הזמנת כרטיסים לכדורגל ספרדי

הזמנת כרטיסים לליגה הספרדית – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

מתכננים חופשה בספרד ורוצים לראות משחק כדורגל ספרדי? מדריך זה נועד למטייל השוקל הזמנת כרטיסים למשחק כדורגל בספרד וכולל קישורים להזמנה אונליין של כרטיסים למשחקי כדורגל בספרד של כל הקבוצות – החל מברצלונה וריאל מדריד, דרך אתלטיקו, סביליה וולנסיה ועד לקבוצות הזוטרות של הליגה הספרדית, ואת כל המידע הדרוש לתיכנון החופשה בספרד והנאה מקסימלית מהצפייה במשחק הכדורגל ללא בעיות

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

ליגת הכדורגל הבכירה של ספרד, נוסדה בשנת 1929, ונקראת בשמה הרשמי לה ליגה La Liga. הליגה נחשבת לאחת הטובות והאיכותיות באירופה ובעולם כולו. בליגה זו שיחקו ומשחקים הכוכבים הגדולים בעולם הכדורגל, שמות כמו יוהאן קרויף ורומאריו בעבר הרחוק יותר, כריסטיאנו רונאלדו עד לא מזמן וליונל מסי, לוקה מודריץ', לואיס סוארס ועוד כוכבים בהווה. לצד שחקני הכדורגל הטובים בעולם, הליגה מורכבת מהמועדונים הבכירים והיוקרתיים שיש בכדורגל העולמי כמו ברצלונה וריאל מדריד.

להזמנת כרטיסים לכדורגל בספרד ליחצו כאן

טיול בספרד – עוד באותו נושא:

טיסות לספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב למטייל

השכרת רכב בספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

לראות משחק כדורגל בספרד

ליגת הכדורגל בספרד "La Liga" או בשמה הנוסף “Primera Division”, ממוקמת במקום הראשון בדירוג הרשמי של אופ"א והייתה במקום זה יותר פעמים יותר מכל ליגה אחרת. הליגה לא רק אטרקטיבית בעיני המומחים באופ"א, אלא גם מרגשת את המוני האוהדים הנוהרים מכל העולם כולו לאצטדיונים המפוארים, עם ממוצע של 26,741 צופים למשחק, נתון הממקם את הליגה הספרדית במקומות העליונים בעולם מבחינה זו. בליגה הכדורגל של ספרד  משחקות 20 קבוצות מהטובות בעולם, המקיימות ביניהן שני משחקים בית וחוץ, ובסך הכל משחקות 38 משחקים בעונה הסדירה. סממן נוסף לבכירותה של הליגה הוא השתתפותן של 4 הקבוצות המסיימות את העונה במקומות הראשונים, ב"ליגת האלופות", הליגה היוקרתית ביותר בעולם למועדוני כדורגל. במקביל 3 הקבוצות המסיימות את העונה במקומות האחרונים, יורדים לליגת המשנה בזמן ש- 2 קבוצות עולות מליגת המשנה לליגה הבכירה יחד עם קבוצה שלישית העולה מהפלייאוף.

עבור אוהד הכדורגל הישראלי הליגה הספרדית היא המועדפת באירופה ולרוב הוא אוהד את אחת משתי קבוצות הכדורגל הגדולות של ספרד, ריאל מדריד או ברצלונה. בהתאם להעדפה זו נמליץ לבחור יעד לטיסה לספרד:

אם ריאל מדריד (או אתלטיקו) היא הקבוצה שלכם, נמליץ בחום לרכוש חבילת טיסה למדריד הכוללת גם הזמנת כרטיסים למשחק כדורגל במדריד ו\או סיור מאורגן באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו, אלא גם ביקור באצטדיונה של היריבה העירונית בהתאמה. שני האצטדיונים במדריד, הן של ריאל מדריד והן של אתלטיקו, הם מתקני כדורגל מפוארים הראויים לביקור של כל אוהד של הספורט הפופולרי בעולם. האצטדיונים מכילים מוזיאונים וחנויות רשמיות של המועדונים וניתן לערוך בהם סיורים ללא תלות ברכישת כרטיסים למשחק כדורגל.

אוהדי ברצלונה מוזמנים להזמין טיסה ישירה לברצלונה ולהתענג על החוויה שבביקור באצטדיון המפואר הקאמפ נואו. האצטדיון מכיל חנות אוהדים ומוזיאון רשמי של הקבוצה ומומלץ ביותר לביקור.

הזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל בספרד מומלץ לבצע באמצעות גורם אמין שאליו תוכלו לפנות גם באמצעות שירות לקוחות (כמו בקישורים ובבאנרים בכתבה זו. לא מומלץ לרכוש כרטיסים לכדורגל בספרד מספסרים מפוקפקים בכניסה למשחק או ברחבי האינטרנט באתרי מסחר שונים כמו ebay. מחירי הכרטיסים לכדורגל בספרד נעים בין כ65 יורו למשחק של אחת הקבוצות הפחות בכירות בליגה הספרדית ועד לכ- 500 יורו למשחק מבוקש בין ברצלונה לריאל מדריד.

הכניסה למשחקי כדורגל בספרד מיועדת לכל המשפחה כך שאם אתם מגיעים אל ספרד עם ילדים חובבי כדורגל ניתן ואף רצוי לקחת את הילדים לביקור באצטדיונים של מדריד ובקאמפ נואו. מדובר בחוויה אשר קשה לשחזר במקומות אחרים בעולם.

כרטיסים הזמנה לליגה הספרדית

קבוצות כדורגל בספרד

הקבוצות הבכירות בליגה הספרדית הן גם הקבוצות בין הבכירות והמצליחות באירופה ובעולם כולו:

כרטיסים לברצלונה

ברצלונה הידועה מייצגת את החבל האוטונומי הבדלני קטלוניה ויש לה יש יריבות מרה בעיקר עם ריאל מדריד, יריבות בעלת שורשים היסטוריים ופוליטיים אשר יצרה את משחק ה"קלסיקו" המפורסם, מפגש בין שתי ענקיות הכדורגל. משחק זה הוא אחד מאירועי הספורט המפורסמים והנצפים ביותר בעולם. במקביל ליריבות בין ברצלונה לריאל מדריד ישנה יריבות עמוקה בין שני המועדונים של עיר הבירה מדריד, ריאל מדריד ויריבתה העירונית המושבעת אתלטיקו מדריד, משחקים בין השתיים יוצרים עוד אירוע כדורגל ספרדי בעל חשיפה גדולה, ה"דרבי של מדריד".

ברצלונה, או בשמה המלא והרשמי "מועדון הכדורגל ברצלונה", נוסדה בשנת 1899 ומהווה את אחד ממועדוני הכדורגל המצליחים, המעוטרים והעשירים בעולם. בנוסף לכך הקבוצה היא אחת האהודות ביותר בעולם כולו עם אוהדים רבים ברחבי העולם ואף בישראל. ברצלונה זכתה בין היתר ב- 25 אליפויות הליגה הספרדית, 30 פעמים ב"גביע המלך" ו 5 פעמים בליגת האלופות. הקבוצה מייצגת את החבל הקטלוני אשר ניסה לא מכבר להתנתק מספרד ולהפוך למדינה עצמאית – ללא הצלחה.

כאמור היריבות העיקרית של הקבוצה היא עם ריאל מדריד אך יש לה יריבות ידועה גם עם אתלטיקו מדריד ועם היריבה העירונית "אספניול". הקבוצה משחקת באחד מהאצטדיונים המפורסמים ביותר בעולם, ה"קאמפ נאו", "המגרש החדש" בקטלאנית, שהפך לסמל אייקוני בפני עצמו. האצטדיון העצום בגודלו מכיל 99,354 אלף מקומות ישיבה, מה שהופך אותו לגדול ביותר באירופה והשלישי בגודלו בעולם. אצטדיון הקאמפ נואו ממוקם בכתובת Camp Nou, Carrer d'Aristides Maillol, ברצלונה, ספרד

להזמנת כרטיסים למשחקי ברצלונה

כרטיסים לריאל מדריד

ריאל מדריד היא הקבוצה המעוטרת ביותר בליגה הספרדית עם 33 זכיות באליפות. בנוסף ריאל מדריד היא הקבוצה עם מירב הזכיות בליגת האלופות, ומחזיקה ב-13 זכיות במפעל היוקרתי ביותר בעולם. כמו כן הקבוצה נחשבת לאחד המועדונים הגדולים ביותר בעולם מכל הבחינות, הן מבחינת התארים שלה והן מבחינת עושרה הפיננסי ומהווה את אחד המותגים העשירים בעולם הספורט. ריאל מדריד נאבקת על האליפות של הליגה הספרדית לרוב עם ברצלונה, ושתיהן מהוות את הקבוצות הדומיננטיות בליגה הספרדית כשזהות הקבוצה הדומיננטית השלישית מתחלפת בין מספר מועדונים מעונה לעונה.

הקבוצה נוסדה בשנת 1902 וידועה בזכות מדיה הלבנים אשר הקנו לה את הכינוי La Blancos שפירושו ה"לבנים". אצטדיון הקבוצה לא פחות מפורסם, יוקרתי וידוע משל היריבה ברצלונה, ונקרא בשם סנטיאגו ברנבאו. האצטדיון מכיל 81,044 מקומות ישיבה ושני בגודלו בכדורגל הספרדי רק לקאמפ נואו בברצלונה. האצטדיון ממוקם בכתובת Estadio Santiago Bernabéu, Avenida de Concha Espina, מדריד, ספרד.

ריאל מדריד כרטיסים

כרטיסים לאתלטיקו מדריד

אתלטיקו מדריד או בשמה המלא קלוב אתלטיקו דה מדריד, היא קבוצת פאר נוספת של ליגת הכדורגל הספרדית מעיר הבירה מדריד, אשר נוסדה בשנת 1903, וידועה בכינוי Los Colchoneros. אתלטיקו היא היריבה העירונית המושבעת של ריאל מדריד והמפגשים ביניהם תמיד זוכים לתשומת לב מיוחדת. אתלטיקו היא הקבוצה שנחשבת לאנדרדוג המסורתי בקרב בינה לבין ריאל מדריד, ותמיד מנסה לאתגר את היריבה העירונית. בנוסף ליריבות המרה עם ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד ישנה יריבות מתמשכת עם ברצלונה, בעיקר בליגה הספרדית.

בין התארים של הקבוצה ניתן למנות 19 זכיות בליגה הספרדית, 10 זכיות בגביע המלך. ברמה האירופית לקבוצה יש הצלחה במפעל השני בחשיבותו של אופ"א, הליגה האירופית עם 3 זכיות במפעל חשוב זה. הקבוצה הייתה מזוהה במשך שנים רבות עם אצטדיונה הביתי הידוע, וינסנטה קלדרון, אשר הכיל 54,907 אלף מקומות, עד שנת 2017 שנה בה עברה הקבוצה לשחק באצטדיונה החדש "וונדה מטרופוליטנו" בעל תכולה של 67,703 מקומות ישיבה. כתובת האצטדיון היא Estadio Wanda Metropolitano, Avenida de Luis Aragonés, מדריד, ספרד

אתלטיקו מדריד כרטיסים

כרטיסים לולנסיה

ולנסיה היא קבוצת כדורגל מצליחה נוספת מהליגה הספרדית. מועדון הכדורגל ולנסיה, בשמו המלא, נוסד בשנת 1919 ונמנה עם מועדוני הכדורגל המצליחים בליגה הספרדית. לזכות הקבוצה 6 אליפויות הליגה ו -7 פעמים זכתה הקבוצה בגביע המלך. באירופה, ההישגים של ולנסיה בכדורגל הם זכיה בודדת בגביע אירופה למחזיקות גביע וזכיה בגביע אופ"א 3 פעמים. הקבוצה עורכת את משחקי הבית שלה באותו האצטדיון מיום הקמתה, אצטדיון ה"מאסטייה" המכיל 49,500 אלף מקומות, אך בקרוב עתידה לעבור לביתה החדש באצטדיון ה"נאו מאסטייה", אשר אמור להכיל כ- 60 אלף מקומות. כתובת האצטדיון הנוכחי של ולנסיה היא Mestalla Stadium, Avinguda de Suècia, ולנסיה, ספרד

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת ולנסיה לחצו כאן

כרטיסים לסביליה

סביליה היא קבוצת כדורגל בספרד מהעיר סיביליה אשר נוסדה בשנת 1905. לזכות הקבוצה אליפות אחת ו- 5 פעמים בהן זכתה בגביע המלך. בזירה האירופית, הקבוצה זכתה 5 פעמים בליגה האירופית או במתכונתו הישנה של המפעל, גביע אופ"א. מגרשה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן בעל 42,714 מקומות ישיבה.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת סביליה לחצו כאן

כרטיסים לסלטה ויגו

סלטה ויגו היא מועדון כדורגל ספרדי מהעיר ויגו, אשר נוסדה בשנת 1923. הקבוצה המוכרת בהקשר הישראלי כקבוצתו לשעבר של חיים רביבו אשר העביר 4 עונות מוצלחות במדי הקבוצה הספרדית בטרם עזיבתו לפנרבחצ'ה מהליגה הטורקית. הקבוצה עורכת את משחקי הבית שלה באצטדיון ה"באלאידוס" המכיל 29,000 מקומות.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת סלטה ויגו לחצו כאן

כרטיסים לאתלטיק בילבאו

אתלטיק בילבאו היא קבוצה מהעיר בילבאו אשר מייצגת את חבל הבאסקים בספרד. הקבוצה נוסדה בשנת 1896 ולזכותה 8 אליפויות הליגה הספרדית ו24 פעמים בהן זכתה בגביע המלך. אתלטיק בילבאו היא אחת מ- 3 הקבוצות המייסדות המקוריות של הליגה הספרדית יחד עם ברצלונה וריאל מדריד, שלוש קבוצות מרכזיות בכדורגל הספרדי אשר לא ירדו מעולם לליגת המשנה. הקבוצה משחקת באצטדיון סן ממס המכיל כ-53,000 מקומות ישיבה.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת  אתלטיק בילבאו לחצו כאן

כרטיסים למשחק כדורגל של אייבר

אייבר היא קבוצת כדורגל ספרדית נוספת מחבל הבאסקים אשר הוקמה בשנת 1940. הקבוצה העפילה לליגה הבכירה בספרד לאחר עונת 2013-2014 וייחודית בכך שנמצאת בבעלות מלאה של אוהדיה. הקבוצה משחקת באצטדיון ה"איפורואה" עם 7,083 מקומות.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת  אייבר  לחצו כאן

כרטיסים לאספניול

אספניול היא קבוצה מהעיר ברצלונה אשר נוסדה בשנת 1900, ומהווה את היריבה העירונית העיקרית של ברצלונה. לזכות הקבוצה 4 זכיות בגביע הספרדי. הקבוצה משחקת באצטדיון "קורנליה לה פראט" המכיל 40,500 מקומות.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת  אספניול   לחצו כאן

כרטיסים לדפורטיבו

דפורטיבו אלאבס היא קבוצה מהעיר ויטוריה, הממוקמת בחבל הבאסקים, אשר נוסדה בשנת 1921. הקבוצה משחקת באצטדיון "מנדיסורוצה" עם תכולה של 19,840 מקומות.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת אלאבס  לחצו כאן

כרטיסים לכדורגל בספרד – ויאריאל

ויאריאל נקרא בשמו המלא "מועדון הכדורגל ויאריאל", הממוקם בעיר ויאריאל אשר בחבל ולנסיה. הקבוצה הוקמה בשנת 1923 ומשחקת באצטדיון "לה סרמיקה" המכיל 24,890 מושבים.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת ויאריאל  לחצו כאן

כרטיסים לכדורגל באואסקה

אואסקה או בשמה המלא סוסיאדד דפורטיבה וסקה מעיר וסקה בספרד, הוקם בשנת 1960 וזאת עונתו הראשונה בליגה הספרדית הראשונה. הקבוצה עורכת את משחקיה הביתיים באצטדיון "אל אלקורס" המכיל 7,638 מקומות

להזמנת כרטיסים למשחקי אואסקה

כרטיסים לג'ירונה

ג'ירונה היא קבוצת כדורגל בספרד מהעיר בעלת אותו השם מהחבל האוטונומי קטלוניה. הקבוצה הוקמה בשנת 1930 ועלתה לליגה הבכירה לראשונה בתולדותיה לאחר עונת 2016-2017. הקבוצה משחקת באצטדיון ה"מונטיליבי" המכיל 13,500 מקומות.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת ג'ירונה  לחצו כאן

כרטיסים לחטאפה

חטאפה קלאב דה פוטבול היא קבוצה מהעיירה חאטפה ליד מדריד. הקבוצה אחת הצעירות בליגת הכדורגל הספרדית, הוקמה בשנת 1983. אצטדיונה הביתי הוא ה"קולוסאום אלפונסו פרס" המכיל 17,393 מקומות.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת חטאפה  לחצו כאן

כרטיסים למשחקי לבאנטה

לבאנטה יוניון דפורטיבה או בקיצור לבאנטה היא קבוצה מהעיר ולנסיה בספרד. הקבוצה נוסדה בשנת 1909 ומשחקת באצטדיון "סיוטאט דה ולנסיה" בעל 26,354 מקומות הישיבה.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת לבאנטה  לחצו כאן

כרטיסים ללגאנס

לגאנס היא קבוצה מפרברי העיר מדריד. הקבוצה הוקמה בשנת 1928 ושיחקה לרוב בליגות המשנה של הכדורגל הספרדי. רק לאחר עונת 2015-2016 הקבוצה עלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הספרדית הבכירה. הקבוצה משחקת באצטדיון ה"בוטראקה" המכיל 12,450 מקומות.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת לגאנס  לחצו כאן

כרטיסים לראיו ואיקאנו

ראיו ואיקאנו הוא מועדון כדורגל מהעיר מדריד אשר נוסד בשנת 1924. הקבוצה משחקת באצטדיון ה"ואיקאס" המכיל 14,708 מקומות.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת לראיו ואיקאנו  לחצו כאן

כרטיסים לבטיס

בטיס היא קבוצה מהעיר סביליה בספרד. הקבוצה הוקמה בשנת 1907 ומאז הקמתה זכתה פעם אחת באליפות ספרד ופעמיים בגביע המלך. הקבוצה משחקת באצטדיון "בניטו ויימרין" בסביליה המכיל 60,720 מקומות, מה שמציב אותו במקום הרביעי מבחינת הגודל בליגה.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת בטיס  לחצו כאן

כרטיסים לויאדוליד

ריאל ויאדוליד היא קבוצת כדורגל בספרד מהעיר ויאדוליד אשר הוקמה בשנת 1928. בעל השליטה בקבוצה הוא שחקן העבר המפורסם רונאלדו. הקבוצה משחקת באצטדיון "חוסה סורייה" עם תכולה של 26,512 מקומות.

להזמנת כרטיסים למשחק כדורגל של ויאדוליד

כרטיסים לריאל סוסיאדד

ריאל סוסיאדד היא קבוצת כדטרגל ספרדי מהעיר סן סבסטיאן מחבל הבאסקים בספרד. הקבוצה נוסדה בשנת 1909 ומגרשה הביתי הוא האצטדיון "אנואטה" המכיל 32,000 מקומות.

להזמנת כרטיסים אונליין למשחקי קבוצת ריאל סוסיאדד  לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לליגה הספרדית
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל