הזמנת מוניות ושירותי הסעה בירוואן בירת ארמניה

שירותי מוניות ותחבורה ציבורית בפירנצה (איטליה)

הזמנת מוניות בפירנצה באיטליה ותיכנון תחבורה בחופשה בפירנצה – מדריך למטייל: בכתבה זו תמצאו אפשרות מומלצת להזמנת מונית בפירנצה או הסעה משדה התעופה בפירנצה למלון (או חזרה) אונליין, באמצעות מנוע אינטרנטי מיוחד (בהזמנה מראש), וגם טיפים והמלצות על מחירי מוניות בפירנצה, אפשרויות תחבורה בפירנצה בין יעדים שונים והסעות מפירנצה ליעדים בטוסקנה ועוד מידע חשוב על תיכנון חופשה בפירנצה

הזמנת דילים לפירנצה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

אם יש מדינה שכיף לבקר בה בגלל הגיוון התרבותי שלה היא איטליה. מצפון ועד דרום ישנם אינספור אתרים מיוחדים, מסלולי טיולים וגם מקומות בילוי שמתאימים לאופי הישראלי התוסס וגורמים לישראלים לחרוש את המדינה באופן קבוע. מבין כל הערים הגדולות של איטליה, פירנצה היא אחת הערים המעניינות ביותר אשר משלבת בין תרבות ואומנות, אוכל ובילויים הוא מציעה לכל מי שמבקר בה חוויה בלתי נשכחת. אך בשביל לתכנן חופשה בפירנצה, אתם בוודאי רוצים להבין את מערך התחבורה הציבורית בפירנצה, כדי לתכנן את הטיול שלכם ביעילות המרבית. בדיוק בשביל זה הכנו לכם את המדריך המלא לתחבורה הציבורית בפירנצה ולשירותי המוניות המפותחים של העיר, בסיוע מנוע החיפוש המתקדם kiwi taxi המבצע השוואת מחירים של מוניות בעולם.

מומלץ להשתמש במנוע kiwi taxi כדי להזמין מראש מונית בפירנצה או הסעה משדה התעופה בפירנצה למלון בפירנצה או טוסקנה. באמצעות השירות האמין והמומלץ אתם חוסכים מעצמכם בעיות עם נהגי מוניות בפירנצה שיכולים להיות "ממזרים" ולתחמן תיירים – התשלום נקבע מראש אונליין בעת ההזמנה לפי מרחק הנסיעה, הנהג יחכה לכם ביציאה משדה התעופה או במיקום נקבע עם שלט שעליו שמכם, יסייע לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות ליעד. במקרה שתשכחו משהו במונית, תוכלו גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קיוויטקסי שיטפלו בבעיה ויאתרו את הנהג.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית בפירנצה:


חופשה בפירנצה – עוד באותו נושא:

טיסות לפירנצה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב בפירנצה – השוואת מחירים וטיפים

פירנצה, איטליה – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

בתי מלון מומלצים למשפחות ברומא בירת איטליה

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה בפירנצה והסביבה

כמו בכל עיר מרכזית באירופה גם בפירנצה פועלת רשת ענפה מאוד של מערכות תחבורה ציבורית. לרווחתם של כל התיירים, יש כמה וכמה סוגים של שירותי תחבורה ציבורית בפירנצה –

אוטובוסים בפירנצה – אומנם מרכז פירנצה הוא איזור מצומצם אשר ניתן לגלות תוך הליכה רגלית נעימה, אך עדיין קיימים שירותי אוטובוסים מפותחים מאוד באזור אשר מאפשרים לכם להגיע לכל נקודה בעיר בקלות ובמהירות. ניתן לרכוש כרטיס נסיעה באוטובוסים בפירנצה בתחנת הרכבת המרכזית בעיר או על גבי האוטובוסים עצמם, אולם שם אתם חייבים להחזיק בסכום הנסיעה המדויק.

רכבת חשמלית בפירנצה – ברחבי העיר פירנצה ישנם כמה קווים של רכבת חשמלית אשר מאפשרים לתיירים לגלות את היופי עוצר הנשימה של העיר ולנוע ממקום למקום בצורה נוחה יחסית. תדירות הקווים גבוהה לאורך שעות היום ומאפשרת לכם להתנייד לרוב האטרקציות בפירנצה.

השכרת רכב – ביציאה מהטרמינל בשדה התעופה בפירנצה אתם יכולים להגיע לכל אחד מדוכני חברות השכרת הרכבים באיטליה ולבחור את הרכב שמתאים לצרכים שלכם לאורך כל ימי הטיול. אולם, חשוב לזכור כי כאשר אתם מתכננים חופשה בפירנצה בוודאי תירצו לשהות רוב הזמן במרכז פירנצה, אשר כמעט כולו מוכרז בתור ZTL (איזור מוגבל לנהיגה) כך שכלל לא תוכלו להיכנס אליו עם רכב שכור ללא מדבקה מיוחדת של התושבים המקומיים, ואם תנסו לעשות זאת בוודאות תקבלו קנסות, ולעיתים גם תעמדו במצב בו גוררים לכם את האוטו. כך שזו גם אופציה יקרה מאוד וגם מסוכנת מאוד לתחבורה באזור עירוני כל כך צפוף.

מוניות בפירנצה –  מבין כל אפשרויות התחבורה הציבורית באזור פירנצה השימוש במוניות הוא השימוש הקל והנוח לתיירים. רק מוניות יכולות להיכנס ל ZTL של מרכז פירנצה, אתם לא מוגבלים בשעות הפעילות או בזמן הנסיעה ואתם יכולים למצוא מוניות בעלויות נוחות מאוד לאורך כל שעות היממה. כך שאין לכם הגבלה על שעות הבילוי ואתם רק צריכים להקפיד להזמין מונית מראש באמצעות המנוע של קיוויטקסי.

הזמנת הסעה משדה התעופה בפירנצה 

עם הנחיתה שלכם בשדה התעופה של פירנצה אתם מתחילים בטיול עמוס בחוויות בו השעון מתקתק באופן קבוע ולוחץ אתכם להגיע לכל האתרים הכי חשובים שאתם רוצים לראות. בדיוק מסיבה זו, אתם רוצים לחכות כמה שפחות זמן בהמתנה לתחבורה ציבורית ולנצל את הטיול באיטליה עד תום. השימוש במוניות בפירנצה מאפשר לכם לעמוד בלוחות הזמנים ואם אתם רוצים לייעל את החופשה שלכם אתם לא חייבים לנחות בשדה התעופה ורק אז להתחיל לחפש נהג מונית שייקח אתכם למרכז העיר פירנצה.

כיום בזכות מנוע החיפוש קיווי טקסי אתם יכולים לרדת מהמטוס בפירנצה כאשר אתם כבר יודעים מי נהג המונית שלכם, היכן הוא ממתין לכם ומה היא עלות הנסיעה למרכז העיר.

מנוע החיפוש קיווי טקסי מאפשר לכם להקליד את נקודת המוצא ואת נקודת היעד שלכם במערכת ולקבל את כל תוצאות המוניות שנמצאות ויכולות להיות זמינות באזור שלכם – בין אם מדובר במכוניות פרימיום יוקרתיות, מכוניות משפחתיות ומכוניות לקבוצות גדולות. המערכת מציגה בפניכם את כל האפשרויות כולל מידע משלים שיכול לסייע לכם להחליט. עלויות הנסיעה מוצגות גם הן, כמו גם זמן הנסיעה, כמות הנוסעים בכל כלי רכב, כמות המזוודות וגם אופן התשלום לנהג.

במרבית המקרים לאחר שבחרתם את סוג הרכב הרצוי אתם יכולים להחליט לשלם לנהג ביום הנסיעה עצמו במזומן, או דרך אתר קיווי טקסי בכרטיס אשראי. כאשר אתם מזמינים הסעה בפירנצה ברכבים גדולים יחסית למספר גדול של נוסעים המערכת תדרוש מכם באופן אוטומטי לשלם מקדמה על הנסיעה בכדי להבטיח שהרכב ישוריין לכם ביום הנחיתה.

השימוש במערכת קיווי טקסי הוא שימוש אידיאלי לכל מי שרוצה לתכנן את החופשה בפירנצה עד הפרטים הקטנים ולא רוצה לבזבז זמן מיותר בחיפוש אחר תחבורה ציבורית לאחר הנחיתה. כמו כן, משפחות עם ילדים שרוצות להבטיח שהנסיעה שלהם תהיה בטוחה, עם כיסאות בטיחות כנדרש בחוק, יכולות להסתייע בשירותי מנוע החיפוש ולהבטיח שהנהג יגיע לנסיעה מצויד במושב בטיחות או בוסטר.

אז אם אתם רוצים לבלות בפירנצה ולנצל כל רגע מהחופשה שלכם ממש לא צריכים לנחות בבלאגן בשדה התעופה. אתם יכולים להגיע לשדה רגועים ונינוחים תוך ידיעה שממתין לכם בכניסה לטרמינל נהג מונית אשר ייקח אותכם עד לפתח המלון. גם לאורך השהות בפירנצה אתם יכולים לעשות שימוש במנוע החיפוש של קיווי טקסי על מנת להתנייד ממקום למקום בצורה בטוחה וקלה מאוד,  וללא מגבלות של זמן או עלויות כפי שקיימות בתחבורה הציבורית הרגילה.

מחירי הסעה משדה התעופה בפירנצה למרכז העיר

בעזרת מנוע החיפוש של קיווי טקסי, יצרנו לכם את התעריפון המלא לשירותי מוניות משדה התעופה בפירנצה, איטליה למרכז העיר. כל הסכומים הנקובים במחירון נכונים לעת כתיבת שורות אלו ונבדקו באתר kiwi taxi. ואלו הן העלויות כיום:

(זמן הנסיעה הממוצע הוא כ- 15 דקות.)

מכונית אקונומי- 72 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 75 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 83 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס – 86 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

פרימיום מיניבוס ( מרצדס V קלאס)- 102 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית יוקרה ( מרסדס S קלאס, אאודי A8 או BMW) –  לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 170 דולרים.

תעריפי מוניות ממרכז פירנצה לעיר פיזה

פיזה, העיר אשר התפרסמה בזכות מגדל פיזה הנוטה על תילו, ממוקמת במרחק של שעה נסיעה ממרכז פירנצה, בירת חבל טוסקנה. אם אתם רוצים לנסוע לבקר בעיר פיזה, שירותי מוניות מפירנצה מאפשרים לכם להגיע במהירות וביעילות למרכז העיר ולבלות יום טיול חוויתי לכל המשפחה באזור.

אלו הם תעריפי הנסיעה במונית מפירנצה לפיזה על פי מנוע החיפוש קיווי טקסי ( כל התעריפים נכונים למועד כתיבת שורות אלו):

מכונית אקונומי- 223 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 229 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית business (מרסדר קלאס E או לקסוס)- 255 דולרים, לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות.

פרימיום מיניבוס- (מרסדר V קלאס)- 255 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 261 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס – 269 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

רכב פרימיום ( מרסדס S קלאס, אאודי A8 או BMW)-  לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 425 דולרים.

מיניבוס ל 16 אנשים – 695 דולרים, כולל 16 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל