פרוטארס השכרת רכב בקפריסין

פרוטארס (קפריסין) – השכרת רכב ונהיגה

לפני הזמנת השכרת רכב בפרוטארס בקפריסין מומלץ לקרוא את הכתבה אשר תחסוך לכם מאות שקלים והרבה כאב ראש, באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפרוטארס ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול, וגם טיפים חשובים ומידע מקיף למטייל על נהיגה בפרוטארס (כולל סרטון וידאו שיסייע לכם להתכונן)

    להזמנת דילים לפרוטארס            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

כדי לאתר את המחיר הכי זול עבור השכרת רכבים בפרוטארס השתמשו במנוע השוואת המחירים למחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם, תוך שניות, השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפרוטארס לרבות מבצעים והנחות מיוחדות. התהליך קצר ופשוט – בתיבת החיפוש למעלה בחרו את קפריסין בשדה "ארץ" ובשדה "עיר" ביחרו את פרוטארס protaras ואח"כ בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בפרוטארס מתוך רשימת המיקומים של סניפי השכרת רכב בפרוטרס. לסיום הזינו את התאריכים המדוייקים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בפרוטארס וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים ולהזמין רכב אונליין

חופשה בפרוטארס – עוד באותו נושא:

טיסות לקפריסין – השוואת מחירים וטיפים חשובים

10 מלונות מומלצים למשפחות בפרוטארס, קפריסין

מוניות בקפריסין ושירותי תחבורה ציבורית

השכרת רכב בקפריסין – מידע חיוני והשוואת מחירים

eSIM וסים לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

לפני השכרת רכב בפרוטארס חשוב לזכור שבקפריסין נוהגים בצד שמאל של הכביש – אך לא קשה להתרגל לכך. מומלץ לצפות בסרטון המתעד נהיגה בפרוטארס לפני הזמנת השכרת רכב בפרוטארס

פרוטארס מתגאה בחופים הטובים ביותר בקפריסין, כמו מפרץ עצי התאנה (Fig Tree Bay), והשכרת רכב בפרוטארס תאפשר לכם לבקר בכל מקום בסביבה. גולת הכותרת היא טיול באזור הטיילת וקייפ גרקו (Cape Greco) שהוא אחד החלקים המרהיבים ביותר של פרוטארס, ואזור שמורה ופארק טבע. בעזרת רכב שכור תוכלו גם לבקר בקלות באטרקציות בפרוטארס כמו חוף נאסי (Nassi Beach), במנזר העתיק, ואף במרכז איה נאפה (Agia Napa) בעל האווירה התיירותית. בעת השכרת רכב בקפריסין ונהיגה בפרוטראס, יש כמה מנהגים וחוקים שעליכם לקחת בחשבון בעת נהיגה בפרוטארס וקפריסין – ע״פ רוב, המהירות המוגבלת היא 31 מייל לשעה בתוך פרוטארס סיטי ו-50 מייל לשעה באזורים כפריים יותר, והנהיגה תחת השפעת אלכוהול אסורה בחוק.

קו החוף של פרוטארס ידוע גם במערות הים המהממות שלו. תצורות הסלע הייחודיות, הקשתות והמפרצים החבויים מושלמים למטייל שאוהב לחקור. אם אתם מבלים חופשה בפרוטארס עם רכב שכור, סעו לקייפ גרקו כדי לגלות את שמורת הטבע ולגלות את הנופים הפלאיים, לראות את המגדלור הוונציאני ולהתפעל מהצמחייה ומגוון בעלי החיים העשיר.

צאו מפרוטארס להרי טרודוס (Troodos Mountains) כדי לנוח מההמולה של האזור התיירותי בטיול בהרים היפים. גלו את האזור הציורי ברגל או ברכב, ובדרך תראו מבחר כנסיות ומנזרים המנקדים את החלק הזה של קפריסין. בקרו במנזר האיקוני קיקוס (Kykkos Monastery) המפורסם ביופיו הנדיר, והתפעלו מציור הקיר הצבעוניים שנשתמרו באהבה רבה במשך מאות שנים.

תוכלו למצוא חנייה בפרוטארס במפרץ עצי התאנה ללא בעיה מיוחדת. יש גם חניון גדול מאחורי מרכז המידע התיירותי בדרך לסופרמרקט Lidl. תמצאו גם מגרשי חנייה בפרוטארס מאחורי חלק מהמסעדות, אז פשוט חפשו. החנייה  בפרוטארס בד״כ חינם ונדיר שתצטרכו לשלם על חנייה בפרוטארס.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל