השוואת מחירי טיסות לאורוגוואי

טיסות לדרום קוריאה – השוואת מחירים ומידע שימושי

דרום קוריאה היא יעד מסקרן ומיוחד, ולשמחתנו, לאחרונה החלה להתאפשר כניסת תיירים לדרום קוריאה, כך שהיא בהחלט יכולה להיות אפשרות מעולה לחופשה משפחתית בקיץ הקרוב. כאן תוכלו למצוא מידע שימושי על האפשרויות להזמנת טיסה לדרום קוריאה, כולל מנוע השוואת מחירים, באמצעותו תוכלו למצוא את העסקה המשתלמת ביותר מבין מגוון רחב של אפשרויות הולהזמין את כרטיסי הטיסה לחופשה בדרום קוריאה אונליין.

חופשה משפחתית בדרום קוריאה תתחיל בדרך כלל בסיאול, עיר בירה קסומה שמשלבת את הישן והחדש, שווקים יפהפיים, אוכל מנחם, רכבת תחתית שהופכת את ההתניידות בעיר לחוויה קלילה ומהנה, בתי קפה מעוצבים (למשפחות עם אינסטגרם), ועוד. אך מלבד ערים מודרניות, תוכלו לחוות גם את הטבע המרהיב של דרום קוריאה, החל משדות יפהפיים ועד לשמורות טבע, איים וחופים.

כיום קיימות מגוון דרכים להזמנת טיסות זולות לדרום קוריאה. חלק מהמטיילים מעדיפים להתנהל מול סוכן נסיעות שיסגור עבורם את כל הטיול, בעוד אחרים מעדיפים לפעול עצמאית בעזרת מנועי השוואת מחירים או באמצעות בחינת ההצעות באתרים של חברות התעופה השונות. אנו נעזרנו במנוע השוואת המחירים של קיווי, המופיע כאן לנוחיותכם, והמאפשר לכם לבחון מגוון רחב מאוד של הצעות מחברות תעופה שונות. לאחר שתמלאו את הפרטים הרלוונטיים, כמו למשל: מועד הטיסה, מספר הנוסעים וכד', תקבלו רשימה של כל ההצעות הרלוונטיות, מסודרות על פי מחירן, מהזול ליקר. כשתבחרו את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם תוכלו לבצע דרך מנוע החיפוש את הרכישה אונליין, בצורה נוחה, ידידותית ובטוחה. בהמשך תוכלו למצוא הסבר מפורט אודות השימוש במנוע החיפוש של קיווי.

חופשה בדרום קוריאה – עוד מידע למטייל

טיסות פנים בקוריאה הדרומית – השוואת מחירים ומידע שימושי

מזג האוויר ועונות מומלצות לטיול בדרום קוריאה

קניית וון קוריאני (KRW) לטיול בדרום קוריאה – המלצות

השכרת רכב בקוריאה הדרומית

סיאול – בתי מלון מומלצים עם המשפחה בבירת דרום קוריאה

איך מוצאים טיסה לדרום קוריאה?

לא משנה באיזו דרך תבחרו להזמין את כרטיס הטיסה לדרום קוריאה, כדאי לזכור שכל אתר, סוכן או חברת נסיעות יציגו בפניכם כרטיסי טיסה שונים, שכוללים תנאים שונים. לכן, גם אם אתם מקבלים מחיר זול יותר ממקור אחד, ייתכן שהוא לא כולל שירותים מסוימים שעלולים לעלות יותר בהמשך. לכן, כשאתם עורכים השוואת מחירים לטיסות, מומלץ להשוות גם את תנאי הכרטיס והשירות בטיסה כדי שההשוואה תהיה יעילה.

חלק מהפרטים שכדאי לשים אליהם בהזמנת כרטיס טיסה לדרום קוריאה הם האם הקונקשן מכוסה על ידי חברת התעופה (או שמדובר בכרטיסים נפרדים), האם הכרטיס כולל מזוודה, מהם תנאי הביטול והשינוי וכו'.

בעמוד זה תוכלו למצוא את תיבת החיפוש של אתר קיווי, מנוע השוואת מחירים שהחל את פעילותו ב-2012 ויאפשר לכם למצוא כרטיסי טיסה כמו גם לבצע את ההזמנה ישירות באתר.

יש לאתר זה כמה יתרונות כשמדובר בחיפוש טיסות אונליין. מדובר במנוע חיפוש מעולה ונוח במיוחד, שמאפשר לכם לחפש טיסה ללא יעד (כלומר, יציע לכם יעדים ממקום המוצא), ללא תאריך מוגדר, ועם סינון תוצאות יעיל במיוחד. ההזמנה מתבצעת דרך האתר וניתן להיעזר בשירות הלקוחות של קיווי גם לאחר ביצוע ההזמנה (כולל האפשרות לנהל את ההזמנה באתר).

כמו כן, ניתן להוסיף ביטוח Kiwi Guarantee לקונקשן ודיליי בטיסה (תוספת נהדרת במיוחד כשמדובר בכרטיסים שחוברו יחדיו והקונקשן לא מכוסה ע"י חברת התעופה).

במהלך ההזמנה, תוכלו להוסיף ביטוח של AXA לחופשה ובכך לסגור גם את נושא ביטוח הנסיעות. AXA היא חברה בינלאומית ידועה בתחום ביטוחי הטיסה.

במהלך החיפוש וההזמנה, ניתן לראות בבירור את תנאי הכבודה או לסנן את התוצאות לטיסות עם כבודת מטען בלבד. במידה והכרטיס לא כולל כבודת מטען, ברוב המקרים תוכלו בעזרת קיווי להוסיף להזמנה כבודת מטען כבר במהלך ההזמנה (כלומר, לא צריך לחפש את מחיר הכבודה הנוספת לאחר שכבר הזמנתם את הכרטיס), ולרוב תוכלו גם להוסיף ביטוח לאובדן כבודה של Blue Ribbon (לעיתים הביטוח כבר כלול במחיר של כבודת המטען, בידקו בפרטי ההזמנה).

השוואת מחירים לטיסות לדרום קוריאה

ערכנו השוואת מחירים לטיסות בעזרת אתר קיווי, כדי לבדוק אילו מחירים צפויים לנו בתכנון החופשה המשפחתית בדרום קוריאה. שימו לב שהתנאים והמחירים עשויים להשתנות בחיפוש נוסף. בחיפוש הראשון שערכנו, לא סימנו תאריך מסוים ונתנו לאתר להציע לנו כל תאריך בשנה. עם זאת, רצינו לוודא שנקבל טיסות נוחות שכוללות כבודת מטען, עד חמש שעות המתנה בקונקשן, עצירה אחת בלבד, וללא העברה עצמית (צ'ק אין מחדש בקונקשן). את המחיר הכי זול קיבלנו לטיסה של חברת לוט פוליש איירליינס עם עצירה בוורשה, עבור טיסת הלוך ב-26 בנובמבר וטיסה חזור ב-3 בדצמבר, בעלות של 995$ (כולל מזוודה).

ערכנו השוואת מחירים נוספת, הפעם כדי לבדוק כמה תעלה טיסה לסיאול בקיץ (עם אותם תנאים כמו בחיפוש הקודם). הפעם, את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת אמירייטס (עצירה בדובאי) לטיסת הלוך ב-11 ביולי וטיסת חזור ב-15 באוגוסט בעלות של $1020.

נמל התעופה הבינלאומי של אינצ'ון (ICN)

רוב הסיכויים הם שאת הטיול המשפחתי בדרום קוריאה תתחילו מנחיתה בנמל התעופה אינצ'ון, שער הכניסה המרכזי למדינה שמשרת את עיר הבירה סיאול.

נמל התעופה אינצ'ון הוא אחד מנמלי התעופה הגדולים והטובים בעולם (לפי דירוג Skytrax מ2021). הוא נחשב לנמל תעופה מצוין גם מבחינת ניקיון, ביטחון וכול'.

אל נמל התעופה של סיאול מגיעות טיסות ישירות ממגון ענק של יעדים החל מיעדים קרובים ברחבי אסיה ועד ליעדים באירופה, אמריקה ועוד.

נמל התעופה עצמו מורכב משני טרמינלים, טרמינל 1 וטרמינל 2.

מנמל התעופה של סיאול לעיר ניתן להגיע במספר דרכים: אוטובוס הלימוזינה (Airport Limousine Bus) שמגיע לבתי מלון מרכזיים ואטרקציות תיירותיות (גם לסיאול וגם מחוצה לה), רכבת הריילרואד אקספרס (AREX) שמגיעה לסיאול סטיישן, סאבוויי, מונית, או ברכב שכור מאחת מחברות ההשכרה שנמצאות בנמל התעופה.

כמובן שבאחד מנמלי התעופה הטובים בעולם אין מחסור בחנויות לשופינג לפני הטיסה, החל ממותגים כמו שאנל וקואוץ', ועד לחנויות עם מתנות, צעצועים, מזכרות, מוצרי אלקטרוניקה ועוד.

מסעדות בנמל התעופה אינצ'ון ניתן למצוא בשפע: אוכל קוריאני, יפני, סיני, פו ויאטנמי, מסעדות סנדוויצ'ים, טאקו בל, ברגר קינג, אוכל איטלקי ועוד. רוב המסעדות פתוחות מהבוקר עד עשר בלילה, אך יש כמה בתי קפה שפתוחים 24 שעות ביממה.

הזמנת מונית משדה התעופה בסיאול

התחבורה הציבורית בסיאול אמנם נוחה, אך לעיתים אין נוח יותר מנהג שמחכה לכם בשדה התעופה אחרי טיסת קונקשן ארוכה. הזמנת מונית בסיאול לשדה התעופה היא אפשרות מעולה במיוחד כמשדובר בטיול משפחתי בדרום קוריאה, כשלסחוב את כל המזוודות ברכבת נשמע כמו מסע מתיש במיוחד. תוכלו בקלות למצוא מונית בשדה התעופה של אינצ'ון גם בלי הכנה מוקדמת, אך כיום מטיילים רבים מעדיפים הזמנת הסעה משדה התעופה בסיאול מראש.

אחת הדרכים היעילות להזמין הסעה בדרום קוריאה, בין אם משדה התעופה או מיעד מרכזי אחר, היא בעזרת אתר קיוויטקסי, שמקשר בין לקוחות שמעוניינים להזמין הסעה מראש אונליין לבין חברות הסעה מקומיות בסיאול (ובמגוון ענק של יעדים נוספים ברחבי העולם).

יש כמה יתרונות בהזמנת הסעה בדרך זו. השירות בדרך כלל כולל מפגש עם הנהג שנושא שלט עם שמכם, שעה המתנה שכלולה במחיר, וגם שירותים שקשה למצוא בדרך כלל בהזמנה בדקה התשעים משדה התעופה, כמו מושב בטיחות לילד (בהזמנה מראש ובתוספת תשלום) ועוד. בנוסף, תוכלו להזמין סוג רכב ספציפי מתוך רשימה ארוכה של סוגי רכבים הזמינים בסיאול כמו מיניבוס לקבוצות גדולות של 6, 10, 16 ואפילו 19 נוסעים, רכב פרימיום לנסיעות עסקיות וכול'. שימו לב שתנאי ההזמנה והרכבים/שירותים הזמינים עלולים להשתנות, אך אלו כתובים בדרך כלל באופן ברור בעת ההזמנה.



לאן טסים בדרום קוריאה?

נמל התעופה בסיאול הוא שער הכניסה העיקרי לדרום קוריאה אך אינו היחיד, והוא רק אחד ממספר נמלי תעופה בינלאומיים בדרום קוריאה שממוקמים בבוסאן, ג'ג'ו, ועוד. עם זאת, טיסה לדרום קוריאה מהארץ עם עצירה אחת בלבד סביר להניח שתיקח אתכם לסיאול.

ישנן מגוון אפשרויות לטיסות לדרום קוריאה מישראל. במדריך זה נפרט על כמה מאפשרויות הקונקשן מהנוחות ביותר מבחינת תדירויות הטיסה, המחירים (לפי השוואת המחירים שערכנו באתר קיווי), זמני הקונקשן, נוחות נמלי התעופה בקונקשן וכול'.  עם זאת, אלו רק חלק מיעדי הקונקשן האפשריים, וייתכן שתתקלו באפשרויות נוספות במהלך החיפוש. שימו לב שתנאי הכרטיס/השירות בטיסה/תנאי הכבודה/המחירים והתאריכים עלולים להשתנות, ועליכם לוודא מה הכרטיס שלכם כולל.

טיסות לסיאול עם עצירה בדובאי

טיסה לדרום קוריאה עם עצירה בדובאי היא אחת האפשרויות הטובות ביותר להגעה למדינה מכמה בחינות:

זמן הטיסה הכולל קצר יחסית לאפשרויות הקונקשן האחרות, הטיסות הן בתדירויות גבוהות יחסית בשני קטעי הטיסה, נמל התעופה בדובאי הוא נוח מאוד לקונקשן, וגם המחירים תחרותיים יחסית לטיסה זו.

זמן הטיסה לסאול עם עצירה בדובאי אמנם ארוך למדי, אך קצר יותר מרוב האפשרויות האחרות: 3 שעות ועשרים וחמש דקות מתל אביב לדובאי, שמונה שעות ועשרים דקות מדובאי לסאול, וכמובן זמן העצירה.

תדירויות הטיסה:

טיסות לדובאי מתל אביב ממריאות מדי יום, ומופעלות על ידי חברות מקומיות (ישראליות או אמירתיות), וטיסות מדובאי לסיאול ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי חברת אמירייטס, אחת מחברות התעופה הטובות בעולם.

טיסות לסאול מדובאי של חברת אמירייטס ממריאות בדרך כלל בכשלוש וארבעים באמצע הלילה, כך שניתן לצאת מתל אביב לדובאי באחת מהטיסות שממריאות יום קודם בשעות הצהריים או אפילו מעט אחה"צ (שימו לב להשאיר מספיק זמן לקונקשן בדובאי).

השירות בטיסות לסיאול עם עצירה בדובאי

בטיסות מתל אביב לדובאי השירות תלוי בחברת התעופה. פליידובאי מאפשרת הזמנת חטיפים בתשלום במהלך הטיסה (או הזמנת ארוחות מראש בתשלום בחלק מהטיסות), בטיסות אל על לדובאי השירות כולל בדרך כלל חטיף/ארוחה קלה, בטיסות ישראייר ניתן להזמין אוכל ושתייה בתשלום (בטיסות של מעל שעתיים), ובארקיע ניתן להזמין בנפרד ארוחות מיוחדות בטיסות בינלאומיות (לפחות 48 שעות לפני מועד הטיסה).

טיסות אמירייטס לסיאול מתבצעות במטוס הבואינג 777 המרווח שכולל בדרך כלל מערכת בידור און דימנד, ווייפיי (בתשלום) ועוד. השירות בטיסה הוא מלא כמובן וכולל ארוחות מגוונות.

טיסות לסיאול עם עצירה בפרנקפורט

טיסות לסיאול עם עצירה בפרנקפורט הן דרך מעולה להגיע לדרום קוריאה בעיקר בזכות תדירות הטיסות הגבוהה בשני קטעי הטיסה והאפשרות לבחור בין מספר חברות תעופה.

זמן הטיסה לדרום קוריאה דרך פרנקפורט כולל טיסה לפרנקפורט מתל אביב, שאורכת ארבע שעות וחצי, וזמן טיסה של כ-11 שעות וארבעים וחמש דקות מפרנקפורט לסיאול (+זמן הקונקשן).

תדירויות הטיסה:

בקו תל אביב-פרנקפורט, לופטהנזה מפעילה את רוב הטיסות, כשלוש טיסות ביום, ואל על מפעילה כחמש טיסות בשבוע בקו זה.

בקו פרנקפורט-סאול, ניתן למצוא בדרך כלל טיסה אחת או שתיים ביום, של לופטהנזה, אסיאנה איירליינס, וקוריאן אייר.

השירות בטיסות לסיאול עם עצירה בפרנקפורט

השירות בטיסות לופטהנזה הוא שירות מלא, ובדרך כלל בשני קטעי הטיסה השירות כולל ארוחות ושתייה.

השירות באסיאנה איירליינס (פרנקפורט-סיאול) הוא מלא ובדרך כלל כולל ארוחה ומערכת בידור (משתנה לפי הטיסה).

בקוריאן אייר השירות הוא מלא ובטיסות ארוכות כולל בדרך כלל ארוחות, חטיפים ומערכת בידור (השירות משתנה לפי יעד הטיסה).

טיסות לסיאול עם עצירה בפולין

לוט פוליש איירליינס מציעה בדרך כלל מחירים זולים לטיסות לדרום קוריאה עם עצירה בורשה שבפולין.

זמן הטיסה לסאול עם עצירה בורשה כולל כארבע שעות טיסה לורשה מתל אביב, וכ-11 שעות וחמש דקות טיסה מוורשה לסיאול (+זמן הקונקשן).

תדירות הטיסות:

לוט אירליינס מפעילה טיסות ישירות לסיאול מוורשה בימי ראשון, שלישי חמישי, שישי ושבת.

הטיסות מתל אביב לורשה יוצאות מדי יום, ותוכלו לבחור בין טיסת לוט איירליינס, אלעל או וויז אייר.

בדרך כלל ניתן להזמין טיסה עם קונקשן קצר יחסית של מספר שעות בודדות.

השירות בטיסות לסיאול עם עצירה בורשה

השירות בטיסות לוט ארוכות הוא שירות מלא וכולל בדרך כלל ארוחות, משקאות במהלך הטיסה, מערכת בידור כול'. בטיסות לוט הקצרות השירות כולל בדרך כלל משקה וחטיף עם אפשרות לרכישת חטיפים ומשקאות נוספים מתפריט בתשלום.

השירות בטיסות אל על לורשה כולל בדרך כלל חטיף או ארוחה קלה, בעוד וויז אייר היא חברה שמספקת שירות לואו-קוסט, אך ניתן בדרך כלל להזמין משקאות ואוכל בתשלום במהלך הטיסה.

טיסות לסיאול עם עצירה באיסטנבול

טיסות לדרום קוריאה עם עצירה בטורקיה (איסטנבול) הן אפשרות נוחה בעיקר בזכות תדירות הטיסות וזמני הטיסה הנוחים.

זמן הטיסה לסאול עם עצירה באיסטנבול כולל טיסה לאיסטנבול מתל אביב שאורכת כשעתיים ורבע וטיסה נוספת של כעשר שעות ועשרים דקות מאיסטנבול לסיאול (+זמן קונקשן).

תדירות הטיסות:

את הטיסות לסיאול מאיסטנבול מפעילה חברת טורקיש איירליינס, ובטיסות לאיסטנבול מתל אביב תוכלו לבחור בין חברת טורקיש איירליינס לבין חברת הלואו-קוסט פגסוס.

תדירות הטיסות בקו זה היא די נוחה, עם למעלה מ-10 טיסות יומיות מתל אביב לאיסטנבול ועם כשש טיסות בשבוע מאיסטנבול לסיאול (בדרך כלל מדי יום למעט יום ראשון).

בזכות תדירות הטיסות הגבוהה, ניתן בדרך כלל למצוא טיסה לסיאול עם קונקשן קצר יחסית באיסטנבול.

השירות בטיסות טורקיש איירליינס הוא מלא וכולל ארוחות משתנות לפי זמן הטיסה והיעד (גם בטיסות הקצרות ניתן לצפות בדרך כלל למשהו קל לאכול). מערכת הבידור משתנה לפי סוג המטוס. בטיסות טורקיש איירליינס ארוכות (מעל לחמש שעות) השירות בדרך כלל כולל גם ערכת טיסה שכוללת מוצרי נוחיות לטיסה.

השירות בטיסות פגסוס לאיסטנבול הוא שירות לואו-קוסט אך ניתן בדרך כלל לרכוש ארוחות, חטיפים ומשקאות מתוך תפריט די רחב ומגוון (מומלץ להזמין מראש).

אפשרויות נוספות לקונקשן לטיסה לדרום קוריאה כוללות טיסה לסיאול עם קונקשן באדיס אבבה, פריז, אבו דאבי ועוד .

טיסות לדרום קוריאה מהמזרח

אם עבורכם דרום קוריאה היא חלק מטיול גדול יותר במזרח הרחוק, תשמחו לדעת שטיסות מהמזרח לדרום קוריאה ניתן למצוא כמעט כל יום ממגוון יעדים מרכזיים ובמחירים תחרותיים. בהשוואת מחירים לטיסות לסיאול שערכנו, מצאנו טיסות מבנגקוק לסיאול שממריאות מדי יום עם מחירים שמתחילים מכ-100$ (אך נעים בדרך כלל באיזור 200-300, עם מציאות מיוחדות בתאריכים מסוימים). מצאנו טיסות זולות במיוחד מטוקיו לדרום קוריאה שממריאות מדי יום ומתחילות מכ-90$ לכיוון, לעיתים יותר ולעיתים פחות. כמו כן, נכון לכתיבת הכתבה, ניתן להמריא בטיסה ישירה לבוסאן מסינגפור וממנילה.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל