Hungarian forint

קניית פורינט הונגרי (HUF) לחופשה בהונגריה

בין אם אתם רוצים לשוט על הדנובה או סתם לבקר באחת מהערים המרתקות ביותר באירופה (הלא היא בודפשט), הונגריה היא ללא ספק היעד שלכם. אבל רגע לפני שאתם אורזים מזוודות ועולים על טיסה, האם יצא לכם כבר להמיר שקל לפורינט הונגרי? אם עדיין לא עשיתם זאת, המאמר הבא על קניית פורינט הונגרי בישראל בדרכים המשתלמות ביותר הוא בהחלט מאמר שכדאי לכם לקרוא

         הזמנת דילים לבודפשט        |        הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה

בעשור האחרון הפכה הונגריה – ובייחוד עיר הבירה שלה, בודפשט היפה, ליעד מועדף על לא מעט תיירים מכל רחבי העולם וגם על לא מעט תיירים ישראלים. מדובר על שילוב של עיר עם היסטוריה עשירה, לא מעט אטרקציות מעניינות וכמובן שופינג זול ואטרקטיבי, יחד עם ארץ מעניינת שיש בה לא מעט אטרקציות תיירותיות כמו אגם בלטון או העיר דברצן – כל האלמנטים הללו הפכו את הונגריה ליעד תיירות מוביל בשנים האחרונות.

כאשר מתכננים לקנות פורינט – המטבע של הונגריה – כדאי להכיר את שירות האינטרנט FlyMoney שנועד להפוך את המרת המטבע לפני טיסה לחו"ל לידידותית ופשוטה הרבה יותר. לא עוד המתנה ארוכה בתורים או המרת מט"ח בעמלות גבוהות – אלא הזמנה אונליין של מט"ח במזומן שממתין לכם ביום הטיסה בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג (בטרמינל 1 או 3), בשערי המרה נוחים, עם נוחות מקסימאלית ומינימום מאמץ מהצד שלכם. תוכלו אפילו לחלק את המחיר של רכישת פורינט הונגרי לחופשה לתשלומים בכרטיס האשראי, מה שבד"כ לא אפשרי בהמרת מט"ח. כדי להזמין פורינט הונגרי לנתב"ג השתמשו במנוע להזמנת מט"ח שבדף זה – שימו לב שייתכן שתצטרכו לגלול את התיבה ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ביצוע ההזמנה –



 

טיול בהונגריה – עוד באותו נושא:

טיסות לבודפשט – המלצות והשוואת מחירים

הונגריה למשפחות – אטרקציות ומידע למטייל

השכרת רכב בהונגריה – השוואת מחירים וטיפים

הזמנת Sim ו-eSim להונגריה – המלצות וטיפים שימושיים

היתרונות של הזמנת פורינט הונגרי לנתב"ג

אומנם במחשבה ראשונה נדמה לכם כי טיול בבודפשט או בהונגריה בכלל הוא טיול פשוט, אך כדאי לתכנן אותו בקפידה. כאשר אתם מבצעים הזמנת פורינט הונגרי לשדה התעופה אתם חוסכים לעצמכם זמן רב בהמתנה בתורים ומאפשרים לעצמכם לנצל את הזמן שהתפנה על מנת לתכנן את הטיול שלכם בקפידה.

מיותר לציין כי מוטב לכם שלא להסתבך עם החוק במדינה זרה, זוהי אף פעם לא סיטואציה טובה ולפעמים היא גם יכולה להסתיים הרבה יותר רע ממה שנדמה לכם. לכן אל תיקחו סיכונים כאשר אתם מבצעים קניית פורינט הונגרי במזומן. לפעמים תוכלו לחסוך בכמה עשרות שקלים, אך תגלו כי השטרות שקיבלתם הם שטרות מזויפים. על מנת למנוע מצב שכזה כדאי לבצע הזמנת פורינט הונגריה לנתב"ג עם מקסימום ביטחון – השירות מופעל בפיקוח משרד האוצר. צריכים לשאול שאלה? או אפילו סתם להתייעץ? לשם כך חברת FlyMoney מעמידה לרשותכם מוקד טלפוני שזמין עבורכם לכל בעיה ולכל שאלה.

למעט האטרקציות המגניבות והנופים המשגעים, תוכלו למצוא בבודפשט גם שופינג מעולה. אז על מנת שתוכלו להקל על עצמכם את השופינג, באמצעות הזמנת פורינט הונגרי לנתב"ג תוכלו לפרוס את העסקה כולו לתשלומים – יתרון משמעותי מאוד לעומת צ'יינג'ים.

קניית פורינט הונגרי (HUF) בדואר ישראל

כנראה שאחת מהאפשרויות הראשונות שתרצו לבדוק על מנת להמיר שקל לפורינט הונגרי זה המרה באמצעות דואר ישראל. מעבר לצורך המיותר להגיע אל סניפי הדואר בשעות הפתיחה ולהמתין בתורים ארוכים מאוד, בפועל לא תמיד בכל סניף של דואר ישראל תמצאו תמיד פורינט הונגרי כי דואר ישראל מחזיק בעיקר דולר אמריקאי, יורו או לירה שטרלינג, ובמטבעות אחרים המלאי בסניפים מוגבל ונגמר לעיתים קרובות ולכן ייתכן שתצטרכו להמתין בתור הארוך סתם.

רכישת פורינט הונגרי (HUF) בבנק

אפשרות נוספת שיכולה להיות רלוונטית עבורכם היא כמובן לבצע המרה של שקל לפורינט הונגרי דרך אחד מסניפי הבנק הנמצאים סמוך למקום מגוריכם. חשוב לציין כי המרת מט"ח אינה חייבת להתבצע בסניף או בבנק שבו מתנהל חשבון הבנק שלכם. אך כאשר תרצו לבצע המרה של מט"ח בבנק תגלו כי ישנם תורים בלתי נסבלים שיכולים לגזול מכם זמן יקר על חשבון תכנון החופשה בבודפשט, וכי העמלות בבנקים על רכישת מט"ח גבוהות מאוד בד"כ.

קניית פורינט הונגרי בצ'יינג'ים

האפשרות השלישית שככל הנראה תחשבו עליה היא המרת שקל לפורינט הונגרי באחד מסניפי הצ'יינג' שפזורים כמעט בכל עיר בצורה יחסית נרחבת. אך כאן הסיפור הוא אחר, אומנם במרבית המקרים התורים הם יחסית קצרים – אך בכל זאת תצטרכו לשלם עמלה גבוהה, ובד"כ לא תוכלו לפרוס את המחיר של קניית פורינטים לתשלומים. העמלה אותה גובים סניפי הצ'יינג' הינה הגבוהה ביותר מבין כל האפשרויות העומדות לרשותכם, וההמרה לא תהיה משתלמת עבורכם בשום צורה.

הזמנת פורינט הונגרי (HUF) בשדה התעופה

לאחר שסקרנו את כל האופציות הפחות אטרקטיביות עבורכם, נשארנו עם אופציה אחת שנכון להיום היא הטובה ביותר. האופציה הזאת היא הזמנת פורינט הונגרי לטרמינל לפני הטיסה באינטרנט באמצעות תיבת ההזמנות שלמעלה, כך תוכלו לקבל את כל היתרונות שאתם צריכים – וכמובן להפוך את החופשה שלכם בבודפשט להרבה יותר טובה ואטרקטיבית. אתם בטח שואלים את עצמכם מהם אותם יתרונות שאנו מדברים עליהם?

ראשית כאשר אתם מבצעים הזמנת פורינט הונגרי לנתב"ג אתם יכולים לעשות זאת בקלות מעוררות השתאות. ההזמנה כולה מתבצעת דרך שירות האינטרנט של חברת FlyMoney, כך שאת ההזמנה תוכלו לבצע מכל מקום ובכל זמן באמצעות המנוע שנמצא למעלה בדף זה. לאחר מכן הכסף שהזמנתם יחכה לכם בסניף בנק הפועלים בתוך שדה התעופה (בטרמינל 1 או 3) במעטפה על שימכם בעמדה מיוחדת עם תור מקוצר, כך שאתם תקבלו אותו במהירות שיא ובלי שתצטרכו לצאת במיוחד מהבית.

בנוסף העמלה אותה גובה חברת FlyMoney היא עמלה נמוכה מאוד ביחס לכל שאר האפשרויות העומדות לרשותכם. כך שאתם לא רק חוסכים לעצמכם זמן יקר, אלא גם חוסכים לעצמכם כסף שאותו תוכלו לבזבז בטיול הקרוב שלכם. כמובן שהסכום שמופיע באתר הוא סכום סופי, כך שלא מצפות לכם הפתעות נוספות או עמלות שונות שעשויות לתפוס אתכם לא מוכנים. את העסקה כולה תוכלו לפרוס למספר תשלומים, וכך להקל על עצמכם את העמידה בהוצאות של הטיול כולו.

פורינט הונגריה  – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הפורינט ההונגרי הוא המטבע הרשמי של הונגריה החל מה-1 באוגוסט 1946. נכון להיום פורינט הונגרי אחד שווה ערך ל 0.0116 שקל, אך מוטב כי תבדקו את השער המעודכן בעת ביצוע ההמרה שלכם.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 5 פורינט הונגרי, 10 פורינט הונגרי, 20 פורינט הונגרי, 50 פורינט הונגרי, 100 פורינט הונגרי, 200 פורינט הונגרי.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 500 פורינט הונגרי, 1,000 פורינט הונגרי, 2,000 פורינט הונגרי, 5,000 פורינט הונגרי, 10,000 פורינט הונגרי, 20,000 פורינט הונגרי.

כמה כסף להזמין לטיול בהונגריה?

כעת אתם צריכים להתחיל לחשוב כמה כסף תוציאו לקראת הטיול שלכם להונגריה. ישנה חשיבות גבוהה לכך שתוכלו להעריך פחות או יותר את עלות הטיול שלכם, כך לא תצטרכו לבצע המרה כפולה או למשוך כסף מאחד מהכספומטים עקב העמלות הגבוהות שיכולות להיגבות מכם.

הדבר הראשון שככל הנראה מעסיק אתכם זה העלויות של האוכל בבודפשט, הרי מדובר על יעד קולינארי מעניין במיוחד. אז ארוחה לזוג יכולה לעלות לכם בין 3,000 – 5,000 פורינט הונגרי, שהם בערך 30-50 שקל בסך הכול. מדובר על עלויות נמוכות מאוד בהשוואה למה שאתם רגילים בישראל.

באופן כללי יום אחד לזוג אמור לעלות לכם כ-150 יורו, שאם נצטרך להמיר אותם לפורינט הונגרי נגלה כי מדובר על כמעט 50,000 פורינט הונגרי. אומנם למראית עין זה נשמע כמו סכום גדול מאוד, אך בפועל לא מדובר על סכום גדול בכלל בגלל ערכו הנמוך של הפורינט. יתרה מכך, בסכום הזה אתם לא תתפשרו על אף פרט ותוכלו לנצל את הטיול שלכם עד תום, עם מגוון רחב של אטרקציות ואפשרויות שעומדות לרשותכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל