השכרת רכב בנהריה השוואת מחירים

השכרת רכב בנהריה – השוואת מחירים והמלצות חשובות

השכרת רכב בנהריה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בנהריה (על מיגוון סוגי מכוניות) יאתר עבורכם את המחיר הכי זול ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם טיפים חשובים לנהג על ה"טריקים" הקטנים ותוספות התשלום של חברות השכרת הרכב והמלצות מפורטות על סוגי מכוניות הזמינות להשכרה בנהריה (כולל סרטוני וידאו)

מחפשים השכרת רכב בנהריה? במקום לפנות לחברות השכרת רכבים בנהריה באופן ישיר, כדאי לבצע השוואת מחירים נייטרלית במנוע החיפוש שבדף זה כדי לראות תוך שניות את כל המחירים על מבחר מכוניות בתאריכים הרלוונטים ולבחור את המחיר הזול ביותר על הרכב המתאים לכם. מנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב רנטלקארס שבדף זה (פופולרי מאוד בארץ ובעולם) מקושר עם מגוון של חברות להשכרת רכב בישראל ויעזור לכם לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בנהריה ביעילות ולמצוא את המחירים הכי זולים בקלות.

השכרת רכב בנהריה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השוואת מחירים השכרת רכב בנהריה – עצות והמלצות

במספר לחיצות בלבד תקבלו את הצעות המחיר הכי משתלמות להשכרת רכב בנהריה:

תחילה, הזינו בשדה ארץ את ישראל, אח"כ ביחרו בשדה עיר את נהריה ואז את התחנה ממנה תרצו לאסוף את הרכב (נהריה מרכז העיר), ולאחר מכן הזינו את תאריך ושעת האיסוף ואת תאריך ושעת ההחזרה בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בנהריה. כעת סמנו אם הנהג בגיל 25-70 (נהג צעיר עלול להיתקל בחיובים נוספים) ולחצו על "חפש".

כעת יופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר מחברות להשכרת רכבים בנהריה, ותוכלו לסנן אותן במידת הצורך לפי ספק הרכב (חברת השכרת הרכב בנהריה), דירוג הספק (המלצות גולשים על חברת השכרת הרכב), אפשרויות דלק וכול' (מצד ימין) או לפי סוג הרכב (בחלק העליון של תוצאות החיפוש).

זיכרו שלמרות שהצעת המחיר כוללת דגם רכב ספציפי, חברות להשכרת רכב בארץ בדרך כלל לא מבטיחות דגם מסוים אלא רכב דומה. כעת בחרו במחיר הכי זול להשכרת הרכב המתאים לכם, אך לא לפני שקראתם את השירותים הכלולים בהצעת המחיר (רוב ההצעות ברנטלקארס כוללות אפשרות ביטול ללא חיוב עד יומיים לפני איסוף הרכב) ואת תנאי ההשכרה המלאים.

כמובן שכדאי גם לעבור על פרטים חשובים כמו מספר המקומות ברכב, מדיניות הדלק, תיבת ההילוכים (רכב אוטומטי או ידני) ועוד.

בשלב זה, תוכלו להוסיף להזמנה מחברת השכרת הרכב בנהריה תוספות כמו GPS, נהג נוסף, כסא לתינוק וכול', עבורן תשלמו בדלפק בנפרד. כמו כן, תוכלו לשדרג את הביטוח הכלול בהזמנה לביטוח הגנה מלאה, שבו לא תצטרכו לשלם השתתפות עצמית. בשלב הבא תתבקשו למלא את פרטי הנהג ולאחר מכן את פרטי אמצעי התשלום (כרטיס אשראי בלבד).

לרוב, ההזמנה תאושר באופן מיידי, אך לעיתים יהיה צורך להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב בנהריה. במקרה זה, תקבלו על כך הודעה, והסכום ייחסם בכרטיס האשראי שלכם באופן זמני. במקרים נדירים, ההזמנה לא תאושר, והחסימה הזמנית תוסר. כעת, לאחר קבלת אישור ההזמנה, תקבלו את חוזה השכרת הרכב והתשלום יתבצע.

השכרת רכבים בנהריה – השוואת מחירים

ערכנו עבורכם מספר השוואות מחירים להשכרות רכבים בנהריה (לאמצע אוגוסט) כדי לבדוק מהם סוגי הרכבים והמחירים להם תוכלו לצפות. שימו לב שמחירי השכרת רכב בנהריה משתנים לפי חודשי השנה וההיצע והביקוש, ולכן ייתכן שהמחירים שיופיעו כאשר תבצעו השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בנהריה במנוע החיפוש עבור התאריכים הרצויים עבורכם יהיו שונים מהכתוב כאן.

השכרת רכב בנהריה – המחיר הכי זול

אם הדבר החשוב לכם ביותר בעת השכרת רכב בנהריה הוא מחיר זול, בצעו השוואת מחירים ללא כל סינון במנוע החיפוש והתוצאה הזולה ביותר תופיע ראשונה (לעיתים תצטרכו ללחוץ על "הדילים הזולים ביותר תחילה").

המחיר הכי זול שנמצא בהשוואת המחירים להשכרת רכבים בנהריה הוא של חברת שלמה סיקסט, שמציעה שברולט ספארק במחיר של 172.70 ש"ח ליום. שימו לב שהשברולט ספארק היא מכונית קטנה עם מקומות לארבעה אנשים.

השכרת רכב בנהריה לחודש

רוב החברות להשכרת רכב בנהריה יאפשרו לכם להשכיר רכב לחודש כבר באתר במספר דקות בלבד.

בדרך כלל, ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר, כך מחיר השכרת הרכב היומי זול יותר – יתרון משמעותי בהשכרת רכב לתקופה ארוכה.

בהשוואת מחירים עבור השכרת רכב לחודש בנהריה, מצאנו שגם כאן שברולט ספארק היא ההצעה הטובה ביותר. המחיר הכי זול הוא בחברת שלמה סיקסט שמציעה השכרת שברולט ספארק עם 4 מקומות במחיר של 4,239.26 ש"ח לשלושים ימים.

השכרת ג'יפ בנהריה

בין אם אתם מחפשים השכרת ג'יפ בנהריה לנהיגה בשטח או פשוט מעדיפים לנהוג בג'יפ מכל סיבה שהיא,  כדאי תמיד לבצע השוואת מחירים לתעריפי השכרת ג'יפים בנהריה ולא להסתפק בהצעת מחיר מחברה אחת. השוואת מחירים תסייע לכם למצוא מחיר זול להשכרת ג'יפ בנהריה שיתאים לתקציב שלכם.

בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ בנהריה שערכנו בעזרת מנוע רנטלקארס (למחירי השכרת רכב בנהריה באמצע אוגוסט) מצאנו את המחירים הבאים:

המחיר הכי זול הוא בחברת שלמה סיקסט, שמציעה אופל מוקה במחיר של 297.84 ש"ח ליום.

אופל מוקה מתאימה לחמישה נוסעים עם מקום לשלוש מזוודות גדולות. כמובן שבהשכרת ג'יפ לחודש בנהריה מחיר השכרת הרכב ליום הופך לזול יותר באופן משמעותי. מחיר השכרת אופל מוקה לחודש, למשל, יעלה 5,783.12 ש"ח (בשלמה סיקסט).

השכרת מיני וואן בנהריה

השכרת מיניוואן בנהריה תאפשר לכם לטייל עם המשפחה הגדולה או עם כל קבוצה גדולה אחרת בנוחות, עם הרבה מקום לכולם וגם למזוודות. בעת השוואת המחירים בין חברות השכרת רכבים בנהריה, שימו לב למספר הנוסעים ולמספר המזוודות אותן ניתן לאחסן ברכב.

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת מיניוואן בנהריה, מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת שלמה סיקסט שמציעה קיה קארנס במחיר של 732.32 ש"ח ליום או במחיר זול של 14,052.94 ש"ח לחודש. בקיה קארנס יש מקומות לשישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות.

השכרת מכוניות יוקרה בנהריה

השוואת המחירים להשכרת רכב של רנטלקארס הופכת השכרת מכונית יוקרה בנהריה לפשוטה יותר. תוכלו לשכור רכב יוקרה בנהריה במספר דקות לאחר מציאת ההצעה המשתלמת ביותר באיזור.

המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בנהריה הוא בחברת שלמה סיקסט, שמציעה השכרת ב.מ.וו סדרה 5 במחיר של 1,100.87 ש"ח ליום.

השכרת רכב יוקרה לחודש תוזיל את מחיר ההשכרה היומי בצורה משמעותית, וכך תוכלו לשכור מכונית יוקרכה בנהריה כמו ב.מ.וו סדרה 5 במחיר של 20,778.12 ש"ח לחודש (30 ימים).

חברות השכרת רכב בנהריה

שלמה סיקסט נהריה השכרת רכב

סניף השכרת הרכב של שלמה סיקסט בנהריה ממוקם ברחוב לוחמי הגטאות 53. הסניף פתוח בשעות פתיחה 08:00 עד 17:00 בימי ראשון עד חמישי ובשעות 08:00 עד 12:00 בימי שישי.

שלמה סיקסט מציעה השכרת רכבים בנהריה ממגוון סוגים: השכרת רכב קטן בנהריה (שברולט ספארק, קיה פיקאנטו ועוד) מכוניות גדולות (מאזדה 3, מאזדה 6 ועוד) השכרת רכבי יוקרה בנהריה (כמו ב.מ.וו סדרה 5 למשל), השכרת מיני וואן עם 7 מקומות או 8 מקומות (קיה קארנס, אופל זאפירה ועוד) וגם השכרת ג'יפים בנהריה (אופל מוקה, קיה ספורטאז' וכדומה).

השכרות רכב בשלמה סיקסט נהריה בדרך כלל כוללות ביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח נגד גניבה וביטוח תאונה CDW. כדאי לקרוא את תנאי ההשכרה כבר בשלב החיפוש ולוודא בדיוק מה הם תנאי הביטוח, תנאי השינויים ומה כלול במחיר.  תוכלו לעשות זאת בלחיצה על כפתור "תנאי ההשכרה של סיקסט" שיופיע בהצעת המחיר. נהגים צעירים ונהגים חדשים שמתכננים להשכיר רכב בשלמה סיקסט נהריה, יכולים לצפות לתוספת מחיר ולמגבלות מסוימות בכל הנוגע לקבוצות הרכב מהן יוכלו לבחור. מדיניות הק"מ הכלולים בהשכרת הרכב משתנה בדרך כלל לפי אורך תקופת ההשכרה.

כמו כן, מומלץ כמובן להחזיר את הרכב השכור בזמן כיוון שאיחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב בשלמה סיקסט בדרך כלל מחויב כמחיר יום השכרת רכב מלא.

השכרת רכב באוויס נהריה

סניף נהריה של ענקית השכרת הרכב אוויס AVIS ממוקם במתחם חאמד סנטר בכביש 4, ושעות הפתיחה הן בין השעות 08:00 ל17:00 בימי א' עד ה' ובשעות 08:00 עד 13:00 בימי ו' וערבי חג.

באוויס נהריה תוכלו להשכיר רכבים קטנים, בינוניים וגדולים. יום השכרת רכב באוויס נהריה מתחיל החל מקבלת הרכב ונמשך 24 שעות. שימו לב שאיחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב השכור בדרך כלל כרוך בחיוב של יום השכרת רכב מלא (בתוספת כיסויים ותוספות).

אוויס בדרך כלל מחייבים נהג צעיר (בגילאים 21 עד 23) בתוספת תשלום, וכמו ברוב החברות להשכרת רכב, קיימות גם הגבלות על סוג הרכב אותו ניתן לשכור בהתאם לגיל הנהג.

בדרך כלל, השכרת רכב באוויס נהריה כוללת אפשרות ביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW – אך כמובן שכדאי לוודא את התנאים המדויקים והשירותים הכלולים בהזמנה שלכם בלחיצה על "תנאי ההזמנה של אוויס" בכפתור שיופיע כבר בהצעת המחיר.

השכרת רכב בנהריה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל