דילים למונטנגרו

טיולים מאורגנים בצ'כיה

במדריך המלא שלנו לטיולים מאורגנים בצ'כיה נספר לכם איך מוצאים טיול איכותי, איפה כדאי לבצע הזמנה, מה הם טווחי המחירים לטיולים מאורגנים בצ'כיה בשוק כיום, ונשתף כמה טיפים חשובים לחיסכון בכסף.

    דילים לפראג במבצע             |           טיולים מאורגנים בצ'כיה

טיול מאורגן לצ'כיה הוא חוויה בלתי נשכחת, שונה לחלוטין מטיול עצמאי, ובה מגיעים לפינות נסתרות שקשה להגיע אליהן לבד. בנוסף, הוא יכול לחסוך לכם הרבה זמן וכאב ראש שהיה הולך על תכנון ולוגיסטיקה.

איך מזמינים טיולים מאורגנים לצ'כיה?

השלב הראשון והחשוב ביותר, הוא ביצוע השוואת מחירים לטיולים מאורגנים בצ'כיה. חשוב מאוד לבחור בהשוואת מחירים אמינה, שמציעה שירות לקוחות יעיל, ומציגה את כל הפרטים החשובים בעת ההזמנה, כולל תנאי ביטול ושינוי.

השוואות מחירים מומלצות לטיולים מאורגנים בצ'כיה

טיפ חשוב: מומלץ לבצע הזמנה בעזרת אחת ההמלצות שלנו להשוואות מחירים, כדי שתוכלו להיעזר בשירות הלקוחות במקרה של בעיה ולבצע הזמנה בממשק בטיחותי ואמין.

טיול מאורגן לצ'כיה עם גוליבר

גוליבר מציעים השוואת מחירים לטיולים מאורגנים לצ'כיה בשיתוף עם מגוון רחב של מפעילי טיולים מובילים בארץ. אפשר לבצע הזמנה דרך גוליבר בבטחה, ושירות הלקוחות המעולה שלהם זמין גם בוואצפ במענה אנושי. גם פלטפורמת ההזמנה נוחה לכל משתמש, ומדובר בחברה ותיקה ומוכרת, כך שאפשר להזמין בראש שקט.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת טיולים מאורגנים לצ'כיה דרך גוליבר

טיולים מאורגנים לצ'כיה דרך איסתא

איסתא היא אחת מחברות התיירות הוותיקות בארץ. השוואת המחירים לטיולים מאורגנים של איסתא יעילה ונוחה, וניתן להיעזר גם בשירות הלקוחות בוואצפ, בטלפון או בפנייה באתר. בנוסף, איסתא מציעים איזור אישי נוח שמאפשר ביצוע פעולות אונליין. איסתא הם למעשה גם מפעילי טיולים לצ'כיה, כך שבמנוע החיפוש שלהם תוכלו להזמין ישירות ממפעיל הטיול ולהיעזר במומחים שלהם במידת הצורך.

לחצו כאן לחיפוש טיולים מאורגנים בצ'כיה בעזרת איסתא

טיול מאורגן לצ'כיה של אשת טורס

אשת טורס היא חברה ותיקה שמפעילה טיולים מאורגנים לצ'כיה, ומציעה מנוע חיפוש נוח ויעיל. מכיוון שההזמנה היא ישירות ממפעיל הטיול, התנאים בד"כ מאוד נוחים, ולעיתים (אם הטיול קרוב) ניתן לראות אפילו את שם המדריך של אשת. בחלק מהטיולים תוכלו ליהנות מהנחה לחברי מועדון אשת טורס.

שירות הלקוחות של אשת טורס זמין בטלפון, בוואצפ, בצ'אט ובערוצים נוספים.

לחיפוש טיול מאורגן בצ'כיה דרך אשת טורס לחצו כאן

טיולים מאורגנים לצ'כיה עם וואלה! טורס

וואלה! טורס היא כתובת אמינה במיוחד להשוואת מחירים לטיולים מאורגנים לצ'כיה. ניתן לבצע הזמנה דרך וואלה! טורס בקלות ולהיעזר בשירות לקוחות אמין שזמין במספר ערוצים. בוואלה! טורס תוכלו לבדוק את כל הפרטים הכי חשובים במהלך ההזמנה, ולמצוא הצעות ממגוון רחב של מפעילי טיולים.

 לחצו להזמנת טיול מאורגן לצ'כיה דרך וואלה טורס

טיולים מאורגנים לצ'כיה עם שופרסל Travel

השוואת המחירים של שופרסל Travel מציעה גם הטבות קאשבק שוות לחברי מועדון שופרסל, וגם חוויית הזמנה נוחה, אמינה וקלילה. בהשוואת המחירים של שופרסל Travel מצאנו מגוון טיולים מאורגנים לפראג בפרט או לצ'כיה בכלל, במגוון רחב של תאריכים. שירות הלקוחות המעולה שזמין בין היתר גם בוואצפ ובפייסבוק, מאפשר הזמנה בראש שקט.

להזמנת טיולים מאורגנים לצ'כיה עם שופרסל טראוול לחצו כאן

עוד המלצות חשובות למטיילים בצ'כיה

אם אתם מתכוונים להזמין טיול מאורגן לצ'כיה ההזמנה של טיסות ומלונות בצ'כיה תתבצע על ידי החברה המארגנת את הטיול. אם אתם בכל זאת שוקלים לתכנן את הטיול באופן עצמאי, כדאי לכם לקרוא את המדריכים בנושא טיסות לפראג (כולל מנוע השוואת מחירים שניתן להזמין דרכו טיסות לצ'כיה בזול) ומלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים (מלונות שקיבלו חוות דעת טובות ממשפחות שהתארחו בהם).

בנוסף, תוכלו לבחון את האופציה של הזמנת חבילת נופש לצ'כיה, הכוללת טיסה ומלון. במדריך שלנו תוכלו לקבל את כל המידע והטיפים להזמנת דיל לצ'כיה במחיר משתלם.

לא משנה באיזו אופציה תבחרו – טיול מאורגן לצ'כיה, דיל לצ'כיה או הזמנה של כל אלמנט בנפרד, תצטרכו לרכוש ביטוח נסיעות לצ'כיה. במדריך שלנו תקבלו הדרכה כיצד לאתר ביטוח נוסעים לצ'כיה בזול אחרי השוואת מחירים חכמה.

ברוב הטיולים המאורגנים לחו"ל מוקצה זמן חופשי שבו תצטרכו להתנהל באופן עצמאי. במדריך בנושא תחבורה בצ'כיה תמצאו מידע שימושי לאיתור כרטיסים ולרכישת כרטיסים אונליין למגוון אמצעי תחבורה: רכבות בצ'כיה, הסעה משדה התעופה בצ'כיה, השכרת רכב או אופנוע בצ'כיה ועוד.

אם אתם מעדיפים לנהוג באופן עצמאי במהלך הזמן החופשי בטיול, אתם מוזמנים לקרוא את המדריך בנושא השכרת רכב בצ'כיה. במדריך שלנו בנושא השכרת אופניים בפראג תמצאו מידע שימושי לביצוע הזמנה אונליין מראש.

אנחנו ממליצים להזמין סים לצ'כיה או eSim לצ'כיה מראש, עוד לפני הטיסה, על מנת להבטיח שהטלפון שלכם יוכל לשמש אתכם מיד עם הנחיתה. במדריך מופיעות המלצות על חברות המציעות חבילות מותאמות במיוחד לתיירים.

על מנת לחסוך זמן במהלך הטיול ולא להסתכן עם רכישת מט"ח בארץ זרה, אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך בנושא הזמנת קרונה צ'כית (CZK) לנתב"ג. זו אופציה משתלמת, שתאפשר לכם לאסוף את השטרות בשדה התעופה לפני הטיסה כך שתוכלו לצאת לדרך בראש שקט.

מתלבטים מתי כדאי לטוס לצ'כיה? במדריך בנושא מזג האוויר בצ'כיה ועונה מומלצת לחופשה תמצאו מידע שיעזור לכם להחליט.

טיול מאורגן בצ'כיה: מומלץ?

מטיילים רבים מתלבטים בין תכנון עצמאי לבין טיול מאורגן בצ'כיה.

להזמנת טיול מאורגן בצ'כיה יש מגוון רחב של יתרונות, גם למומחי ההזמנות באינטרנט:

– טיול מאורגן בצ'כיה יחסוך לכם את רוב הלוגיסטיקה, או אפילו את כולה. לרוב, לא תצטרכו להתעסק כלל עם הזמנת מוניות או מלונות, או להבין את התחבורה ציבורית, ותוכלו ליהנות מכל רגע בטיול.

– גם ביעדים הכי נוחים ישנן נקודות שקשה להגיע אליהן לבד בתור תיירים. מתכנני טיולים מאורגנים לצ'כיה מכירים את היעד היטב, החל מהנקודות התיירותיות ועד לפינות הסודיות שרק מקומיים מכירים, וידאגו שתגלו כל פינה בעיר או בכפר.

– טיולים מיוחדים לקהלים שונים יכולים להיות נוחים בהרבה מטיולים עצמאיים. למשל, טיולים לשומרי כשרות ב'צכיה יכולים לחסוך המון זמן בתכנון טיול שיכול להיות די מורכב.

טיפים להזמנת טיולים מאורגנים בצ'כיה

בהשוואות המחירים לטיולים מאורגנים לצ'כיה, תוכלו למצוא מגוון תוכניות במגוון סגנונות.

הטיפים הבאים יעזרו לכם להבין מה הכי חשוב לבדוק רגע לפני ההזמנה, ואילו אותיות קטנות אסור לפספס.

זוכרים לבדוק מה כלול ומה לא כלול במחיר

ברוב מנועי החיפוש, בלחיצה על טיול שנראה לכם רלוונטי, תוכלו לקבל רשימה מפורטת של מה כלול במחיר, ואפילו יותר חשוב: מה לא כלול במחיר. חשוב מאוד לעבור על הרשימה, שתזכיר לכם פרטים קטנים שכדאי לדאוג להם לפני הנסיעה כמו ביטוח נסיעות, תקציב לטיפ למדריך, תקציב לביזבוזים ועוד.

בודקים סיורי בחירה

בחלק מהטיולים המאורגנים לצ'כיה, ייתכן שבתוכנייה יופיע צמד המילים "סיור בחירה".

אז מה זה סיורי בחירה בטיול מאורגן?

בדרך כלל, מדובר בסיור שמופיע פעם או פעמיים במהלך הטיול, והמטיילים יכולים לבחור אם להצטרף אליו או לא.

לכן, לרוב, התשלום עבור סיור בחירה לא נכלל במחיר לטיול המאורגן, אלא כתוספת.

עם זאת, חשוב לשים לב לכמה דברים כאשר מדובר בסיורי בחירה:

– בית המלון לא תמיד קרוב למרכז העניינים ולא תמיד יש בו אטרקציות. לכן, יכול להיות שיציאה לסיור הבחירה תהיה האופציה הפרקטית היחידה.

– כדאי לבדוק היכן בית המלון ממוקם באותו היום, ומה השירותים הכלולים בו (לאלו שמתכננים להישאר במלון).

– כדאי לבדוק כמה עולה סיור הבחירה (כדי לתכנן את התקציב ביעילות, למקרה שתעדיפו לצאת לסיור).

לא מסתפקים בהשוואת מחירים אחת

במקום ללחוץ על השוואת מחירים אחת מאלו המומלצות בתחילת המדריך, כדאי לבדוק מספר השוואות מחירים כדי לקבל את התמונה המלאה של כל האפשרויות הזמינות.

לא כל מנועי השוואות המחירים מציעים את אותן האופציות. חלק מהטיולים המאורגנים יופיעו במספר מנועי חיפוש, אך ייתכן שחלקם יופיעו רק במנוע חיפוש ספציפי.

מסלולים מומלצים לטיולים מאורגנים בצ'כיה

ישנם מספר מסלולים פופולריים לטיולים מאורגנים בצ'כיה. בין הטיולים האהובים ביותר הם טיולים מאורגנים למרכז אירופה, שכוללים ביקור בצ'כיה, בהונגריה, באוסטריה ולעיתים גם בסלובקיה. טיולים מאורגנים בצ'כיה בלבד לרוב מתמקדים בפראג, בתוספת של מספר יעדים קרובים. ישנם גם טיולים כשרים לפראג שמתמקדים, בין היתר, גם במוקדים הקשורים ליהדות בעיר.

טיולים מאורגנים בצ'כיה לפי נושא

טיולים מאורגנים בצ'כיה לשומרי כשרות

בהשוואות המחירים שערכנו מצאנו כמה טיולים נפלאים לשומרי כשרות. בדרך כלל, טיולים מאורגנים לשומרי כשרות בצ'כיה מתוכננים תוך התחשבות בשומרי הכשרות גם בהיבט של הארוחות וגם בלוחות הזמנים בשבת.

אם אתם שומרי כשרות ומתכננים ביקור בצ'כיה, אנחנו מאוד ממליצים להזמין טיול מאורגן לשומרי כשרות כדי שתוכלו ליהנות מכל רגע בטיול ולא לחשוב על לוגיסטיקה.

טיולים מאורגנים בצ'כיה לדוברי רוסית

טיולים מאורגנים לדוברי רוסית בצ'כיה מציעים דרך נפלאה לטייל ולשמוע את כל הסיפורים בשפה שהכי נוחה למטייל, וליהנות מהטיול עם קבוצה שבדרך כלל כוללת דוברי רוסית נוספים.

טיולים מאורגנים לצ'כיה למשפחות

ניתן בהחלט לצאת לטיולים מאורגנים לצ'כיה עם המשפחה, אך אל תשכחו להזין את מספר הנוסעים המדויק (ולציין כמה מבוגרים וכמה ילדים) בהשוואות המחירים שבתחילת המדריך, כדי לקבל תוצאות רלוונטיות.

ברוב המקרים, בהזמנת טיולים מאורגנים לצ'כיה למשפחות תוכלו לבחור בין חדרים לזוג פלוס ילד, או חדרים לשלושה מבוגרים, אך לעיתים ניתן למצוא גם אופציות נוספות.

בנוסף, כדאי לבדוק את פרטי המסלול (שמופיע בשלב החיפוש או בלחיצה על הטיול הרלוונטי בעמוד הפרטים המלאים), כדי לוודא שהוא מתאים לטיול עם ילדים.

השוואת מחירים לטיולים מאורגנים בצ'כיה

ערכנו מספר השוואות מחירים לטיולים מאורגנים לצ'כיה כדי לבדוק למה ניתן לצפות מבחינת עלויות.

רוב הטיולים נמשכים לפחות 5 לילות/6 ימים, וחלקם כוללים ביקור במדינות נוספות.

את המחיר הכי זול לטיול מאורגן בצ'כיה (ובמדינות נוספות במרכז אירופה), קיבלנו עבור טיול של 6 לילות ו-7 ימים, בעלות של 895€ לאדם (על בסיס זוגי). הטיול כולל ביקור בבודפשט, בוינה ובפראג.

שימו לב שהמחירים, התנאים והמידע במדריך נבדק נכון למועד כתיבתו.

סיורים מודרכים בצ'כיה עם מדריך מקומי

גם אם החלטתם לתכנן את הטיול עצמאית, סיור מודרך בצ'כיה עם מדריך מקומי הוא תוספת שלא כדאי לוותר עליה.

טיולים מודרכים בצ'כיה יכולים להגיע במגוון קונספטים: סיור קצר של שעתיים, טיול של מספר ימים, טעימות בשוק, חוויות קולינריות, אטרקציות מיוחדות ועוד.

בחלק הבא של המדריך נסביר לכם איך למצוא טיולים בצ'כיה של מפעילי טיולים איכותיים, ואיך להזמין בצורה בטוחה אונליין.

איך מזמינים טיולים מודרכים בצ'כיה?

שתי האפשרויות הכי מומלצות ובטוחות להזמנת טיולי יום בצ'כיה הן:

Getyourguideמנוע חיפוש אמין ומוכר, שפועל בשיתוף עם מגוון רחב של מפעילי טיולים.

Viatorמנוע חיפוש שמציע מגוון ענק של אטרקציות תיירותיות בצ'כיה, להזמנה בטוחה ואמינה.

בשני מנועי החיפוש האלו תוכלו להיעזר בשירות לקוחות אמין, לבצע הזמנה בטוחה, ואפילו לקרוא חוות דעת של מטיילים קודמים כדי לוודא שהטיול מתאים לכם.

אז איך זה עובד?

הזמנת טיולים מודרכים בצ'כיה עם מדריך מקומי דרך Getyourguide

כדי למצוא טיולים ואטרקציות עם "גט-יור-גאייד" לוחצים על הלינק בכותרת מעל, ומגיעים למגוון האפשרויות הזמינות בצ'כיה.

לחיצה על טיול שנראה לכם רלוונטי תיקח אתכם לעמוד בו תוכלו לקרוא את כל הפרטים החשובים, כולל חוות דעת ותנאי ביטול (נוחים מאוד ברוב המקרים) וגם לבדוק תאריכים פנויים ב"Check Availability".

ההמלצות שלנו לטיולי יום בצ'כיה (להזמנה ב-Getyourguide)

ארוחת ערב בפראג (או צהרים) בסגנון ימי הביניים, עם משקאות ללא הגבלה, והופעות מיוחדות. למידע נוסף

סיור בטירת פראג עם מדריך, כחלק מקבוצה או באופן פרטי. למידע נוסף

שייט בסירת זכוכית בפראג עם ארוחת ערב מפנקת, בין מגוון נקודות היסטוריות כמו טירת פראג ועוד. למידע נוסף

הזמנת טיולים מודרכים בצ'כיה דרך Viator

Viator מציע מנוע חיפוש מעולה, עם מגוון כרטיסים לאטרקציות, סיורי יום עם מדריכים מקומיים, ארוחות מיוחדות, טעימות יין ועוד. אפשר להזמין טיולי יום בצ'כיה דרך Viator ללא חשש, שכן מדובר במנוע חיפוש ותיק ואמין, עם שירות לקוחות יעיל שפועל 24/7. ניתן לבדוק את תנאי הביטול (הנוחים לרוב), לבצע פעולות בהזמנה באתר, ולקרוא חוות דעת של מטיילים קודמים.

המלצות לסיורים מודרכים בצ'כיה דרך Viator

טיול מודרך של שבוע שמתחיל בפראג, עובר באוסטריה ומסתיים בבודפשט, כולל בתי מלון, סיורים מודרכים, העברות, ושייט בסירה בבודפשט. למידע נוסף

סיור מדהים של 6 שעות בפראג שכולל ארוחת צהרים ושייט. למידע נוסף

סיור קולינרי בפראג בין מספר נקודות מרכזיות, בהן תוכלו ליהנות מהאוכל הכי אותנטי בעיר. למידע נוסף

טיולי יום מברנו

סיור בברנו (רגלי) של כשעתיים במרכז העיר העתיקה עם מדריך. למידע נוסף

טיול יום מברנו למורביה עם מדריך. למידע נוסף

סיורים בפראג

סיור פרטי בפראג של כ-3 שעות ברכב פרטי עם מדריך. למידע נוסף

סיור ברובע היהודי בפראג עם מדריך, כולל כניסה לבית הכנסת ולבית הקברות היהודי. למידע נוסף

טיולים לצ'סקי קרומלוב

טיול יום לצ'סקי קרומלוב מפראג (כ-10 שעות) עם מדריך. למידע נוסף

סיור הליכה בצ'סקי קרומלוב עם מדריך ביעדים ההיסטוריים הכי מרתקים בעיר. למידע נוסף

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל