חבילות נופש ודילים לצ'כיה

ביקור בעיירת ספא ציורית או באחת מערי הבירה היפות באירופה: לצ'כיה יש הרבה מה להציע. במדריך המלא לחבילות נופש בצ'כיה נגלה לכם את כל הסודות, הטיפים וההסברים לגבי איך מוצאים דילים זולים לצ'כיה, למה חשוב לשים לב ואיך מצמצמים עלויות מבלי להתפשר על איכות.

      דילים לפראג במבצע             |           טיולים מאורגנים בצ'כיה

איך מוצאים חבילות נופש איכותיות לצ'כיה?

השוואת מחירים לנופש בצ'כיה היא הדרך הכי טובה למצוא חבילות נופש מומלצות.

עם זאת, חשוב לשים לב שמדובר בהשוואת מחירים אמינה ומוכרת, עם שירות לקוחות אמיתי.

אספנו עבורכם את השוואות המחירים הכי אמינות ומשתלמות, שיאפשרו לכם לבצע הזמנה בראש שקט ולבחור מבין מגוון בתי מלון איכותיים.

חבילות נופש לצ'כיה עם גוליבר

גוליבר מציעים מגוון רחב של חבילות נופש לצ'כיה במספר יעדים: מריאנסקה לאזנה, פראג, וקרלווי וארי.

מנוע החיפוש של גוליבר מומלץ ואמין למי שמחפש דילים זולים לצ'כיה, לא רק בגלל המחירים אלא גם בגלל השירות האישי עם תמיכה של סוכן אנושי בוואצפ.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת חבילות נופש לצ'כיה דרך גוליבר

דילים לצ'כיה עם איסתא

איסתא, אחת מחברות התיירות הוותיקות בארץ, מציעה מנוע חיפוש אמין שיאפשר לכם להזמין ללא חשש. בהזמנה אונליין מאיסתא הרבה יותר קל לבדוק את כל הפרטים בנחת, ולוודא שכל מה שאתם צריכים נמצא בחבילה. שירות הלקוחות הנהדר זמין במגוון ערוצים (בטלפון, באתר או בסניף) ובאיסתא מציעים גם אזור אישי לביצוע פעולות.

לחצו כאן לחיפוש חבילות נופש בצ'כיה בעזרת איסתא

חבילת נופש לצ'כיה עם אשת טורס

מנוע השוואת המחירים לנופש בצ'כיה של אשת טורס הוא אחד הטובים שנתקלנו בו. הוא מציע חיפוש נוח במיוחד (אפשר לראות את התוצאות מסודרות על המפה), והפרטים החשובים מוצגים באופן ברור. אשת טורס הם בין הוותיקים בתחום, ואפשר להזמין מהם ללא חשש. יש להם מועדון לקוחות מעולה ושירות הלקוחות זמין במגוון ערוצים, כולל וואצפ.

לחיפוש חבילת נופש בצ'כיה דרך אשת טורס לחצו כאן

דילים לצ'כיה עם וואלה טורס

אחת הדרכים הכי אמינות להזמנת דילים לצ'כיה היא במנוע החיפוש של וואלה! טורס. כשמזמינים אונליין מוואלה! טורס, ניתן לבדוק את כל התנאים החשובים במהלך החיפוש: תנאי הכבודה, הארוחות הכלולות, דירוג המלון, תנאי שינויים, האם החבילה כוללת העברות, ועוד. שירות הלקוחות הנהדר זמין בטלפון ובמייל, ובנוסף גם בטלפון חירום מחו"ל.

לחצו להזמנת דילים לצ'כיה דרך וואלה טורס

חבילת נופש בצ'כיה עם שופרסל Travel

אם עוד לא יצא לכם לבדוק דילים לצ'כיה בשופרסל Travel, אנחנו ממליצים למהר ולשמור מקום באחת ממגוון החבילות המעולות שהם מציעים. מנוע החיפוש החדשני של שופרסל Travel מציע מגוון רחב של אופציות: לפראג, למריאנסקה לאזנה וקלרלווי וארי, בפלטפורמה סופר נוחה שמאפשרת סינון יעיל של המלונות וגם בדיקה נוחה של כל מה שכלול במחיר.

שירות הלקוחות המעולה של שופרסל Travel זמין עם מומחה אנושי בוואצפ (בנוסף לערוצי תמיכה נוספים), וחברי מועדון שופרסל יוכלו ליהנות ממגוון הנחות Cashback.

להזמנת חבילות נופש לצ'כיה עם שופרסל טראוול לחצו כאן

עוד המלצות חשובות לקראת טיול בצ'כיה

הזמנת דיל לצ'כיה מייתרת את הצורך להזמין טיסות ומלונות בצ'כיה בנפרד. אם תרצו לבדוק כמה הדיל משתלם, או אם לא תמצאו דיל מתאים במועד שרציתם, אנחנו ממליצים לקרוא את המדריכים שלנו בנושא טיסות לפראג (כולל מנוע השוואת מחירים דרכו ניתן להזמין טיסות לצ'כיה בזול) ומלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים (כולל רשימת מלונות שקיבלו ציונים גבוהים ממשפחות ששהו בהם).

בין אם תבחרו להזמין דיל לצ'כיה או להזמין כל מרכיב בנפרד, תצטרכו לדאוג מבעוד מועד לרכישת ביטוח נסיעות לצ'כיה. במדריך שלנו תמצאו מגוון דרכים לאיתור ביטוח נוסעים לצ'כיה בזול.

לפני שתנחתו בצ'כיה, מומלץ ללמוד מעט על התחבורה הציבורית במדינה ועל דרכי ההתניידות המומלצות לתיירים המבקרים בה. במדריך בנושא תחבורה בצ'כיה תמצאו את כל המידע שנדרש לכם על רכבות בצ'כיה, הסעה משדה התעופה בצ'כיה, השכרת רכב או אופנוע בצ'כיה ועוד, כולל דרכים מומלצות לביצוע הזמנה מראש אונליין.

אם אתם מעדיפים לנהוג במהלך הטיול באופן עצמאי, כדאי לקרוא את המדריך בנושא השכרת רכב בצ'כיה.

אופציה נוספת להתניידות במהלך החופשה – במיוחד בתוך העיר- היא השכרת אופניים. במדריך שלנו בנושא השכרת אופניים בפראג תמצאו מידע שיעזור לכם לבצע את ההזמנה אונליין עוד לפני החופשה, כך שלא יהיו לכם הפתעות של הרגע האחרון.

במהלך החופשה תרצו בוודאי להשתמש בטלפון הנייד שלכם לניהול שיחות ולגלישה באינטרנט. ההמלצה שלנו היא לדאוג להזמנת סים לצ'כיה או eSim לצ'כיה מראש, וכך תוכלו להפעיל את הטלפון מיד עם הנחיתה. במדריך שלנו תמצאו המלצות על חברות המציעות תנאים משתלמים וחבילות מותאמות במיוחד לתיירים.

עוד המלצה היא להצטייד כבר בארץ בקרונה צ'כית, על מנת לחסוך זמן במהלך הטיול ולא להסתכן ברכישת מט"ח במקומות לא מוכרים בארץ זרה. במדריך שלנו תמצאו פתרון מצוין להזמנת קרונה צ'כית (CZK) לנתב"ג ואיסופה ביום הטיסה.

אם אינכם בטוחים מתי כדאי לטוס לצ'כיה, קראו את המדריך שלנו בנושא מזג האוויר בצ'כיה ועונה מומלצת לחופשה.

טיפים להזמנת חבילות נופש לצ'כיה

האם כדאי לקנות דיל לצ'כיה או לסגור מלון וטיסה בנפרד?

זו בהחלט שאלה שעולה רבות. מהניסיון שלנו להזמנת חבילות נופש לצ'כיה, גילינו שהזמנת עסקת חבילה של מלון וטיסה יכולה בהחלט לחסוך כסף לעומת הזמנה עצמאית בנפרד, במיוחד כשהחבילה מגיעה עם הטבות נוספות כמו העברות משדה התעופה (שיכולות להיות הוצאה משמעותית) וארוחות.

מתי כדאי לקנות חבילת נופש לצ'כיה?

כולם מחפשים תשובה לשאלה מה הזמן הכי טוב לקנות חבילת נופש לצ'כיה, אבל האמת היא שאין תשובה אחת. עם זאת, אנחנו באופן אישי מעדיפים לרכוש חבילת נופש לצ'כיה כמה שיותר זמן מראש. פעמים רבות מדי חיכינו לדקה ה90 וגילינו שבתי המלון בתפוסה כמעט מלאה ומגוון האפשרויות שלנו לא רחב, ולכן נאלצנו להתפשר על טיסה ומלון שלא מתאימים לנו לגמרי.

חבילת נופש לצ'כיה עם העברות

מטיילים רבים נוטים להניח שדילים לצ'כיה כוללים העברות בכל הזמנה, אך לא תמיד כך המצב! ישנן חבילות נופש לצ'כיה שכוללות העברות ויש כאלו שלא. בהזמנה ממנועי החיפוש בתחילת המדריך, בד"כ יצוין בשלב החיפוש (או בלחיצה על הדיל הרלוונטי, לפני שלב התשלום) אם החבילה כוללת העברות.

השוואת מחירים לחבילות נופש לצ'כיה

הטיפ האחרון והחשוב ביותר הוא לבדוק אופציות בכמה השוואות מחירים, ולא רק באחת. אמנם אותו דיל לעיתים יופיע בכמה מנועי חיפוש, איך ייתכן שחלק מהדילים יופיעו רק באחד מהם. אם מצאתם דיל טוב, כדאי להזמין כבר עכשיו ולא לחכות שהמלון יתמלא.

מבצעים לחבילות נופש בצ'כיה

אם אתם מחפשים מבצעים לחבילות נופש לפראג או לכל יעד אחר בצ'כיה, אנחנו מאוד ממליצים להיעזר במנועי חיפוש ישראלים אמינים (המומלצים שלנו נמצאים בתחילת העמוד): מדי פעם אפשר למצוא אצלם מבצעים שווים, או הנחות קבועות לחברי מועדון או כרטיסי אשראי מסוימים.

חבילות נופש בצ'כיה למשפחות עם ילדים

אם אתם מחפשים חבילות נופש למשפחות עם ילדים בצ'כיה, אל תשכחו להזין את מספר הנוסעים המדויק ולציין כמה ילדים מצטרפים לנסיעה, כדי שתוכלו לקבל רק הצעות רלוונטיות. רוב חבילות הנופש למשפחות מתאימות לזוג+2, אך בהחלט יש גם מגוון אפשרויות בפראג למשפחות גדולות, בין אם מדובר בחדרים מחוברים ובין אם מדובר בחדרים משפחתיים. דוגמה אחת היא למשל מלון Aquapalace שמציע חדרים מחוברים.

חבילות נופש בצ'כיה לשומרי כשרות

אם אתם מחפשים מלונות ידידותיים בצ'כיה לשומרי כשרות, תוכלו לבחור במלונות כשרים בצ'כיה או במלונות עם לינה בלבד שקרובים למסעדות כשרות ולבית חב"ד. רוב מנועי החיפוש מאפשרים לסנן את התוצאות  לפי שם של מלון מסוים, כך שתוכלו למצוא דילים זולים לצ'כיה לשומרי כשרות בקלות. מלונות כשרים בפראג כוללים את מלון קינג דיוויד, ומלונות בקרבת בית חב"ד כוללים את מלון פרזידנט, מלון אלור ועוד.

השוואת מחירים לחבילות נופש בצ'כיה

אז אחרי שעברנו על כל הטיפים החשובים, החלטנו לצאת ולבדוק כמה עולה נופש בצ'כיה כיום.

את המחירים מצאנו בעזרת השוואות המחירים שבתחילת המדריך.

בהשוואת מחירים לחבילות נופש לפראג, המחירים התחילו מכ-591$ לאדם לסופ"ש (חמישי עד ראשון), עם א. בוקר.

בהשוואת מחירים לחבילת נופש לקרלובי וארי לשבעה לילות, המחירים התחילו מכ-995$ לאדם (במלון 4 כוכבים עם חצי פנסיון, כולל מזוודה).

שימו לב שהמחירים עשויים להשתנות בהתאם לתאריכים, סוג המלון וההטבות הכלולות בחבילה. המידע במדריך נבדק נכון למועד כתיבתו והוא מובא כאן לשם קבלת סדרי גודל של המחירים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל