הטעם המתקתק מוגשת מדי יום, כאשר פריטים מתובלים ניתנים להזמנה על-פי בקשה. מטבח משותף זמין על-פי בקשה. בהשוואה אל מלונות בסיציליה באותה רמת מחירים טינטורי מציע תמורה משתלמת וזוהי אחת הסיבות המרכזיות למיקומים הגבוהים שלו ברשימות מלונות מומלצים בפלרמו עם ילדים

בית ההארחה ממוקם 1.5 קילומטרים מתחנת הרכבת המרכזית של פלרמו (Palermo Centrale Train Station) ו-30 דקות נסיעה משדה התעופה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


לה קסטה די קאסה פרופסה – La casetta di Casa Professa

לה קסטה די קאסה פרופסה היא דירת נופש בפלרמו הנמצאת במרכז פלרמו – 500 מטרים מקתדראלת פלרמו ו-900 מטרים מ- Palazzo dei Normanni. החדרים ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם.

הדירה כוללת סלון ומטבח מצויד במלואו עם תנור – אופציות נדירות בקרב מלונות בפלרמו המקנות לדירת הנופש ביקורות מצויינות בהמלצות על מלונות מומלצים בפלרמו עם ילדים. בנוסף, יש בדירה טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה עם אמבטיה או מקלחת ובידה.

האורחים נהנים מישיבה רוגעת באזור הטרקלין המשותף. ויה מאקֶדה (Via Maqueda) נמצאת 200 מטרים מהדירה, ואילו ווּצ'יריה (Vucciria) – 600 מטרים ממנה. שדה התעופה הקרוב, Falcone-Borsellino, ממוקם 24 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


קאסה וקאנצה פלאביה – Casa Vacanze Flavia

קאסה וקאנצה פלאביה, דירת נופש בשירות עצמי בפלרמו, נמצאת במיקום מעולה עבור חופשה בסיציליה עם ילדים – 5 דקות הליכה מהתחנה המרכזית של פלרמו

הדירה ממוזגת וכוללת טלוויזיה במסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח מודרני, פינת אוכל ומכונת כביסה. חדר הרחצה כולל מייבש שיער. גם במקרה זה, האפשרויות של בישול וכביסה עצמיים שקשה למצוא בעת חיפוש מלונות בפלרמו – יחד עם המיקום המרכזי – הן היתרונות שמתבלטים בהמלצות על הדירה בביקורות על מלונות מומלצים בפלרמו למשפחות עם ילדים.

מפרץ פלרמו נמצא 2.3 קילומטרים משם. אל שוק בלארו (Ballarò) ניתן להגיע ב-5 דקות הליכה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אין פלרמו הרת' – In Palermo's Hearth

אין פלרמו הרת' ("בלב פלרמו"), דירה מומלצת לחופשה בפלרמו המשקיפה לעיר וממוקמת 1.3 קילומטרים מקתדראלת פלרמו ו-4 דקות הליכה מתיאטרון פוליטאמה (Teatro Politeama).

הדירה כוללת 2 חדרי שינה, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיזוג אוויר. ישנו אזור ישיבה ומטבח המצויד בתנור. אלו אפשרויות נוחות למשפחות בהשוואה אל מלונות בפלרמו המקנות לדירת הנופש מיקומים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בפלרמו עם ילדים

כיכר פוליטאמה (Piazza Politeama) נמצאת 5 דקות הליכה מהדירה, ואילו תיאטרון מאסימו (Teatro Massimo) ממוקם 600 מטרים ממנה. שדה התעופה של סיציליה, Falcone-Borsellino, נמצא 23 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


קאסה פטרה אי קווארו קאנטי – Casa Petra ai Quattro Canti 

קאסה פטרה אי קווארו קאנטי היא דירת נופש במרכז פלרמו הכוללת מרפסת, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם.

בנוסף, יש מטבח הכולל תנור, כמו גם מצעים ומגבות. יש גם מרכז ספא כך שהדירה משלבת בין נוחות של מרחב ואפשרות בישול לבין יתרונות של ספא שבדרך כלל תמצאו רק בקרב מלונות בפלרמו (ולא בדירות נופש) כך שאין פלא שהדירה זוכה לשבחים רבים בדירוגי בתי מלון מומלצים בפלרמו עם ילדים.

האזור פופולארי בעיקר בקרב אוהבי גולף. קתדראלת פלרמו נמצאת 500 מטרים מהדירה ואילו Palazzo dei Normanni – קילומטר אחד ממנה. שדה התעופה הקרוב, Falcone-Borsellino, נמצא 31 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


א קאסה די אלבה – A Casa di Alba

א קאסה די אלבה, מלון מומלץ בפלרמו סיציליה, נמצא 400 מטרים מקתדראלת פלרמו ומציע אינטרנט אלחוטי והליכי צ'ק-אין וצ'ק-אאוט מהירים. המקום סמוך ל-Palazzo dei Normanni (פלאצו די נורמאני), Via Maqueda (ויה מקדה) ו-Vucciria (ווצ'יריה). 1.1 קילומטרים משם נמצא תיאטרון מאסימו (Teatro Massimo).

כל חדר כולל שולחן עבודה וטלוויזיה עם מסך שטוח. בנוסף, יש חדר אמבט צמוד עם מוצרי טיפוח חינם, בעוד שחלק מהחדרים כוללים מרפסת ואחרים כוללים נופים לגן. החדרים כולם ממוזגים וכוללים ארון בגדים. ניתן ליהנות מדי יום מארוחת בוקר קונטיננטלית או בסגנון מזנון. זהו מלון נחמד וידידותי הזוכה להמלצות טובות בכל דירוג מלונות מומלצים בפלרמו עם ילדים

שוק בלארו (Ballaro Market) נמצא 1.1 קילומטרים מהמקום, בעוד שכיכר פוליטאמה (Piazza Politeama) נמצאת רק 18 דקות הליכה ממנו. שדה התעופה הקרוב, Falcone-Borsellino, נמצא 23 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אפארטאמנטו בלמונטה – Appartamento Belmonte

אפארטאמנטו בלמונטה היא דירת נופש מומלצת בפלרמו עם נופים לעיר – 1.1 קילומטרים מקתדראלת פלרמו (Palermo Cathedral) ו-1.6 קילומטרים מ- Palazzo dei Normanni(פלאצו די נורמאני). אינטרנט אלחוטי זמין חינם.

הדירה כוללת סלון עם טלוויזיה במסך שטוח ונגן DVD. חניה פרטית זמינה לאורחים.

תיאטרון פוליטאמה (Teatro Politeama) נמצא 2 דקות הליכה מהדירה, בעוד שכיכר פוליאטמה (Piazza Politeama) ממוקמת 3 דקות הליכה ממנה. זהו מיקום מוצלח עבור חופשה בפלרמו ואין פלא שהדירה זוכה לציונים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בפלרמו עם ילדים. שדה התעופה הקרוב, Falcone-Borsellino, נמצא 23 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

פלרמו - בתי מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל