seville best hotels

סביליה – 10 בתי מלון מומלצים למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה בסביליה – אחת הערים התוססות של ספרד? אם אתם מתכננים להגיע אל סביליה עם ילדים מומלץ לבחור מלון בסביליה מתוך בתי המלון שתמצאו ברשימה זו, הכוללת מלונות מומלצים בסביליה למשפחות עם ילדים. כמובן, יש הרבה מלונות טובים בסביליה – אך חלקם פונים לקהלים של אנשי עסקים או מטיילים צעירים. ברשימה זו, הכוללת סרטוני וידאו, תמצאו בתי מלון מומלצים בסביליה לכל המשפחה

  הזמנת דילים לסביליה | הזמנת דילים למלגה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

הכתבה כוללת מלונות בסביליה, ספרד, במגוון רחב של מיקומים בתוך העיר, רמות מחירים וסגנונות אירוח, ומבוססת על דירוגי מלונות מומלצים בסביליה עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומשקללים הצבעות של משפחות ששהו בחופשה משפחתית בסביליה

טיול בספרד – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בספרד – טיפים לחיסכון

טיסות לספרד – השוואת מחירים וטיפים

sim ו-eSim לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

מלונות מומלצים בסביליה למשפחות עם ילדים

מלון וינצ'י לה ראבּידה Vincci La Rabida 

וינצ'י לה ראבּידה, מלון מומלץ בסביליה בדירוג 4 כוכבים שבו חצר אנדלוסית מרשימה וטראסת גג עם נוף לחיראלדה (Giralda), שוכן בבית אחוזה אלגנטי מן המאה ה-18. מיקומו האסטרטגי של המלון – בעיר העתיקה של סביליה, הופך את המקום למבוקש עוד יותר – במרחק 400 מטרים מהקתדראלה של סביליה. המלון זוכה לציון 9.5 בהמלצות על מלונות בסביליה למשפחות עם ילדים.

מזה שנים רבות שהמלון דואג לשמר רכיבים ארכיטקטוניים מקוריים, כדוגמת קשתות אבן, אריחים צבעוניים, תקרות מקורות עץ ומרפסות קטנות. בחדרים ובאזורים הציבוריים יש אינטרנט אלחוטי חינם.

כל חדר אטרקטיבי מעוצב בסגנון נהדר ומרוצף באריחי קרמיקה; בנוסף, אפשר למצוא בחדרים מערכת מיזוג אוויר, חימום, טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה גדול עם כלי רחצה ומייבש שיער. במלון פועלות שתי מסעדות אקסקלוסיביות המגישות מאכלים אנדלוסיים אותנטיים. מסעדת El Mirador היא מסעדה המשקיפה לקתדראלה. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר הכולל מאכלים חמים וקרים, כמו גם מנות לחולי צליאק (על פי בקשה).

אפשר לשכור אופניים ולסייר באזור וגם להסתייע בדלפק התיור ולקבל מידע תיירותי חיוני. המלון ממוקם במרק קצר מברי הטאפאס המפורסמים של El Arenal, כמו גם מכמה מסעדות שוות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון איירה סביליה Ayre Hotel Sevilla 

איירה סביליה, בית מלון מומלץ בסביליה בדירוג 4 כוכבים הממוקם קרוב לתחנת הרכבת Santa Justa ותחנת האוטובוס ממנה ניתן להגיע לשדה התעופה של סביליה. במקום יש בריכת שחיה עונתית חיצונית, חדר כושר ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי מלונות מומלצים בסביליה למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוחת מסך וכספת ללא עלות נוספת והם בעלי עיצוב קלאסי וחדר רחצה צמוד. במסעדת המלון, Plaza Nueva, מוגש מדי יום מזנון ארוחת בוקר. במזנון החטיפים Portico תוכלו ליהנות ממגוון מנות טאפאס.

קווי האוטובוס C1 ו-C2 עוצרים במרחק נגיעה מהמלון, בעזרתם ניתן לגשת בנוחות אל מרכז העיר ההיסטורי. במרחק 600 מטר מהמקום נמצא אצטדיון הכדורגל Sánchez Pizjuan.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון יורוסטארס רגינה Eurostars Regina 

יורוסטארס רגינה, בית מלון בסביליה בדירוג 3 כוכבים בנוי סביב חצרות פנימיות אנדלוסיות מסורתיות ובמרחק 15 דקות הליכה מהקתדראלה המרשימה של סביליה, כמו גם ממגדל חירלדה (Giralda). במקום חדרים מרשימים עם אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי בתי מלון מומלצים בסביליה עם ילדים.

חדרי האירוח ממוזגים ומתאפיינים בעיצוב בהיר; הם משלבים סטייל מודרני ואלגנטיות מסורתית של בתי התושבים בסביליה. בכל חדר תמצאו טלוויזיה בלוויין, חדר רחצה פרטי ומיני בר. מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר. ברחובות הסובבים את המלון, בסבילה העתיקה והנהדרת, תוכלו למצוא שפע של מסעדות וברים.

המלון מציע שירות השכרת רכב ואופניים ואילו צוות דלפק הקבלה ישמח לסייע לכם במתן מידע אודות תיירות וטיולים בסביליה ובסביבתה. גם חניה פרטית זמינה לאורחי המקום. מחוץ למקום יש תחנת אוטובוס ממנה תוכלו להגיע באוטובוס לקתדראלה ב-5 דקות בלבד.

10 דקות בלבד של הליכה מהמלון נדרשות כדי להגיע לפארק השעשועים Isla Mágica, לאודיטוריום רוסיו חוראדו, למוזיאון לאמנויות יפות ולפארק העסקים לה קרטוחה. נמל התעופה של סביליה נמצא במרחק 22 דקות של נסיעה ברכב.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית דירות קאזה דל פוסו סנטו Apartamentos La Casa del Pozo Santo 

לה קאזה דל פוסו סנטו, מלון דירות בסביליה בדירוג 2 כוכבים בנוי מסביב לחצר מוצלת אופיינית לסביליה, ובה קורות עץ ועמודי שיש. כל דירה במקום מאפשרת אירוח אידיאלי עבור קבוצות חברים או משפחות ויש בהן מטבח מאובזר כהלכה ומתקנים מתקדמים, כמו טלוויזיות עם מסך פלזמה. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בסביליה עם ילדים.

המלון ממוקם במדרחוב במרכז העיר סביליה, בסמיכות למתחם הקניות המרכזי. נקודות תיור מרכזיות רבות בבירת אנדלוסיה נמצאות במרחק הליכה קטן מהמקום, כדוגמת הקתדרלה הגדולה שעליה מגדל גיראלדה (Giralada) הסימבולי. דירות נופש אלו שוכנות בבית מסורתי בסגנון סביליה מן המאה ה-18 ומציעות חוויה אנדלוסית נהדרת.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פטי פאלאס מרקה סנטה אנה Petit Palace Marques Santa Ana 

פטי פאלאס מרקה סנטה אנה, מלון מומלץ בסביליה בדירוג 4 כוכבים המרוחק 200 מטרים מקתדראלת סביליה, שוכן בבניין משוחזר מן המאה ה-19, המציע טראסת גג המשקיפה לעיר, אינטרנט אלחוטי חינם וחדרים עם מיזוג אוויר ואייפד לשימוש חופשי (צריך לבקש מהקבלה). המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג מלונות מומלצים בסביליה למשפחות עם ילדים.

זהו מלון בוטיק בסביליה עם חדרים המתאפיינים בריצוף עץ ומעוצבים בסגנון מודרני. בכל אחד מהם תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך, כספת למחשב נייד ומיני בר.

מדי יום מוגש במקום מזנון ארוחת בוקר; מעדיפים לנסות דברים אחרים? צאו לחקור את הרחובות הסמוכים, בהם תגלו מבחר מסעדות וברי טאפאס.

במלון תוכלו לקבל אופניים חינם בבקשה מהקבלה ולהשתמש במתקנים עסקיים וחניה פרטית לאורחי המלון. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה והצוות ישמח לסייע לכם עם מידע חיוני אודות העיר והאזור. מגדל הפעמונים חירלדה (Giralda) ניצב רק 400 מטרים מהמקום, האלקאזר  (Alcázar)ממוקם 700 מטרים מהמקום והגולדן טאוור – רק דקת הליכה בודדת ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית דירות וסוויטות דה סנטראל – The Zentral Suites & Apartments 

דה סנטראל, בית דירות וסוויטות בסביליה בדירוג 2 כוכבים השוכן בעיר העתיקה של סביליה, מציע יחידות אירוח ממוזגות ומסוגננות עם אינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת. המלון זוכה לציון 8.5 בביקורות על מלונות מומלצים בסביליה עם ילדים.

בכל דירה תמצאו חדר שינה אחד, או 3-2 חדרי שינה, כמו גם חדר רחצה עם מקלחת או אמבט גדול. בחלק מהיחידות יש חדר רחצה נוסף.

כל דירה כוללת סלון מרווח ומואר, ספת מיטה וטלוויזיה שטוחת מסך. המטבח מאובזר היטב וכולל מכונת קפה, תנור וקומקום – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בסביליה עבור משפחות עם ילדים. חלק מהדירות כוללות מרפסת וטראסה פרטית. יש גם טראסה משותפת בקומה העליונה.

באזור תוכלו למצוא מבחר ברים בהם מוגשות מנות טאפאס מסורתיות, כמו גם חנויות ומסעדות רבות – רק 5 דקות הליכה מהמקום.

פלאסה נואבה ממוקמת רק 7 דקות הליכה ממקום האירוח, ארמון אלקזאר – 1.1 קילומטרים משם ואילו תחנת רכבת AVE סנטה חוסטה ממוקמת 2 קילומטרים בלבד משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית דירות סביליה סנטרל סוויטס אפרטמנטוס פוארטה חרז Sevilla Central Suites Apartamentos Puerta Jerez 

סביליה סנטרל סוויטס אפרטמנטוס פוארטה חרז, מלון דירות נופש בסביליה בדירוג 3 כוכבים, וכולל טראסת גג משותפת, מערכת מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם. הקתדראלה ומצודת סביליה נמצאת 4 דקות הליכה מהמקום. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בסביליה למשפחות עם ילדים.

כל דירה במקום כוללת 2-1 חדרי שינה, חדר רחצה ובו מייבש שיער, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין, ספת מיטה ומטבחון עם קומקום חשמלי, טוסטר, מכונת קפה ומיקרוגל – יתרון חשוב למשפחות בהשוואה אל מלונות בסביליה בד"כ. בחלק מהדירות תמצאו טראסה פרטית המשקיפה אל העיר.

גם חדר כביסה משותף נמצא וזמין עבורכם במקום.

מלון הדירות מרוחק 200 מטרים בלבד מ- Barrio Santa Cruz ו-15 דקות הליכה קצרות מכיכר Plaza de España Sevilla. לה קרטוחה נמצאת 3.5 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות מטרופוליס סביליה Apartamentos Metropolis Sevilla 

מטרופוליס סביליה, מלון דירות נופש בסביליה בדירוג 2 כוכבים השוכן במרכז ההיסטורי של סביליה, בסמוך לכיכר המוזיאון ו-15 דקות הליכה בלבד ממגדל חיראלדה (Giralda) ומקתדראלת סביליה ומציע אינטרנט אלחוטי חינם  אין כסף. המלון זוכה לציון 8.3 ברשימות בתי מלון מומלצים בסביליה עם ילדים.

כל דירה היא מרווחת ומודרנית וכוללת מטבח שבו מקרר ומיקרוגל – בונוס חשוב לעומת בתי מלון בסביליה ברוב המיקרים – כמו גם פינת ישיבה שבה טלוויזיה שטוחת מסך. יש גם כספת וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער. בחלק מהדירות יש טראסת שמש פרטית.

במלון הדירות תמצאו גם טראסת שמש משותפת, דלפק המעניק מידע תיירותי רלוונטי ושירות אחסון מטען. מדי יום בשעות הבוקר תוכלו ליהנות מסיור רגלי בלא עלות ברחבי העיר.

500 מטרים בלבד מהמלון ניצבת תחנת האוטובוס Plaza de Armas שבה עוצרים אוטובוסים משדה התעופה ואליו. פארק השעשועים Isla Mágica והמרכז העסקי Isla Cartuja נמצאים שניהם במרחק 20 דקות הליכה מהמקום. בקרבת מקום תוכלו למצוא גם חניון ציבורי די גדול ובתעריף מוזל לאורחים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית דירות סינגולאר קוראל דה סן חוזה Singular Corral de San José 

סינגולאר קוראל דה סן חוזה, מלון דירות בסביליה בדירוג 4 כוכבים כולל דירות נופש בבניין מן המאה ה-16, המרוחק מטרים ספורים בלבד ממגדל חירלדה (Giralda) ומקתדראלת סביליה. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוגי בתי מלון מומלצים בסביליה למשפחות עם ילדים.

כל דירה מעוצבת באופן אקסקלוסיבי וייחודי וכוללת מתקנים כגון מטבח מאובזר, מכונת קפה ואינטרנט אלחוטי חינם. כקבלת פנים מוצעת ארוחת בוקר קטנה.

הדירות נמצאות באזור נהדר בעיר, סביב חצר אנדלוסית אותנטית, בה ניתן להתרווח תחת עצי התפוז המצלים וליהנות מניחוחו האוהב של הטבע.

את סביליה אפשר להמשיך ולחוות באופן האותנטי ביותר האפשרי, עם הליכה קלה לאתרים העיקריים בעיקר, כדוגמת רובע סנטה קרוז המסורתי, כיכר פלאזה דה אספניה וזירת מלחמות השוורים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית דירות רזרבאלון טראזס דה לה קתדרל Reservaloen Terrazas de la Catedral 

רזרבאלון טראזס דה לה קתדרל, מלון דירות נופש מסוגנן בדירוג 3 כוכבים שברובע ארנאל (Arenal) ההיסטורי, בסמוך לבולסטר מאסטרנזה, מציע דירות נופש בסביליה הכוללות מיזוג אוויר ומרחק בן 50 מטרים בלבד לגירלדה וקתדראלת סביליה. המלון זוכה לציון 8.2 ברשימות מלונות מומלצים בסביליה עם ילדים.

כל דירה מעוצבת בסגנון אופנתי למדי וכוללת גישה לטראסת גג ממנה ניתן להשקיף לקתדראלה הנהדרת. כל דירה כוללת גם חלונות גדולים טרקלין ובו מיטת ספה זוגית, חדר שינה זוגי וטלוויזיית פלזמה.

כל דירה כוללת מטבחון מודרני ובו טוסטר, מקרר, כיריים ומיקרוגל – יתרון אדיר למשפחות בהשוואה אל בתי מלון בסביליה בד"כ. בסמיכות למקום יש ברים, מסעדות וחנויות, וגם רובע סנטה קרוז ורחוב הקניות Calle Sierpes נמצאים במרחק 5 דקות של הליכה משם.

הדירות מרוחקות 500 מטרים בלבד מטורה דל אורו – וסמוכות לנהר גוודלקיוויר (Guadalquivir). אל רובע טריאנה ואל מריה לואיזה פארק אפשר להגיע רגלית תוך 10 דקות בלבד.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל