השכרת רכב בפיזה איטליה

השכרת רכב בפיזה (איטליה) – מה חשוב לדעת

השכרת רכב בפיזה באיטליה היא אחת הדרכים המוצלחות ביותר להתחיל טיול בטוסקנה. בכתבה זו תמצאו את כל המידע הדרוש – החל ממנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכבים בפיזה ועד למידע מפורט על נהיגה וחנייה בפיזה וטיפים חשובים על חופשה בפיזה

הזמנת דילים לפיזה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

כדי למצוא השכרת רכב בפיזה במחיר הכי זול (על מגוון דיגמי מכוניות) מומלץ להשתמש במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שתמצאו למטה בדף זה. התהליך קצר וקל – בשדה "ארץ" בחרו את איטליה. אח"כ, בשדה "עיר", בחרו את פיזה Pisa. בשדה "תחנה" בחרו את המיקום הספציפי אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בפיזה – האפשרות הנוחה למטייל היא בד"כ השכרת רכב בשדה התעופה בפיזה אך ישנן אפשרויות נוספות של סוכנויות השכרת רכב בפיזה במיקומים אחרים. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין רכב שכור בפיזה ולחצו "חפש" כדי לראות תוצאות של השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפיזה המספקות שירות לקוחות באנגלית ונחשבות אמינות.

חברות השכרת רכב רבות בפיזה ממוקמות בשדה התעופה. אינכם צריכים רכב כדי להסתובב בעיר עצמה, אבל השכרת רכבים בפיזה היא אופציה טובה אם אתם מתכוונים להגיע מפיזה לטוסקנה. כדי להגיע למשרדי השכרת הרכבים בשדה התעופה בפיזה, עלו על השאטל שנמצא מחוץ לאולם ההגעה מצד ימין, קרוב לתחנת האוטובוס.

חופשה בפיזה – עוד מידע שימושי

מלונות מומלצים בפיזה למשפחות עם שירותי בייביסיטר

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

רק תושבי פיזה שיש להם רישיון מיוחד רשאים לנהוג במרכז ההיסטורי של פיזה המוגדר בתור ZTL. האכיפה של ״מתחם התנועה המוגבלת״ או ZTL היא באמצעות מצלמות, כך שאם תיכנסו ברכב שכור למרכז העיר פיזה תקבלו קנסות בוודאות. עדיף להימנע מכך ע״י כוונון מערכת הניווט בהתאם למפת ה-ZTL ב- waze וגוגל מפס יש אפשרות כזו. מי שמפר את האיסור להיכנס למתחם מרכז העיר בפיזה צפוי להיקנס, אבל הקנס לא יגיע אלא אחרי כשנה או יותר, ואז, הוא יגיע אל חברת השכרת הרכב בפיזה שתוסיף "עמלת טיפול" גדולה ותחייב ישירות את כרטיס האשראי שלכם. קנסות מתחילים בכ-90 יורו ברגע שנכנסתם לאזור האסור, ובתוך ה ZTL כמעט לא אפשרי לחלוף על פני מצלמה אחת בלבד ובכל פעם שאתם חולפים על פני מצלמה, תקבלו קנס נוסף

אם אתם מתכננים נהיגה בפיזה, תצטרכו למצוא חניון בטוח לרכבכם. פיזה היא עיר די גדולה ופרוסה, אם כי לא כמו פירנצה, והתנועה יכולה להיות יותר עמוסה יותר ככל שמתקרבים למרכז העיר. פיזה מוקפת בחומות מתקופת ימי הביניים שנמצאות בתוך אזור התנועה המוגבלת ZTL כך שיש לוודא שאינכם נכנסים עם רכב שכור בפיזה לחלק של העיר המוקף בחומה, אלא למצוא מקום חנייה מרוחק יותר וללכת ברגל או להשתמש בתחבורה ציבורית כדי לראות את כל האטרקציות המרכזיות כמו מגדל פיזה ופיאזה די מירקלי. ישנם חניונים רבים, בתשלום או בחינם, כך שתמיד תוכלו למצוא חנייה אם אתם מחליטים על נהיגה בפיזה.

בד"כ אפשר להוזיל עלויות השכרת רכבים בפיזה אם תפרידו את השכרת הרכב מרכישת הביטוח ולא תרכשו את ביטוחי הרכב (היקרים) שמציעות סוכנויות השכרת הרכב. ניתן לרכוש את אותם ביטוחי רכב לרכבים שכורים במחירים יותר זולים מחברות ביטוח בינלאומיות, באמצעות המנוע המיוחד להשוואת מחירים של ביטוח רכב שכור בעולם

טיפים להשכרת רכב באיטליה ונהיגה באיטליה

לפני השכרת רכב בפיזה, ייתכן שתירצו לצפות בסרטון הכולל טיפים על נהיגה בפיזה ואיטליה בכלל –

חנייה בפיזה

חנייה חינם בפיזה

החניון הראשון ללא תשלום נמצא מחוץ לחומות העיר, אך במרחק הליכה קצרה הן מהמרכז והן מכיכר הנסים (פיאזה די מירקלי). זהו חניון מסוג חנה וסע הנמצא ליד האיצטדיון (על Via Pietrasantina) והוא לגמרי חינם. יש קו אוטובוס שמגיע משם לכיכר הנסים (במקום שבו נמצא מגדל פיזה) ולמרכז פיזה, הפועל בין 8:30-17:30 מ-15 במרץ עד 14 באוקטובר ומ-9:00-17:00 במהלך חודשי הקיץ. כרטיס הלוך ושוב עולה רק 1 יורו ויוצא כל 10-15 דקות (לחלופין, אפשר לקחת את הקו האדום LAM שמוריד אתכם קרוב לכיכר הנסים).

חנייה מותרת לאוטובוסי תיירים וקרוואנים: האזור מספק מתקני ושירותים למטיילים, כולל מים, שירותים, בר ומסעדה. קרוואנים ואוטובוסים צריכים לשלם תעריף יומי של 15 יורו לקרוואן ו-40/60 יורו לאוטובוסים, תלוי באורך השהות.

קרוב לאזור האיצטדיון גם יש חניונים ללא תשלום רבים לאורך הכביש. יש לבדוק את השילוט על הכביש בצד הכביש שבו השארתם את רכבכם (היזהרו, מאחר שכללי החנייה עשויים להשתנות מצד אחד של הכביש למשנהו באותו כביש).

חניון נוסף נמצא על Via Paparelli: מחוץ לחומות העיר, הוא לגמרי חופשי כל השבוע למעט ימי רביעי ושבת כשהשוק השבועי מתקיים בכיכר והחנייה לא מותרת. החניון הזה נמצא במרחק הליכה קצר ממרכז העיר ומגדל פיזה (כקילומטר), אבל אם לא מתחשק לכם ללכת ברגל, תוכלו לקחת את השאטל (קו E) הפונה לעבר המרכז או אוטובוס לתחנה המרכזית של פיזה. מספר מקומות החנייה כאן הוא 750. החניון הזה מספק שירותים ציבוריים ומים, אבל לאוטובוסים אסור לחנות.

החניון השלישי חינם בפיזה נמצא על Via Pratale, מצפון לפיזה וקרוב לאזור האיצטדיון. גם כאן, שירות אוטובוסים יוצא באופן סדיר, כך שתוכלו לבחור לצאת להליכה נעימה ברגל למגדל פיזה ולמרכז או לנסוע באוטובוס.

חניונים בפיזה בתשלום

חניון מאובטח נמצא ממש מאחורי מגדל פיזה. התעריף הוא 2 יורו לשעה (בין 6:30-23:30) והתעריף הלילי הוא 1 יורו לשעה (23:30 עד 6:30). קרוואנים אינם רשאים לחנות בו.

חניון נוסף נמצא קרוב ל-Via Cammeo על Via Vecchia Barbaricina ועלותו 1.50 יורו לשעה.

יש חניון נוסף שתוכלו לבדוק והוא שוכן בצד השני של העיר, קרוב לתחנה המרכזית של פיזה על Piazza Vittorio Emanuele  ועלותו 2 יורו לשעה.

חנייה בפיזה באמצעות מדחנים

תמצאו מקומות חנייה רבים לאורך הרחובות ואפשר לזהות אותם ע״י הפסים בצבע כחול. העלות תלויה באזור. לתושבים יש תעריפים מיוחדים.

ישנם שלושה מתחמי חנייה שונים: פיזה (מרכז העיר) – חוף פיזה – מרינה די וצ׳יאנו (Marina di Vecchiano)

העיר פיזה מחולקת לשבעה אזורים והתעריפים משתנים מ-0.60 עד 2 יורו לשעה.

החנייה על קו החוף בחינם מ-15 בספטמבר עד 1 ביוני. בחודשים אחרים, החנייה אינה בחינם, בעיקר במהלך חגים. התעריף לשעה הוא 0.50 יורו והתעריף היומי הוא 4 יורו. כרטיסים חודשיים ועונתיים גם קיימים.

לבסוף, במרינה די וצ׳יאנו התעריף הוא 1.80 יורו לשעה ו-10 יורו ליום. יש הנחות לנהגים נכים ורכבים לנוסעים עם מוגבלות שיש להם תג מיוחד, אנשי אבטחה, שירותי חירום.

החנייה מתבצעת ע"י תשלום במכונות הכרטיסים ויש להציג את התווית על הרכב. אם אתם חונים בתוך חניון, התשלום נעשה לפני היציאה מהחניון, בד״כ במזומן.

אפשר לרכוש כרטיסים משולמים מראש בחנויות הטבק, המזוהות ע״י השלט שעליו האות T בלבן על רקע שחור.

עם זאת, זכרו שרוב אזורי החנייה לאורך הרחוב הם לשעות שבין 8 בבוקר עד 8 בערב, מה שאומר שאם אתם מתכוונים להגיע לפיזה להליכה מאוחר בערב לאורך נהר ארנו (Arno river), או לבילוי במסעדה, לא תצטרכו לשלם על החנייה ברחוב.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל