השכרת רכב בליברפול

השכרת רכב בליברפול אנגליה – מחירים והמלצות

השכרת רכב בליברפול – המדריך המלא למטייל: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בליברפול ויחסוך לכם מאות שקלים תוך דקות, וגם הסברים וטיפים חשובים על נהיגה בליברפול (כולל סרטון וידאו) חנייה בליברפול ועוד מידע שימושי לפני חופשה בליברפול

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

כדי למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכבים בליברפול השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שבדף זה למטה – בשדה ארץ בחרו את בריטניה ובשדה עיר את ליברפול liverpool. בשדה תחנה בחרו את המיקום הספציפי בו אתם מתכוונים לשכור רכב בליברפול – בשדה התעופה או מיקום אחר בעיר. לסיום, הזינו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בליברפול, אשרו את גיל הנהג ולחצו "חפש" כדי לראות תוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בליברפול שנחשבות אמינות ומוכרות.

חופשה בליברפול – עוד באותו נושא:

רשימת בתי מלון מומלצים בליברפול 

נהיגה באנגליה והשכרת רכב – המדריך המלא

טיסות פנים בבריטניה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

eSim ו-Sim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

נהיגה בליברפול

בליברפול, כמו בכל אנגליה, הנהיגה היא כמובן בצד שמאל של הכביש. בעת נהיגה בליברפול היו מודעים לכך שיש מצלמות מהירות ניידות במיקומים שונים, ושוטרים במשאיות מוסוות צופים במכוניות עם מצלמות. בנוסף לבדיקת המהירות הם גם בודקים אם נהגים משתמשים בנייד שלהם בעת נהיגה.

ברגע שסיימתם לסייר בליברפול, ודאי תרצו לצאת לטייל באזורי הכפר המקיפים את העיר הבריטית. השכרת רכב בליברפול תאפשר לכם ליהנות מנסיעה רגועה לאורך קו החוף, לעצור בדרך ברציף סאות׳פורט (Southport Pier), או לטייל בחולות של החופים הסמוכים. ליברפול נמצאת גם במרחק נסיעה קצר מצפון וויילס – מהעיר מקונווי (Conwy) ההיסטורית ומטירות הרלץ׳ (Harlech Castles).

נמל התעופה  ליברפול ג׳ון לנון (Liverpool John Lennon Airport) עמוס במיוחד בחודשי הקיץ ויש בו מגוון גדול מאוד של שירותי פנאי, מסעדות, חנויות, דלפקי השכרת רכב וכו. תוכלו לשכור רכב במקום או להזמין אותו מראש והרכב ימתין לכם בנחיתה. דלפי ההשכרה נמצאים מול הטרמינל, בצד השני של הכביש. לחלק מסוכנויות השכרת הרכב בליברפול – כולל הרץ, אייוויס, אנטרפרייז ובאדג׳ט – יש דלפקים בתוך הנמל.

נהיגה בליברפול בשעת השיא יכולה להיות מלחיצה. זה בעיקר נכון לגבי הכבישים העוקפים המחברים למרכז העיר. בבוקר, שעת השיא של הפקקים בליברפול מתחילה בשמונה בבוקר וממשיכה עד 9:30. בערב, התחבורה בליברפול מתחילה להיות עמוסה בסביבות 5 ונרגעת בסביבות 7.

לפני השכרת רכב בליברפול אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו בו תראו נהיגה בליברפול –

השכרת רכב בליברפול – מחירים וטיפים

אם מחפשים את המחירים הכי זולים, יש אפשרות למצוא השכרת רכב בליברפול גם ב-12 ליש״ט ליום או פחות. המחיר הממוצע של השכרת רכב בליברפול הוא כ-29 ליש״ט ליום. מומלץ להזמין השכרת רכבים בליברפול לפחות יום מראש לפני הנסיעה (עדיף יותר) כדי לקבל מחיר זול יותר מהממוצע.

סוכנויות השכרת רכב בליברפול שממוקמות בעיר התחתית זולות בכ-15% מאלה שבנמל התעופה, בממוצע. רכבי מיני בליברפול זולים יותר מאשר דגמים אחרים (רכבים משפחתיים וכדומה) ביותר מחצי מחיר, בממוצע.

הרכב הכי פופולרי בין סוכנויות השכרת רכב בליברפול הוא פורד פוקוס.

סוכנויות השכרת הרכב הזולות ביותר בליברפול נחשבות ברוב המיקרים GREEN MOTION, Easirent ואוויס. סוכנות השכרת הרכב הטובה ביותר בליברפול, בהתבסס על ביקורות מגולשים  הן Enterprise (ציון של 8.5  על בסיס 12,797 ביקורות), National (8.2 על בסיס 3,521 ביקורות), ו-Avis (7.6, 17,452 ביקורות).

סוכנויות השכרת רכב בתוך נמל התעופה ליברפול ג׳ון לנון (LPL) הן: GREEN MOTION, Easirent, Hertz, Europcar, Avis, Budget, Alamo, Enterprise ו-keddy של Europcar

החברות שמציעות איסוף או הסעה מנמל התעופה ליברפול ג׳ון לנון לנקודות השכרת רכב מחוץ לשדה כוללות את GREEN MOTION ו-Easirent.

איזה סוג רכב מומלץ לנהיגה בליברפול?

תרצו אולי לנהוג באחד הרכבים האהובים על הנהגים המקומיים בזמן הביקור שלכם בליברפול, שזה ה-BMW או ה-Vauxhall (רכב בריטי). סוכנויות להשכרת רכבים בליברפול תמיד יציעו לכם רכבים ידניים, אלא אם כן תבקשו במפורש רכב אוטומטי. אם אתם מעוניינים לשכור רכב אוטומטי, כדאי לבצע הזמנה מראש, מאחר שלא קל להשיג השכרת רכב אוטומטי בליברפול.

מחירי דלק בליברפול

יש כמובן הבדלי מחירים בין תחנות דלק שונות בליברפול (הדלק בבריטניה נקרא באנגלית petrol ולא gas), המחיר הממוצע של דלק בליברפול הוא כ-5.60 דולר לגאלון. מחירי הדיזל קצת יותר יקרים. המחירים בתחנות דלק תוך העיר בד״כ זולים יותר ממה שתמצאו בכביש המהיר.

חנייה בליברפול

חנייה באמצעות מדחנים נמצאת ברחובות הצדדיים של הדאונטאון בליברפול. בנוסף, יש מספר חניונים ברחוב הראשי. אם אתם לנים בבית מלון בפרברי ליברפול, בדקו את החניונים מסוג Park and Ride שבהם אפשר להחנות את הרכב ולעלות על אוטובוס לאזור הדאונטאון.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל