קרפטוס השוואת מחירי טיסות

טיסות לקרפטוס – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לקרפטוס – המדריך המלא: מנוע להשוואת מחירי טיסות שיסייע לכם לאתר טיסות זולות לקרפטוס בתאריכים הרצויים עבורכם, מידע על חופשה בקרפטוס ועל אפשרויות תחבורה משדה התעופה של קרפאטוס לבתי המלון באי (כולל קישור להזמנת מוניות בקרפטוס) והסברים על המחירים והאפשרויות השונות של הזמנת כרטיסי טיסה לקרפטוס

הזמנת דילים לקרפטוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

קרפטוס הוא אחד מאיי יוון, שקט יותר משכניו המפורסמים יותר כמו רודוס או כרתים, שמציע מגוון חופים יפהפיים לצד נוף הררי מרשים. נמל התעופה של קרפטוס ממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה מפיגאדיה, עיר הבירה של האי, ובמרחק של כשעה נסיעה מחוף אפלה המפורסם. מדובר בנמל תעופה קטן שמשרת בעיקר טיסות עונתיות ממספר ערים באירופה, לצד טיסות סדירות מאתונה של חברות תעופה מקומיות. כדי לאתר טיסות לקרפטוס במחיר הכי זול השתמשו במנוע להשוואת מחירי טיסות שלמטה בדף זה

חופשה בקרפאטוס – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בקרפטוס – המחירים הטובים ביותר וטיפים חשובים

קרפטוס עם ילדים – המדריך המלא למטייל

מלונות מומלצים בקרפטוס למשפחות עם ילדים

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

סים ו-eSIM ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה משדה התעופה בקרפתוס לבתי המלון

מומלץ מאוד לבדוק בקישור את האפשרות להזמנת מונית לשדה התעופה בקרפטוס אונליין – מדובר על שירות אמין ומומלץ. פרט לכך, קו האוטובוס Ktel Karpathos מקשר בין הבירה פיגאדיה לבין נמל התעופה ומספר חופים ויעדים פופולריים נוספים באי. בנוסף, במתחם פועלות מספר סוכנויות להשכרת רכב ותחנת מוניות.

לרוב, מדי שנה, מספר חברות תיירות שונות מציעות טיסות ישירות לקרפטוס מישראל באופן עונתי. תוכלו לרכוש את טיסות הצ'ארטר האלו כחלק מחבילת נופש או בנפרד. עם זאת, אם אתם מעדיפים לא להסתמך על טיסות עונתיות, תוכלו לבחור בטיסת קונקשן קצרה עם אג'יאן אייר שכוללת עצירה באתונה. למרות שזוהי לא טיסה ישירה, מדובר במסע קליל יחסית.

טיסה לקרפטוס עם עצירת ביניים באתונה

טיסת קונקשן לקרפטוס היא אפשרות נהדרת: הקו זמין למטיילים במהלך כל השנה, כרטיסי הטיסה זולים,  ומדובר בשני קטעי טיסה קצרים יחסית.

המחיר הכי זול שמצאנו לכרטיס טיסה לקרפתוס עם אג'יאן איירליינס הוא 172$ דולר לכרטיס הלוך-חזור בתחילת יוני. בחודש יולי מחירי טיסות לקרפטוס דרך אתונה מתחילים מכ283$ לכרטיס הלוך-חזור (לסוג הכרטיס הזול ביותר ללא מזוודה).

אג'יאן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של יוון, מפעילה טיסות ישירות לאתונה מתל אביב מדי יום, ואולימפיק אייר, חברת הבת של אג'יאן, מפעילה טיסות ישירות לקרפטוס מאתונה ארבע פעמים בשבוע (בימי ראשון, שלישי, וחמישי).

המסע כולל טיסה ליוון של כשעתיים בקו תל אביב אתונה וטיסה קצרה נוספת של כשעה מאתונה לקרפטוס. התעריף הזול ביותר של חברת אג'יאן איירליינס בדרך כלל לא כולל כבודת מטען. כלומר, אם אתם מגיעים עם מזוודה אותה תרצו לשלוח לתא המטען, תאלצו לשלם עמלה. בהזמנה ממנוע השוואת המחירים לטיסות של קיווי (שמופיע בעמוד זה), תוכלו לצפות בתנאי הכבודה לפני התשלום ולהוסיף מזוודה בתשלום בעת ההזמנה במידת הצורך.

בטיסות בינלאומיות, אג'יאן איירליינס בד"כ מציעה ארוחות מהמטבח המקומי. אולימפיק אייר מציעה הגשת חטיפים ומשקאות במהלך הטיסה לקרפטוס מאתונה.

טיסות לקרפטוס עם ילדים

אג'יאן איירליינס בדרך כלל מאפשרת לטסים אל קרפתוס עם תינוק (עד גיל שנתיים) לרכוש עבורו כרטיס בתעריף מיוחד ללא מושב נפרד, או בתעריף של כרטיס טיסה לילד  שכולל מושב נפרד. במקרה זה, יהיה על ההורה להביא לטיסה מושב בטיחות תקני. אולימפיק אייר לא מציינת אפשרות של רכישת מושב נפרד לתינוק, כך שאם אתם מעוניינים לטוס עם התינוק במושב נפרד כדאי ליצור איתם קשר ולבדוק. בכל מקרה, הזמנות לכרטיסי טיסה לקרפאטוס עם תינוק עד גיל שנתיים מומלץ לבצע בעזרת שירות הלקוחות.

טיסות לקרפטוס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל