עונת בקרואטיה מומלצות

קרואטיה – עונה מומלצת לחופשה ומזג האוויר

מקרואטיה אפשר ליהנות בכל ימות השנה, אך בהחלט כדאי לתכנן חופשה בקרואטיה לעונה הספציפית שתתאים לרצונות שלכם מהנופש. לפני שתשריינו כרטיסי טיסה ובתי מלון לטיול משפחתי בקרואטיה, כדאי להכיר את העונות המומלצות לטיול בקרואטיה ומאפייניהן ואת מזג האוויר בקרואטיה בעונות השונות לבחור את זו המתאימה לכם ביותר, במיוחד אם אתם מתכננים טיול בקרואטיה עם הילדים.  

הזמנת דילים לקרואטיה | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

עם היופי הטבעי המהמם, ההיסטוריה המרתקת, היין המדהים ופירות הים הטעימים, קרואטיה היא בקלות אחד היעדים האהובים על המטייל הישראלי בכלל ועל משפחות עם ילדים בפרט. אין זה משנה מהו התקציב שלכם או מהם תחומי העניין שלכם – זה המקום בשבילכם. מקרואטיה אפשר ליהנות בכל ימות השנה, אך בהחלט כדאי לתכנן חופשה בקרואטיה לעונה הספציפית שבה אתם מבקשים לטייל בה, במיוחד אם אתם מתכננים טיול בקרואטיה עם ילדים.  תחום התיירות במדינות מזרח אירופה בכלל ובקרואטיה בפרט, מחולק לשלוש עונות המכונות: 'עונה גבוהה', 'עונה נמוכה' ו'עונת הכתפיים'.

חופשה בקרואטיה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים חשובים 

טיסות לקרואטיה – המלצות ואיתור טיסות

טיסות פנים בקרואטיה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

קניית קונה קרואטית במזומן בישראל – מדריך

סים ו-e-sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

לפני שתשריינו כרטיסי טיסה או בתי מלון לטיול משפחתי בקרואטיה, כדאי להכיר את העונות השונות בקרואטיה ומאפייניהן ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר, במיוחד אם אתם מתכננים טיול בקרואטיה עם הילדים.

טיול בקרואטיה בחורף – חודשים אוקטובר עד אפריל

מאוקטובר ועד אפריל כמות התיירים בקרואטיה נמוכה למדיי. מזג האוויר אמנם קר, אבל עדיין יש מספיק אטרקציות ובילויים מהנים שאפשר לעשות בטיול בקרואטיה עם ילדים גם בעונה זו של השנה. המחירים, כיאה לעונת השפל, הם 'מחירי רצפה' בכל רחבי קרואטיה וזו הזדמנות מושלמת לערוך חופשה יוקרתית ומדהימה במיוחד במחירים מצחיקים. לחובבי הסקי, ישנה אפשרות ליהנות מחופשת סקי מעולה בקרואטיה. תוכלו גם ליהנות מחופשת ספא ארוכה ומאושרת לכל המשפחה.

בחורף בקרואטיה, סמוך לחוף הים האדריאטי, לא תמצאו דבר מלבד חופים סגורים ואתרי נופש נטושים. סעו אל פנים הארץ, שם נמצאות הרפתקאות החורף הטובות ביותר. טוסו לדוברובניק או לזאגרב ותראו איך המקומיים חיים. אף שזו "עונת השפל", קרואטיה עדיין מלאה בפעילויות – החל מאליפות העולם במסיק זיתים (האם ידעתם שיש דבר כזה?), דרך אירועים הקשורים לפטריות הכמהין השחורות-לבנות היקרות של איסטריה ועוד. ימיי פטריות הכמהין של זיגנטה הם פסטיבל הנמשך 10 סופי שבוע מלאי כיף בסתיו, החל מספטמבר. אירועי הפסטיבל כוללים חיפוש וליקוט פטריות כמהין וטעימות של מאכלים ויינות מקומיים. זוהי חוויה מהנה למשפחות המטיילות בדוברובניק עם ילדים. למידע מפורט ומועדים מדויקים מומלץ לעיין בלוח השנה המקומי.

אם אתם אוהבים אוכל טוב (מי לא?), כדאי מאוד לבדוק את פסטיבל האוכל הטוב בדוברובניק שמתקיים באמצע אוקטובר. יש בו שלל תענוגות טעימים, אוכל רחוב ובירה, אבל הכוכב האמיתי של הפסטיבל הוא שולחן דוברובניק – סעודה שמתרחשת על כל רחוב שטרדון, המדרחוב הראשי בעיר העתיקה. חגיגה טעימה אמיתית למשפחות המטיילות בקרואטיה עם ילדים.

אם התמזל מזלכם להגיע לקרואטיה במהלך חג המולד, השנה החדשה או הקרנבל, מחכה לכם הפתעה נפלאה!. הפסטיבלים בקרואטיה מהנים תמיד, במיוחד בעת טיול בקרואטיה עם ילדים, אז הקפידו לחפש אותם בלוח השנה המקומי כדי שתהיה לכם חווית טיול מושלמת!

נוסף על החגיגות בקרואטיה, מומלץ לבדוק את אחד ממכוני הספא היוקרתיים של בתי המלון בקרואטיה, למשל בתי המלון בזאגרב. במהלך החורף תוכלו להתפנק שם במחיר הרבה יותר נמוך מזה שתשלמו בישראל או במערב אירופה. תיהנו בעיסוי, תהיו בשלווה באמבטיית בוץ ותזיעו בסאונה בריאה.

וכשתהיו מוכנים לאתגר חורפי אמיתי – סעו לסקי נפלא ובזול! בקרואטיה יש תריסר אתרי סקי. אם החלטתם להישאר בזאגרב, מומלץ לבדוק את אתר הסקי הר סליימה.

שיא הכיף בקרואטיה בחורף: חג המולד, ערב השנה החדשה והקרנבל.

לסיכום, משפחות המתכננות טיול בקרואטיה בחורף, ימצאו אותה קרה, יפה, מהנה ומאוד מאוד זולה.

חופשה בקרואטיה בקיץ – חודשים יוני עד אוגוסט

העונה הגבוהה: שיא עונת התיירות בקרואטיה הוא בחודשים יוני, יולי ואוגוסט. מזג האוויר חמים תמידית ועם שמש נעימה ומלטפת. אם אתם מחפשים אחר יעד מושלם לחופשה בקרואטיה בקיץ – תמצאו אותו בחופים הזוהרים של האי חוואר, ספליט, האי קורצ'ולה וכמובן פנינת התיירות הידועה ש קרואטיה – דוברובניק. אחר הצהריים המים צלולים, חמימים ונהדרים לשחייה.

ימי הקיץ בקרואטיה ידועים בפסטיבלי מוזיקת הרוק שלהם. מומלץ ליהנות לפחות מאחד מהם בזמן שאתם שם. ישנן אין ספור אפשרויות: פסטיבל INmusic, פסטיבל הפולקלור הבינלאומי בזאגרב ופסטיבל המוזיקה ULTRA בספליט הם מהפסטיבלים המובילים באירופה.

חיסרון היחיד בחופשה בקרואטיה בקיץ הוא שתמצאו את עצמכם בין ים של תיירים ובנוסף, תשלמו את המחירים הגבוהים ביותר בכל השנה. עם זאת, איכות חופי הים בקרואטיה בקיץ נפלאה ובהחלט שווה את הכסף הנוסף שתשלמו.

שיא הכיף בקרואטיה בקיץ: חופי ים, פסטיבל המוסיקה ULTRA, פסטיבל INMUSIC ופסטיבל הפולקלור הבינלאומי.

חופשה בקרואטיה בחודשים מאי וספטמבר

הזמן משני צדי 'העונה הגבוהה' הוא התקופה שהמקצוענים של ענף התיירות מכנים "עונת הכתפיים". מזג האוויר בחודשים מאי וספטמבר אידאלי כך שבהחלט מדובר על עונות מומלצות לטיול בקרואטיה. למרות שמזג האוויר בקרואטיה בעונה זו אמנם, לא חם ושמשי כמו בקיץ, אך עדיין תוכלו ליהנות מימים חמימים עם מינימום תיירים ומחירים זולים יותר.  החופים אמנם אינם כה מסבירי פנים בתחילת הקיץ ובתחילת הסתיו, אבל למטייל בקרואטיה שמעדיף מעט יותר פרטיות – זה בהחלט מספיק.

מזג האוויר בקרואטיה בחודשים אלה אידיאלי לטיולים בכל רחבי המדינה בלי עומס חום מצד אחד ובלי כפור ושלגים מצד שני. זוהי עונה מומלצת לטיול בקרואטיה עם ילדים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל