ביטוח נסיעות לצ'כיה במחיר הכי זול – מדריך למטייל

טסים לצ'כיה? זה הזמן לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל במחירים הכי זולים. במדריך הבא תלמדו כיצד לעשות השוואת מחירים נכונה ולרכוש אונליין ביטוח לצ'כיה בזול והמתאים ביותר לצרכים האישיים שלכם.

     דילים לפראג במבצע             |           טיולים מאורגנים בצ'כיה

ככה עושים השוואת מחירים כדי למצוא ביטוח נוסעים לצ'כיה במחירים הכי זולים:

מערכת Smartt להשוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל

מערכת סמארט הינה פלטפורמה נוחה ופשוטה המאפשרת לכם לעשות השוואת מחירים בין חברות הביטוח המובילות בישראל כדי לבחור ולרכוש ביטוח נסיעות לצ'כיה הכי בזול. עם smartt תוכלו לרכוש אונליין ובאופן עצמאי את הביטוח המתאים לכם ביותר.

לחצו כאן להשוואת מחירים מהירה ורכישת נוסעים לצ'כיה עם מערכת סמארט

השוואת מחירים עם מערכת ביטוחו"ל בקליק לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוחו"ל בקליק הינה פלטפורמה נוספת אשר בעזרתה ניתן בקלות ובמהירות לעשות השוואת מחירים בין ביטוחי הנסיעות לחו"ל המציעות חברות הביטוח בישראל. כדאי לעשות השוואת מחירים בשתי פלטפורמות שונות גם אם נראה כי הן נותנות תוצאות דומות. הסיבה העיקרית לכך היא כי ישנן חברות ביטוח המציעות מחיר בלעדי לפלטפורמות שונות, אם תערכו בדיקה ביותר מאתר אחד תוכלו לדעת שהעלאתם את הסיכוי לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל הכי בזול.

לחצו כאן להשוואת מחירים בעזרת ביטוחו"ל בקליק

עוד אפשרות העומדת בפניכם להשוואת מחירים רחבה יותר, היא להשתמש באתרים המשלבים בתוכם חברות ביטוח בינלאומיות המציעות ביטוח נסיעות לחו"ל גם לאזרחים ישראלים. הקאץ' כאן שאין תמיכה בעברית, כדי להיעזר באתרים אלו תצטרכו לשלוט בשפה האנגלית.

הזמנת ביטוח נוסעים לצ'כיה דרך חברת Ekta

חברת Ekta היא אחת מבין חברות הביטוח הבינלאומיות אשר מציעה פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל גם לאזרחים ישראלים. דרך האתר של חברת Ekta תוכלו למצוא ביטוח נוסעים לצ'כיה במחירים הכי זולים ביחס למתחרים. אם בסוף תבחרו לעשות ביטוח לצ'כיה דרך Ekta תוכלו גם להנות שירות הלקוחות שלהם שפעיל 24/7 ונותן מענה לכל צורך ושאלה כדי לרכוש באופן מהיר ביטוח נוסעים לחו"ל אונליין.

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל באופן עצמאי עם חברת Ekta לחצו כאן

השוואת מחירי ביטוח לחו"ל עם Visitors Coverage

בגזרה הבינלאומית תוכלו להנות גם מחברת Visitors Coverage , אשר מציעה פלטפורמה נוחה להשוואת מחירים בין פוליסות ביטוח לצ'כיה המסופקות על ידי חברות ביטוח המובילות והאמינות בעולם. דרך אתר Visitors Coverage  תוכלו לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל גם במחיר הכי זול וגם כזה שיתאים לסגנון החופשה שלכם ולרכוש אותו מידית באונליין.

לחצו כאן להשוואת מחירים ורכישת ביטוח נוסעים לחו"ל דרך  Visitors Coverage

עוד המלצות חשובות למטיילים בצ'כיה

השלב הראשון של תכנון חופשה בצ'כיה הוא הזמנת כרטיסי טיסה לפראג. במדריך שלנו תמצאו מנוע השוואת מחירים שיאפשר לכם לאתר טיסות זולות לפראג וטיפים חשובים, כולל קישור להזמנת הסעה משדה התעופה בפראג למלון או ליעד אחר בעיר.

במדריך לתחבורה בצ'כיה תמצאו מידע מסודר לגבי דרכי תחבורה השונות הזמינות במדינה. המדריך כולל סקירה של האופציות השונות העומדות לרשותכם: רכבות בצ'כיה, אוטובוסים בצ'כיה, השכרת אופנוע בצ'כיה, השכרת רכב בצ'כיה ועוד. בנוסף תמצאו במדריך סדרי גודל של מחירי כרטיסים וטיפים איך לחסוך בכסף. אם אתם בוחרים באופציה של השכרת רכב בצ'כיה, תוכלו להיעזר גם במדריך הייעודי לנושא זה.

אם אתם נוסעים לחופשה משפחתית בצ'כיה עם הילדים חשוב לבחור מלונות שמתמחים באירוח משפחות עם ילדים. הרכבנו עבורכם רשימת בתי מלון מומלצים בפראג למשפחות הכוללת מלונות מומלצים עם שירותים רלוונטיים למשפחות עם ילדים, כמו שירותי בייביסיטר, פארק מים, הפעלות ופינוקים לילדים ועוד.

לפני הטיסה לצ'כיה מומלץ להצטייד בקרונה צ'כית (CZK) במזומן, כך שתוכלו להגיע לחופשה בראש שקט בידיעה שיש לכם איך לשלם על שירותים ומוצרים מיד עם הנחיתה. כיצד הכי משתלם לעשות זאת? במדריך שלנו בנושא קניית קרונה צ'כית (CZK) תמצאו שירות שיאפשר לכם לרכוש את המטבע המקומי של צ'כיה מראש בכרטיס אשראי ולאסוף את השטרות בנתב"ג ביום הטיסה.

נושא נוסף שכדאי לא להזניח במהלך תכנון החופשה בצ'כיה הוא דאגה לרכישת סים לצ'כיה או eSim לצ'כיה מבעוד מועד, כך שתוכלו להשתמש בטלפון שלכם מיד עם הנחיתה. במדריך שלנו תמצאו המלצות על חברות המאפשרות רכישת eSim או Sim לצ'כיה אונליין ומציעות חבילות גלישה משתלמות מותאמות לתיירים.

השלבים לרכישת ביטוח נוסעים לצ'כיה באמצעות השוואת מחירים

צ'כיה היא מדינה יפהפייה במרחק של כ-4 שעות מישראל המכסה לנו חופשה המשלבת היסטוריה עשירה, נופים של הרים ויערות, קולינריה מקומית מגוונת ואפילו בתי ספא טיפוליים. כדי לתכנן את החופשה האידיאלית שלכם בצ'כיה כנראה שתנהלו לא מעט רשימות בין המלצות שונות בקבוצות פייסבוק, חברים ששלחו לכם מיקומים מעניינים או בדיקות חוזרות בגוגל. כשזה מגיע לבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל רוב הסיכויים שרבים מכם יחכו לרגע האחרון, יעשו השוואת מחירים מהירה וירכשו את הביטוח לצ'כיה הכי בזול שימצאו מבלי להתעמק יותר מידי, אתם לא תהיו ביניהם כי אתם קוראים את המדריך הזה כאן ועכשיו.

ביטוח נסיעות לחו"ל יכול פשוט להציל את החופשה שלכם ולתת לכם ביטחון ושקט נפשי מלא ולכן לא צריך להוריד מחשיבותו ולהקפיד להקדיש את הזמן הנדרש לבחור בפוליסה המתאימה לכם ביותר. ביטוח נוסעים לצ'כיה צריך לכלול בתוכו את כל הפרמטרים האישיים שלכם: ההרכב המשפחתי אתו אתם נוסעים, הגיל שלכם, המצב הבריאותי וכדומה. כדי שתוכלו לעשות השוואת מחירים איכותית ונכונה ולמצוא את פוליסת הביטוח המתאימה לכם ביותר, עקבו אחרי השלבים הבאים:

שלב ראשון: רשמו את כל הפעילויות שתרצו לעשות בחופשה שלכם בצ'כיה. אתם כבר יודעים אילו אטרקציות מעניינות אתכם? תעשו לכם רשימה של כל המקומות אותם תרצו לראות, כל הפעילויות והחוויות אותן תרצו לחוות, כל הדברים המעניינים שאולי תרצו להתנסות בהם בחופשה. הרשימה הזו תוכל לעזור לכם להבין אילו רכיבים בפוליסה חשובים לכם ואילו הרחבות ייתכן ותצטרכו וכך תוכלו לעשות השוואת מחירים מדויקת יותר.

שלב שני: אילו הרחבות אפשרויות תצטרכו להוסיף לביטוח נוסעים לחו"ל. בשלב הראשון יצרתם רשימה מפורטת, עכשיו השתמשו ברשימה הזו והשוו לסעיפים הכלולים בביטוח הנסיעות הבסיסי שיש. אם בחרתם פעילויות של ספורט אתגרי או דברים יוצאי דופן שחשובים לכם בחופשה סיכוי גדול שהפוליסה הבסיסית אינה תספק אתכם ותצטרכו לבחור בהרחבות מסוימות שיאפשרו לכם לעשות חופשה בראש שקט. כאשר תעשו השוואת מחירים תשוו בין אותם הרחבות ותוספות בין חברות הביטוח השונות וכך תדאגו להשוות בין אותה התמורה בדיוק.

שלב שלישי: בדקו אילו חברות ביטוח מוכרות ואמינות. בזמן השוואת המחירים יעלו לכם חברות ביטוח שונות המספקות ביטוח נסיעות לחו"ל במחירים הכי זולים. מבין החברות שעולות כדאי לבחון את הרזומה של כל חברה, מה רמת האמינות שלהם, האם יש חוות דעת רבות ואילו ביקורות הן מקבלות מלקוחות.

שלב רביעי: קראו כל סעיף ותנאי בפוליסת הביטוח. אחרי שביצעתם את שלושת השלבים הקודמים, כנראה שבחרתם לפחות אפשרות אחת או שניים של ביטוח נסיעות לצ'כיה שיכול להתאים לכם באופן אישי. לפני שאתם מבצעים את הרכישה הקפידו לעבור על כל הסעיפים והתנאים הקיימות בפוליסת הביטוח הנבחרת ולראות שאתם מבינים את כל מה שכלול ולא כלול ואת התנאים המוצעים.

תעברו על ארבעת השלבים ובעזרת הפלטפורמות שהצגנו לכם בתחילת המדריך תוכלו לעשות השוואת מחירים באופן עצמאי בהתבסס על שלבים אלו. במידה ובחרתם לרכוש את הביטוח נוסעים לצ'כיה באופן עצמי וללא עזרת סוכן ביטוח עליכם לוודא ששמתם לב לכל הפרטים הגדולים והקטנים ואתם יודעים לרכוש את ביטוח הנסיעות המתאים לכם ביותר והכי בזול.

האם ביטוח נסיעות לחו"ל בזול הוא גם הנכון לכם ביותר?

אחרי שהראנו לכם את הכלים והשלבים ליצירת השוואת מחירים איכותית ונכונה בין חברות הביטוח המציעות ביטוח נסיעות לצ'כיה, זה הזמן להבין האם הביטוחים במחירים הכי זולים אלו גם הביטוחים הנכונים לצרכים שלכם. כשאתם חושבים על ביטוח נסיעות בזול, אתם צריכים להסתכל על העלות באופן יחסי לדרישות שלכם מהביטוח ולוודא שבחרתם את הביטוח המכיל את כל הכיסויים וההרחבות שאתם צריכים כדי להנות מחופשה בראש שקט.

אחד מהפרמטרים לבדוק את איכות הביטוח נוסעים לחו"ל הינו איכות הכיסויים הבסיסיים. לדוגמה, הכיסוי הבסיסי מוכרח לכלול מצבים מסוימים ביניהם טיפול רפואי בסיסי המכסה: ביקור רופא, מימון תרופות, אשפוז בבית חולים, טיפולי שיניים דחופים וכדומה. ייתכן שהביטוח נוסעים לצ'כיה המתאים לסגנון החופשה שלכם ולצרכים שלכם אינו הכי בזול שתמצאו אך בעזרת הידע שרכשתם כאן תוכלו לוודא שהוא הכי בזול ביחס למה שאתם צריכים.

עוד דוגמאות לכיסויים והרחבות בביטוח נסיעות לחו"ל

כל ביטוח נוסעים לחו"ל צריך לכלול בתוכו כיסויים בסיסיים המספקים את ההגנה הבסיסית למצבים שכיחים שיכולים לקרות לכל אחד ואחת בכל חופשה או נסיעת עבודה. לפני שאתם מחליטים אם ואילו הרחבות אתם זקוקים בפוליסת הביטוח, שימו לב לכלל הכיסויים הבסיסיים ועל התנאים בהם, קראו את גובה הכיסוי, האילו מצבים הוא חל והאם יש השתתפות עצמית. הנה כמה דוגמאות לכיסויים בסיסיים שצריכים להיות בכל ביטוח נסיעות לחו"ל (גם לביטוח הכי בזול):

כיסוי רפואי: הכיסוי השכיח ביותר שיכול לתפוס אתכם בכל מקום וכדאי להיות מוכנים מראש. כיסוי רפואי דואג לכסות אתכם במידה ואתם זקוקים לביקור רופא, תרופות, אשפוז ועוד.

ביטול חופשה: מהרגע שהזמנתם את החופשה שלכם בצ'כיה עד לרגע שזה באמת קורה, לצערנו יכולים לקרות מספר דברים בלתי צפויים שיביאו בין היתר לצורך בביטול החופשה. כאן נכנס לתמונה הכיסוי שצריך לתת לכם פיצוי כספי על העלויות הנגררות. אותו הדבר תקף גם לגבי קיצור חופשה או עיכוב טיסה.

גניבה או אובדן רכוש: במידה ובמהלך החופשה שלכם בצ'כיה איבדתם את המזוודה או נגנב לכם חפץ יקר ערך, ביטוח נסיעות לחו"ל אמור לשפות אתכם ולפצות את העלויות של הרכוש שנגנב, כמובן בהתאם לתנאים.

ביטוח צד ג: כיסוי צד ג' שומר עליכם במידה והייתם מעורבים בתאונה או תקרית בה אדם נוסף שאינו קשור אליכם ישירות נפגע ומעוניין לקבל מכם פיצוי או לתבוע אתכם.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ביטוח נסיעות לצ'כיה ככלל ובעת בחירת הכיסויים וההרחבות הנדרשים בפרט. חשוב לדעת מה היקף הכיסוי הבסיסי, האם הוא כולל את כל המקרים שאתם רוצים להיות מוגנים מפניהם?. דבר נוסף הינו סכום הכיסוי, חשוב לוודא שסכום הפיצוי הרשום ריאלי ואכן יכסה את המצב אליו אתם עלולים להיקלע. אמנם כל ביטוח נוסעים לצ'כיה צריך לכלול בטוחו את הכיסויים הבסיסיים אך יכול להיות שוני בתנאים, בהיקף ובגובה הכיסוי. לכן, כשאתם בוחרים ביטוח לחו"ל גם במחירים הכי זולים, שימו לב למכלול הדברים.

אחרי שעשיתם את זה וראיתם מה ביטוח נוסעים לצ'כיה בסיסי נותן אתם יכולים לדעת האם אתם זקוקים להרחבות נוספות בפוליסה אשר יגנו עליכם במצבים מסוימים, לדוגמה:

ספורט אתגרי – כיסוי המגן עליכם במידה ונפגעתם בעת פעילות שאינה כלולה בביטוח הבסיסי ונחשבת לספורט אתגרי, כגון: צלילה, טיפוס, ספורט ימי, באנג'י ועוד. חשוב שתלכו על הצד הבטוח ותדעו מראש אילו אטרקציות מעניינות אתכם ותדאגו להיות מבוטחים בהתאם.

ביטוח קורונה – הקורונה עוד לא עזבה אותנו וכל יום אנחנו שומעים על עוד מישהו שנדבק בטיסה, בחופשה או מחברים. כיסוי נגד התפשטות נגיף הקורונה, מגן עליכם המידה ונקלעתם למצב בו אתם זקוקים לטיפול רפואי עקב הידבקות במחלה, שינוי טיסה עקב סגר וכדומה.

רכישת ביטוח נוסעים לצ'כיה אונליין באופן עצמאי

כן זה אפשרי! בעזרת המדריך שהכנו לכם תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל באופן עצמאי ומהיר אונליין. בנוסף, תוכלו לעשות זאת אחרי השוואת מחירים איכותית בין חברות הביטוח המובילות בארץ ובעולם וכך לדעת שגם בחרתם ביטוח נסיעות בזול המתאים בדיוק לסגנון החופשה ולצורך האישי שלכם.

שימו לב! המדריך מלווה אתכם ונותן לכם את הכלים להשוואת מחירים ורכישת ביטוח נסיעות בזול אך אינו משמש כתחליף להמלצה מקצועית. האחריות לקרוא את כל הסעיפים והתנאים בפוליסה טרם רכישתה חלה עליכם בלבד, אם אתם מרגישים צורך להתייעץ עם איש מקצוע, עשו זאת.

ובצד הטכני, אחרי שבחרתם את ביטוח הנוסעים לצ'כיה המתאים לכם ביותר, עליכם למלא את כל הפרטים האישיים שלכם, למלא הצהרות בריאות לכל מי שלוקח חלק בביטוח ולבחור את הכיסויים וההרחבות הנוספות שתרצו להוסיף לביטוח במידה ויש כאלו. אחרי הרכישה הדפיסו עותק ותדאגו להשיג את מסמכי הביטוח בעת הצורך.

חופשה בטוחה ומהנה!

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל