השכרת אופניים בפראג – מדריך למטייל

השכרת אופניים בפראג יכולה להיות עניין פשוט, וכדי ליהנות מכל דקה יקרה מפז במהלך הטיול, מומלץ לבצע אותה מראש. אז איך משכירים אופניים בפראג? איפה כדאי לבצע את ההזמנה? האם ניתן למצוא אופניים שמתאימים לילדים? אספנו עבורכם את כל המידע הנדרש על מנת לענות על השאלות הללו וחיברנו את המדריך המלא להשכרת אופניים בפראג, כדי שתוכלו להגיע לחופשה המשפחתית בראש שקט. עוד תמצאו במדריך מערכת להזמנת אופניים להשכרה בפראג אונליין, בקלות ובנוחות, כבר בשלב תכנון החופשה.

טיולי אופניים בפראג, בירת צ'כיה, הם פעילות פופולרית למשפחות המגיעות לטייל בעיר היפהפייה, ולא בכדי: שמירה על כושר, שמירה על הסביבה, פעילות מגבשת ונופים יפהפיים – אלו רק חלק מהיתרונות של טיול בפראג על אופניים. כיום, כשאנחנו מתכננים חופשה בחו"ל, אנחנו כבר רגילים להזמין טיסות, מלון ואפילו העברות או השכרת רכב מראש, לאחר בדיקה קפדנית של כל פרט: המחירים, חוות הדעת, ביטוחים, תנאי ביטול וכו'. עם זאת, כשזה מגיע להשכרת אופניים, מטיילים רבים מחכים לחופשה עצמה, ושוכרים אופניים מהחנות המקומית הראשונה שהם נתקלים בה, בלחץ של הדקה התשעים, אבל זה לא חייב להיות כך. כיום ניתן לערוך השוואת מחירים להשכרת אופניים בחו"ל בדיוק כמו הזמנה של כל שירות אחר לחופשה, כדי שתוכלו להתחיל את החופשה בחו"ל ברוגע ובנוחות, עם תקציב ידוע מראש ובלי לבזבז זמן יקר על עניינים טכניים.

חברה בשם Bikesbooking הפכה את השכרת האופניים בפראג לפשוטה ונוחה: ללא עמלות מכירה, ללא הפתעות במחיר ובלי חוסר במלאי האופניים הזמינים להשכרה. בייקסבוקינג מאפשרת לכם לבצע את ההזמנה ממגוון חברות מקומיות להשכרת אופניים בפראג אונליין לפני החופשה, עם ממשק נוח, וללא עמלות. לנוחיותכם, תוכלו להיכנס למערכת של בייקסבוקינג ישירות מהתיבה המופיעה כאן. בהמשך תמצאו הסבר מפורט על תהליך השכרת רכב בפראג באמצעות בייקסבוקינג.

חופשה בפראג – עוד מידע למטייל

הזמנת מוניות בפראג ותחבורה ציבורית

טיסות לפראג – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בפראג – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים

המלצות לתקשורת עם סים בצ'כיה (Sim) ומידע שימושי

איפה מזמינים השכרת אופניים בפראג?

בייקסבוקינג היא פלטפורמה מעולה גם לחברות ההשכרה וגם למטיילים. הנוחות מרבית בהזמנת אופניים בפראג בדרך זו, ויחד עם זאת המטיילים לא צריכים לשלם עמלה. חברות האופניים, מצידן, ישלמו עמלה לאתר רק לפי השכרה, ויהיו גלויים בפני מגוון גדול של לקוחות. זוהי מהפכה של ממש בתחום השכרת האופניים, ולמעשה ניתן לשכור מגוון רכבים דו גלגליים דרך האתר.

איך משכירים אופניים בפראג בעזרת בייקסבוקינג?

הפלטפורמה של בייקסבוקינג זמינה באנגלית (ועם שירות לקוחות צמוד), והיא ידידותית גם למטיילים הלא טכנולוגיים שבינינו. תוכלו לבדוק כבר עכשיו בתיבת החיפוש שבעמוד זה, שמופעלת על ידי בייקסבוקינג, ולראות בעצמכם, ואולי אפילו לסגור את השכרת האופניים בפראג כבר עכשיו.

הזינו את המדינה (Country) הרצויה, במקרה של פראג: Czech Republic. כעת הזינו את עיר האיסוף (Pick Up City). במקרה שלנו, Prague. במידה ואתם מתכננים לבקר גם בערים נוספות בצ'כיה במהלך החופשה, תוכלו לבחור גם בערים נוספות כמו ברנו, דצ'ין ומיקולוב.

מתאים לכם להחזיר את האופניים בעיר אחרת? לחצו על המשפט "Return to the same location" כדי להסיר את הסימון, ותופיע תיבת Drop-Off City, בה תוכלו לבחור בעיר שונה להחזרת האופניים.

כעת, בתיבות הPick Up date וה-Drop Off Date  בחרו את תאריכי האיסוף וההחזרה.

לאחר מכן, תוכלו לבחור בסוג הרכב הדו גלגלי אותו אתם רוצים להשכיר: Bicycle (אופניים) Scooter (קטנוע) Motorcycle (אופנוע) או Quad Bike (טרקטורון).

לחיצה קטנה על Search, ויוצגו בפניכם כל האפשרויות הרלוונטית.

כעת הגעתם לשלב הבחירה: לצד כל הצעה מבין האפשרויות שיוצגו לכם מופיע סיכום כללי של פרטי ההצעה (בשלב הבא תוכלו לקבל מידע נוסף ומפורט יותר), כמו גם הדירוג, הגיל המינימלי, הרישיון הנדרש וגם אפשרות ללחיצה על מפת העיר כדי לבדוק היכן ממוקמת תחנת האיסוף. לחצו על "More Info" לקבלת מידע נוסף ואפשרות הזמנה. כעת תוכלו לצפות בפרטים כמו גובה הפיקדון, תנאי ההזמנה, הביטוחים הכלולים, המחיר הכולל והמחיר הנדרש לתשלום במעמד ההזמנה ועוד. סמנו את התוספות והשירותים שאתם מעוניינים להוסיף להזמנה. שימו לב שחלק מהתוספות הן בחינם (מסומנות ב-For free) וחלקן כרוכות בעלות נוספת, כשהמחיר מוצג באירו. כעת כל מה שנשאר הוא למלא את פרטי ההזמנה שלכם ולבצע את התשלום (ניתן לשלם עם כרטיס אשראי/דביט).

בדרך כלל תתבקשו לשלם רק חלק קטן מהסכום במעמד ההזמנה, כדי לשריין את האופניים או כלי הרכב האחר שאתם מעוניינים לשכור (בדרך כלל ניתן לבטל ההזמנה עד 48 שעות לפני תחילת ההשכרה, אך הסכום הקטן איתו שריינתם את ההזמנה לא יוחזר). למשל, בהזמנה שמצאנו באתר להשכרת אופנוע לשבוע, העלות הכוללת הייתה 88.27 אירו. הסכום הנדרש במעמד ההזמנה כדי לשריין את ההזמנה הוא בסך הכל 10.92 אירו, בעוד שאר הסכום הוא לתשלום במועד ההגעה לאיסוף.

בדרך כלל האישור מתקבל באופן אוטומטי, ולאחר מכן תקבלו ואוצ'ר. בכל מקרה, תנאי הביטול והשינוי יופיעו בפניכם במהלך ההזמנה, ויש גם מקום באתר לפנייה לצוות (בלחיצה על: Questions? Contact us).

שימו לב שכל התנאים, המחירים והמידע במדריך זה, נבדקו נכון למועד כתיבת המדריך ועשויים להשתנות. לכן, חשוב תמיד לקרוא את כל תנאי ההזמנה בעת החיפוש.

מה היתרונות של השכרת אופניים בפראג מראש?

השכרת אופניים בפראג מראש טומנת בחובה המון יתרונות, ובעיקר מוסיפה שדרוג רציני לאיכות החופשה המשפחתית בפראג. תוכלו להימנע מהקשיים שמגיעים עם הזמנה בדקה התשעים: חיפוש מתיש, שיבזבז זמן יקר במהלך החופשה, קשיי תקשורת בעקבות השפה הזרה, הפתעות במחיר וחוסר זמינות של סוג האופניים הרצויים. הפלטפורמה של בייקסבוקינג מחוללת מהפך בתחום הזמנת האופניים ומשדרגת לחלוטין את חווית ההזמנה.

כמה מהיתרונות של השכרת אופניים בפראג מראש עם בייקסבוקינג:

אין עמלות.

ניהול הזמנה אונליין באתר.

פלטפורמה ידידותית וקלה לתפעול, שתציג בפניכם לא רק את המחיר ואת סוג האופניים, אלא גם את ציון הדירוג, פרטים נרחבים על האופניים או האופנוע, פירוט המחיר ועוד.

השירות מעולה במיוחד למטיילים שיש להם צורך באופניים מיוחדים. בחיפוש שערכנו להשכרת אופניים בפראג נפתחו בפנינו מגוון אפשרויות: אופני הרים, אופני הייבריד-טרקינג, אופניים לשלושה, אופניים חשמליים, ועוד.

ברוב השכרות האופניים בפראג שמצאנו באתר, תנאי השינוי והביטול היו מאוד נוחים.

ניתן להוסיף מגוון תוספות בהתאם לזמינות: מושב לילד, איסוף והחזרה מהמלון, תוספת ביטוח ועוד. חלק מהתוספות כרוכות בתשלום וחלקן ללא עלות.

שירות לקוחות 24/7.

רכיבה על אופניים בפראג

רכיבה באופניים בפראג יכולה לספק לכם חוויה נהדרת עם נופים מכל הסוגים: שדות גדולים ונהרות, לצד נופים עירוניים עם ארכיטקטורה מרשימה. זוהי דרך נפלאה לגלות את אחת הערים היפות באירופה, לחקור כל פינה וגם לשמור על כושר. מצד אחד, לא תתעייפו כמו בהליכות ברגל של שעות ארוכות ותוכלו להגיע למרחקים גדולים יותר, ומצד שני ניתן לראות את העיר טוב יותר ולא מבעד לחלון הרכב. מסלולי האופניים בפראג הם מגוונים. תוכלו לרכב במרכז העיר, לעבור בין הבניינים היפים עם הארכיטקטורה המרשימה, ולעצור באחד מבתי הקפה הקסומים, או שתוכלו לבחור במסלולים ארוכים יותר מחוץ לעיר, בין שדות, לצד הנהר, ועם כמה נקודות תצפית נהדרות.

אתם מוזמנים לצפות בסרטון על מנת להתרשם מחוויית הרכיבה בפראג.

אחד ממסלולי האופניים הפופולריים באזור הוא מבראניק לוורנה נאד ולטאבו, לצד הנהר, בין שדות ירוקים, ועם אפשרות למספר עצירות נחמדות בדרך.

ישנם מסלולים שניתן להגיע אליהם עם תחבורה ציבורית. העלאת אופניים בתחבורה ציבורית בפראג היא אפשרית עם הגבלות מסוימות, ובחינם במטרו בקרונות מסוימים בלבד. העלאת אופניים לרכבות בפראג אפשרית גם כן, עם כרטיס מתאים. העלאת אופניים בטראם היא יותר מוגבלת ולא תמיד אפשרית.

מלבד שמירה על כושר במהלך החופשה, שילוב של תחבורה ציבורית ורכיבה על אופניים היא גם דרך ידידותית לסביבה לטייל בפראג ובאזור.

השכרת אופניים בפראג למשפחות עם ילדים

אחד היתרונות בהשכרת אופניים בפראג דרך אתר בייקסבוקינג הוא האפשרות לבדוק את הגיל המתאים לכל סוג אופניים ולקרוא תיאור מורחב על הפרטים הטכניים של האופניים: סוג ההגה, ההילוכים, האם יש סלסלה ועוד. בחיפוש שערכנו להשכרת אופניים בפראג לילדים, קיבלנו מגוון אופציות נהדרות. אופניים שמתאימים לילדים מעל גיל עשר, אופניים שמתחברים לאופניים של המבוגר ומתאימים לילדים בגיל שש ומעלה, ואפילו עגלה קטנה וסגורה שמתחברת לאופניים ומתאימה לילדים קטנים. כדי להבטיח שסוג האופניים המתאים לילדיכם יהיה זמין בתקופת ההשכרה, כדאי לבצע את ההזמנה מראש ולשריין את סוג האופניים המתאים.

מחירי השכרת אופניים בפראג

מכיוון שבייקסבוקינג מאפשר לנו לעשות חיפוש והשוואת מחירים להשכרת אופניים בפראג בקלות, רצינו לבדוק מה מצפה לנו מבחינת מחירים בהשכרת אופניים בפראג.

מחירי השכרת אופניים בפראג הם דבר משתנה ודינמי. גורמים המשפיעים על מחיר ההשכרה היומי כוללים כמובן את סוג האופניים, אך גם את אורך תקופת ההשכרה. כמובן שמחיר ההשכרה יושפע גם אם תבחרו להוסיף להזמנה תוספות בתשלום.

אופניים לילדים שמתחברים לאופניים של מבוגרים, או עגלה לילדים שמתחברת לאופניים, בדרך כלל עולים פחות מאופניים רגילים. אופניים חשמליים לרוב יהיו יקרים יותר מאופניים רגילים.

כאמור, אורך תקופת השכרה ארוך יותר, בדרך כלל יוזיל את המחיר היומי, עם הבדל שקיים גם בין יום אחד של השכרה לבין יומיים: בחיפוש שערכנו למשל, לתחילת אוקטובר, קיבלנו השכרת אופני עיר-הרים בעלות של 17.46 אירו ליום. בשינוי התקופה ליומיים, העלות שהתקבלה היא 29.10 אירו, כלומר 14.55 אירו ליום.

גם בשינוי תקופת ההשכרה לשלושה ימים המחיר היומי המשיך לרדת.

במספר החיפושים שערכנו, לא ראינו הבדל במחירים בין אמצע שבוע לסוף שבוע. מחירי השכרת האופניים בפראג בחיפושים שערכנו התחילו מכ-17 אירו, פחות או יותר, ליום אחד, אך המחיר היומי הוא כאמור זול יותר אם משכירים ליותר מיום, ויכול להגיע גם לכ-11 אירו פחות או יותר.

מחירי השכרת אופניים לילדים (אופני טג-אלונג שמתחברים לאופניים של המבוגר) או עגלה לאופניים לילדים נעים באיזור כתשעה אירו ליום, פחות או יותר.

ניתן גם לשכור אופניים למספר שעות, אך כדאי להשוות את המחיר למספר שעות אל מול המחיר ליום שלם.

מחירי השכרת אופניים חשמליים בפראג יכולים להיות מעט גבוהים יותר מהאופניים הרגילים, אך משתלם יותר לשכור אותם למספר ימים, אם יש לכם צורך בכך, ובכך להוריד את מחיר העלות היומית. בהשכרת אופניים חשמליים בפראג לשבוע קיבלנו מחיר יומי של כ-24 אירו פחות או יותר, ובהשכרה לשבועיים המחיר היומי היה אפילו זול יותר, באזור 22 אירו.

השכרת אופנועים בפראג

לא רק רוכבי האופניים נהנים מהבשורה שמביא איתו מנוע החיפוש הנוח של בייקסבוקינג. תוכלו למצוא השוואות מחירים והצעות ממגוון חברות מקומיות גם להשכרת קטנועים, השכרת אופנועים, השכרת קורקינטים חשמליים ואפילו השכרת טרקטורונים בפראג.

תוכלו גם לקבל מידע חשוב על הרישיון הדרוש והגיל המינימלי להשכרה, ממש לצד כל אחד מהדגמים המופיעים בתוצאות החיפוש.

ניתן לשכור אופנועים גם ליום או ליומיים, אך המחיר היומי עלול להיות מעט גבוה יותר לעומת השכרה ארוכה יותר.

רשימת דגמי האופנועים הזמינים להשכרה בפראג אמנם משתנה מעת לעת, אך המבחר הוא די מגוון ורחב!

אלו כמה מדגמי האופנועים שמצאנו בחיפוש להשכרת אופנועים בפראג: הונדה NC700X, ב.מ.וו F650GS, סוזוקי DL1000, טריאמפ טייגר, הארלי דיווידסון ועוד.

המחירים להשכרת אופנועים בפראג לפי החיפוש שלנו, התחילו מכ-475.30 אירו לשבוע.

כדי לחפש השכרת אופנועים בפראג באמצעות האתר של בייקסבוקינג, סמנו "Motorcycle" בסוג הרכב ("Type").

השכרת אופנועים בפראג מראש היא אופציה מעולה שכדאי לנצל אותה בעזרת הפלטפורמה הנהדרת של בייקסבוקינג, כך שתוכלו להגיע לחופשה רגועים בידיעה שהמחיר כבר קבוע מראש, קראתם את הפירוט הטכני של האופנוע מראש, קראתם את תנאי ההזמנה (כולל תנאי הביטול והשינויים) ברוגע בבית ולא בלחץ של הדקה התשעים, בדקתם את הביטוח הכלול וכו'.

כלי נהדר נוסף שהופך את תהליך ההזמנה לברור יותר הוא תיבת הפניות הקטנה שמופיעה בקצה העמוד, ומבטיחה מענה בתוך פחות מ-24 שעות, אם יש לכם צורך בסיוע או שיש לכם שאלות כלשהן לגבי ההזמנה.

השכרת קטנועים בפראג

השכרת קטנוע בפראג היא אופציה הרבה יותר זולה לרכב דו גלגלי ממונע. לפי השוואת המחירים להשכרת קטנוע בפראג שערכנו (באמצעות סימון "Scooter" בסוג הרכב ("Type"), המחירים לשבוע התחילו מכ-88.27 אירו בלבד.

בחירה בהשכרת קטנוע בפראג תאפשר לכם ליהנות מכלי רכב זול וקל יותר לתפעול. בקטגוריית ה"Scooter" ניתן למצוא גם קטנועים וגם קורקינטים חשמליים. בין הקטנועים שמצאנו להשכרה בפראג היו ההונדה ויז'ן, הונדה PCX, וספה פרימוורה, קנטויה שיין ועוד.

המחירים והדגמים הזמינים עשויים להשתנות, אז אם אתם מוצאים במנוע החיפוש דגם ומחיר שמתאים לכם, כדאי לשריין אותו מבעוד מועד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל