השכרת רכבים בצ'כיה

השכרת רכב בצ'כיה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

חיסכו מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב בצ'כיה באמצעות מנוע השוואת המחירים המתוחכם שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר. בנוסף אספנו עבורכם טיפים ומידע שימושי לקריאה לפני השכרת רכב בצ'כיה והמלצות לגבי נהיגה בצ'כיה וחוקי התנועה בצ'כיה

דילים לפראג במבצע             |           טיולים מאורגנים בצ'כיה

השכרת רכב בצ'כיה יכולה להיות הרבה יותר משתלמת ונוחה ממה שחשבתם – מנוע השוואת המחירים מתעדכן אוטומטית בכל המחירים – כולל מבצעים וגם הנחות מיוחדות – מכל חברת השכרת רכב בצ'כיה. פשוט הכניסו את ארץ היעד – צכיה – ואת העיר בה תרצו לאסוף את הרכב מבין היעדים המרכזים בצ'כיה – פראג, ברנו, פילזן, אוסטרבה, אוסטי נאד לאבם ועוד ערים מרכזיות בצ'כיה – הזינו את תאריכי הטיול בצ'כיה וקבלו את המחירים המשתלמים ביותר, מכל הדגמים וכל החברות והסוכנויות המספקות השכרת רכב בצ'כיה

השכרת רכב בצ'כיה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בצ'כיה – כתבות נוספות:

טיסות לפראג – המדריך המלא: איתור טיסות זולות, ביקורת חברות תעופה ועוד

10 מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים

המלצות לתקשורת עם סים בצ'כיה (Sim) ומידע שימושי

תחבורה בצ'כיה – הזמנת כרטיסים ומידע למטייל

קניית קרונה צ'כית (CZK) לחופשה בצ'כיה – המלצות

השכרת רכב בצ'כיה – האם זה כדאי?

בצ'כיה יש את כמות אתרי המורשת הגדולה ביותר יחסית לכמות התושבים מכל ארץ אחרת באירופה, חגיגה ארכיטקטונית, מלאה בקסם הישן של מרכז אירופה. אם אתם לא מתכוונים להסתפק בפראג אלא מעוניינים לראות גם את צ'כיה עצמה בלי להיתקע שעות ארוכות במערכת התחבורה הציבורית, השכרת רכב בצ'כיה היא דבר מומלץ ביותר. בד"כ כשמזמינים השכרת רכב בצ'כיה אוספים את המכונית בשדה התעופה ואצלב האוול בפראג, שדה התעופה הבינלאומי של הרפובליקה הצ'כית דרכו בד"כ נוחתים בצ'כיה.

אם אתם מזמינים השכרת רכב בפראג מומלץ לצאת מפראג באחד הכבישים המהירים (שהם גם כבישי אגרה). נסו להימנע מהכבישים הצדדיים שנמצאים במצב לא טוב לנהיגה. אפשר לקבל את הרכב השכור בשדה התעופה ולצאת ישר לטיול בצ'כיה, שאיננה מדינה גדולה מדי – מסלול מומלץ לטיול בצ'כיה יכול להתחיל מפראג במסע בין מערות הקארסט (Karst) שבחבל מורביה, ומשם בנסיעה לעיירות הספא הותיקות של צ'כיה, כמו קרלובי וארי (Karlovy Vary) המפורסמת, בה תוכלו לבחור באחד מבין 12 מעיינות המרפא הידועים.

כשאתם משכירים רכב מחברת השכרת רכב בצ'כיה אתם יכולים לתייר בחופשיות את כל צ'כיה, מהערים הגדולות לעיירות המרוחקות, ליהנות מהנופים המהממים של החלקים הכפריים של צ'כיה, להימנע מביזבוז של שעות ארוכות בהמתנה לתחבורה הציבורית ולהספיק יותר במהלך הטיול לצ'כיה. רכב גם יאפשר לכם פרטיות וזמן משפחתי או זוגי שבתחבורה הציבורית תמיד מופרע ע"י נוכחותם של זרים. בצ'כיה, כמו ברוב אירופה, נסיעה במכונית שהיא הדרך הטובה ביותר לחקור את האתרים המעניינים ביותר, מחוץ לערים הגדולות.

עיר הבירה של צ'כיה פראג היא מוקד תיירותי ותרבותי מהחשובים ביותר באירופה, בו חיים יותר מ-1.3 מיליון תושבים. ההיסטוריה של פראג, שראשיתה בתקופת ממלכת בוהמיה העתיקה, מורגשת בה גם בימינו.  אפשרות פופולרית לטיול במכונית בצ'כיה היא לצאת מפראג אל חבל בוהמיה שבמערב צ'כיה, מכונית תאפשר לכם ליהנות ללא הגבלות מהנופים עוצרי הנשימה של נהרות הולטאבה והאלבה ומרכסי ההרים הנמוכים שסביב.

העונה הפופולרית ביותר מבחינה תיירותית לטיול בצ'כיה היא היא עונת הקיץ החמימה. בחורף,  בעונה הקרה יותר, רוב הגבעות של צ'כיה מושלגות. בגלל מרחקי הנהיגה הקצרים יחסית בצ'כיה, השכרת רכב בצ'כיה תאפשר לכם לטייל בנוחות באזורים הכפריים היפהפיים של צ'כיה בשעות היום, ובערב לחזור למלון בפראג לארוחת ערב וליהנות מחיי הלילה המדהימים של פראג.

דרישות סף להשכרת רכב בצ'כיה

כדי לבצע השכרת רכב בצ'כיה, עליכם להיות בני 21 לפחות. בחלק מקטיגוריות הרכב (בעיקר מכוניות יקרות יותר) חלק מחברות השכרת הרכב בצ'כיה דורשות נהגים מבוגרים יותר. בנוסף, הנהג הרשום חייב גם להחזיק ברישיון נהיגה שנה אחת לפחות. בחלק מחברות השכרת הרכב בצ'כיה יש תוספת מחיר על "נהג צעיר" שגילו פחות מ-25. יש חברות השכרת רכב בצ'כיה שלא משכירות רכב לנהגים מעל גיל 70. לפי חוקי התנועה בצ'כיה חובה לחגור חגורות בטיחות וילדים מתחת לגיל 12 חייבים לשבת במושב האחורי (חגורים כמובן).

נהיגה בצ'כיה – טיפים ומידע שימושי

בצ'כיה נוהגים בצד ימין של הכביש, כמו בישראל. שימו לב לכך שאם אתם עוקפים בכביש רכבת חשמלית (הנפוצות בצ'כיה) חייבים לעקוף אותה רק מצד ימין. לפי חוקי התנועה בצ'כיה חובה להפעיל את האורות הקדמיים של הרכב גם במהלך היום, בכל העונות. הבדל חשוב נוסף מחוקי התנועה בישראל הוא שבצ'כיה כמות האלכוהול המותרת בדם בזמן נהיגה היא אפס, כלומר: לעולם אל תנהגו אחרי שתיית אלכוהול בצ'כיה, אפילו אם שתיתם כמות של פחות מכוס בירה אחת.

המהירות המותרת בצ'כיה היא עד 130 קמ"ש בכבישים המהירים, עד 90 קמ"ש בכבישים בין עירוניים ועד 50 קמ"ש בתוך יישובים.

ברוב המיקרים אם אתם שוכרים רכב מחברת השכרת רכב בצ'כיה תוכלו לצאת איתו לטייל במדינות מערב אירופה השכנות – כלומר גרמניה או אוסטריה – אבל אם אתם מתכוונים לעשות זאת תצטרכו לרכוש ביטוח נוסף. אפשר לצאת גם עם הרכב מגרמניה או אוסטריה אל מדינות נוספות באיחוד האירופאי, אבל ברוב החברות אסור להעלות את הרכב המושכר על מעבורת. אם מדובר על יציאה למדינות מזרח אירופה, או על השכרת רכבי יוקרה או רכבים גדולים ויקרים במיוחד, בד"כ זה עניין אחר ולרוב חברות השכרת רכב בצ'כיה אינן מאפשרות זאת או דורשות תשלום נוסף בגובה משמעותי.

צפו בסרטון המתעד נהיגה בפראג כדי לקבל מושג טוב יותר על חווית הנהיגה בצ'כיה.

מידע לנהגים בצ'כיה

הכבישים המהירים בצ'כיה הם גם כבישי אגרה וכדי להשתמש בהם על שמשת הרכב צריכה להיות מודבקת מדבקת אגרת כביש (Vignette). יש חברות השכרת רכב בצ'כיה שמשכחירות רכבים עם המדבקה הזו ללא תשלום נוסף אבל הדבר תלוי בחברה.

ברוב הערים בצ'כיה, תחנות הדלק נמצאות בשולי העיר  ולא תמצאו תחנות דלק במרכזי הערים. בפראג יש מחסור כללי בתחנות דלק.  בכבישים המהירים בד"כ רוב תחנות הדלק פתוחות 24 שעות ביממה.

חנייה בפראג

החנייה בפראג היא באמצעות מכונות תשלום (מדחנים). אם הכנסתם למדחן מטבע והופיע עליו פס ירוק מותר לכם לחנות עד מכסימום של 6 שעות. מדחן עם פס כתום אומר שהחנייה מותרת לשעתיים. אם אם אתם רוצים חנייה ארוכה יותר משש שעות חפשו חניון בתשלום.

השכרת רכב בצ'כיה
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל