רגיה בתי מלון מומלצים

ריגה – בתי מלון מומלצים בבירת לטביה

מלונות מומלצים בריגה למשפחות עם ילדים – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות המתכננות לינה בריגה בירת לטביה. יש כמה וכמה מלונות טובים בריגה אך לא בכולם משפחות עם ילדים ירגישו נוח. ברשימה זו תמצאו בתי מלון בריגה שקיבלו ציונים גבוהים במיוחד ממשפחות עם ילדים בדירוגים באתרי תיירות בינ"ל

ברשימה זו ריכזנו מלונות בריגה בכמה רמות מחיר ודירוגי כוכבים ובמיקומים שונים בבירת לטביה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הציונים הגבוהים שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בריגה למשפחות עם ילדים המתבססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי המלון עם הילדים

חופשה בלטביה – עוד באותו נושא:

טיסות לריגה בירת לטביה – מידע חשוב למטייל

השכרת רכב בלטביה – השוואת מחירים ומידע

ריגה עם ילדים – אטרקציות תיירותיות והמלצות למשפחות

מלונות מומלצים בריגה למשפחות

מלון בוטיק גאלרי פארק אנד ספא Gallery Park Hotel & SPA, a Châteaux & Hôtels Collection 

גאלרי פארק אנד ספא, מלון בוטיק בריגה בדירוג 5 כוכבים הממוקם במרכזה ההיסטורי של ריגה, ברובע ה-ארט-נובו שבסמוך לעיר העתיקה ועל יד שגרירויות בינלאומיות אחדות. המלון נמצא באחוזה מן המאה ה-19 ומפעיל ספא עם בריכת שחייה, חדר כושר, סאונה וחניון תת קרקעי מאובטח. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון ואילו שירות החדרים עומדים 24 שעות ביממה לרשות האורחים. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים בריגה עם ילדים.

כל חדר אירוח מעוצב באלגנטיות רבה עם ריהוט צרפתי נושן או עכשווי וכולל נוף מרהיב של האנדרטאות והפארקים של ריגה ושל המוזיאון הלאומי הלטבי לאמנות. בנוסף, ניתן למצוא בכל אחד מהם חדר אמבטיה עם חימום תת רצפתי, מוצרי טיפוח חינם של בולגרי וטאלגו, מגבת, חלוקי רחצה עבים ומפנקים ונעלי בית, כמו גם כריות מעולות ושמיכות פוך.

מסעדת Renommé הגסטרונומית מגישה מטעמים לטביים קלאסיים ועכשוויים הכוללים רכיבים מקומיים ואזוריים. ניתן להשתמש בחדרי אוכל פרטיים לאירועים ולפגישות – בבקשה מראש. מרפסת הקיץ שבגן הפרטי פתוחה במזג אוויר נעים. לנוחיותכם, מדי יום מוגשת ארוחת בוקר טריה על פי תפריט, המבושלת לטעמכם האישי. בבר XO תוכלו למצוא מבחר גדול של קוקטיילים ומשקאות, כמו גם כיבוד קל – כל שעות היממה.

ספא המלון מציע מגוון גדול של טיפולים בעזרת מוצרים מעודנים מבית תאלגו וקאריטה. מתקנים נוספים: חדר כושר מצויד במכשור חדיש מבית Technogym, סאונה ובריכה עם מפל וזרם סילוני. הצוות המקצועי והרב לשוני של המלון ינסה למלא את כל צרכיכם. שירות ניקיון מוצע פעמיים ביום – וכולל שירות הצעת מיטות. צי מכוניות מרצדס עם צוות נהגים זמין בתיאום מראש.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון וספא וולטון ריברסייד Wellton Riverside SPA Hotel 

וולטון ריברסייד, מלון מומלץ בריגה בדירוג 4 כוכבים וספא בעיר העתיקה של ריגה, נמצא בסמיכות לאתרי מורשת עולמית, כגון House of the Blackheads (בית הראשים השחורים), האופרה הלאומית של לטביה וקתדראלת הכיפה. במקום מופעלים חדר סיגרים, בר ואינטרנט אלחוטי חינם.

החדרים מודרניים ומוארים וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, שולחן עבודה, כספת ומיני בר. חדרי הריברסייד משקיפים לנהר. מדי בוקר מוגש במלון מזנון ארוחת בוקר עשיר למדי, בעוד שבקומה הראשונה ניתן ליהנות מבר הקוקטיילים והסושי "After", בו מוגש מבחר של מנות אירופאיות ואסייתיות, מנות סושי אותנטיות וקוקטיילים.

אירועים מיוחדים תוכלו לערוך באולם הכנסים והנשפים של המלון, שבו טראסה ונוף נהדר של העיר העתיקה וארבעת הגשרים שמעל לנהר הדאוגבה (Daugava). במקום מופעל גם חדר סיגרים, להנאת המעשנים. אורחים אוהבים להירגע במתחם הספא התרמי והמרווח, בו יש בריכת שחייה, אמבט קר, אמבט עיסוי, דלי רחצה, סאונת צמחים, אמבט עשוי עץ ארז וחמאם טורקי. בעבור תוספת תשלום, תוכלו ליהנות מטיפולים בהם נעשה שימוש במוצרי קוסמטיקה אורגאניים, כדוגמת חמוציות, דבש ולחם, כמו גם ממגוון רחב למדי של אפשרויות עיסוי.

צוות דלפק הקבלה, הדובר אנגלית, רוסית ולטבית, ישמח לסייע לכם בכל שאלה ועניין. המלון נמצא בסמיכות לאטרקציות בריגה, כגון השוק המרכזי של העיר, המרוחק 10 דקות הליכה בלבד ממנו, כמו גם מרכז הירידים ארסנלס (Arsenals), שנמצא 1.4 קילומטרים מהמקום. האופרה הלאומית הלטבית ממוקמת 1.8 קילומטרים מהמלון, מסוף הנוסעים (Riga Passenger Terminal) – 1.9 קילומטרים משם ואילו מרכז הקונגרסים של ריגה – 2.4 קילומטרים ממקום האירוח. שדה התעופה הבינלאומי מרוחק 10 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בלוויו פארק ריגה Bellevue Park Hotel Riga 

בלוויו פארק ריגה, מלון מומלץ בריגה בדירוג 4 כוכבים הממוקם בסמוך לפארק הניצחון המרהיב – מרחק 1.7 קילומטרים מהעיר העתיקה, מפעיל חדר כושר, מתקני ספא, אינטרנט אלחוטי חינם וחנייה בלא תשלום. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג מלונות מומלצים בריגה למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל מערכת מיזוג, תאורה נרחבת, ריהוט עץ, חלל עבודה, מיני בר, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים וחדר רחצה עם מקלחת או אמבטיה ומייבש שיער. תוכלו לבקש גם חדר שבו רצפות היפו אלרגניות. מתקני גיהוץ זמינים בבקשה מראש.

במסעדת Le Sommet שבקומה ה-11 יגישו לכם מטעמים ים תיכוניים עם נוף פנוראמי של ריגה. מסעדת Park שבלובי המלון גם היא זמינה לאורחים המאושרים. שתי המסעדות מציעות מקומות ישיבה בחוץ בימות הקיץ הנעימים.

אורחים אוהבים להירגע במרחץ האדים, לנפח את שריריהם בחדר הכושר או לנסות טיפולי עיסוי. יתרה מכך, גם סלון יופי עומד לרשותכם, כמו גם דלפק קבלה הזמין 24 שעות ביממה ויוכל לסייע לכם בשירותי קונסיירז' ושירות חדרים. תחנת הרכבת המרכזית, מסוף הנוסעים העירוני ותחנות האוטובוס נמצאות במרחק שלושה קילומטרים מהמלון ואילו אצטדיון ריגה הידוע – במרחק 10 דקות נסיעה בלבד ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רדיסון בלו רידצנה ריגה Radisson Blu Ridzene Hotel, Riga 

רדיסון בלו רידצנה ריגה, מלון 5 כוכבים בריגה המשקיף לעברו של פארק אספלנדה (Esplanade), מרוחק 5 דקות הליכה מהעיר העתיקה ומציע חדרים מרווחים עם פינת ישיבה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.0 ברשימות בתי מלון מומלצים בריגה עם ילדים.

כל חדר במלון כולל מערכת מיזוג, ריהוט קלאסי, מיני בר, טלוויזיה בכבלים, כספת וחדר רחצה מודרני עם מוצרי טיפוח ומייבש שיער. מדי יום מוגש מזנון מגוון של ארוחת בוקר במסעדת המלון האלגנטית, Piramida, המתמחה במטעמים בינלאומיים. האורחים אוהבים ליהנות מחטיף או ממשקה ב-Ridzene Bar & Library.

מתקני הכושר באתר כוללים אימוני משקולות ומכשירי קרדיו חדשניים, כמו גם מרחץ אדים וסאונה. אפשר לנפח את השרירים בחדר הכושר בעל הנוף הפנוראמי של הפארק. צוות דלפק הקבלה זמין עבורכם 24 שעות ביממה. בית המלון מרוחק קילומטר בודד מתחנת הרכבת ובטווח של 10 דקות הליכה מאטרקציות תיירותיות בריגה, כגון טירת ריגה ומגדל האבקה (Powder Tower).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק אולד סיטי Old City Boutique Hotel 

אולד סיטי, מלון בוטיק בריגה בדירוג 4 כוכבים השוכן במיקום מרכזי בליבה של העיר העתיקה, הינו יצירת מופת אדריכלית ייחודית. המלון זוכה לציון 9.5 בביקורות על מלונות מומלצים בריגה עם ילדים.

המלון מעוצב עם שילוב של סגנון מודרני ייחודי עם חלקי ריקות של לבנים עתיקים מן המאה ה-15 לכדי יצירה הרמונית ושלמה. ישנם המתארים את המלון כמוזיאון צילום, שכן הוא כולל אוסף מרשים של תצלומים היסטוריים המתעדים את עברה והתפתחותה של ריגה.

12 חדרים מסורתיים ו-53 חדרים מודרניים משתרעים על פני 7 קומות. באווירה המרגיעה למדי של בר הלובי תוכלו להתפנק על מגוון רחב של קוקטיילים צוננים ולהאזין למוסיקה ערבה. המלון, ששופץ בשנת 2009, ממוקם 100 מטרים בלבד מאופרה הלאומי של לטביה ובקרבה לקתדראלת דום (Dome) ולמבחר מרשים של חנויות ומסעדות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ריקסוול גרטרוד Rixwell Gertrude Hotel 

ריקסוול גרטרוד, מלון בוטיק מעולה בריגה למשפחות בדירוג 4 כוכבים, ניצב במרחק 15 דקות הליכה בלבד מכנסיית סנט גרטרוד, מרמאנה ומסנטראל פארק, כמו גם מהעיר העתיקה ומהאופרה הלאומית של לטביה – עם חדרים ממוזגים ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.4 בהמלצות על בתי מלון בריגה למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח מרווחים וכל אחד מהם ככלל עיצוב פנים קלאסי עם אלמנטים של עץ כהה. בכל חדר תמצאו שולחן עבודה, טלוויזיה בלוויין, כספת, טלפון בחיוג ישיר, מתקני גיהוץ, אמצעים להכנת שתייה חמה וחדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר הכלול בתעריף החדר. בר הלובי מגיש חטיפים, משקאות קלים ומשקאות אלכוהוליים. אל העיר העתיקה תוכלו להגיע בעזרת תחבורה ציבורית עירונית – כאשר תחנת האוטובוס הקרובה נמצאת בסמוך. תחנת הרכבת הראשית של ריגה נמצאת 1.2 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק סנט פיטר St. Peter's Boutique Hotel 

סנט פיטר, מלון בוטיק בריגה בדירוג 4 כוכבים השוכן בבניין מן המאה ה-15 בריגה העתיקה – המהווה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. במקום יש חדרים אופנתיים עם מיזוג, חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.7 ברשימות בתי מלון מומלצים בריגה למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל עיצוב פנים ייחודי, מיני בר, פינת ישיבה מרגיעה, טלוויזיה בלוויין, שולחן עבודה, כספת וחדר רחצה עם חימום תת רצפתי ומוצרי טיפוח בלא תשלום. מקום האירוח מפעיל מסעדה המגישה מטעמים מהמטבח האירופי. אורחים יכולים ליהנות מארוחת הבוקר בחדרם או לשבת בבר לצד האח.

במלון טראסת שמש ודלפק קבלה הפעיל סביב השעון. חנייה בתשלום נוסף זמינה בסמוך. המלון מציע סאונת ארזים וחדרים הכוללים אזור מנוחה ובו טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי חינם, נגן DVD ומיני בר. ניתן להזמין משקאות וחטיפים.

המלון נמצא 600 מטרים בלבד מהקתדראלה ו-180 מטרים מכנסיית פטר הקדוש. האופרה הלאומית של לטביה ניצבת במרחק 700 מטרים מהמקום. החדרים הם ללא עישון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות פארק אין ביי רדיסון רזידנס ריגה בארונה Park Inn by Radisson Residence Riga Barona 

פארק אין ביי רדיסון רזידנס ריגה בארונה, מלון מומלץ בריגה בדירוג 4 כוכבים סופריור, כולל דירות מעצבים אלגנטיות בשירות עצמי. המלון ממוקם במיקום אסטרטגי ממנו יש גישה נוחה למדי לתחבורה ציבורית ולאטרקציות המרכזיות בריגה. העיר העתיקה מרוחקת קילומטר בודד מהמלון. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים בריגה למשפחה עם ילדים.

כל דירה אטומה לרעש ותוכננה ועוצבה באופן ייחודי. ניתן להשתמש במטבחון המאובזר שבכל דירה להכנת ארוחות, זהו יתרון משמעותי בהשוואה אל בתי מלון בריגה ברוב המיקרים. אינטרנט אלחוטי חינם הוא חלק מהחבילה, כמו גם טלוויזיה חכמה. בקומות העליונות ניתן ליהנות מנוף פנוראמי של העיר. חלק מהדירות כוללות מרפסת או טראסה. יש חדר רחצה צמוד בכל דירה הכוללת מקלחת או אמבטיה, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.דלפק הקבלה ומזנון החטיפים שבאתר פעילים 24 שעות ביממה. בקומת הקרקע יש מסעדה, Tokyo City (שבניהול חיצוני) המגישה ארוחת בוקר יומית.

בקרבת מקום תוכלו ליהנות מאדריכלות ארט נובו ומאטרקציות בריגה הממוקמים 15 דקות הליכה מהמלון. שדה התעופה הבינלאומי ריגה מרוחק 11 קילומטרים מהמלון ואילו תחנת הרכבת המרכזית ותחנת האוטובוסים – קילומטר בודד ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ראדי Radi Un Draugi 

ראדי, בית מלון במרכז ריגה בדירוג 4 כוכבים הממוקם בליבה העתיק של ריגה – מרחק 5 דקות הליכה בלבד מה- Dome Cathedral ההיסטורית, מציע חדרים מרווחים שבהם מקרר – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בריגה למשפחות – טלוויזיה שטוחת מסך ואינטרנט אלחוטי חינם.

כל חדר מואר ומעוצב בגוונים חמים וכולל מערכת מיזוג, אמצעים להכנת שתייה חמה, כספת, טלוויזיה עם חיבור לכבלים וחדר רחצה מודרני הכולל מייבש שיער. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוגי בתי מלון מומלצים בריגה למשפחות עם ילדים.

דלפק הקבלה פתוח 24 שעות ביממה והצוות ישמח לסייע בשירותי אחסון מטען, קונסיירז' והשכרת רכב. במסעדה מוגש מזנון ארוחת בוקר יומי, הכולל מנות מקומיות במבחר רחב. ניתן להירגע בחדר הטרקלין האלגנטי או בבר-קפה שבו מגוון קוקטיילים מרשים.

המלון נמצא מעבר לפינה ובסמיכות לכנסיית פטר הקדוש. שדה התעופה הבינלאומי ריגה ממוקם 10 קילומטרים מהמלון. צוות המלון יוכל לארגן עבורכם שירות הסעות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אבאלון Avalon Hotel & Conferences 

אבאלון, בית מלון מומלץ בריגה בדירוג 4 כוכבים הממוקם בעיקר העתיקה – מרחק 300 מטרים מאנדרטת החירות (Freedom Monumen) ומבית האופרה (Opera House) – מציע חדרים ממוזגים ומרווחים עם טלוויזיה שטוחת מסך המחוברת לכבלים, מזנון ארוחת בוקר יומי ואינטרנט אלחוטי חינם אין-כסף. המלון זוכה לציון 8.8 בהמלצות על מלונות בריגה עם ילדים.

כל חדרי המלון מעוצבים באלגנטיות קלאסית, עם ריהוט עץ וגוונים בהירים. כל אחד מהם כולל כספת למחשב נישא, מכונת תה/קפה, מיני בר, שולחן עבודה, מתקני גיהוץ וחדר רחצה עם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. דלפק הקבלה פועל כל שעות היממה וניתן להשכיר בו אופניים ולקבל שירותי הסעה מ/אל נמל התעופה. המלון גם מפעיל מסעדה המגישה מאכלים מקומיים ואירופאים, בר לובי, אולם נשפים, מתקני כנסים ומועדון Havanna למעשנים. Beauty Residences זהו מכון יופי המציע עיסויים פדיקור/מניקור וטיפולי יופי וגוף אחרים.

המלון ניצב במרכז העיר ההיסטורי, המוכר כאתר מורשת עולמית, ומרוחק דקות הליכה אחדות ממוקדי העניין המרתקים של ריגה, כולל ה-Dome Cathedral, Guild of the Blackheads והספרייה הלאומית. התחנה המרכזית העירונית והשוק המרכזי מרוחקים רק 300 מטרים מהמלון. שדה התעופה נגיש בקלות יחסית על-ידי אוטובוס או מונית.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל