השכרת רכב בצפון סניפים

השכרת רכב בצפון – מה חשוב לדעת והשוואת מחירים

השכרת רכב בצפון הארץ – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים של השכרת רכב בצפון, יאתר עבורכם את המחיר הכי זול ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם טיפים חשובים החל מרשימת הערים בהן פועלות סוכנויות השכרת רכב בצפון הנחשבות אמינות ומוכרות, ועד לסרטוני וידאו של מכוניות להשכרה בצפון ובגליל

מחפשים השכרת רכב בצפון? לא בטוחים כיצד למצוא את המחיר הכי זול או הדיל הכי משתלם? בכתבה זו נסקור את המקומות השונים בהם ניתן למצוא השכרת רכב בצפון, בין אם ליום או לחודש ואת הדרכים המומלצות לחסוך כסף בעת השכרת רכב. כמו כן, נציג בפניכם טיפים חשובים ודילים משתלמים במיוחד. השלב הראשון הוא השוואת מחירים של השכרת רכב בצפון. דרך מצוינת לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב היא בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס להשוואת מחירי השכרת רכב, שיבצע עבורכם את כל התהליך במספר דקות:

השכרת רכב בצפון – השוואת מחירים וטיפים חשובים

מדובר בתהליך פשוט שדורש ממכם מספר פעולות פשוטות בעזרת מנוע השוואת המחירים שלמעלה. תחילה, הזינו את היעד המדוייק בו אתם מעדיפים להזמין השכרת רכב בצפון ואת התאריכים. בשלב הבא, יוצגו בפניכם מגוון הצעות להשכרת רכב בצפון ממגוון חברות הפועלות באיזור, כאשר לצד כל הצעת מחיר יוצגו גם הפרטים החשובים כמו: תנאי השכרת הרכב, הביטוחים הכלולים, תנאי השינויים, פרטי הרכב הטכניים ועוד. בשלב זה, תוכלו לסנן את התוצאות לפי הצורך. אם אתם מחפשים סוג רכב מסוים, תוכלו לבחור בו מבין רשימת סוגי הרכב בחלק העליון של העמוד. אם יש לכם צורך בסינון נוסף, תוכלו לציין זאת בצד ימין של העמוד, בין אם אתם מעדיפים חברה מסוימת להשכרת רכב בצפון, תיבת הילוכים אוטומטית בלבד ועוד.

את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בישראל בכלל וגם בצפון, בדרך כלל תקבלו עבור מכוניות מיני עם תיבת הילוכים ידנית. בנוסף, ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר, כך המחיר היומי זול יותר, בדרך כלל. לעיתים מדובר בהבדלים משמעותיים. כך שגם אם אתם מחפשים השכרת רכב בצפון ליום אחד, כדאי לבדוק את המחיר בהשוואה לתקופה מעט ארוכה יותר. ייתכן שהמחיר יהיה משתלם יותר. תקופת השכרת הרכב משפיעה גם על הגבלת הקילומטראז', כאשר רוב השכרות הרכב בצפון לתקופה של יום-יומיים כוללות הגבלת קילומטראז', ותקופה ארוכה יותר של עד חודש לרוב מגיעה עם קילומטראז' ללא הגבלה.

לאחר שעברתם על כל הפרטים החשובים ומצאתם את ההצעה המשתלמת ביותר להשכרת רכב בצפון, לחצו על "הזמן עכשיו" ובתוך מספר דקות תוכלו להשלים את ההזמנה. כעת, כל שעליכם לעשות הוא להזין את הפרטים האישיים ופרטי התשלום. התשלום מתבצע בכרטיס אשראי. יתרון נוסף להשכרת רכב בצפון בעזרת מנוע החיפוש של רנטאלקארס שלמעלה, מלבד השוואת המחירים היעילה שהאתר מציע, הוא שתוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של רנטאלקארס בכל בעיה.

השכרת רכבים בצפון – השוואות מחירים

השכרת רכב בצפון ניתן למצוא במגוון ערים כמו חיפה, נהריה, עפולה, קרית שמונה ועוד. ביקשנו לבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת רכב בצפון, ובעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס מצאנו כמה דילים שווים במיוחד, אותם נציג בכתבה זו. שימו לב שאת החיפוש ערכנו לתחילת יוני, והמחירים והתנאים עלולים להשתנות.

השכרת רכב בחיפה

מגוון חברות מציעות השכרת רכב בחיפה, כמו למשל אוויס, קל אוטו, אלדן ועוד. את המחיר הכי זול להשכרת רכב בחיפה ליום קיבלנו מחברת הרץ, שהציעה לנו השכרת שברולט ספארק במחיר של 127.17 ש"ח ליום אחד.  השכרת רכב בחיפה לחמישה נוסעים עם תיבת הילוכים אוטומטית, תעלה מעט יותר. את המחיר הכי זול לרכב עם תיבת הילוכים אוטומטית לחמישה נוסעים קיבלנו משלמה סיקסט, בעבור אופל קורסה בעלות של 145.89 ש"ח בהשכרת הרכב ליום אחד בלבד.

השכרת רכב בטבריה

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בטבריה, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת הרץ בהשכרת שברולט ספארק במחיר של 127.17 ש"ח ליום. שימו לב שזוהי מכונית מיני שמתאימה לארבעה נוסעים, ותיבת ההילוכים שלה ידנית.

השכרת רכב בנהריה

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בנהריה קיבלנו מחברת אוויס, שהציעה לנו השכרת יונדאי i10 במחיר של 407.99 ש"ח ליום אחד. היונדאי i10 מתאימה לחמישה נוסעים, מזוודה גדולה ומזוודה קטנה, ותיבת ההילוכים שלה אוטומטית.

השכרת רכב בעפולה

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב בעפולה ליום אחד, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת ההשכרה שלמה סיקסט, שהציעה לנו השכרת קיה פיקנטו במחיר של 130.92 ש"ח בלבד ליום. הקיה פיקאנטו מתאימה לארבעה נוסעים, מזוודה גדולה ומזוודה קטנה. תיבת ההילוכים שלה אוטומטית.

השכרת רכב בקרית שמונה

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב בקרית שמונה, קיבלנו שוב את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט, בהשכרת קיה פיקנטו במחיר של 130.92 ש"ח ליום אחד.

השכרת רכב בצפון לשבוע

בהשכרת רכב לשבוע בצפון, ניתן למצוא מחירים משתלמים הרבה יותר לעומת השכרת רכב ליום או יומיים. את המחיר הכי זול להשכרת רכב בצפון לשבוע קיבלנו מחברת קל אוטו, עבור פיאט פנדה בעלות של 607.68 ש"ח לשבעה ימים. המחיר היומי בהצעה זו הוא 86.8 ש"ח. בהשכרת אותו הרכב מאותה החברה ליום אחד, לעומת זאת, המחיר הוא 178.25 ש"ח.

השכרת רכב בצפון לחודש

גם בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב לחודש בצפון, המחיר הכי זול הגיע מחברת קל אוטו, להשכרת פיאט פנדה. הפעם העלות היא 2,475.72 ש"ח לתקופה של שלושים ימים. גם במקרה זה, המחיר היומי מעט זול יותר לעומת השכרת הרכב לשבוע, בעלות של 82.524 ש"ח ליום.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל