טיסות לקייפטאון דרום אפריקה

טיסות לקייפטאון בדרא"פ – השוואת מחירי טיסה ומידע חשוב

החלטתם לטוס לקייפטאון שבדרום אפריקה אבל אתם ממש לא יודעים איך כדאי לכם להזמין טיסות לקייפטאון במחיר הכי משתלם, כיצד תגיעו משדה התעופה בקייפ טאון למרכז העיר, כמה יעלה לכם להוסיף מזוודה שתשלח לבטן המטוס, ואילו שירותים ומתקנים נמצאים בשדה התעופה – הכתבה הבאה תפתור עבורכם את כל השאלות והבעיות

אמנם האינטרנט מאפשר גישה נוחה לכל המידע הרב אך כמו שאומרים, מרוב עצים לא רואים את היער, והניסיון למצוא כרטיסי טיסה לקייפטאון במחיר זול ותנאים טובים עלול לקחת זמן רב אם לא יודעים כיצד לחפש נכון. אם אתם מעוניינים לחפש טיסות לקייפטאון ולערוך השוואת מחירים מקצועית שתיתן לכם את כל המידע החשוב לפני שאתם משלמים ולפני שאתם עולים על המטוס – כנראה שהגיע הזמן שתכירו את מנוע החיפוש של קיווי ותיהנו מחוויית חיפוש טיסות לקייפטאון –


טיול בדרום אפריקה – עוד באותו נושא:

קייפטאון עם ילדים – אטרקציות וטיולים

בתי מלון מומלצים בקייפטאון דרום אפריקה

השכרת רכב בקייפטאון (דרום אפריקה) – המלצות ומחירים

טיסות פנים בדרום אפריקה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

הזמנת ראנד דרום אפריקה (ZAR) לשדה התעופה נתב"ג

קצת על קייפטאון

קייפטאון הינה אחת משלוש ערי הבירה של דרום אפריקה ומדובר באחד היעדים היפים והקסומים ביותר שתוכלו להיות בהם. מיקומה הגיאוגרפי של קייפטאון המוקף בנוף הררי ונושק למפרץ מעניקים לה מראה ייחודי וכנראה אין זה פלא שהיא הפכה לאחד היעדים התיירותיים המועדפים על תיירים בכל רחבי העולם. קייפטאון מאופיינת במזג אוויר ים תיכוני המאפשר בריזה מרעננת לצד שמש נעימה. מעבר לכך, קייפטאון היא עיר נמל חשובה לאור מיקומה על כף התקווה הטובה ולכן העיר מהווה גם מרכז מסחרי משמעותי.

לאור העובדה כי בשנים האחרונות הפכה קייפטאון ליעד מועדף ומבוקש בקרב תיירים רבים ניתן לראות כי לא מעט חברות תעופה מציעות טיסות לקייפטאון במחירים שונים ותנאים שונים כשכל מה שנותר לכם הוא לבחור את הטיסה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.

טיסות לקייפטאון

לאור מיקומה הגיאוגרפי של קייפטאון ומרחקה הגדול מישראל בד"כ אין טיסות ישירות לקייפטאון מישראל אלא כל הטיסות הינן טיסות קונקשן לקייפטאון עם עצירות ביניים ביעדים שונים. ניתן לראות כי קיימות חברות תעופה שונות המציעות טיסות לקייפטאון אשר ההבדלים ביניהם נעוצים בתדירות מועדי הטיסות, זמני הטיסות, היעדים של עצירות הביניים ועוד. בין חברות התעופה המובילות בהזמנת טיסות לקייפטאון ניתן לראות את חברת אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה של אתיופיה הנחשבת חברת התעופה המובילה בטיסות לאפריקה למגוון יעדים רחב.

טיסה לקייפטאון עם אתיופיאן איירליינס משדה התעופה בן גוריון אורכת כ- 13 שעות ו- 45 דקות כולל טיסה לאתיופיה מנתב"ג עם עצירת ביניים בבירת אתיופיה אדיס אבבה למשך כשעתיים וחצי, ואז טיסה נוספת ישירות לשדה התעופה בקייפטאון. מחיר עבור כרטיס טיסה עם חברת אתיופיאן איירליינס בחודש אוגוסט הידוע כאחד החודשים היקרים, תעלה לכם 2396 ₪ – מחירר כטיס טיסה לקייפטאון הלוך חזור. בטיסה חזור גם כן תהיה עצירת ביניים באדיס אבבה אך רק לשעה אחת ו- 45 דקות.

כרטיס הטיסה לקייפ טאון עם חברת התעופה אתיופיאן איירליינס כולל העלאת כבודת יד למטוס במשקל של עד 7 ק"ג כמו גם כבודה הנשלחת לבטן המטוס במשקל כולל של עד 20 ק"ג.

שימו לב שחובה לעלות על טיסה לקייפטאון עם ביטוח נסיעות בתוקף. במקום לבזבז זמן בשדה התעופה בבחירת ביטוח נסיעות כדאי להשתמש במנוע החיפוש המיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של ביטוח נוסעים לחו"ל (בקישור). גם במנוע החיפוש של קיווי תוכלו לשלם כבר במעמד הזמנת כרטיסי טיסה לקייפטאון עבור ביטוח נסיעות ולבחור בין ביטוח נסיעות בסיסי הכולל ביטוח עבור הוצאות רפואיות, ביטול הטיסה עקב מחלה, תאונה או מוות וכן שירותי סיוע בעלות של 135.76 ₪, או שתוכלו לבחור בביטוח נסיעות פלוס הכולל הוצאות רפואיות, ביטוח לביטול הטיסה, שירותי סיוע , אובדן כבודה, ביטוח טיסות וכן אחריות צד ג' וכל זאת בעלות נוספת של 177.90 ₪ בלבד.

במנוע החיפוש של קיווי תוכלו לראות את כל הפרטים החשובים לכם לגבי הטיסה. כך למשל, תוכלו לראות את סוג המושבים שקיימים במטוס, מה המרחק בין מושב למושב, מה הרוחב, האם יש מערכת בידור, האם ניתן להטות את גב המושב וכדומה. המדובר בפרמטרים חשובים עבור אנשים רבים במיוחד כשמדובר בטיסות ארוכות כמו טיסה לקייפטאון האורכות שעות רבות ויש צורך בנוחות.

משפחות הטסות עם ילדים או פעוטות מתחת לגיל שנתיים יכולים לבחור במנוע החיפוש של קיווי את סוג כרטיס הטיסה בהתאם לסוג הנוסע ובכך לראות את השינויים במחירים כמו גם את האפשרויות העומדות בפניהם. כך למשל, בחברת התעופה אתיופיאן איירליינס כרטיס טיסה עבור פעוט מתחת לגיל שנתיים זהה למחיר כרטיס הטיסה לקייפטאון עבור מבוגר אך יש לשים לב כי חברת התעופה אינה מאפשרת לעלות עגלה למטוס כך שזה שיקול שעליכם לקחת בחשבון.

מלבד חברת התעופה אתיופיאן איירליינס, גם חברת טורקיש איירליינס הטורקית מציעה טיסות לקייפטאון עם עצירת ביניים קצרה של פחות משעתיים בעיר איסטנבול. הטיסות עם חברת טורקיש כוללות טיסה לאיסטנבול עם עצירה קצרה באיסטנבול וטיסת קונקשן לקייפטאון מאיסטנבול, ובסך הכל ארוכות בשעה אחת יותר מהטיסות עם חברת אתיופיאן איירליינס – וגם הן כוללות במחיר כרטיס הטיסה העלאת מזוודה לבטן המטוס כמו גם כבודת יד במשקל כולל של עד 7 ק"ג. מחיר טיסות לקייפטאון בחברת טורקיש איירליינס עומד על מחיר של 2303 ₪ ולכן אין המדובר בפער משמעותי ממחיר כרטיס הטיסה של חברת אתיופיאן ומדובר באלטרנטיבה טובה בהחלט.

בעזרת מנוע החיפוש של קיווי תוכלו להשתמש במסננים השונים ובכך לצמצם את תוצאות החיפוש ולהתמקד בתוצאות הרלוונטיות ביותר עבורכם. לדוגמה, תוכלו לבחור בחברת התעופה המועדפת עליכם ולראות אילו טיסות לקייפטאון היא מציעה, לסנן מבין התוצאות ולראות אילו טיסות לקייפטאון יש עם עצירות ביניים ואם יש אפשרות של טיסות ישירות לקייפטאון בתאריכים הרלוונטיים לכם, לבחור את זמן הטיסה הקצר ביותר, ולברר מחיר עבור שליחת מזוודה לבטן המטוס. כמו כן, תוכלו לבחור באיזו מחלקה לשבת (תיירים, מחלקת עסקים או מחלקה ראשונה) ולדעת כמה יעלה לכם כרטיס טיסה משודרג.

שימוש נכון במנוע החיפוש של קיווי יקל עליכם משמעותית במציאת טיסות לקייפטאון בקלות, במהירות ובנוחות מקסימאלית.

שדה התעופה קייפטאון

נמל התעופה הבינלאומי קייפטאון ממוקם כ- 20 ק"מ ממרכז העיר קייפטאון ומהווה את שדה התעופה השני בגודלו באפריקה ולכן טיסות רבות מכל רחבי העולם נוחתות בשדה התעופה. משכך, שדה התעופה קייפטאון מציע מגוון שירותים ומתקנים לנוחיות הנוסעים המאפשרת לכם להעביר את השעות שלפני הטיסה בשקט ובשלווה. בין המתקנים השונים הנמצאים בשדה התעופה של קייפטאון תוכלו ליהנות ממגוון חנויות דיוטי פרי, בתי קפה, מסעדות, בנק, המרת כסף, אינטרנט אלחוטי ללא תשלום נוסף, חדר משחקים לילדים, אולם vip, שירותי השכרת רכב בדרום אפריקה ועוד.

טיסות לקייפטאון הינן ארוכות ולכן מומלץ לדאוג מראש לאמצעי תחבורה שייקח אתכם משדה התעופה למרכז העיר. בין האפשרויות השונות הקיימות בשדה התעופה קייפטאון, האפשרות הנוחה ביותר למטייל לאחר טיסה ארוכה לקייפטאון מישראל היא שימוש בקישור להזמנת מונית לשדה התעופה בהזמנה מראש אונליין.

תוכלו גם כמובן לגשת לאחת מסוכנויות הרכבים הפזורות ברחבי שדה התעופה ולבחור את הרכב שיתאים לצרכים ולדרישות שלכם. כמו כן , תוכלו להיעזר במערכת התחבורה myciti המציעה תחבורה ציבורית החל משעה 4:30 לפנות בוקר ועד השעה 22:00 בלילה בין שדה התעופה קייפטאון למרכז העיר. כמובן תוכלו להתנייד בעזרת רכבת או האוטובוסים המקשרים בין שדה התעופה למרכז העיר וליתר האזורים ברחבי קייפטאון.

אז אם גם אתם חושבים על טיסות לקייפטאון אבל לא יודעים מאיפה להתחיל לארגן – השתמשו במנוע החיפוש של קיווי ותהפכו את החיים שלכם לקלים ופשוטים הרבה יותר.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל