השכרת רכב בלטביה מידע למטייל

השכרת רכב בלטביה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בלטוויה – המדריך המלא: השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בלטוויה שתחסוך לכם מאות שקלים וגם טיפים והמלצות על נהיגה בלטביה (כולל מידע על תחנות דלק, חוקי תנועה וכבישים בינלאומיים). בנוסף, מומלץ לצפות בסרטון המתעד נהיגה בריגה בירת לטביה שיסייע לכם להתכונן לפני נהיגה בריגה

כדי לאתר את המחיר הכי זול עבור השכרת רכב בלטביה – עבור מבחר גדול של דגמי מכוניות – השתמשו במנוע החיפוש הבינלאומי המבצע השוואת מחירים בין חברות להשכרת רכב בלטביה אונליין, הנמצא בדף זה. השימוש במנוע החיפוש פשוט – בשדה "ארץ" ביחרו את לטוויה ובשדה עיר ביחרו את העיר בה אתם מעוניינים לשכור רכב בלטביה מבין האפשרויות הכוללות את עיר הבירה ריגה או את הערים ג'ורמלה, ליאפג'ה או ונטספילס. אם אתם נוחתים בנמל התעופה הבינלאומי של לטוויה ומעוניינים להזמין לשם רכב שכור, ביחרו את riga ריגה. אחר כך, בשדה תחנה, הזינו את המיקום המדוייק אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בלטביה (כמו למשל שדה התעופה של ריגה).

לסיום, הכניסו את התאריכים המדוייקים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בלטוויה וליחצו "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירים מחברות השכרת רכב בלטביה אשר מספקות שירות לקוחות באנגלית ונחשבות אמינות בדרך כלל

השכרת רכב בלטביה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השכרת רכב בלטביה – מידע והמלצות

תמצאו בלטביה סניפים של רוב חברות השכרת הרכבים הגדולות בעולם – אוויס, הרץ, באדג'ט, יורופקאר ועוד. ישנם סניפים רבים של חברות השכרת רכב בריגה, כולל כמה סניפים שפעילים 24 שעות ביממה בנמל התעופה של ריגה. חוץ מהמותגים הגדולים בעולם יש גם כמה חברות השכרת רכב מקומיות מלטביה וסוכנויות זולות יותר אשר ברוב המיקרים מציעות את אותם כלי רכב במחירים זולים יותר.

לפני קבלת החלטות על השכרת רכב בלטביה מומלץ לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בריגה בירת לטביה אשר יסייע לכם להתכונן:

נהיגה בלטביה – טיפים חשובים

סעו עם האורות הקדמיים בכל עונות השנה. חובה לנהוג עם צמיגי חורף בעונת החורף (1 בדצמבר עד 1 במרץ). רבות מתחנות הדלק בלטביה הן בשירות עצמי ובד"כ פועלות 24/7. סוגי הדלק הקיימים בתחנות דלק בלטביה הם אוקטן 95 ו-98 וכן דיזל.

לפני תכנון טיול בלטביה שימו לב שהכביש המוכר כ- Via Baltica מחבר בין ורשה בירת פולין לבין טאלין שבאסטוניה דרך קובנה (Kaunas) בליטא וריגה, כך שניתן להרחיב את הטיול בלטביה גם למדינות שכנות בקלות די רבה, אך עליכם לבדוק עם חברת השכרת הרכב שלכם האם תנאי החוזה מאפשרים לצאת עם הרכב גם למדינות שכנות מחוץ ללטביה.

השכרת רכב בלטביה
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל