השכרת רכב באסיה

השכרת רכב בקוריאה הדרומית

השכרת רכב בדרום קוריאה – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים בין כל חברות השכרת הרכב בדרום קוריאה וגם טיפים חשובים ומידע שימושי על השכרת רכב בקוריאה הדרומית ונהיגה בקוריאה (כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בדרום קוריאה)

השכרת רכב בדרום קוריאה יכולה להיות הרבה יותר זולה ממה שאפשר למצוא במודעות של חברות השכרת הרכב בחו"ל – מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל יאתר עבורכם את המחירים המשתלמים ביותר עבור השכרת רכב בקוריאה בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בקוריאה הדרומית הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר פשוט מלאו את הטופס: בשדה "ארץ" ביחרו את קוריאה (באות ק') ואחר כך בשדה עיר ביחרו את העיר בה תירצו להזמין השכרת רכב בקוריאה הדרומית מתוך רשימת הערים הכוללת את סיאול הבירה וגם ערים נוספות כמו בוסאן, אולסן, אינצ'און, דאגו, גוואנגז'ו ועוד. אחר כך ביחרו תחנת איסוף בתוך העיר ולסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בדרום קוריאה – הקישו "חפש" וכל שנותר הוא לבחור במחיר הזול ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים, בהשוואת מחירים בין החברות השונות

השכרת רכב בקוריאה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בדרום קוריאה – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בסיאול בירת קוריאה הדרומית

קניית וון קוריאני (כסף קוריאני) בישראל

טיסות לדרום קוריאה – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות פנים בקוריאה הדרומית – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת רכב בדרום קוריאה – מידע חשוב

גיל הנהיגה החוקי בדרום קוריאה הוא 18. יש להצטייד ברישיון נהיגה בינלאומי (IDP) בזמן נהיגה בדרום קוריאה. אפשר להוציא רישיון נהיגה בינלאומי אצל זכיינים הפזורים ברחבי ישראל, בעלות שדל כמה עשרות שקלים לשנה.

תעריפי השכרת רכב בדרום קוריאה מתחילים מ-54,400 וון ליום לרכב הקטן ביותר למשך שבוע ברוב החברות.

באופן כללי, מצב הכבישים טוב בדרום קוריאה, והשילוט בכבישים מופיע בד"כ גם באנגלית וגם בקוריאנית.  הנהיגה בדרום קוריאה היא מצד ימין של הכביש, כמו בישראל, אך בהחלט איננה פשוטה – צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בדרום קוריאה, הוא יעזור לכם להסתגל לרעיון של נהיגה בקוריאה הדרומית:

אם אתם מטיילים בערים הגדולות של דרום קוריאה, בעיקר בבירה סיאול, נהיגה עצמית איננה מומלצת מאחר שהרחובות פקוקים לחלוטין, החנייה יקרה וקשה למצוא מקומות חנייה, ונהגים קוריאנים רבים נוהגים בצורה מסוכנת ופראית ומנסים להשתחל בין מכוניות.

נהגים בדרום קוריאה גם נוהגים להאיץ ברמזור כשהוא עומד להפוך אדום, ונהגים רבים (כולל אוטובוסים) יעברו ברמזור גם לאחר שהפך אדום, בין אם הולכי רגל חוצים במעבר החצייה או לא. הרגלי הנהיגה בקוריאה, אף שאינם טובים במיוחד, עדיין עדיפים על אלה שבסין אך בהחלט גרועים בהרבה מהמקובל באירופה. שימו לב שתרבות נהיגה כמעט לא קיימת בערים בקוריאה, וכדאי ללמוד קצת יותר לעומק על תרבות הנהיגה הקוריאנית לפני שאתם מנסים לנהוג שם.

השכרת רכב בקוריאה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל