הזמנית מוניות מנמלי תעופה

תחבורה ציבורית ומוניות בבולוניה באיטליה

אם אתם מתכננים חופשה בבולוניה שבאיטליה הכתבה הבאה תחסוך לכם לא מעט כסף והרבה טירחה, באמצעות מידע חשוב למטייל על תחבורה בבולוניה ועל הזמנת מוניות בבולוניה באינטרנט, עם שירות מומלץ ומשתלם שיאפשר לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה בבולוניה לעיר או חזרה וגם הסעות מבולוניה ליעדים באיטליה וטוסקנה

הזמנת דילים לבולוניה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

הישראלים אוהבים את איטליה, ארץ המגף, ומבלים בה בתדירות גבוה לאורך כל ימות השנה. מעבר לטיולים המסורתיים לאזור רומא, פיזה, פירנצה או ונציה, יותר ויותר קבוצות של מטיילים בוחרות לפנות לאזורים חדשים ומעניינים יותר של הארץ המיוחדת הזו. אחת מפנינות התיירות הפחות ידועות של איטליה, אשר צוברת אהדה בקרב הנוסעים הישראליים היא העיר בולוניה. בולוניה היא הבית הקולינרי של המאכל האיטלקי הידוע- הספגטי בולונז. אולם, מעבר למאכלים אהובים, ניתן למצוא בבולוניה הרבה מאוד אטרקציות תיירותיות שהופכות כל טיול לחוויה בלתי נשכחת.

אפשר להזמין מונית ישירות מנמל התעופה של בולוניה אל בית המלון שלכם או לכל יעד אחר בבולוניה ובכך להבטיח לעצמכם התחלה בטוחה ונעימה לחופשה בבולוניה. אם תבחרו להזמין מונית מנמל התעופה לבית המלון בבולוניה או חזרה, תוכלו לעשות זאת בקלות, בנוחות ובמהירות באמצעות מנוע החיפוש הידידותי של קיוויטקסי המוצג למטה. מנוע החיפוש של קיוויטקסי מסייע לכם בכל רגע גם לאתר מונית בכל נקודה בבולוניה שבה אתם נמצאים וגם לעשות השוואת מחירים של מוניות בבולוניה ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר. אפשר גם לשלם מראש לנהג המונית דרך האתר בכרטיס אשראי או לשלם במזומן ישירות לנהג. בהמשך הכתבה נפרט עבורכם את האפשרויות המגוונות העומדות לרשותכם בהזמנת מונית בבולוניה מנמל התעופה לעיר לפי סוגי המונית.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:



חופשה בבולוניה – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בבולוניה למשפחות עם ילדים

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב באיטליה – מידע חשוב והמלצות

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

בבולוניה, תוכלו למצוא את האוניברסיטה העתיקה ביותר בעולם, אשר הוקמה בשנת 1088. ארמונות עתיקים, גלריות ייחודיות ומרכזי מוזיקה, הם רק חלק מהאטרקציות הפופולריות בבולוניה. זאת, כמובן, לצד שפע רב של מסעדות – הרי זו היא בירת הקולינריה האיטלקית, אחרי הכול. אך בכדי שתוכלו להגיע לחופשה בבולוניה ערוכים ולנצל את הזמן בצורה המיטבית, מומלץ להכיר את מערך התחבורה הציבורית בבולוניה. לכן, בשיתוף מנוע החיפוש המתקדם של חברת קיווי טקסי – המתמחה בהשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם – יצרנו לכם את המדריך המלא לשירותי התחבורה הציבורית והמוניות בבולוניה.

תחבורה ציבורית בבולוניה

עם הגעתכם לנמל התעופה של בולוניה, אתם יכולים להסתייע בשירותי תחבורה ציבורית בבולוניה על מנת לנווט כמעט לכל נקודה בעיר. בדומה לכל עיר גדולה באיטליה בפרט ובאירופה בכלל, גם בבולוניה תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותי תחבורה ציבורית, אשר יסייעו לכם לעבור את החופשה בנוחות מקסימלית. בין שירותי התחבורה הציבורית בבולוניה ניתן למצוא:

1. אוטובוסים בבולוניה – בשל העובדה כי בבולוניה איך מערך רכבת תחתית, רוב שירותי התחבורה הציבורית בבולוניה מסתמכים על שימוש בקווי אוטובוסים. ברחבי בולוניה פועלים עשרות קווי אוטובוסים, אשר משרתים למעלה משלוש מאות אלף תושבים מידי יום, כמו גם כמות תיירים עצומה. בעזרת שימוש בקווי האוטובוס אתם יכולים להגיע לכל נקודה מרכזית בבבולוניה, תוך דקות ספורות, תוך כדי שאתם נהנים מהנופים המיוחדים של העיר ההיסטורית הזו. עלות הנסיעה לכרטיס בודד באוטובוס היא 1.3 יורו, רק לאזור המרכזי ביותר של בולוניה, ולמשך כ 75 דקות ברצף כולל מעבר בין קווי אוטובוסים שונים. את הכרטיס ניתן לרכוש בכל עמדת תחבורה ציבורית, ואם אתם רוצים לרכוש את הכרטיס אצל הנהג, עלותו תהיה 1.5 יורו. כמו כן, למטייל בבולוניה ישנם הסדרי נסיעה נוחים יותר, אשר מאפשרים לכם לנסוע במשך כמה ימים, בעלויות נוחות יותר. למשל, כרטיסייה של 10 נסיעות, בעלות של כ 12 יורו, או כרטיס נסיעה יומי בעלות של כחמישה יורו לאדם.

2. השכרת רכב בבולוניה – נסיעה בתוך כל אחת מהערים הגדולות באיטליה היא חוויה מאתגרת למדי. הערים ההיסטוריות בנויות בהתאמה לימים עברו ולעיתים רבות לא מתהדרות בתשתיות אשר מתאימות למכוניות. לכן, אל תתפלאו אם יהיה לכם צפוף מאוד לנסוע בכמה מן הרחובות, כמו גם מאתגר עד מאוד למצוא חניה נוחה. יתרה מכך, בערים רבות באיטליה, מרכזי הערים הם איזורי ztl בהם יש הגבלות על עצם הכניסה למרכז העיר עם רכב פרטי, וגם עלות חניה גבוהה למדי. לכן, ככל ואתם יכולים להימנע משימוש ברכב פרטי בתוך העיר, שווה לכם להסתמך על שירות התחבורה הציבורית בבולוניה.

3. רכבות מהירות-  לבולוניה יש תחנת רכבת מרכזית, אשר מאפשרת לכם להגיע אל העיר ולצאת ממנה, ללא כל שימוש ברכב פרטי. מערך הרכבות המהירות האיטלקי הוא מערך מהיר מאוד, אשר מאפשר לכם להגיע לכל עיר גדולה, תוך כמה שעות של נסיעה. לבולוניה ניתן להגיע מפירנצה, רומא, וונציה ועוד ערים נוספות בקו רכבת ישיר. עלויות הנסיעה ברכבות המהירות משתנות בהתאם לזמן הנסיעה, המיקום ברכבת והמרחק אותו אתם רוצים לעבור. יחד עם זאת, אתם יכולים למצוא כרטיסים יחסית זולים, אם תעזרו באתרי התחבורה הציבורית הרשמיים של איטליה.

4. מוניות בבולוניה – בבולוניה ניתן למצוא בכל שעות היום, כמות גדולה מאוד של מוניות זמינות לטובת הסעות תיירים. למי מכם אשר אוהב להגיע ליעד הבא שלו בצורה נוחה, תוך שימוש ברכב מפנק ועם נהג מקומי אשר יכול לסייע לכם להכיר את העיר, מוניות בבולוניה הן פתרון מוצלח ויעיל מאוד. יחד עם זאת, חשוב לוודא כי אתם מזמינים את המונית שלכם דרך ספק אמין, על מנת למנוע מצב בו נהג המונית דורש מכם סכומי כספים מופרזים על הנסיעה. בדיוק מסיבה זו, ניתן להסתייע במנוע החיפוש המקצועי של חברת קיווי טקסי, אשר מאפשר לכם לקבל את פירוט הנסיעה המלא ולהזמין נהג בכל רגע נתון.

הזמנת מוניות בבולוניה בסיוע מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי

אם אתם רוצים ללמוד איך להתנייד בעזרת מוניות בעיר בולוניה לאורך ימי החופשה שלכם, מומלץ להכיר את צורת ההפעלה של מנוע החיפוש. מנוע החיפוש של קיווי טקסי, מבוסס על חיפוש של מוצא ויעד. לאחר שהקלדתם את הנתונים הרלוונטיים לנסיעה הבאה שלם, מנוע החיפוש יציג לפניכם את כל סוגי המוניות הקיימות באזור ויכולות לענות על הצרכים שלכם.

בין מכוניות פרייבט, למיניבוסים בגדלים שונים, תוכלו למצוא גם מוניות אשר מאפשרות לכם לקבל חווית נסיעה יוקרתית יותר, כמו למשל מכוניות פרימיום. לצד כל אפשרות, מוצגים לכם הפרטים המלאים על הנסיעה, כולל כמות הנוסעים והמזוודות, עלות הנסיעה וסוגי הרכבים הצפויים לשרת אתכם לאורך הדרך. בצורה כזו תוכלו לבצע את ההחלטה הנכונה ביותר לכם.

במנוע החיפוש שלמעלה ניתן להזמין את המוניות המתאימות לכם, עוד טרם הנסיעה עצמה, ולהבטיח על ידי תשלום מקדמה את ההזמנה שלכם למועד הנחיתה. עם ההגעה לשדה התעופה בבולוניה, ימתין לכם נהג המונית וייקח אתכם כל הדרך על לפתח דלת בית המלון שלכם. בצורה כזו תוכלו להימנע מהחיפוש אחר דרכי הגעה לבולוניה בעת הנחיתה ולהתחיל את החופשה בשלום. השירות מתאים גם לאנשים בעלי צרכים מיוחדים או למשפחות עם ילדים, אשר נדרשים להזמין מוניות מותאמות.

מחירי העברה מנמל התעופה למרכז העיר בולוניה

בכדי לאפר לכם להתחיל את הטיול שלכם ברגל ימין, הכנו לכם את המחירון המעודכן להסעה משדה התעופה למרכז העיר בולוניה. כל התעריפים במחירון זה, נכונים לעת כתיבת שורות אלו. המחירון כולל את סוגי המוניות, כמות הנוסעים והמזוודות, ולצידם גם את עלות הנסיעה בדולרים. זמן הנסיעה הממוצע הוא כעשרים דקות, ואלו הם תעריפי הנסיעה:

מכונית אקונומי- לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 137 דולרים.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 68 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 74 דולרים.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 80 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 88 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים- 200 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים- 210, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים- 218 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס פרימיום ( מרצדס)- 91 דולרים, לשישה נוסעים ו4 מזוודות.

תגובות 2

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל