השכרת יאכטה בקרואטיה מה חשוב לדעת

השכרת יאכטה בקרואטיה – המדריך למטייל

השכרת יאכטות בקרואטיה – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול: החל ממנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת יאכטות בקרואטיה ועד המלצות למטייל על הזמנת טיסות לקרואטיה ובתי מלון, כולל סרטון וידאו על הפגה ביאכטה בקרואטיה ומידע על מחירי השכרת יאכטות בקרואטיה

הזמנת דילים לקרואטיה | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

קרואטיה היא יעד נהדר להפלגות בוטיק, והיא מציעה למעלה מאלף איים בהם תוכלו ליהנות מבטן גב על החוף, פעילויות ספורטיביות, חיי לילה, טבע מדהים ועוד.  עונת ההפלגות בקרואטיה נמשכת בדרך כלל מאפריל עד אוקטובר, וכדי למצוא השכרת יאכטה בקרואטיה שמתאימה לצרכים ולתקציב שלכם, אנו ממליצים לערוך השוואת מחירים. בעזרת מנוע פשוט לשימוש להשוואת מחירי השכרת יאכטות של חברת SEARADAR, השכרת יאכטה בקרואטיה הופכת כיום לנגישה מתמיד, והשוואת מחירים להשכרת יאכטה בקרואטיה הופכת לפעולה פשוטה ומהירה.

להזמנת יאכטה בקרואטיה באמצעות SEARADAR לחצו כאן

השוואת מחירי השכרת יאכטות בקרואטיה – רקע למטייל

במנוע החיפוש של SEARADAR תוכלו לבחור מבין מגוון סוגי הפלגות בקרואטיה ולסנן את התוצאות לפי מגוון קטגוריות. לפי שמתחילים לחפש השכרת יאכטה בקרואטיה, כדאי להחליט איזה סוג הפלגה אתם מחפשים.

לבעלי רישיון סקיפר, ניתן לשכור לרוב יאכטה פרטית ללא אנשי צוות. עם זאת, לעיתים יש אפשרות לבקש סקיפר להפלגה (בתוספת תשלום).

אם אין לכם רישיון סקיפר, תוכלו למצוא השכרת יאכטה פרטית בקרואטיה עם צוות. הצוות משתנה מהפלגה להפלגה כמו גם גודל היאכטה. סוג הפלגה זה מעולה למי שמעוניין בהפלגה מותאמת אישית..

טיול בקרואטיה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לקרואטיה – השוואת מחירים והמלצות למטייל

הזמנת קונה קרואטית (HRK) בנתב"ג

סים ו-e-sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה בקרואטיה – השוואת מחירים

כדי לערוך השוואת מחירים להשכרת יאכטה בעזרת מנוע החיפוש SEARADAR, כל שעליכם לעשות הוא להזין את היעד (Croatia), החודש הרצוי להפלגה ומספר האורחים. כעת יופיעו בפניכם כל האפשרויות להשכרת יאכטה בקרואטיה, ותוכלו לסנן את התוצאות לפי הצורך.

את התוצאות תוכלו לסנן לפי האפשרויות שמופיעות מצד שמאל, החל ממספר האורחים, מספר הקבינות והמחיר ועד לכלי השייט הרצוי. תוצאות השוואת המחירים בדרך כלל מסודרות החל מהזולה ליקרה ביותר, אך כיוון שמדובר בסוגי הפלגות שונים שכוללים הטבות שונות, כדאי לבדוק כל הצעה מתאימה בנפרד ולשקול אותה לפי תנאי ההפלגה והמחיר.

בלאחר שמצאתם השכרת יאכטה משתלמת, תוכלו ללחוץ על התיבה המתאימה ולצפות בכל הפרטים החשובים של ההפלגה: מסלול ההפלגה (אם יש), ארוחות (לעיתים כלולות במחיר ולעיתים לא), הפרטים הטכניים של כלי השייט, צוות היאכטה (אם יש), פרטי החדרים ועוד.

.כעת תוכלו לבחור את התאריך הרצוי להשכרת יאכטה בקרואטיה מתוך לוח השנה המופיע בחלק העליון של העמוד. לאחר שתבחרו בתאריך הרצוי, תוכלו לצפות בתנאי הביטול, לבקש תמיכה מהמומחים של הופה יאכט, או לשמור את התאריכים הרצויים. לאחר שתמלאו את הפרטים ותקבלו אישור למייל, צוות האתר יצור איתכם קשר כדי לוודא את הפרטים ולבצע את ההזמנה.

השכרת יאכטה בקרואטיה למשפחות

השכרת יאכטה בקרואטיה לרוב יכולה להתאים גם למשפחות עם ילדים, למעט הפלגות קאבין צ'ארטר שמתאימות למבוגרים בלבד.  השכרת יאכטה בקרואטיה או הפלגת בוטיק יכולה לספק לכם ולמשפחתכם חופשה חלומית עם נופים מרהיבים ופעילויות מהנות בחופים היפהפיים של המדינה.

ישנם מספר אמצעי בטיחות שניתן לנקוט למען בטיחות הילדים, כמו התקנת רשת בטיחות (ייתכן שיחול חיוב נוסף), אפודי הצלה עם דמויות מצוירות לילדים (כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של הופה יאכט כדי להזמין אפודים מסוג זה) ועוד. כמובן שכדאי לעבור עם הילדים על כללי בטיחות חשובים ולהקשיב להוראות הצוות. שירות הלקוחות של הופה יאכט יוכל לסייע לכם ולספק לכם פרטים נוספים לגבי השכרת יאכטה בקרואטיה עם ילדים.

השוואת מחירים להפלגה בקרואטיה

כאשר עורכים השוואת מחירים להשכרת יאכטה בקרואטיה, חשוב לזכור שכל הצעה כוללת הטבות שונות ולכן כדאי לערוך את השוואת המחירים תוך התחשבות גם בהפלגה עצמה ולא רק במחיר, לבדוק כיצד מחושב המחיר המלא, והאם הוא כולל ארוחות, אנשי צוות וכול'.

ביקשנו לבדוק מהם הדילים הכי משתלמים להשכרת יאכטה והפלגות בוטיק בקרואטיה, ולשם כך נעזרנו בהשוואת המחירים של הופה יאכט. את השוואת המחירים ערכנו לחודש יוני, ובכל יעד בדקנו את המחירים הכי זולים להשכרת יאכטה ללא צוות, השכרת יאכטה עם צוות והשכרת קבינה בהפלגת בוטיק. שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות, וכל הצעה כוללת תנאים שונים. כמובן – לכל הצעה צריך להזמין טיסות מתאימות, מומלץ לעשות זאת באמצעות המנוע להשוואת מחירי טיסות

השכרת יאכטה בסיבניק

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בסיבניק ללא צוות (BareBoat) קיבלנו עבור היאכטה BABOUNE (דופור 365) שמתאימה לשמונה אורחים עם שלוש קבינות, דק אחורי, מטבח וסלון, בעלות של 1,510 אירו לכלי השייט המלא לשבעה לילות.

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בסיבניק עם צוות (Full Vessel) קיבלנו עבור הPacha, ספינת גולט לשמונה או תשעה נוסעים (תלוי אם השייט בינלאומי או לא), עם ארבע קבינות,  דק אחורי, דק אמצעי, מטבח, סלון וארבעה אנשי צוות בעלות של €22,500 לכל כלי השייט להפלגה של שבעה לילות. ההפלגה מסתיימת בדוברובניק, ובדרך עוברת במספר איים בהם תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות נופש מהנות.

השכרת יאכטה בדוברובניק

בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בדוברובניק ללא צוות (Bare Boat) קיבלנו עבור יאכטת דופור 325 שמתאימה לשישה אורחים עם 2 קבינות, דק אחורי, דק קדמי, מטבח וסלון במחיר של €1,560 להפלגה של שבעה לילות.

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בדוברובניק עם צוות (Full Vessel) עבור ספינת הגולט SIRENA שמתאימה ל12 אורחים עם 6 קבינות, שלושה דקים מושקעים עם מיטות שיזוף ושולחן אוכל, סלון, מטבח ושלושה אנשי צוות בעלות של €17,500 להפלגה של שבעה לילות.

את המחיר הכי זול להשכרת קבינה בהפלגת בוטיק בדוברובניק, קיבלנו עבור הפלגה ביאכטה MS Adriatic Pearl, שכוללת מסעדה, סלון, שני דקים עם פינות ישיבה ומיטות שיזוף ועוד בעלות של €2,270 (לקבינה הזולה ביותר עם שתי מיטות יחיד/מיטה זוגית) להפלגה של שבע לילות שמתחילה בדוברובניק ומסתיימת בספליט. המחיר כולל חצי פנסיון, קפה, תה, פירות וחטיף אחר הצהריים.

דוברובניק עם ילדים – אטרקציות והמלצות לחופשה

השכרת יאכטה בספליט

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בספליט עם צוות (Full Vessel) קיבלנו עבור ספינת הגולט Easy Days, שמתאימה ל12 אורחים עם 5 קבינות, שני דקים נוחים עם פינות ישיבה ומיטות שיזוף, מטבח, סלון ושלושה אנשי צוות בעלות של €6,900 לכלי השיט להפלגה של שבעה לילות. המחיר לא כולל ארוחות, אך כולל מים, תה וקפה.

את המחיר הכי זול להשכרת קבינה בהפלגת בוטיק בספליט קיבלנו עבור הפלגה של שבעה לילות ביאכטה MS Afrodita שמתאימה ל38 נוסעים וכוללת דק, סלון ומטבח בעלות של €2,640 לקבינה הזולה ביותר עם שתי מיטות יחיד (חצי פנסיון).

ספליט – בתי מלון מומלצים בקרואטיה

השכרת יאכטה בפולה

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בפולה ללא צוות (Bare Boat) קיבלנו עבור היאכטה LISZT, דופור 382 ליברטי שמתאימה לשמונה נוסעים עם שלוש קבינות, דק אחורי, סלון ומטבח, בעלות של €2,761 לכלי השיט להפלגה של שבעה לילות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל