השכרת רכב בפלמה דה מיורקה

השכרת רכב בפלמה דה מיורקה – המלצות

בעת חופשה בפלמה, בירת האי מיורקה, השכרת רכב פרטי תאפשר לכם לנוע בחופשיות בכל רחבי האי וליהנות מקסמו ויופיו. בכתבה זו ריכזנו עבורכם את כל המידע החיוני לדעת בעת השכרת רכב בפלמה דה מיורקה כולל מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בפלמה דה מיורקה ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול וטיפים לנהיגה בפלמה דה מיורקה (כולל סרטון וידאו)

  דילים לפלמה דה מיורקה  |  דילים למדריד  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

כדי לאתר את המחיר הכי זול עבור השכרת רכב בספרד בפלמה דה מיורקה השתמשו במנוע החיפוש למחירי השכרת רכב בעולם שמופיע ממש כאן בהמשך, אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפלמה דה מיורקה. בשדה "ארץ" בחרו את ספרד – האיים הבאלאריים (שימו לב שזוהי קטגוריה נפרדת מספרד היבשתית במנוע החיפוש), ואז, בשדה עיר, את mallorca. בשדה "תחנה" בחרו את המיקום בו תירצו להזמין השכרת רכב במיורקה מתוך רשימת התחנות הכוללת אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה בפלמה דה מיורקה, השכרת רכב בפלמה דה מיורקה בעיר התחתית, וגם השכרת רכב במיורקה ביישובים אחרים, מחוץ לבירה פלמה דה מיורקה. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב בפלמה דה מיורקה ולחצו "חפש" כדי לקבל השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בפלמה דה מיורקה, על מגוון דגמי מכוניות

השכרת רכב בספרד –  מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בפלמה דה מיורקה – עוד המלצות קריאה למטייל

בתי מלון מומלצים במיורקה למשפחות עם ילדים

טיסות למיורקה – איתור טיסות והשוואת מחירים

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

מוניות בפלמה דה מיורקה והזמנת הסעות משדה התעופה

השכרת רכבים בפלמה דה מיורקה – טיפים

שימו לב כי בד"כ ניתן להוזיל עלויות השכרת רכב בפלמה דה מיורקה אם תפרידו את השכרת הרכב מרכישת פוליסת הביטוח למכונית השכורה ולא תרכשו את ביטוחי הרכב (היקרים בד"כ) שמשווקות סוכנויות השכרת הרכב בפלמה דה מיורקה. ניתן לרכוש את אותם ביטוחי רכב במחירים יותר זולים מחברות ביטוח בינלאומיות, באמצעות השירות המיוחד להשוואת מחירים של ביטוח לרכב שכור בעולם

כשאתם רוכשים ביטוח לפני השכרת רכב בפלמה דה מיורקה, בדקו היטב את התנאים וההתניות ודעו על מה שילמתם. זה יחסוך לכם זמן בדלפק.

עבור הישראלים הרבים ההולכים ומגלים את האי הספרדי הנפלא מיורקה ויוצאים לחופשה בפלמה דה מיורקה הבירה התוססת, אחת הדרכים המצוינות להתנייד בעיר הנופש הציורית היא לשכור רכב ולנהוג בקצב שלכם ובזמן שלכם. בזמן חופשה בפלמה חשוב לזכור כמובן את חוקי הנהיגה העיקריים הנהוגים באירופה. הנה כמה טיפים להשכרת רכב בפלמה דה מיורקה שיקלו עליכם מאוד:

בפלמה כמות מרשימה של חברות להשכרת רכבים. כשאתם מחליטים לשכור רכב בפלמה דה מיורקה, ודאו שחגורות הבטיחות במקומן וכן ודאו שהרכב מצוייד במשולש אזהרה, מחזירי אור בקדמת הרכב ואפודים מחזירי אור (לא חובה). אם אתם מגיעים אל פלמה דה מיורקה עם ילדים – חשוב שתהיה ברכב מערכת חגורת בטיחות לילדים או או מושבים לילדים (חובה לילדים שגובהם פחות מ-135 ס״מ).

לפני השכרת רכב בפלמה דה מיורקה אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפלמה דה מיורקה –

קל להגיע מהכביש הפתוח לנמל התעופה של פלמה. ברגע שתהיו מאחורי ההגה, תוכלו להגיע לכל פינה באי תוך שעה וחצי. שדה התעופה של פלמה נמצא כ-8 ק"מ מזרחית לבירה פלמה, בירת האי מיורקה. נמל התעופה פלמה דה מיורקה הוא המקום הפופולרי ביותר באי לשכור בו רכב ואחד הנמלים העסוקים ביותר באירופה בחודשי הקיץ.

רוב חברות השכרת רכב בנמל התעופה פלמה פועלות עד שעות מאוחרות, ואחת מהן פתוחה 24 שעות כך שתוכלו לשכור רכב בכל שעה בכל יום בשבוע. יש 18 חברות להשכרת רכב בפלמה דה מיורקה הפועלות בשדה התעופה והן מציעות מבחר גדול של רכבים. מחירי השכרת רכב בפלמה דה מיורקה פעמים רבות נמוכים יותר בנמל התעופה מאשר בכל מקום אחר באי.

מתוך 18 החברות להשכרת רכב בנמל התעופה פלמה דה מיורקה, ל-13 יש דלפקים בתוך הבניין. 5 החברות האחרות הן מחוץ לשטח הנמל.

החברות להשכרת רכב בתוך הטרמינל יקרות מעט יותר אבל אם אתם בחופשה בפלמה עם ילדים או פשוט ממהרים – זו אפשרות נוחה יותר. החברות להשכרת רכב בפלמה שאינן מחזיקות דלפקים בנמל התעופה מספקות רכבי הסעה בחינם מכל טרמינל לדלפק שלהן. החברות האלה לפעמים זולות יותר.

בנחיתה, תראו שילוט להשכרות רכב שיובילו אתכם לאזור שבו נמצאים כל דלפקי ההשכרה. טיפ נוסף: מתוך 18 החברות להשכרת רכב בפלמה דה מיורקה, רבות שייכות לאותם בעלים ומחזיקות בדוכן משותף בנמל התעופה. אייוויס ובאדג׳ט שותפות באותו דלפק וכן הרץ ו-Thrifty למשל.

מהירויות הנסיעה בפלמה

רשיון נהיגה ניתן בפלמה דה מיורקה למי שגילו לפחות 18 שנים. בזמן נהיגה בפלמה, תמיד בדקו את הגבלות המהירות. אלה המהירויות המרביות המותרות לנהיגה במיורקה –
בכביש מהיר: 120 קמ״ש

בכבישים בינעירוניים: 100 קמ״ש

בכבישים רגילים: 90 קמ״ש

בכבישים עירוניים: 50 קמ״ש

טיפים לנהיגה בפלמה דה מיורקה

בנהיגה בפלמה דה מיורקה סעו בצד ימין של הכביש

הנתיב השמאלי מיועד לעקיפה ואסור לבצע עקיפה מהנתיב הימני

תצטרכו להדליק את הפנסים הקדמיים במנהרות

אסור לאחוז במכשירים ניידים בעת נסיעה

יש מדיניות של אפס סובלנות כלפי נהיגה בשכרות והכמות המרבית המותרת של אלכוהול בדם היא 0.05%

הימנעו משימוש במכשירי אזהרה רועשים (צפירה)

התשלום בכבישי אגרה הוא במזומן או בכרטיס אשראי

תוכלו להשתמש ב-Sat Nav כדי להתמצא בפלמה

מה לשאת אתכם בעת נהיגה בפלמה דה מיורקה

רישיון נהיגה

ביטוח צד ג׳

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל