פיניקס

פיניקס בירת אריזונה – האטרקציות הטובות ביותר

פיניקס עיר הבירה של מדינת אריזונה בארצות הברית היא אחת הערים הגדולות והחשובות בארה"ב ואחת מנקודות המוצא הקלאסיות לטיול בדרום ארה"ב ואיזור הגרנד קניון. בכתבה זו תמצאו המלצות למטייל על פיניקס (כולל סרטוני וידאו) – טיפים על אטרקציות תיירותית בפיניקס, מידע חשוב עבור משפחות שמתכננות להגיע אל פיניקס עם הילדים, מידע על טיולים מודרכים מפיניקס ליעדים תיירותיים בסביבה, ועוד

פיניקס phoenix היא בירת מדינת אריזונה בארצות הברית, העיר המאוכלסת ביותר בדרום מערב ארה״ב וכן העיר השישית בגודלה בארה״ב. העיר נוסדה בשנת 1871 והפכה למוקד הפוליטי, התרבותי, הכלכלי והתחבורתי של האזור.  העיר שוכנת במדבר סונורה (Sonoran Desert), איזור מיוחד מבחינה ביולוגית, בגובה של 335 מטר. פיניקס חמה מאוד בקיץ, וכדאי להסתובב עם קרם הגנה מפני השמש, במיוחד אם אתם מגיעים אל פיניקס עם ילדים שעלולים להיות רגישים.

במשך השנים, פיניקס התמזגה עם הערים השכנות סקוטסדייל (Scottsdale), טמפה (Tempe), גלנדייל (Glendale), פאוריה (Peoria), מסה (Mesa), צ׳נדלר (Chandler) וגילברט (Gilbert), שיצרו את המטרופולין פיניקס רבתי. כיום, פַרְברים כמו צומת אפאצ׳י (Apache Junction), פאונטיין הילס (Fountain Hills), קווין קריק (Queen Creek) וסאן סיטי (Sun City) הופכים גם הם לחלק מאזור המטרופולין

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

פיניקס אריזונה – בתי מלון מומלצים למשפחות

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב בארצות הברית – מידע והזמנות

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

כרטיסים למשחקי NBA – כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים

טיולים בארה"ב למשפחות – המדריך המלא

אטרקציות בפיניקס

סיור מודרך מפיניקס לפארק הלאומי גרנד קניון וסדונה

בטיול מאורגן מפיניקס תלמדו על שבט הנבאחו, תשמעו עובדות על קקטוסים, ותספגו את ההיסטוריה העשירה של אריזונה בסיור של יום שלם בכמה מהאתרים המדהימים ביותר של ארה"ב. בנוסף, צלמו תמונות מדהימות משתי נקודות התצפית המובילות בפארק הלאומי גרנד קניון 

הטיול מתחיל בשעה מוקדמת, אבל האיסוף בשעה שש בבוקר מגיע עם חיוכים וחברה טובה, ותוכלו לעצור לקפה במהלך שלוש וחצי שעות הנסיעה לאתר.

האם ידעתם שיש אלף מערות בגרנד קניון האדיר ושרק פחות מ-400 מופו או הגיעו לרשימות מידע? אף אחד לא יודע מה באמת נמצא שם למטה! למדן עובדות מרתקות יותר מן המדריך שהוא מומחה אמיתי של האתר, ובלו שלוש שעות בחקר עולם ייחודי של מגורי אדם עתיקים בתוך הצוקים ואת ציורי המערות שנמצאו כאן.

היזהרו מרוכבי הפרדות הדוהרים לכיוון הנהר בגרנד קניון וילג' ואכלו ארוחת צהריים הכלולה במחיר במתחם האוכל. לאחר מכן, הגיע הזמן לחקור את אזור סדונה הצפונית. האמנות המקומית עשויה לפתות אתכם לקנות מזכרות, או ללמוד עוד קצת היסטוריה במוזיאון מורשת סדונה (Sedona Heritage Museum). בדרך חזרה, עצרו לצלם באתרי הצוק האדום הנשגבים. האופן שבו השמש פוגעת במשטחי הסלעים הופכת את הצבעים לפעמים לכ״כ בוהקים שקשה להאמין שהם אמיתיים. אם אתם מתכננים טיול בפיניקס הגרנד קניון הוא לא משהו שתרצו להחמיץ.

להזמנת טיול מודרך מפיניקס לגרנד קניון

אקווריום אודיסי OdySea Aquarium

הפשילו את השרוולים כדי לגעת בחדקנים, בסריאפורים, ועוד בבריכות המגע. התבוננו בפינגווינים כשהם צוללים, ואל תחמיצו הרפתקה תת-ימית וירטואלית באקווריום המסתובב היחיד בעולם! כל זאת באקווריום החינוכי והמהנה הזה, אחת האטרקציות המובילות בפיניקס למשפחות עם ילדים.

הרימו עיניכם כלפי מעלה ב- Aqua Lobby כדי להתבונן בתשעה אקווריומים ענקיים בצורת גלובוס מנצנצים מעליכם, כשכל אחד מהם שוקל כ-450 ק״ג,. זוהי קבלת הפנים שלכם במצפה התת-ימי סי לייף.

ב״נהרות העולם״ (Rivers of the World), למדו על נהרות העולם ומה שגדל בהם. גלריה זו מכילה כ-380 אלף ליטר של מים מתוקים על פני 19 מוצגים!

הכירו תוכים, טוקנים, עצלנים ושמונה לוטרות אסיאתיות קטנות. בבריכות המגע תוכלו לגעת ביצורי אוקיינוס ידידותיים, לראות שמונה מיני כרישים ומספר עצום של דגים כשאתם עולים על המדרגות הנעות בתערוכת ״כרישי המעמקים״ (Sharks of the Deep ).

ואל תחמיצו את התערוכה החדשה OdySea Voyager  הכלולה בכרטיס שלכם. בתחנת המחקר תצללו מתחת למים בצוללת וירטואלית כדי לצפות בצבי ים, סטינג רייז וכרישים דרך חלונות בגובה 14 מטר!. זו חווית האקווריום המסתובבת היחידה בכל העולם, ולא תירצו לפספס אותה אם אתם מגיעים אל פיניקס עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לאקווריום אודיסי בפיניקס

מוזיאון הפרפרים Butterfly Wonderland

לא תוכלו אף פעם לדעת מה יכול לקפץ מולכם בשמורת יער הגשם הגדולה ביותר בארה״ב. חופשה בפיניקס היא הזדמנות יוצאת מין הכלל לבקר במדינת הפרפרים Butterfly Wonderland ביתם של למעלה מ-3,000 פרפרים. טעמו כמה חרקים אכילים (אם אתם מעזים), צפו בדבורי הדבש כשהן בפעולה, או צפו בסרט עם פרפרים תלת-ממדיים המתעופפים ישר לכיוונכם!

באטרקציה המומלצת הזאת תגלו מהיכן פרפרים מגיעים בעודכם מתיישבים על צמחים טרופיים שופעים וממתינים לתמונה. התקרבו לגלמי הפרפרים ותוכלו לראות כיצד הם מבצעים את הגילגול שלהם – זה פלא טבעי שלא רואים כל יום.

למדו על הזוחלים ועל דו-חיים שחיים ביחד עם פרפרים ביערות הגשם, וצפו בדבורי הדבש מזמזמות בזמן שהן מלקטות את הדבש הטעים שלהם מול עיניכם.

אל תחמיצו את תחנת החרקים האכילים! כן, שמעתם נכון – זהו מקום מיוחד לכל מי שרוצה ללמוד על אנטומופגיה, מנהג  אכילת החרקים. בא לכם צ'יפס שעשוי מחלבון צרצר? אולי נמלה מכוסה בשוקולד? או שמא תולעת קוקוס? אתם במקום הנכון!

דבר אחד בטוח: לא תעזבו רעבים. יש כאן גם המון מקומות המגישים אוכל ״רגיל״.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הפרפרים באריזונה

אודיסי במדבר – אקווריום התצפית ומוזיאון הפרפרים

כרטיס משולב לכניסה לשתיים מהאטרקציות הכי פופולריות של פיניקס למשפחות עם ילדים – אקווריום אודיסי ומוזיאון הפרפרים.

להזמנת כרטיס משולב לאטרקציות בפיניקס – מוזיאון הפרפרים ואקווריום אודיסי

לגולנד אריזונה Legoland Discovery Center Arizona

תנו לדמיון שלכם להתפרע במרכז השעשועים הידידותי לילדים בפיניקס אריזונה. לגולנד דיסקברי סנטר אריזונה הוא פארק שעשועים בפיניקס המוקדש ללגו וכולל עשרות מתקני שעשועים, סדנאות יצירה ואטרקציות רבות, כל אלה מתפרסים על פני שורה ארוכה של אזורים דמיוניים.

צאו לסיור בקומת מפעל הלגו כדי לראות כיצד אבני המשחק האהובות ביותר בעולם נוצרות ולתפוס את סרטי הלגו המצחיקים בקולנוע בארבעה ממדים. השתמשו בכוח הדמיון המופלא שלכם בסדנאות הבנייה המהנות ועוד.

להזמנת כרטיסים ללגולנד אריזונה בפיניקס

Surprise Your Eyes הפתיעו את עיניכם – גלריית אמנות תלת-ממדית

אם רציתם אי פעם להשתמש בחרב סמוראים, עכשיו ההזדמנות שלכם, בגלריה המיוחדת הזו באריזונה המוקדשת לאמנות תלת מימדית.

כאן ציורים מתעוררים לחיים כשאתם נכנסים למסגרת. הצמידו את האצבע לאצבע של אי.טי, חטפו את אוצר הפירטים ובקרו בירח. יש כאן  30 אשליות אופטיות שונות שאיתם תוכלו לתקשר. חפשו את השלטים על הרצפה שיובילו אתכם למקומות האידיאליים שמהם אפשר לצלם את תמונות האינסטגרם המהממות ביותר. אם אתם מגיעים אל פיניקס עם ילדים זוהי בהחלט אטרקציה מומלצת לכל המשפחה.

להזמנת כרטיסים לגלריית האמנות התלת מימדית בפיניקס

מוזיאון חיל האוויר של אריזונה (כרטיסי כניסה במסלול מהיר)

כשהמשימה שלו היא "לשחזר, לשמר ולזכור" את היסטוריית התעופה הצבאית של ארה״ב, מוזיאון הנצחת חיל האוויר של ארה"ב באריזונה – Arizona Commemorative Air Force Museum – נותן לכם הזדמנות לטפס לתוך מטוסי קרב, מפציצים ומטוסי מטען.

מוזיאון ההנצחה של חיל האוויר באריזונה הוא לא רק מוזיאון התעופה הצבאי היחיד בפיניקס ואחת האטרקציות הפופולריות בפיניקס למשפחות – זהו מסע חינוכי היסטורי והוא מנוהל לגמרי על ידי מתנדבים.

למדו כיצד מטוסים התפתחו כחלק חשוב במבצעי הקרקע והים של מלחה״ע השנייה, טיילו בהאנגר מטוסים עובד וצפו בעבודות ריתוך המביאות את מנועי מטוסי הענק לחיים.

טפסו על סיפון מטוסי המשא – או אם אתם מחפשים להמריא ממש, הזמינו טיסה במטוס דו-כנפי אותנטי (או מפציץ נדיר) בתוספת תשלום.

שחזרו, שמרו וזכרו לקנות משהו נחמד בחנות המתנות. אנו ממליצים על מעילי מפציץ תואמים לכם ולכלב. הכרטיסים שניתן להזמין בקישור הם כרטיסים מיוחדים הכוללים הטבה של כניסה במסלול המהיר שיכולה להיות שימושית במיוחד עבור משפחות שרוצות להגיע אל אטרקציות בפיניקס עם ילדים קטנים מאחר ובעונת התיירות התורים בכניסה עלולים להיות ארוכים וילדים עלולים לאבד סבלנות.

להזמנת כרטיסים למוזיאון חיל האוויר באריזונה

מוזיאון כלי הנגינה בפיניקס

רקדו, שירו או פשוט שוטטו במוזיאון המדהים הזה בפיניקס אריזונה. במוזיאון כלי הנגינה Musical Instrument Museum תקבלו טעימה של התרבויות השונות של האזור באמצעות שפת המוזיקה, ותראו כאן למעלה מ-6,800 כלי נגינה שונים!

מוזיאון המוסיקה הוא אחד מהאטרקציות הפופולריות ביותר בפיניקס למשפחות ואחד מ-20 המוזיאונים הפופולריים ביותר בכל ארה״ב. התבוננו באוסף העצום של כלי נגינה, בטכנולוגיה מן המתקדמות בעולם וכלי נגינה שתוכלו לנסות בעצמכם בגלריית החוויה (Experience Gallery).

הקשיבו לכלי נגינה מתנגנים במיקומים המקוריים שלהם ותבינו כיצד תרבויות צומחות כתוצאה מהמוסיקה שהן שומעות. אם אתם מגיעים אל פיניקס עם ילדים – אל תפספסו.

להזמנת כרטיסים למוזיאון כלי הנגינה

טיול מאורגן מפיניקס – עמק ורדה וטירת מונטזומה

המונומנט הלאומי טירת מונטזומה והאנדרטה הלאומית טוזיגוט (Tuzigoot) שניהם מכילים בתים עתיקים ואוצרות של הילידים האינדיאנים בני שבט ה-Sinagua, שחיו במשך מאות שנים באריזונה לפני שכריסטופר קולומבוס הופיע. למדו על התרבות המתקדמת ביותר שלהם כשאתם מובלים סביב האתרים ההיסטוריים על ידי מדריך תיירים שהוא עצמו אינדיאני יליד אמיתי. זוהי היסטוריה חיה הנמצאת פחות משעתיים נסיעה מפיניקס.

המבנה המרכזי של טירת מונטזומה מורכב מחמש קומות ו-20 חדרים שכולם נבנו במהלך 300 שנה. כיום, זהו אחד המבנים העתיקים השמורים ביותר בצפון אמריקה.

בטוזיגוט (מילה אפאצ'ית שפירושה מים מושחתים), טפסו פנימה והסתובבו סביב המבנה הנמצא על קצה רכס סלעי. הקירות המתפוררים האלה ראו זמנים מעניינים מאוד

גלו את 110 החדרים עם המדריך שלכם ודמיינו לעצמכם את בני Sinagua כשהם עובדים בשדה, יוצאים לשדה ויוצרים את האמנות שלהם כאן בין 1000 – 1425. הנוף של עמק ורדה מכאן עוצר נשימה.

עיצרו לארוחת צהריים הכלולה במחיר לפני החזרה לפיניקס דרך כמה מקומות התצפית הטובים ביותר לתצלומים בצוקי רד רוק. עבור משפחות שמתכננות חופשה בפיניקס עם הילדים זוהי הזדמנות מעולה גם לראות נופים וגם ללמוד עוד על ההיסטוריה של אמריקה לפני קולומבוס.

להזמנת טיול מאורגן בפיניקס – עמק ורדה וטירת מונטזומה

סי לייף אריזונה SEA LIFE Arizona

הופי הטרנטולה, לנסלוט הנחש, מוהאבי הצב – אלה לא השחקנים של סרטי פיקסאר, אלא ה"כוכבים" של עולם החיות הקטנות של סי לייף אריזונה.

סי לייף אריזונה היא לא רק אקווריום תצפית תת ימי, למרות שכרישים, סטינגרייז ודגים מדהימים בהחלט נמצאים כאן. התמודדו עם הפחדים שלכם מנחשים, עכבישים, ועוד, עם מפגשים מקרוב.

ראו חיות-בר שנמצאת בסכנת הכחדה ושימו לב ליצורי הים החינניים כשהם בתנועה: סוסי ים, שושנונים, מדוזות וצבי-ים. בקרו אותם בשעות ההאכלה. אם אתפ מתכננים להגיע אל פיניקס עם הילדים האקווריום של פיניקס (הממוקם בטמפה) הוא לא משהו שתירצו לפספס.

להזמנת כרטיסים לסי לייף אריזונה

טיול מודרך מפיניקס אל קניון אנטלופה ועיקול פרסת הסוס Antelope Canyon & Horseshoe Bend

ראו שתיים מהאטרקציות הפופולריות ביותר בדרום-מערב ארה״ב בטיול מאורגן מפיניקס בו תצטרפו למדריך מקומי כדי לחזות בקניון האנטילופות המרהיב, ובעיקול פרסת הסוס – נקודת התצפית הפופולרית ביותר בדרום-מערב ארה״ב והנקודה הנחשבת לטובה ביותר לצילומים של נהר קולורדו.

טיול בקבוצה אינטימית הופכת את החוויה באחת האטרקציות החשובים ביותר של ארה"ב להרבה יותר אישית. המדריך המקומי ידידותי ויהיה מוכן להראות לכם את פלאי הטבע המרהיבים ביותר של אריזונה.

קניון אנטילופה הוא באמת אוצר טבעי מרשים, שנוצר במהלך מאות שנות זרימת מים דרך הסלעים. הגישה לאתר קיימת רק במהלך 20 השנים האחרונות, כך שזה באמת פינוק אמיתי. הסתובבו במעברים הצרים המדהימים המוצפים האור השמש – התחושה המתקבלת היא כאילו אתם נמצאים על כוכב אחר! המדריך המומחה שלכם יספר לכם את ההיסטוריה של הקניון וייתן לכם טיפים איך להצטלם בזוויות הטובות ביותר.

בעיקול פרסת הסוס, תהיו עדים לנוף פנורמי שיפוצץ לכם את המוח. הפלא הסלעי הטבעי הזה, שנוצר על פני למעלה ממיליארד שנה, מתנשא לגובה של אלף מטר מעל פני השטח של נהר הטורקיז. לכו סביב הקצה והביטו בקסם הפלאי הסובב אתכם.

להזמנת טיול מודרך מפיניקס לקניון אנטלופה

צניחה חופשית בגרנד קניון מפניקס Skydive at the Grand Canyon from Phoenix

צניחה חופשית אל 2 מיליארד שנות היסטוריה – זה גיל הסלעים הנמצאים בתחתית הגרנד קניון, וזו הדרך שלכם לראות את כל המראות המופלאים של יצירת הפלא הטבעית הזו.

אינכם זקוקים לשום ניסיון, רק קצת אומץ ואהבת מהירות. כמה דקות אימון ואתם מוכנים לקפוץ מהמטוס כשהגרנד קניון ניצב לפניכם כמו תפאורה.

הרגישו את האוויר של אריזונה במהירות של 220 קמ״ש בצניחה החופשית המדהימה הזו בגרנד קניון! הריגוש מקפיץ האדרנלין שווה ערך לגורם ההפתעה של הצורה החלקה שבה נעשה המעבר מצניחה חופשית למצנח מלא.

במשך כל החוויה אתם רתומים לאדם שצונח למחייתו. כל מה שעליכם לעשות הוא להתמקד בנופים המטריפים ובצורה שבה תתרברבו בפני חבריכם בסוף החופשה.

להזמנת צניחה חופשית בגרנד קניון

תערוכת הטיטאניק בפיניקס

160 דקות – זה הזמן שלקח לטיטניק, ספינת הענק המפורסמת, לשקוע. 1,500 בני אדם טבעו ומיליוני טונות של היסטוריה אנושית נבלעו על ידי האוקיינוס האטלנטי הקפוא. ב״טיטניק: תערוכת החפצים״ Titanic: The Artifact Exhibition, תיראו חלק מההיסטוריה המדהימה הזאת שהתאוששה מהריסות קרקעית הים והוחזרה לחיים בצורה מרהיבה. זוהי תערוכה נעה שמציגה בפיניקס לזמן מוגבל ומציעה חלון נדיר ומקיף לאסון הימי המפורסם ביותר בהיסטוריה.

שוטטו סביב שחזורים דומים למציאות של תאי שינה ממחלקה ראשונה ושלישית וראו את כלי היוקרה וכלי החרסינה שגם עשו את דרכם על פני חצי האוקיינוס האטלנטי לפני שטבעו כ-3.8 ק״מ מתחת לפני הים.

תיגעו בקרחון שנבנה ע״פ שרטוטים אמיתיים של תצפית הספינה והוקפא לאותן טמפרטורות כמו המים בלילה הגורלי של 14 באפריל, 1912, וצפו בחפצים אמיתיים שנמצאו במעמקי מי הקרח.

תתרגשו בגלריית ההנצחה, בה תקבלו תחושה של תנאי העבודה הקיצוניים בגלריית הדודים, תראו כיצד נראו חיי היומיום של נוסעי הספינה העשירים ביותר של הספינה ועד גיבורי מעמד הפועלים שלה, ועוד.

להזמנת כרטיסים לתערוכת טיטאניק בפיניקס

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל