בתי מלון למשפחות בפראג

10 מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים

פראג היא אחד היעדים החביבים ביותר עבור ישראלים לטיולי משפחות בחו"ל ובירת צ'כיה באמת מדהימה ביופיה. אבל כאשר מגיעים לחופשה משפחתית בפראג עם הילדים כדאי לבחור מלון מומלץ המתמחה באירוח משפחות עם ילדים – לכן הרכבנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים הכוללת בתי מלון מומלצים שנותנים למשפחות הרבה יותר – כמו אפשרות להזמין בייביסיטר לחדר המלון שתאפשר להורים ליהנות מדייט לילי בפראג, מלון שיש לו פארק מים, מלונות שיכינו לילדים בחדר סיפורי ילדים וצעצועים עם השם שלהם, ועוד

דילים לפראג במבצע             |           טיולים מאורגנים בצ'כיה

פראג בירת צ'כיה מלאה במבנים היסטוריים ואדריכלות מגוונת ומרשימה ביותר. מלבד זאת, היא מרכז תרבותי אירופאי מלא במוזיאונים, גלריות, מועדוני מוזיקה ועוד. משפחות שמגיעות לחופשה משפחתית בפראג או בתור נקודת הפתיחה של טיול בצ'כיה עם ילדים יוכלו לקחת את הילדים לאטרקציות כמו גן החיות, תיאטרון הבובות המסורתי או הטירה של פראג. פראג היא בהחלט יעד נהדר לחופשה משפחתית: אספנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים בפראג למשפחות שיהפכו את החופשה למושלמת ויבטיחו שגם הילדים וגם ההורים ייהנו. תוכלו לבחור בין מלון דירות עם תחושה ביתית (מומלץ במיוחד למשפחות גדולות יותר), מלון שבנוי במבנה היסטורי מרהיב בין גנים ירוקים או מלון יוקרתי במרכז העניינים.  כדי לעזור לכם בבחירת המלון המתאים, אספנו בשבילכם עשרה בתי מלון מומלצים בפראג המתמחים באירוח משפחות עם ילדים שיהפכו את החופשה עם הילדים לנוחה ונעימה יותר. 

בפראג יש הרבה מסעדות טובות וידידותיות למשפחות. במסעדת ויפטונה ריילוויז למשל, תוכלו לאכול בעודכם צופים ברכבת המיניאטורית הנוסעת ברחבי המסעדה ומגישה משקאות לאורחים, ולהזמין מתוך תפריט הילדים שבמקום.

לפני חופשה בפראג אל תוותרו על הכתבה המורחבת שהכנו עבורכם על אטרקציות בפראג המתאימות למשפחות בכתבה פראג עם ילדים

עוד לא הזמנתם טיסה לפראג? המדריך המפורט שהכנו עבורכם יחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת טיסות לפראג

כדאי לברר איזה הופעות בידור ואילו אירועי ספורט גדולים מתקיימים בפראג בזמן החופשה שלכם (ולהזמין כרטיסים) באמצעות לוח האירועים אונליין של הופעות בפראג

מגיעים לחופשה בפראג ושוקלים לשכור רכב ולטייל בצ'כיה? זה יכול להיות זול בהרבה ממה שחשבתם בעזרת השוואת המחירים והטיפים החשובים שאספנו עבורכם על השכרת רכב בצ'כיה

אם אתם מתכננים לשלב טיול אופניים במהלך החופשה המשפחתית בפראג, כדאי לכם לקרוא את המדריך שלנו על השכרת אופניים בפראג

לפני שאתם יוצאים לחופשה בצ'כיה, מומלץ לקרוא את המדריך לתקשורת עם סים לצ'כיה, על מנת שתוכלו להישאר מחוברים, ולהשתמש בסמארטפון בנוחיות ובמחירים משתלמים.

10 בתי מלון מומלצים בפראג עם ילדים

אקווה פאלאס פראג Aquapalace Hotel Prague

המלון בתוך מתחם פארק המים אקווה פאלאס הוא מלון המשפחות המומלץ ביותר לחופשה בפראג עם ילדים. המלון מבטיח לילדים חופשה בלתי נשכחת. בפארק המים שבמתחם יש בריכות עם מגלשות, גלים, ספינת פיראטים ועוד משחקים ואטרקציות. במלון תוכלו להזמין חדר משפחות מרווח במיוחד לזוג ושני ילדים, שמגיע עם מיטה זוגית להורים ומיטת קומתיים לילדים.

רוב החדרים כוללים גישה בלתי מוגבלת לפארק המים, אליו ניתן להגיע בקלות מהמלון.  במסעדה יש מנות לילדים ובופה ידידותי לילדים.

יש אפשרות להוסיף עריסה לתינוק עד גיל שנתיים (אחת בחדר) בחינם, ומיטה נוספת לילד בתוספת תשלום (מיטה אחת נוספת בחדר).  במלון אקווה פאלאס תוכלו להשכיר סרטים בתוספת תשלום ולצפות בהם בחדר.

החדרים כוללים מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי, כספת, מייבש שיער, מוצרי טואלטיקה, טלוויזיה עם נגן דיוידי וערוצי לוויין ועוד. במתחם יש ספא עם סאונה וג'קוזי, וניתן ליהנות בו מטיפולים שונים ומגוונים. שימו לב שהמתקנים והשירותים בספא הם בתוספת תשלום.

האקווה פאלאס אומנם נמצא ממש מחוץ לפראג ולא בתוך העיר, אך המלון מספק הסעות לאורחי המלון בחינם מדי יום לעיר (לתחנות הרכבות צ'ודוב ואופטוב)  ובחזרה. במידה ואתם משכירים רכב, תוכלו להחנות אותו בחנייה של המלון בעלות של 10 אירו ליום. כמו כן, תוכלו להזמין מהמלון הסעה במיניבוס שמתאים לעד 7 אנשים ויסיע אתכם לאטרקציות המרכזיות בעיר לפי בקשתכם. מכל סיבות אלו, האקווה פאלאס הוא בחירה טבעית לראש רשימת מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים, למרות מיקומו מחוץ לפראג.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

קאסל רזידנס Castle Residence Praha

מלון הקאסל רזידנס ממוקם באזור יפהפה של פראג, במרחק של 15 דקות נסיעה מהעיר העתיקה. המלון מעט מרוחק מהאזורים המרכזיים, אך מספק הסעה בחינם לתחנות הרכבת הקרובות. אם אתם משכירים רכב, תוכלו להחנות בחינם את הרכב שלכם במתחם. בקאסל רזידנס תוכלו להשכיר חדרי משפחה כל כך מרווחים, שתשכחו לרגע שאתם בחדר מלון. קיימת אפשרות לבקש מצוות המלון להוסיף עד שתי עריסות בחדר בחינם לתינוקות עד גיל שנתיים (בתיאום מראש).

רוב החדרים כוללים ארוחת בוקר טובה, ובהם תמצאו טלוויזיה, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי בחינם, מקרר, קומקום ועוד. בחצר הירוקה והיפהפייה של המלון יש גן שעשועים נחמד לילדים, ובנוסף על כך במסעדה יש חדר משחקים ואפילו שני מסלולי באולינג קטנים.

ההורים יוכלו להירגע באזור הספא הכולל ג'קוזי, סאונה ובריכה. תוכלו להשכיר אופניים ולרכב בסלול האופניים הנחמד שנמצא בקרבת מקום, או לבקר בגנים הבוטניים אליהם תוכלו להגיע בהסעה החינמית שמספק המלון (חמש דקות נסיעה). במקום נערכים שיעורי יוגה ופילאטיס (בתשלום). במידת הצורך תוכלו גם להשתמש במכונת הכביסה ובמטבח שבמתחם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון שאטו סנט האוול Chateau St. Havel – Wellness Hotel

מלון שאטו סנט האוול הוא אופציה באמת מיוחדת ללינה בחופשה משפחתית בפראג. המלון נמצא בתוך מבצר שעוצב מחדש באמצע המאה ה19 בסגנון נאו-גותי, לצד פארק ירוק יפהפה בו יש גן שעשועים קטן.

המלון מציע חדרי משפחה מפוארים וגדולים במיוחד שהם בעצם שני חדרים מחוברים שכוללים ארוחת בוקר מצוינת, טלוויזיה, כספת, מיזוג אוויר, מייבש שיער, מוצרי טואלטיקה, קפה ותה להכנה עצמית ועוד. ניתן לבקש להוסיף עריסה אחת לחדר (מותנה באישור מההנהלה) לתינוקות עד גיל שנתיים בחינם או מיטה נוספת אחת לחדר בתוספת תשלום.

בשאטו סנט האוול תוכלו לשחק גולף במגרש הגולף הפופולרי שבמתחם (בתוספת תשלום). השימוש במתקנים ובשירותים של הספא גם הם בתוספת תשלום, אך יש אפשרות להזמין חבילות לינה וספא. במלון יש חנייה ואינטרנט אלחוטי בחינם לאורחים. המלון יוצא הדופן מככב ברשימות מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

ריממבר רזידנס Remember Residence

ריממבר רזידנס בפראג הוא מלון דירות נופש מיוחד ויפהפה שנמצא במרחק הליכה של כרבע שעה מגשר קארל. המלון מתאים במיוחד למשפחות גדולות, כיוון שיש בו דירות גדולות שמתאימות לחמישה אנשים או פחות.  יש אפשרות, בתיאום מראש, להוסיף לדירה עריסה אחת לתינוק עד גיל שנתיים או מיטה נוספת אחת לילד עד גיל שש ללא תוספת תשלום. בנוסף, צרו קשר עם צוות המלון לפני שאתם מגיעים והם ישמחו לעזור ולספק לכם בדירה משחקים, צעצועים, שמיכות, כיסאות לילדים ועוד. בכל דירה יש ערסל מהנה שוודאי ישמח את הילדים.

הדירות מרווחות מאוד, יש בהן מטבח מאובזר שכולל מכונת נספרסו להכנת קפה, מיקרוגל, טוסטר, מקרר ועוד. כמו כן בדירות יש גם חדר אמבטיה פרטי, בו יחכו לכם מוצרי טואלטיקה ומגבות. דירות הדלוקס משתרעות על פני שתי קומות, ויש בהן שני חדרי אמבטיה וחלונות גדולים עם נוף לטירת פראג. המלון מספק שירותי ניקיון מדי יום. כל היתרונות האלו הופכים את הריממבר רזידנס לבחירה טבעית לרשימות מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים.

תחנת הרכבת התחתית Karlovo Náměstí נמצאת במרחק הליכה של כרבע שעה מהמלון.  יש אפשרות להזמין הסעה לשדה התעופה בתוספת תשלום. במידת הצורך, יש חנייה ציבורית קרובה למלון שעולה 14 אירו ליום.

תוכלו להזמין ארוחת בוקר מצוינת בתוספת תשלום בבית הקפה שליד. צוות המלון ידידותי במיוחד ויסייע לכם בכל בקשה מיוחדת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון פור סיזנס Four Seasons Hotel Prague

מלון הפור סיזנס בפראג הוא מלון חמישה כוכבים מפואר במיקום מדהים בעיר העתיקה, עם נוף מרהיב לגשר ולטירה.

הפור סיזנס הוא מלון יקר ויוקרתי. עם זאת, המלון מציע מספר שירותים שמתאימים למשפחות ויהפכו את החופשה עם הילדים לקלה ונוחה יותר בשביל כולם. תוכלו להזמין שירותי בייביסיטר לחדר המלון שיאפשרו להורים ליהנות מחיי הלילה של פראג (עם מינימום של שלוש שעות, ועם התראה מראש של שש שעות). השירות הוא כמובן בתוספת תשלום.

מסעדת המלון, קוטוקרודו, היא מסעדה איטלקית מומלצת במיוחד. אורחי המלון יוכלו ליהנות מהבריכה הפנימית של הספא, חדר הכושר והסאונות, או ממבחר המסאז'ים והטיפולים בתוספת תשלום. תוכלו לתאם מראש איסוף משדה התעופה בתוספת תשלום.

לפני ההגעה, כדאי ליידע את צוות המלון מה הם השמות והגילאים של הילדים, כדי שהם יוכלו להכין להם ערכת קבלת פנים קטנה משלהם, הכוללת בין היתר מוצרי טואלטיקה מיוחדים לילדים, תפריטי ילדים וחוברת צבעונית עם סיפורי עם של סופרים מקומיים. בתיאום מראש ובכפוף למלאי, תוכלו גם להזמין עריסה אחת או מיטה נוספת אחת לילד בחינם, צעצועים ומשחקי קלפים, עגלה, כיסאות גבוהים ועוד.

שימו לב שישנם שני חדרים ספציפיים שאין בהם אפשרות להוסיף מיטה נוספת (חדרי המודרן קינג והסופריור קינג) ושבכל החדרים יש מספר מוגבל של אורחים, לכן עליכם לתאם מראש עם צוות המלון בנוגע למיטות נוספות וכול'.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון יוניק פראג Hotel UNIC Prague

מלון עם עיצוב מיוחד וחדשני במרכז פראג. למשפחות, המלון מציע סוויטה משפחתית מיוחדת ומרווחת, עם עיצוב מעניין כמו בשאר הבניין, שכוללת מיטה זוגית ושתי מיטות נוספות לילדים, אינטרנט אלחוטי, קפה ותה להכנה עצמית, שולחן, כספת, טלוויזיה, מוצרי טואלטיקה ומייבש שיער. יש אפשרות להוסיף עריסה לחדר בתיאום מראש לתינוק עד גיל שנתיים בחינם. כמו כן, המלון מציע שירותי בייביסיטר (שמרטפות) בתוספת תשלום ובתיאום מראש, שירות ההופך אותו למועמד טבעי לרשימות מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים.

רוב ההזמנות כוללות ארוחת בוקר (נהדרת, יש לציין) המוגשת בבית הקפה של המלון בסגנון בופה. במקרה שאתם עוזבים את המלון מוקדם בבוקר, צרו קשר עם הצוות יום לפני והם יוכלו לארוז לכם ארוחת בוקר. בקבלה של מלון יוניק יוכלו לעזור לכם לארגן הסעה לשדה התעופה, סיורים בעיר ועוד (בתוספת תשלום). המלון נמצא במרחק הליכה מכמה מהאטרקציות המרכזיות ביותר בפראג: גשר קארל, כיכר ואצלב, כיכר העיר העתיקה ועוד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון אספלנדה פראג Esplanade Hotel Prague

מלון אספלנדה נמצא במבנה היסטורי שקיים כבר משנת 1927, במיקום מרכזי בפראג. במלון יש חדרים שמתאימים למשפחות, עם אפשרות להוסיף עריסה לתינוק, בתיאום מראש.

כמו כן, יש אפשרות להזמין שירות שמרטפות מראש ובתוספות תשלום. העיצוב של המלון ושל החדרים הוא אלגנטי ומרשים במיוחד, עם כיסאות עץ יוקרתיים ונברשות יפהפיות. החדרים כוללים מיזוג אוויר, חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה, מייבש שיער, אינטרנט אלחוטי ועוד.

לרוב, ההזמנות כוללות ארוחת בוקר מגוונת וטעימה שמוגשת בסגנון בופה. במלון יש מסעדה צרפתית ובית קפה עם אפשרות לישיבה במרפסת בחודשי הקיץ. תוכלו להזמין הסעה לשדה התעופה בתוספת תשלום.

במלון יש חנות מתנות קטנה, כמו גם חדר אחסון ושירותי כביסה בתוספת תשלום. מלון אספלנדה נמצא במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת התחתית  (Main Station) ומכיכר ואצלב. יש חנייה ציבורית במקום, בתיאום מראש, בעלות של 16 אירו ליום, או חנייה פרטית בתיאום מראש בעלות של 29 אירו ביום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון רזידנס רטזובה Hotel Residence Řetězová

הרזידנס רטזובה מציע דירות יפהפיות ומרווחות עם תחושה ביתית ושירות של בית מלון, במיקום מושלם בעיר העתיקה של פראג. יש אפשרות להוסיף מיטה נוספת לילד עד גיל 12 או לתינוק עד גיל שנתיים ללא תוספת תשלום ובתיאום מראש. ברוב הדירות יש מטבח מאובזר, מיזוג אוויר וטלוויזיה עם נגן DVD. כמו כן, תוכלו להשאיל מהקבלה סרטי DVD בחינם. המלון מציע שירותי שמרטפות בתוספת תשלום ובתיאום מראש, כמו גם שירותי כביסה בתוספת תשלום.

בחדר האמבטיה יחכו לכם מוצרי טואלטיקה. בקבלה יש פינת מחשב בו אורחי המלון יכולים להשתמש בחינם, ובדירות עצמן יש אינטרנט אלחוטי בחינם.

המלון מציע ארוחת בוקר נהדרת בתוספת תשלום בעת הזמנת החדר, שמוגשת בבית הקפה הסמוך. תוכלו לתאם סיורים בפראג או מחוץ לעיר בעזרת צוות המלון, כמו גם הסעה משדה התעופה או מכל מקום אחר בעיר (בתוספת תשלום). שדה התעופה של פראג נמצא כחצי שעה נסיעה מהמלון.

מלון רזידנס רטזובה הוא מלון ללא עישון המקבל דירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

יורוסטארז ת'אליה Eurostars Thalia

מלון יורוסטארז ת'אליה הוא מלון מפואר ומעוצב הממוקם במרכז העיר פראג בבניין שבנוי בסגנון ניאו-קלאסי, בסמוך לנהר. המלון מתאים לחופשה משפחתית נוחה ומופיע כמעט בכל רשימת מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים – יש בו חדרים המתאימים למשפחות: חדר לזוג וילד, או חדר משפחתי מרווח לזוג ושני ילדים. החדרים ממוזגים, עם טלוויזיה ושולחן עבודה. בחדרים בקומה העליונה יש נוף פנורמי יפהפה של העיר ושל הטירה. ניתן לבקש מצוות המלון עריסה לתינוק עד גיל שנתיים בחינם.

במסעדת המלון מוגש בופה ארוחת הבוקר המגוון הכולל מיצים טריים, משקאות חמים, מגוון פירות, חביתות, נקניקים, מאפים ועוד. מלבד ארוחת הבוקר העשירה, המסעדה מציעה תפריט עם מנות מהמטבח הים תיכוני. המלון מספק אינטרנט אלחוטי בחינם. כמו כן, במלון פועל גם חדר כושר קטן.

גשר קארל וכיכר ואצלב נמצאים במרחק הליכה קצר מהמקום, ותחנת הרכבת התחתית הקרובה ביותר, Národní, נמצאת במרחק של כשש דקות הליכה. החנייה במלון היא בתשלום (24 אירו ליום). הקבלה ושירות החדרים פועלים 24 שעות ביממה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

הילטון פראג Hilton Prague

מלון הילטון בפראג הוא מלון מומלץ בפראג וידידותי למשפחות, ובמיקום מרכזי בעיר. במלון מציעים מספר סוגי חדרים שמתאימים למשפחות, עם אפשרות להוסיף מיטה נוספת או עריסה לתינוק בתיאום מראש.

בחדרים יש טלוויזיה עם ערוצים לילדים. בהילטון יש תפריט ילדים מיוחד וכיסאות גבוהים  במידת הצורך.  שירותים אלו הופכים את הילטון פראג לבחירה טבעית לרשימת מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים.

בהילטון תוכלו ליהנות משחייה בבריכה הפנימית הגדולה של המלון או לעלות לבר Cloud 9 ולהתבונן בנוף פנורמי מרהיב של העיר. בימי חמישי, תוכלו לצפות בהופעות חיות בבר.

בספא של המלון יש סאונה, חדר כושר, בריכה פנימית גדולה וג'קוזי. ניתן להזמין טיפולי מסאז' בתוספת תשלום. האינטרנט האלחוטי הוא בתוספת תשלום.

מסעדת המלון, קפה & ביסטרו, פתוחה שבעה ימים בשבוע,  24 שעות ביממה. המלון נמצא במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת התחתית Florenc ובמרחק של כחצי שעה נסיעה משדה התעופה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלונות מומלצים למשפחות בפראג
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

  • **פראג**

    עכשיו כשיש קצת זמן ושקט התפניתי לכתוב ולהמליץ קצת מנק׳ המבט שלי במקטעים חיוניים על מה כדאי ומה פחות בעיר הנפלאה הזו (וגם למען הסניליות שלי כדי לזכור כמה כיף היה ?).

    *טיסות*
    טסתי עם בן הזוג ל-5 ימים מלאים – הלוך וחזור דרך החברה הצ׳כית (CSA, Smart wings, Travel service כולן היינו הך) שהייתה נוחה מאוד מבחינת זמני טיסה (הגענו בבוקר וחזרנו בלילה) ושכלול המזוודות בכל העסק, מה שדי נדיר בחברת לואו קוסט. ככלל, לא הייתי ממליצה לטוס איתם ליעד רחוק יותר מ-4 שעות – מושבים לא נוחים ואין שום שתייה/נשנוש כלולים בטיסה לכל החפצים בכך, וזו שוב בהשוואה לחברות לואו קוסט אחרות שטסתי איתן בעבר. אבל בגדול היה שווה.

    *לינה*
    אחרי השוואות וחיפושים ממושכים של בן זוגי (#איךהואאוהב) על מקומות לינה בפראג שיתנו לנו את התמורה הטובה ביותר למחיר, מצאנו את מלון הדירות שנקרא 4 Arts Suites דרך אתר בוקינג. למעשה מדובר בסוג של מלון ללא ארוחות מבחינה זו שמנקים את החדר ומחליפים מצעים ומגבות בכל יום.
    יתרונות: מיקום נהדר – דקות ספורות מכיכר ואצלב ומהעיר העתיקה, 3 דק׳ מקניון הפלאדיום ואפילו מרחק הליכה קטן מתחנת האוטובוס המרכזית ״פלורנס״ (לאלו המעוניינים לצאת מפראג בחלק מהזמן, כמונו). פשוט קרוב להכל וסופר נוח!
    יתרון נוסף מבחינתי היה החדר – הקונספט של מלון הדירות בנוי על כך שכל חדר מעוצב ברוח אמנים/משוררים/סופרים צ׳כים. אנחנו לנו בסטודיו קפקא שהיה נעים ומושלם עבורנו: מיטה גדולה ונוחה, מטבח מאובזר (אפילו במדיח!), שירוקלחת יפים וחדר גדול שהספיק גם ל-2 מזוודות בינוניות יחד איתנו.
    שימו לב לחיסרון קטן— בהזמנה שלנו שנעשתה דרך בוקינג היינו צריכים לשלם במקום (כלומר במלון עצמו) ולא מראש, באמצעות האתר. החיסרון הוא, שהמחיר שהוצג לנו בש״ח באתר היה לפי השער היציג ליום ההזמנה שלנו, דבר שכמובן משתנה עד שמגיעים למלון עצמו. לכן במלון נאלצנו לשלם קצת יותר משציפינו (בערך 20-25 אירו יותר) בגלל שינוי בשערים. אחי שטס שבוע אחריי למשל התבקש לבצע את ההזמנה כבר דרך האתר. בקיצור, ההנחה היא שכל מקום קובע זאת לעצמו, רק חשוב להיות מודעים לפרט הקטן הזה כדי להימנע מהפתעות בלתי צפויות.

    *התניידות*
    וידוי קטן לפני כן- אולי אני טיפה משוחדת (רפרוף בפרופיל שלי יעזור לכם להבין למה), וסביר להניח שגם לא היה לנו כוח להתנייד בתחב״צ יותר מדי- ולכן ההתניידות העיקרית שלנו, מלבד הליכה כמובן (בערך 70 ק״מ לכל ה-5 ימים הללו ??) הייתה לגמרי Uber.
    אם טרם הספקתם להכיר, מדובר בשירות התחבורה השיתופית הגדול בעולם, פועל בלמעלה מ-60 מדינות וביותר מ-600 ערים ברחבי העולם (גם בישראל אך במתכונת קצת שונה)- ולפחות מהחוויה הראשונית שלי איתו בחו״ל, היה זול, מהיר, נוח וזמין. מומלץ מאוד להשתמש בעיקר מנמל התעופה למרכז העיר (עולה בסביבות ה-300 קרונות, שהם בערך 50 ש״ח) לעומת 50 אירו שלוקחת מונית סדירה! רק שתבינו את הפערים. מדובר באפליקציה נוחה ופשוטה לתפעול. מוזמנים לפנות אליי לשאלות נוספות בנושא.

    אם אתם מטיילים עד 4 אנשים, זה אפילו ישתלם לכם יותר. אנחנו היינו 4 חבר׳ה לפרקי זמן ופשוט השתמשנו לאובר לכל מקום שהיה מרוחק (למרכז האאוטלט למשל ולמסעדת ״סאסאזו״ שאפרט עליהם בהמשך). בקיצור, חוויה טובה מאוד ומומלצת בחום.

    *אטרקציות*
    1. סיור של New Europe –

    כיאה לשניים שביקרו בפראג בפעם הראשונה, כמובן שרצינו לבקר קודם בכמה מן ״אתרי החובה״, וחשבנו על דרך מעניינת לעשות את זה. אז מלבד הליכה זוגית רומנטית על גשר קארל היפהפה ביום הראשון, חשבנו איך לבקר במקומות החשובים וגם לקבל קצת היסטוריה על הדרך. נזכרתי בסיור של חברת New Europe שלקחתי עם חברה לפני שנתיים בדיוק בברלין ואהבנו נורא, וישר אצתי לחפש אותם גם בפראג. מדובר בסיור בן 3 שעות שמעבירים אחד מצוות המדריכים של החברה שהם סופר מקצועיים ומעניינים, ומעבירים את הסיור ברוח צעירה ומגניבה. אהבתי אותם בברלין ועכשיו אפילו עוד יותר בפראג. הייתה לנו מדריכה מהממת שפשוט עשתה לנו חיבור מושלם בין האתרים לקצת היסטוריה (עוברים בכל מיני מקומות בעיר, ברובע היהודי, בשעון האסטרונומי, המלצות בדרך ועוד ועוד). הסיור הוא חינמי אך נהוג בסופו לתת טיפ למדריכ/ה, תלוי בכם.
    אני יודעת שמאוד מפתה לקחת סיורים של מדריכים מקומיים ו/או ישראליים, אבל למי שקצת אוהב לנסות דברים אחרים –New Europe נותנת חוויה חוצת גבולות, עם הדרכה באנגלית (סופר ברורה) ואנשים מגניבים מכל העולם. מומלץ בחום רב!!!

    עוד אטרקציות מלבד האתרים התיירותיים/היסטוריים שהיינו בהם בסיור:

    2. ״מגדל האייפל של פראג״, גבעת פטרין (Petřínské sady) – המגדל המפורסם שנשקף ממנו נוף מרהיב על העיר. אפשר לבחור לטפס בערך 299 מדרגות (כן,ספרתי ☺️) או לעלות ברכבל. המדרגות לא נוראיות בכלל. יש הנחה שווה לסטודנטים אז תזכרו להביא ת. סטודנט, למי שרלוונטי!

    אחרי שראיתם וצילמתם מלא סלפי עם הנוף המדהים, מומלץ לרדת ולטייל במורד הגבעה לכיוון המצודה/הטירה המפורסמת. המסלול רגלי ומאוד מהנה בפארק מקסים ורומנטי. אנחנו הלכנו בירידה עד שהגענו למקום די מרכזי שהזכיר ארמון עם טקס כלשהו של חילופי משמר כמו בלונדון. משם ראינו הרבה מטיילים מגיעים בכיוון ההפוך כלומר מכיוון המצודה אל גבעת פטרי- לדעתי טעות כי כל הדרך הזו בעלייה! אז שימו לב לא להתפתות ולהמשיך בגשר קארל מן העיר העתיקה. אנחנו לקחנו ישירות Uber לגבעת פטרין, אבל אפשר להגיע גם בחשמלית.

    3. ״התיאטרון השחור״ – The best of IMAGE
    אחד המופעים האלטרנטיביים המפורסמים של העיר. למשפחה עם ילדים זה יכול להיות מקסים. אנחנו נהננו לפרקים, היה מבדר, אבל בדיעבד לא בטוח שהיינו בוחרים ללכת לזה שוב. עולה בסביבות 90 ש״ח לבנאדם. חביב בעיניי, לא יותר מזה.

    4. העיר העתיקה – Old town square ושות׳ והעיר החדשה – New town

    בשתיהן, ואולי קצת יותר בעתיקה- ההמלצה הכי טובה בעיניי הוא פשוט ללכת לאיבוד בה. כיף למצוא בתי קפה קטנים ולשבת בהם לקפה של בוקר, לטייל בשווקים מגניבים, ליהנות מהאוור והנוף בכיכר, למצוא איזו מבשלת בירה או סתם פאב מגניב באמצע היום ולנסות כל מיני סוגים של בירות (פשוט שווה כל שקל, במלוא מובן המילה!! הבירות במקום השני הכי זולות באירופה).
    בעיר החדשה תמצאו בעיקר קניות – בשדרה המרכזית (לא זוכרת את שמה אבל קשה לפספס אותה) יש מגוון מותגים כמו h&m, Zara, C&A, ברשקה, New Yorker (שאני אישית אוהבת מאוד!!) ועוד. כיף בטירוף.

    **מסעדות**
    הגענו לחלק החשוב 😉 יאללה –

    1. מקום ראשון – SASAZU
    מסעדה אסייאתית-ויאטנמית פשוט מעולה עם אווירה חגיגית וכיפית. נמצאת בפראג 7 כך שכדאי להגיע אליה עם Uber. המסעדה עצמה לא זולה בכלל יחסית לפראג אבל שווה כל קרונה וביס.
    כדאי להזמין מראש, במיוחד אם אתם יותר משניים.
    הכי מומלצת שלנו! קסם של מקום!

    2. Pasta Fresca – למסעדה הזו הגענו אחרי יום קשוח של הליכה אינסופית ושופינג בדרזדן ובעקבות המלצות חוזרות ונשנות שראינו ברשת, שאכן הצדיקו את עצמן. איטלקית מעולה, ממוקמת בעיר העתיקה. שווה להתפנק על יין טוב ועל המנת אנטריקוט וריזוטו שלהם. טעים ממש!

    3. איפה שנראה לכם טעים – לאכול מרק גולש בתוך לחם!
    אנסה לתאר את המקום המעולה שאכלנו בו למרות שלא זכורה לי כלל שם המסעדה- אם תחצו את גשר קארל מכיוון העיר העתיקה לצד השני של העיר, עוד בערך 70 מ׳ משם תמצאו בצד שמאל של הכביש מסעדה שרואים בבירור שממומנת איכשהו ע״י בירת Pielsner בגלל הלוגו המפורסם על השלטים. שם אכלנו אוכל מקומי מעולה במחירים זולים! מומלץ מאוד.

    4. שאלת השאלות – איפה מוצאים את ה-Trdelnik הכי טעים בעיר??
    אז למי שעיקם את הראש כשראה את המילה הזו, אצלנו היא מוכרת כ״קיורטוש״ – בפראג זה אוכל (קינוח) הרחוב המפורסם שלהם. אנחנו אכלנו שני סוגים שונים ומדהימים בחנות קטנה שנקראת Good Food – שנמצאת על השביל הסמוך שמוביל לגשר קארל. תמונה מצורפת להמחשה 😉

    5. Cafe Savoy – גם לשם הגענו בעקבות המלצות שראיתי ברשת, וחוץ מהעובדה שלא הזמנו מקום מראש וחיכינו 40 דק בתור, לא התאכזבנו לרגע. מקום נהדר לארוחות בוקר, בראנץ׳ וצהריים, אווירה נעימה ומאוד מאוד טעים. שוב מדגישה שכדאי להזמין מקומות מראש.

    *קניות*
    1. Fashion Arena Prague Outlet – מתחם האאוטלט הגדול של העיר. אפשר להגיע לשם עם תחבצ, אנחנו העדפנו אובר. מרכז מותגים ענק, קנינו שם בעיקר נעלי ובגדי ספורט (נייק, אסיקס, אדידס) שהמחירים שלהם זולים בכ-30-40% מהארץ, כך ששווה ממש! לגבי החנויות האחרות, הייתי ממתינה לסעיף הבא.

    2. יום בדרזדן שבגרמניה
    לא בכדי המליצו לנסוע לשם. קודם כל – מאוד נוח להגיע דרך חברת Student Agency ולהזמין יום מראש מקומות באוטובוס (עושים את זה אונליין). אנחנו יצאנו ב-8 וחצי בבוקר וחזרנו ב-20 בערב ועדיין לא הספקנו לכסות הכל. אם היה עוד זמן היינו אפילו גם מטיילים בעיר עצמה, שלהבנתי מאוד יפה. מבחינת קניות זה סוג של גן עדן – שדרת חנויות, 2 קניונים ענקיים עם המוון מותגים מכל המגוון, וכן גם PRIMARK המפורסם. לכל החושקים בשופינג, פראג עצמה נחמדה אבל לא מספקת לדעתי. שווה להשקיע לפחות יום ולהגיע לדרזדן!

    עוד טיפים כלליים והמלצות:
    > המקום המומלץ להמיר בו כספים נקרא Exchange כשה-X גדול ובולט על שלט כחול. נותנים שער טוב. אנחנו בספונטניות מצאנו מקום שנתן אפילו שער יותר מוצלח, אז שווה לעתים להציץ באקסצ׳יינג׳ים מקומיים ולבדוק את השער שהם מציעים. מה שבטוח, לא להתפתות לשלטים הענקיים של NO COMMISSION! זה שלא גובים עמלה על העסקה לא אומר שלא יכסחו אתכם בשער. גם לא להחליף כסף עם אנשים ברחוב.

    > בפראג נהוג לתת טיפ למלצרים בסביבות 10-15%, כמו בארץ. גם השימוש בשירותים עולה כסף, מלבד מסעדות שאתם מתארחים בהן, אז כדאי תמיד שיהיה לכם כסף קטן.

    > ״שלום״ בצ׳כית – Ahoi! מניסיוני אם תפתחו במילה הזו כשאתם באים לשאול מקומי/ים במקום ב-Hello/Hi המסורתי, יכבדו מאוד את המאמץ שלכם וישמחו לעזור לכם.

    *מקומות שרצינו להגיע אליהם ולא הספקנו*
    צ׳סקי קרומלוב (עיירה מחוץ לפראג, שמענו שמקסימה), מגדל הטלויזיה, שכונת ז׳יז׳יקוב, גן החיות.

    לסיכום החפירה שהעבירה לי 3 שעות מכיפור – פראג באמת מדהימה, ולנו הייתה חוויה מושלמת. עיר יפהפיה, אכלנו טוב, שתינו טוב, עם מזג אוויר מעולה. ממליצה בחום רב לזוגות וגם ללא.

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל