השכרת רכבים בשוויץ

השכרת רכב בשוויץ – טיפים והשוואת מחירים

השכרת רכב בשוויץ – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים המתוחכם שיחסוך לכם כ- 30% במחירי השכרת רכב בשוויץ, וגם טיפים חשובים ומידע כללי על השכרת רכב בשוויץ, הסברים על נהיגה בשוויץ, מידע לנהג על תחנות דלק, חנייה בשוויץ, חוקי התנועה בשוויץ, הסברים מפורטים על ביטוח רכב בשוויץ וה"אותיות הקטנות" של החוזה וכל מה שתצטרכו לדעת לפני טיול בשוויץ עם מכונית

   הזמנת דילים לציריך   |   הזמנת דילים לבאזל   |   טיולים מאורגנים לשוויץ

שוקלים טיול בשוויץ עם רכב שכור? מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בשוויץ יחסוך לכם מאות שקלים, ואולי אלפים! מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל מתעדכן ברציפות בתעריפים בכל חברת השכרת רכב בשוויץ הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית – כולל מבצעים מיוחדים והנחות עונתיות – והוא יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור שלל דגמי רכב בהשוואת מחירים בין כל החברות המספקות שירותי השכרת רכב בשוויץ.

השכרת רכב בשוויץ מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השימוש במנוע השוואת המחירים פשוט – מלאו את הטופס למעלה: בחרו את "שוויץ" בשדה ארץ, ואז בחרו את העיר בה תרצו להזמין השכרת רכב בשוויץ מבין רשימת הערים הכוללת עשרות ערים בשוויץ, מבאזל וברן דרך ציריך וז'נבה ועד דאבוז, לוזאן ולוגאנו. ביחרו את תחנת האיסוף מבין האפשרויות בעיר היעד שלכם, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בשוויץ ולחצו "חפש" – ואז ביחרו את הדגם בו אתם מעוניינים במחיר המשתלם ביותר.

טיול בשוויץ – עוד מידע למטייל

טיסות לשוויץ – השוואת מחירים וטיפים למטייל

מוניות משדה התעופה לבית המלון בהזמנה מראש באינטרנט

סים ו-e-sim לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

קניית פרנק שוויצרי לטיול – טיפים והסברים

השכרת רכב בשוויץ – מידע כללי

שוויץ היא אחד היעדים התיירותיים היוקרתיים ביותר באירופה, היא מדינה מפותחת ומסודרת מאוד עם מערכת תחבורה ציבורית מעולה אך אם תרצו באמת לחוות את שוויץ ולא רק את הערים הגדולות, או שאתם מתכננים טיול משפחות לשוויץ ומעוניינים ליהנות לא רק מהנופים אלא גם מפרטיות עם משפחתכם – השכרת רכב בשוויץ היא ללא ספק האופצייה הטובה ביותר. טיול בשוויץ עם מכונית יאפשר לכם להגיע בזמן הנוח לכם ולשהות כמה שתירצו גם ביעדים בהם התחבורה הציבורית איננה מספקת כמו כפרים שוויצרים נידחים מימי הבינים, שדות פרחים יפהפיים, או ליהנות מטיול יקבים בין היקבים השוויצרים הרבים.

אחד האיזורים הפופולריים ביותר לטיול בשוויץ במכונית הוא רכס הרי האלפים, אחד מרכסי ההרים הידועים והיפהפיים ביותר בעולם. בניגוד לחששות של מטיילים רבים מעברי האלפים קלים לנהיגה, אבל בהחלט יש כבישים צרים או מתעקלים ויש לנהוג בזהירות. שימו לב שבעונות התיירות העמוסות של שוויץ בקיץ ובחורף, גם התנועה באיזורים התיירותיים עמוסה יותר.

השכרת רכב בשוויץ – דרישות סף

כדי להזמין השכרת רכב בשוויץ על הנהג הרשום להיות בן 20 לפחות, אך כאשר מדובר על קטיגוריות רכב יקרות יותר כמו מכוניות משפחתיות או רכבי שטח חלק מחברות השכרת הרכב בשוויץ עלולות לדרוש נהג מבוגר יותר. בחלק מהמיקרים חברת השכרת רכב בשוויץ עלולה גם לדרוש תשלום תוספת מחיר בשם "נהג צעיר" עבור נהגים בני פחות מ- 25. בכל מקרה, על הנהג הרשום להחזיק ברישיון נהיגה במשך שנה אחת לפחות ברציפות.

השכרת רכב בשוויץ – מידע לנהג

הכבישים המהירים של שוויץ הם כבישי אגרה, וכדי לנהוג בהם עליכם לרכוש מדבקת מס כביש שעלותה כ-28 דולר. אם הזמנתם השכרת רכב בשוויץ הרכב יגיע עם המדבקה – אבל אם שכרתם רכב במדינה אחרת באירופה ונכנסתם איתו לשוויץ עליכם לרכוש את המדבקה בנפרד. הקנס לרכב שנוסע ללא מדבקה בכבישי האגרה המהירים של שוויץ הוא כמאה דולר אמריקאי.

רוב תחנות הדלק בשוויץ פתוחות מ-8:00 בבוקר עד 22:00 בלילה. חלק מתחנות הדלק בשירות עצמי מקבלות גם כרטיסי אשראי וגם שטרות של פרנקים שוויצרים ישירות למשאבת הדלק האוטומטית.

חנייה בשוויץ

ברוב הערים הגדולות בשוויץ יש 'אזורים כחולים' לחנייה כמו שמקובל במדינות רבות באירופה, שאם אתם חונים בהם עליכם לתלות דיסק חנייה מיוחד בחלון הקדמי. ניתן לרכוש את הדיסק בד"כ בכל חברת השכרת רכב בשוויץ וגם בתחנות דלק ותחנות משטרה. החנייה על המדרכה בשוויץ אסורה על פי חוק, והשוויצרים כידוע מאוד מקפידים בנושאים האלה ולא סובלים חוכמות.

הגבלות על השכרת רכב בשוויץ – יציאה עם הרכב למדינות שכנות

רוב חברות השכרת הרכב בשוויצריה מאפשרות להוציא מכוניות שלהן מרוב קטגוריות הרכב והוואנים (חוץ ממכוניות יקרות במיוחד) לכל מדינה במערב אירופה ללא הגבלה. על מדינות מסויימות במזרח אירופה ומרכז אירופה יש הגבלות, וברוב המיקרים גם אסור לצאת אל איטליה עם מכוניות יקרות. בד"כ אסור להוציא מכוניות המושכרות בשוויץ למדינות הבאות מבלי להסדיר זאת מראש ולרכוש ביטוח מיוחד: אלבניה, אוקראינה, בוסניה, בלרוס, בולגריה, צ'כיה, קרואטיה, אסטוניה, יוון, הונגריה, לטביה, ליטא, מקדוניה, מונטנגרו, פולין, רוסיה, סלובקיה, סלובניה, סרביה וטורקיה.

השכרת רכב לכיוון אחד בלבד – כלומר, לאסוף את הרכב בעיר אחת כמו ז'נבה ולהחזיר אותו בעיר אחרת כמו ציריך – אפשרית ליעדים בתוך שוויץ, אף בד"כ לא ליעדים אחרים באירופה.. בחלק מהחברות הבינלאומיות אפשר לשכור רכב בשוויץ ולהחזיר אותו במדינה אחרת כמו צרפת למשל אך הדבר כרוך בתיאום מראש ובתוספת תשלום ואיננו אפשרי בכל קטיגוריות כלי הרכב בד"כ.

נהיגה בשוויץ

חוקי התנועה בשוויץ

בשוויץ נוהגים מצד ימין של הכביש (כמו בישראל). חוקי התנועה דומים כעיקרון לחוקי התנועה בישראל והנהיגה בשוויץ איננה קשה. שימו לב שכבישים בעלי שני קווים לבנים מקבילים משמעותם שאסור לעקוף בכביש. בכל הכבישים בשווית חובה לחגור חגורות בטיחות. אם אתם מתכננים טיול אל שוויץ עם ילדים שימו לב לכך שילדים עד גיל 7 חייבים לשבת במושבי ילדים. לרכבות חשמליות בשוויץ תמיד יש זכות קדימה.

המהירות המותרת בשוויץ היא עד 120 קמ"ש בכבישים המהירים,  עד 80 קמ"ש בכביש בינעירוני ועד 49 קמ"ש בשטח עירוני.

צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בשוויץ ויסייע לכם לספוג את האווירה בכבישי שוויץ

השכרת רכב בשוויץ – ביטוח רכב

כאשר מזמינים השכרת רכב בשוויץ תעריפי ההשכרה כוללים ביטוח נגד שריפה וביטוח צד ג'. ביטוח צד ג' בשוויץ כולל כיסוי של עד 1,800,000 דולר אמריקאי במקרה של נזק או פציעה לאנשים או רכוש מחוץ למכונית השכורה. ביטוחים אלו אינם מכסים נזק שנגרם לרכב עצמו כתוצאה מתאונה או גניבה, שאפשר לרכוש לחוד במחירים מוזלים דרך כל חברת השכרת רכב בשוויץ.

תיירים רבים המזמינים השכרת רכב בשוויץ מעדיפים לרכוש גם ביטוח תאונה (CDW) וביטוח נגד גניבה. ביטוח CDW שהוא למעשה ביטוח מקיף נגד תאונות, בד"כ עולה בשוויץ כ-15-72 דולר אמריקאי ליום, תלוי בסוג הרכב, בגיל הנהג בתקופת ההשכרה ובחברת השכרת הרכב בשוויצריה. ביטוח נגד גניבה של הרכב עולה כ-5-12 דולר ליום.

רכישת ביטוח CDW וביטוח נגד גניבה יפחיתו את דמי ההשתתפות העצמית שתידרשו לשלם במקרה של נזק לאוטו השכור לסכום של בין 830 ל- 2,075 דולר, תלוי בסוג הרכב ובחברת ההשכרה. בנוסף ניתן לרכוש גם ביטוח אישי נגד תאונה (PAI) בעלות של 4-9 דולר ליום. בחלק מחברות השכרת הרכב בשוויץ ובחלק מדגמי הרכב אפשר גם לרכוש ביטוח מיוחד הנקרא סופר CDW שמפחית את דמי ההשתתפות העצמית לאפס – כלומר גם אם האוטו ייהרס בתאונה לא תידרשו לשלם שום תוספת.

השכרת רכב בשוויץ
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל