עונה מומלצת לטיול בארה"ב

מזג האוויר בארה"ב – עונה מומלצת לטיול

ארה"ב היא מדינה גדולה מאוד, ומזג האוויר שלה משתנה מאיזור לאיזור. מזג האוויר שתוכלו לצפות לו במהלך טיול בארצות הברית תלוי מאוד ביעד בו אתם מבקרים. העונה המומלצת לטיול בארה"ב משתנה בהתאם לאיזור ולסגנון החופשה אותה אתם מחפשים, אך בכתבה זו נשתדל לתת לכם תמונה כללית לגבי מזג האוויר בארה"ב לו תוכלו לצפות, לפי חודשי השנה

ארצות הברית היא מדינה ענקית, השלישית בגודלה בעולם, והאקלים בה משתנה מאוד בין האיזורים. לכל עונה במדינה יש יתרונות משלה: בחורף בארצות הברית תוכלו לבלות במקומות בהם החורף קשוח יותר, בבקתה קסומה מוקפת בשלג או בחופשת סקי, או "לברוח" מהקור למקומות חמים כמו מיאמי, אורלנדו או לוס אנג'לס.

בקיץ, עונת השיא בארצות הברית ברוב המקומות מבחינת תיירות (מלבד עונת הסקי באתרי התיירות שנמשכת מינואר ועד מרץ), המחירים גבוהים יותר והיעדים צפופים יותר. ברוב היעדים תוכלו ליהנות מימים חמים וטמפרטורות גבוהות מאוד, בעיקר ביולי ובאוגוסט. עונת הסתיו בארצות הברית היא זמן נהדר לטיולים רגליים, כשהטמפרטורות מתקררות והעצים נצבעים בצבעים יפהפיים.

גם האביב בארה"ב הוא זמן נהדר לצאת לטבע, ובו ניתן לצפות, בין היתר, בפריחת הדובדבנים במספר מדינות.

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיול בארה"ב עם ילדים – המדריך המלא

טיסות פנים בארה"ב – המלצות והזמנת כרטיסים

קניית דולרים בישראל לטיול בארה"ב – מדריך

חורף בארצות הברית

ישנן מדינות בארצות הברית בהן החורף הוא קשוח במיוחד:  במינסוטה שבמערב התיכון החורף קר מאוד והטמפרטורות מתחת לאפס, עם הרבה שלג. במישיגן בחורף הטמפרטורות נמוכות מאוד ובדרך כלל נעות מתחת לאפס (צלזיוס). מדינות נוספות בהן החורף קפוא במיוחד הן אלסקה, צפון ודרום דקוטה, מיין, וויסקונסין, איידהו,  מונטנה ועוד.  לעומת זאת, מספר ערים בארצות הברית נהנות מטמפרטורות נעימות יחסית גם בחורף כמו מיאמי, טמפה, אורלנדו, לוס אנג'לס, פיניקס ועוד.

הנה כמה רעיונות לחופשת חורף בארצות הברית, בין אם אתם מחפשים נוף מושלג ולא אכפת לכם להצטייד במעילים כבדים ובין אם אתם מעדיפים ליהנות ממזג אוויר חמים גם בחורף:

– חופשות סקי ביעדים כמו ברקנרידג' קולורדו (שנחשב לאחד מיעדי הסקי הטובים ביותר בארצות הברית), וייל, אתר הסקי הגדול ביותר בקולורדו,  סאן וואלי באיידהו (אתר סקי אייקוני ותיק) ועוד.

-טיול בפארקים הלאומיים של ארצות הברית בחורף יעניק לכם חוויה שונה וקסומה. אמנם תאלצו להיערך בהתאם עם לבוש מתאים ומעילים כבדים, אך הנוף היפהפה של השלג על ההרים והעצים יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת. פארקים לאומיים מומלצים בארצות הברית לטיול בחורף כוללים, בין היתר, את ברייס קניון ביוטה, הר ריינייר בוושינגטון, פארק ארצ'ס ביוטה, יוסמיטי בקליפורניה ועוד.

חופשת חורף בניו יורק : ניו יורק היא עיר בלתי נשכחת גם בחורף, הודות לאורות הקריסמס המרשימים, קבלת השנה החדשה בטיימס סקוור, סנטרל פארק המושלג, מתחם ההחלקה על הקרח שנפתח בחודשי החורף, ועוד.

טירות הקרח – טירות הקרח (Ice castles) הן אטרקציה ממנה תוכלו ליהנות בחודשי החורף בארבעה יעדים בארצות הברית (וויסקונסין, יוטה, ניו המפשייר וקולורדו) שכוללת מתחם ובו מערות, מגלשות ופסלי קרח שמוארים באורות לד יפהפיים.

חופשה חמימה בחורף בארצות הברית –  ישנם מספר יעדים שנהנים מטמפרטורות גבוהות יחסית גם בחורף, וביניהם הונולולו בהוואי בה הטמפרטורות הממוצעות נעות באיזור ה26 מעלות צלזיוס בינואר, מיאמי, בה הטמפרטורות מגיעות עד לכ23 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום בחודש ינואר, ועוד.

אביב בארצות הברית

האביב בארצות הברית מתחיל במרץ ונגמר במאי. האביב הוא תקופה נהדרת לטיול בארצות הברית, כשהטמפרטורות מתחילות לעלות אך לפני שהתיירים מציפים את המדינה, כיאה לעונת מעבר.

בתקופת האביב בארצות הברית מתקיימים מספר אירועים ופסטיבלים פופולריים:.

פסטיבל המוזיקה קואצ'לה המפורסם שמתקיים בקליפורניה באפריל.

חג הפסחא שמביא איתו מסורות של מצעדים וביקור מארנב הפסחא.

פסטיבל פריחת הדובדבן שמתקיים בוושינגטון מסוף מרץ ועד אמצע אפריל, שמלבד צפייה בעצי הדובדבן היפהפיים כולל גם פסטיבל שלם של הופעות ופעילויות.

אלו רק כמה מהיעדים המומלצים ביותר לחופשה באביב בארצות הברית: קואצ'לה ואלי בקליפורניה,  פארק סיטי ביוטה, סנטה פה בניו מקסיקו, ניו אורלינס ועוד.

קיץ בארצות הברית

הקיץ בארצות הברית, מיוני ועד אוגוסט, עונת השיא לתיירות במדינה, הוא זמן נהדר לטייל וליהנות משלל פעילויות באוויר הפתוח בערים הגדולות, טיולים בטבע המרהיב בפארקים הלאומיים, או מחופשת חוף מרעננת. עם זאת, זהו גם הזמן בו התיירים מציפים את המדינה והמחירים נוטים להיות גבוהים יותר מהרגיל.

ערים כמו לאס וגאס, פיניקס, דאלאס, מיאמי, ניו אורלינס ואורלנדו, ידועות בתור ערים חמות במיוחד בחודשי הקיץ, לעומת ערים כמו סיאטל וסן פרנסיסקו שנהנות מטמפרטורות נעימות יותר ולא חמות מדי.

אם אתם מחפשים חופשת חוף בקיץ בארצות הברית, אלו רק כמה מהחופים הטובים ביותר במדינה: מאווי וקוואי בהוואי, חוף סייסטה וחוף קלירווטר בפלורידה, לגונה ביץ' בקליפורניה ועוד.

בקיץ בארצות הברית יש רשימה ארוכה של פסטיבלים ואירועים: קומיק קון, פסטיבל הקומיקס והפנטזיה המפורסם שמתקיים בסן דייגו ביולי, פסטיבל האוכל בשיקגו בתחילת יולי שכולל פופ אפים של מסעדות ופוד טראקס, אירועי יום העצמאות האמריקאי ב4 ביולי, פסטיבל היין של קליפורניה ועוד.

כמובן שזהו גם זמן נהדר לקמפינג באחד ממגוון הפארקים הלאומיים המדהימים שבארצות הברית.

סתיו בארצות הברית

הסתיו בארצות הברית נמשך מספטמבר ועד נובמבר. זוהי עונה מומלצת לטיול בארצות הברית, כיוון שזוהי עונת מעבר כך שהטמפרטורות אמנם מתחילות להתקרר אך גם קהלי התיירים מתחילים להתפזר וסביר להניח שהמחירים יהיו נמוכים יותר מבחודשי השיא של הקיץ.

ישנם מגוון פסטיבלים ואירועים שמתקיימים בחודשי הסתיו בארצות הברית:

ליל כל הקדושים (האלווין) נחגג ב31 באוקטובר, והוא חוויה תרבותית מהנה ומומלצת לכולם. הרחובות מלאים במתחפשים, ישנן תהלוכות האלווין מושקעות ברחבי המדינה, ואפילו היוניברסל סטודיוז הופך למתחם אימה מרהיב עם בתי רוחות ומבוכים (לא לבעלי לב חלש).

פסטיבלים ואירועים נוספים בסתיו בארצות הברית כוללים, בין היתר, את חג ההודייה, פסטיבל התפוחים באילינוי, אירועי האוקטוברפסט (הגדול ביניהם מתקיים בסינסינטי), ועוד.

מזג האוויר בארה"ב לפי עונות

מזג האוויר בארצות הברית בינואר

מזג האוויר בארה"ב בינואר יכול להיות קפוא מאוד או נעים וקריר. ערים חמות כמו לוס אנג'לס, פיניקס אריזונה ומיאמי נהנות מימים נעימים ולילות קרירים בחודש זה, בעוד ערים כמו מינאפוליס, שיקאגו ודטרויט "נהנות" מטמפרטורות שצונחות למתחת לאפס מעלות צלזיוס.

מזג האוויר בארה"ב בפברואר

מזג האוויר בפברואר בארצות הברית מתחיל להשתפר מעט אך עדיין קר מאוד בחלק מהמקומות. אורלנדו, הוואי, פלורידה ומספר יעדים נוספים נשארים חמים עם טמפרטורות ממוצעות מעל עשרים מעלות צלזיוס, אך בוסטון, ניו יורק ושיקגו נשארות עדיין עם טמפרטורות ממוצעות של מספר מעלות בלבד מעל האפס. בלאס וגאס, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס, הטמפרטורות נעימות אך יכולות להיות די קרירות.

מזג האוויר בארצות הברית במרץ

החורף מגיע לסיומו במרץ בארצות הברית ותחילת האביב מביאה איתה עלייה בטמפרטורות ויותר שעות שמש.

הטמפרטורות הממוצעות בחלק מהיעדים עדיין נשארות די קרות, עם זאת, כמו בניו יורק (כעשר מעלות צלזיוס)  או בבוסטון (כחמש מעלות צלזיוס) למשל. בחלק מהערים הגדולות כמו לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, ולאס וגאס הטמפרטורות מתחילות להתחמם ובערים מרכזיות בפלורידה מזג האוויר חם בהחלט.

מזג האוויר בארצות הברית באפריל

חודש אפריל הוא זמן מומלץ לטיול בארצות הברית, עם טמפרטורות נעימות וימים ארוכים יחסית לחודשים שלפניו. הטמפרטורות בניו יורק למשל נעימות לטיול בעיר (טמפרטורה ממוצעת של כ16 מעלות צלזיוס) כמו גם בסן פרסנסיקו ולוס אנג'לס (טמפרטורה ממוצעת של כ21 מעלות צלזיוס).

מזג האוויר בארצות הברית במאי

גם חודש מאי בארצות הברית הוא זמן נהדר לטיול עם ימים ארוכים יותר והרבה שמש, רגע לפני תחילתו הרשמית של הקיץ ולפני שהמוני התיירים מגיעים ליעדי התיירות השונים.

מזג האוויר בארצות הברית ביוני

יוני בארצות הברית מסמן את תחילת הקיץ שמביא איתו, כמובן, עלייה במספר התיירים. ביוני תוכלו ליהנות מטמפרטורות גבוהות במיוחד בלאס וגאס, הוואי, פלורידה וניו אורלינס, או ליהנות ממקומות קצת יותר נעימים עם טמפרטורות מעט נמוכות יותר כמו סן פרנסיסקו או שיקגו.

מזג האוויר בארצות הברית ביולי

הטמפרטורות החמות של הקיץ מגיעות לשיא ביולי בארצות הברית, עם טמפרטורות גבוהות מהרגיל ביעדים רבים. בלאס וגאס הטמפרטורות יכולות להגיע לכ40 מעלות צלזיוס, וביעדים נוספים כמו טמפה, סן אנטוניו,  אורלנדו ומיאמי הטמפרטורות הממוצעות מגיעות אל מעל שלושים מעלות (צלזיוס).

מזג האוויר בארצות הברית באוגוסט

אוגוסט בארצות הברית הוא חודש חם מאוד, במיוחד במקומות כמו לאס וגאס ופיניקס, בהם הטמפרטורות יכולות להגיע ל40 מעלות צלזיוס. אוגוסט הוא חודש עמוס בתיירים כך שכדאי להזמין מלונות וטיסות מראש. מספר ערים גדולות מציעות טמפרטורות מתונות יותר גם בשיא הקיץ כמו סן פרנסיסקו, סיאטל ופורטלנד.

מזג האוויר בארה"ב בספטמבר

בספטמבר בארצות הברית מזג האוויר נעים יותר, ולמרות שהקיץ כבר מגיע לסופו זהו זמן מומלץ לטיול בארצות הברית. המחירים בדרך כלל מעט זולים יותר וקהל התיירים מתחיל להתפזר. רוב היעדים בארצות הברית בספטמבר עדיין חמים וניתן עדיין להנות מחופשת חוף במקומות רבים.

מזג האוויר בארצות הברית באוקטובר

אוקטובר בארצות הברית הוא חודש נהדר לחופשה נעימה ורגועה. הוא מסמן את תחילת הסתיו, הטמפרטורות מתחילות לרדת והן נעימות יותר למי שפחות נהנה מהימים החמים של יולי ואוגוסט. באוקטובר בארה"ב העצים מתחילים להצבע בצבעי הסתיו היפים, ומומלץ ליהנות מהנוף הסתווי באחד מהפארקים הלאומיים במדינה.

מזג האוויר בארצות הברית בנובמבר

רגע לפני תחילת החורף,  חודש נובמבר בארה"ב מציע טמפרטורות מתונות ונוף סתווי יפהפה בפארקים הלאומיים. בחלקים מהמדינה, בעיקר בתחילת החודש, יהיה נוח יותר לטייל בטבע או להתהלך בעיר מאשר בחודשי הקיץ החמים. יעדים מומלצים לטיול בארצות הברית בנובמבר כוללים, בין היתר, את הוואי, לפני העומס של הקריסמס ואחרי עומס התיירים של הקיץ עם מחירים יחסים נמוכים יותר, לוס אנג'לס שנהנית גם היא מטמפרטורות נעימות יותר ויעדי תיירות פחות צפופים, ניו יורק בה תוכלו לצפות בין היתר גם במצעד חג ההודייה של מייסיס, ועוד.

מזג האוויר בדצמבר בארצות הברית

החורף מתחיל בארצות הברית בדצמבר, ולמרות שהקור מורגש בערים רבות, ישנם מספר יעדים שנשארים חמים גם בדצמבר, כמו  מיאמי, אורלנדו והוואי. יש לזכור שלקראת סוף דצמבר זוהי תקופת חגים עמוסה כך שכדאי להזמין מלונות וטיסות זמן רב מראש.

עונות מומלצות לטיול בארה"ב

עונה מומלצת לטיול בחוף המזרחי של ארצות הברית

החוף המזרחי בארצות הברית כולל מדינות כמו ניו יורק, פלורידה, רוד איילנד ועוד.

החוף המזרחי של ארצות הברית כולל אקלים מגוון שמשתנה מאיזור לאיזור, עם חורף קשוח בצפון. עונת הסתיו היא בהחלט תקופה מומלצת ביותר להגיע לבקר בחוף המזרחי. עם זאת, לכל עונה בחוף המזרחי יש יתרונות משלה: החופים בקיץ, מצעד סיינט פטריק בבוסטון או פריחת הדובדבן בוושינגטון באביב, חופשות סקי או חופשת קריסמס בניו יורק בחורף ועוד.

עונה מומלצת לטיול בחוף המערבי של ארצות הברית

גם מזג האוויר בחוף המערבי של ארצות הברית הוא מגוון, ולכל עונה יתרונות משלה:

באביב תוכלו ליהנות מפריחת הדובדבן בסן פרנסיסקו או מפסטיבל קואצ'לה בקליפורניה וממזג אוויר חמים ונעים (ומושלם לביקור בפארקים לאומיים). הקיץ הוא עונת השיא עם עלייה במספר התיירים וטמפרטורות גבוהות, וזמן נהדר לחופשת חוף. בסתיו תוכלו ליהנות מטמפרטורות נעימות אך קרות יותר, ובחורף תוכלו ליהנות מחופשות סקי ומנוף חורפי יפהפה בפארקים הלאומיים.

עונה מומלצת לטיול במערב התיכון של ארצות הברית (מיד ווסט)

המערב התיכון (או ה-Midwest) בארצות הברית כולל את המדינות מינסוטה, מישיגן, קנזס ונברסקה, בין היתר.

העונה המומלצת ביותר לטיול במערב התיכון של ארצות הברית היא החל מיוני ועד לספטמבר  אם אתם מתכננים טיול נרחב באיזור. עם זאת, באילינוי, במיזורי ובאוקלהומה כמות הגשמים גודלת בחודשי הקיץ. החורף באיזור המערב התיכון בארצות הברית הוא חורף רציני עם טמפרטורות נמוכות מאוד בחלק מהמקומות.

עונה מומלצת לטיול בדרום ארצות הברית

איזור דרום ארצות הברית כולל מדינות כמו ג'ורג'יה, אלאבמה, מיסיסיפי, לואיזיאנה ועוד. העונה הטובה ביותר לטיול בדרום ארצות הברית היא בין מרץ למאי בדרך כלל, כדי ליהנות מטמפרטורות נעימות ולפני החום הכבד של הקיץ.

עונה מומלצת לטיול באלסקה

אלסקה היא מדינה מיוחדת במדינה והצפונית ביותר בארצות הברית. היא נהדרת למי שאוהב טבע ויותר מחצי מהשטח שלה מורכב משמורות טבע ופארקים לאומיים. העונה המומלצת לטיול באלסקה היא בין אמצע יוני לאמצע ספטמבר, עם עדיפות לאמצע יוני עד אמצע יולי.

עונה מומלצת לטיול בהוואי

מזג האוויר בהוואי הוא חם כל השנה, אך העונה המומלצת לטיול בהוואי היא בחודשים אפריל, מאי, ספטמבר, ואוקטובר, בעונות המעבר, כדי ליהנות ממזג אוויר טוב אך בלי יותר מדי תיירים כמו בתקופת הקריסמס בדצמבר, בה תיירים רבים מגיעים לאיי הוואי כדי להתחמק ממזג האוויר החורפי. כדאי לבדוק אם יש חגים בתקופה בה אתם מתכננים לנסוע, כדי להמנע מעומס התיירים.

תגובה

  • שנה שעברה הייתי בסן אנטוניו, באוסטין וביוסטון בתחילת יולי 47 מעלות, יום אחרי 48 מעלות וגם 49 , כאשר יצאתי החוצה , הסתובבתי עם קרחון מתחת לחולצה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל