איסטנבול מלונות מומלצים עם ילדים

מלונות מומלצים באיסטנבול למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים באיסטנבול למשפחות עם ילדים – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות המתכננות לינה באיסטנבול בירת טורקיה. יש כמה וכמה מלונות טובים באיסטנבול אך לא בכולם משפחות עם ילדים ירגישו נוח. ברשימה זו תמצאו בתי מלון באיסטנבול שקיבלו ציונים גבוהים במיוחד ממשפחות עם ילדים בדירוגים באתרי תיירות בינ"ל

   להזמנת דילים לאיסטנבול לחצו כאן   |   להזמנת טיולים מאורגנים לטורקיה לחצו כאן

ברשימה זו ריכזנו מלונות באיסטנבול בכמה רמות מחיר ודירוגי כוכבים ובמיקומים שונים בבירת טורקיה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הציונים הגבוהים שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים באיסטנבול למשפחות עם ילדים המתבססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי המלון עם הילדים

חופשה בטורקיה – עוד באותו נושא:

טיסות לאיסטנבול – מידע והשוואת מחירים

מוניות ותחבורה ציבורית באיסטנבול, טורקיה

השכרת רכב באיסטנבול – השוואת מחירים ומידע חשוב

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

סים ו-eSIM לטורקיה – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה

תחבורה ציבורית בטורקיה – מדריך למטייל

בתי מלון מומלצים באיסטנבול למשפחות

מלון סוויסוטל דה בוספורוס איסטנבול Swissotel The Bosphorus Istanbul 

סוויסוטל דה בוספורוס איסטנבול, מלון מפואר באיסטנבול בדירוג 5 כוכבים ובעל תקן Safe Hotels Executive Level בשנים 2016 ו-2017, מציע אירוח של פאר הכולל בריכת גג אקסקלוסיבית, נוף מרהיב לבוספורוס וספא עטור פרסים – כל זאת במרחק הליכה ממתחם השופינג היוקרתי נישנטשי (Nisantasi). המלון זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים באיסטנבול עם ילדים.

כל יחידת אירוח עוצבה בטעם טוב על-ידי מעצב העל Khuan Chew וכוללת נגיעות עיצוב שווייצרי והחמימות הידועה של התרבות הטורקית, כולל טכנולוגיה חדשנית ומתקנים אקסקלוסיביים. מלבד אינטרנט אלחוטי חינם בשטחי המלון, מציע האתר חדרים ובהם פינת ישיבה, שולחן עבודה ומיני בר עם כיבוד ומשקאות, כמו גם אמבטיה או מקלחון.

המלון מושך אליו אוהבי אוכל בשל המסעדות האופנתיות שבו, בהן מוגשים מאכלים אקסקלוסיביים מן המטבח העולמי. מסעדת Café Swiss, למשל, ידוע בארוחות הבראנץ' שלה בסופי שבוע, ומגישה מנות טורקיות, שוויצריות ובינלאומיות, עם טאץ' נעים של בריאות. אורחים נהנים מקוקטייל או ממשקה צונן וארוחת ערב משובחת במסעדת הבר שעל הגג, 16 Roof, אל מול נופי הבוספורוס עוצרי הנשימה.

מסעדת Chalet מעוצבת בסגנון גסטהאוס כפרי הררי אותנטי, בה אתם מוזמנים לחוות מסורת שוויצרית ליד האח. בבר Les Ambassadeurs ישמחו לפנק אתכם במשקאות על רקע צלילי ג'אז איכותי, ואילו מרכז הספורט והספא Purovel תקבלו טיפולי ספא הוליסטיים ויוקרתיים, כולל 14 חדרי טיפול, מרכז כושר ובריכות חיצוניות ומקורות. לרשותכם עומדים שירותי בית מלון מלאים, כולל מגרש טניס.

חנויות מעצבים רבות, מותגים, מסעדות יוקרתיות וברים אופנתיים ניצבים מרחק הליכה מהמקום. המתחם ההיסטורי של איסטנבול, כולל ארמון טופקאפי, הגרנד בזאר והמסגד הכחול מרוחקים 15 דקות נסיעה בלבד מהמלון, שדה התעופה הבינלאומי Istanbul Ataturk נמצא 25 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה הבינלאומי Sabiha Gokcen ניצב לו במרחק 42 קילומטרים ממנו. שדה התעופה איסטנבול נמצא 52 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רדיסון בלו איסטנבול Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli 

רדיסון בלו, בית מלון מומלץ באיסטנבול בדירוג 5 כוכבים, ממוקם בסיסלי – אחד המרכזים המסחריים באיסטנבול – מרחק 250 מטרים ממרכז הקניון צ'באהיר (Cevahir), מציע אירוח באיסטנבול הכולל בריכה חיצונית ובריכה מקורה, חדר כושר, חמאם טורקי וסאונה, בהם ניתן להתרגע ולנוח. דלפק הקבלה פועל סביב השעון ואינטרנט אלחוטי זמין חינם. ניתן להירגע גם בטרקלין Balkon Shisha, בו תוכלו לעשן נרגילות במגוון טעמים. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוג מלונות מומלצים באיסטנבול למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח כוללים טלוויזיית לוויין שטוחת מסך עם ערוצים בתשלום, מערכת מיזוג, מיני בר וקומקום חשמלי, כמו גם חדר רחצה צמוד ובו מקלחת או אמבטיה, חלוק רחצה ומייבש שיער; בחדרים תמצאו גם מתקני גיהוץ, שולחן עבודה ופינת ישיבה. חלק מהחדרים מציעים גישה לטרקלין העסקי בו ניתן ליהנות ממשקאות קלים, בירה, יין ותה.

התחילו את היום במזנון ארוחת בוקר פתוח. תוכלו ליהנות גם מארוחות ערב וצהריים על-פי תפריט במסעדה הטורקית האותנטית שבמקום. מלבד מסעדת Hamdi הטורקית המסורתית, תוכלו ליהנות ממנות במסעדת Steak n more Istan'bull.

בבר ובבית הקפה של המלון אורחים נהנים מכיבוד קל או ממשקה. בר הבריכה פעיל בימות הקיץ. תוכלו גם להתרגע לכם בטרקלין העסקים הנהדר. המלון נמצא מרחק הליכה קטן מתחנת המטרו סיסלי (Sisli) ומתחנת מטרובוס, מהן ניתן להגיע בקלות אל חלקי העיר השונים, כמו גם אל רשת הרכבות. רובעי טקסים, אוסמנביי ונישנטאשי ניצבים כולם במרחק הליכה מהמלון – מיקום מצויין יחסית אל בתי מלון באיסטנבול בד"כ. שדה התעופה הבינלאומי Ataturk נמצא 21 קילומטרים מהמקום, ואילו שדה התעופה איסטנבול – 50 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קראון פלזה פלוריה איסטנבול Crowne Plaza Florya Istanbul 

קראון פלזה פלוריה איסטנבול, בית מלון באיסטנבול בדירוג 5 כוכבים השוכן מול חוף הים בפלוריה (Florya), מציע בריכה חיצונית עונתית, כמו גם בריכה מקורה. לרשותכם עומדים גם חמאם, מרכז בריאות וספא. קו החוף המקומי כולל מסעדות טורקיות איכותיות, מרכז הקניות היוקרתי אקווה פלוריה ואקוואריום איסטנבול. בסמוך למקום תמצאו גם פארק שעשועים לילדים – מיקום מושלם יחסית אל בתי מלון באיסטנבול למשפחות עם ילדים. חניה פרטית ואינטרנט אלחוטי חינם זמין ללא תשלום. המלון זוכה לציון 8.4 בביקורות על בתי מלון מומלצים באיסטנבול עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת מערכת מיזוג וטלוויזיה שטוחת מסך. כל חדר אירוח כולל קומקום וחדר רחצה צמוד, נוסף על נעלי בית וחלוקי רחצה.

במסעדת Salamina תוגש לכם ארוחת בוקר משובחת ואילו טרקלין מסעדת Atrox על הטראסה יציע לכם מטעמים מהמטבח הבינלאומי במשך היום, כמו גם תכנית בידור לשעות לילה. כולכם מוזמנים ליהנות מחטיפי איכות במסעדת Sardinia Winter Garden, כמו גם בבר הבריכה Orca.

במלון פועל מרכז כושר ותמצאו בו גם טראסה וגינה. ניתן לקבל שירותי הסעה אל שדה התעופה או ממנו בבקשה מראש, כמו גם שירותי קונסיירז'. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. על פי בקשה, ניתן לקבל גם שירותי גיהוץ, ניקוי יבש ושירותי כביסה. גם מספרה ושירות הסעות חינמי לחלקים מסוימים בעיר עומדים לרשותכם.

המלון מרוחק 10 קילומטרים בלבד משדה התעופה אטאטורק, מאקספוסנטר CNR וממרכז הסחר והירידים IDTM. מרחק הליכה מהמלון ניצב לו אקווריום איסטנבול – אקוואריום הנושא הגדול בעולם, כמו גם מרכז הקניות אקווה פלוריה. ארמון דולמאבהצ'ה  (Dolmabahçe)מרוחק 26 קילומטרים מהאתר, ואילו איה סופיה – 21 קילומטרים ממנו. שדה התעופה איסטנבול נמצא 58 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רוקס אטאטורק איירפורט Rox Hotel Istanbul Ataturk Airport 

רוקס אטאטורק איירפורט, מלון מומלץ באיסטנבול בדירוג 4 כוכבים, מציע חדרים וסוויטות אלגנטיים הכוללים מערכת מיזוג, בידוד אקוסטי, כספת למחשב נייד, מיני בר וטלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין ולכבלים. בנוסף, בכל חדר יש חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם, חלוקי רחצה, מייבש שיער ומקלחת. מרכז הירידים CNR Expo מרוחק 2.3 קילומטרים בלבד מהמלון. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי בתי מלון מומלצים באיסטנבול למשפחות עם ילדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר, ובתוספת תשלום אפשר לקבל אותה עד לחדר. במסעדת האתר ניתן ליהנות מתפריט לארוחות נוספות. ניתן אף ללגום משקאות קרירים בבר שבלובי. שירות החדרים זמין עבורכם כל שעות היממה.

הקונסיירז' יספק לכם מידע חיוני אודות אטרקציות מקומיות ויסייע בהשכרת רכב. שירותי גיהוץ, ניקוי יבש וכביסה זמינים גם הם.

למרכז העיר ניתן להגיע בעזרת מטרובוס, המרוחק 5 דקות הליכה בלבד ממקום האירוח. מרכז הקניות איסטנבול ממוקם 15 דקות נסיעה ממקום האירוח ואילו קניון אקווריום נמצא רק 10 דקות נסיעת רכב משם. אם תלכו 5 דקות, תגיעו אל אוניברסיטת קולטור. החניה במלון זמינה בלא תשלום. המלון נמצא 600 מטרים בלבד מתחנת המטרובוס הסמוכה, 1.2 קילומטרים מתחנת מטרו יניבוסנה (Yenibosna) ו-4 דקות הליכה בלבד מקניון איירפורט. שדה התעופה איסטנבול נמצא 42 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דלוקס גולדן הורן סולטנאחמט Deluxe Golden Horn Sultanahmet Hotel 

דלוקס גולדן הורן סולטנאחמט, בית מלון מומלץ באיסטנבול בדירוג 4 כוכבים עם חדרי אירוח המעוצבים בסגנון עות'מאני, השוכן במיקום מרכזי למדי בסולטנאחמט  (Sultanahmet)- 10 דקות הליכה בלבד מהגרנד באזאר וצעדים אחדים מתחנת החשמלית (Tram) סולטנאחמט. במרחק צעדים ספורים מהמלון תגלו אטרקציות באיסטנבול כדוגמת המסגד הכחול ואיה סופיה. במסעדת הטראסה וחדר ארוחת הבוקר שבמלון תוכלו ליהנות מנוף מרהיב למדי לים מרמרה וגם לקו הרקיע של העיר. המלון זוכה לציון 9.2 בהמלצות על בתי מלון באיסטנבול למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח מרווחים ומעוצבים באלגנטיות; כל חדר אירוח מצויד בריהוט מפואר וכולל אינטרנט אלחוטי חינם, מערכת מיזוג, טלוויזיה עם ערוצי לוויין וחלונות כפולי-זיגוג. מהחדרים תוכלו להשקיף לפארק או לגן, כאשר חלקם מציעים נוף לאיה סופיה, למסגד הכחול, לארמון טופקאפי או לים.

אורחי המלון נהנים ממזנון ארוחת בוקר מפנק על הטראסה הפנוראמית. בשעות הערב ניתן ליהנות במסעדה מאווירה רומנטית ונוף ממעוף הציפור לעבר מרכז איסטנבול, יחד עם מגוון מרשים של מאכלים מהמטבחים הטורקי והבינלאומי.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה ושם תוכלו להתארגן על רכב שכור ולקבל מידע תיירותי עדכני לגבי אטרקציות חשובות באיסטנבול כדוגמת המסגד הכחול ואיה סופיה  שתיהן במרחק הליכה מהמלון. חניה זמינה באתר ללא תשלום.

המלון נמצא 6 קילומטרים ממרכז הקניות Olivium Outlet Centre, 10 קילומטרים בלבד מקניון צ'באהיר ו-15 קילומטרים בלבד ממרכז הקניות איסטיניה. כיכר טקסים מרוחקת 5 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה אטאטורק – 15 קילומטרים ממנו. שדה התעופה איסטנבול נמצא 52 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רויאל אינצ'י איירפורט Royal İnci Airport Hotel 

רויאל אינצ'י איירפורט, בית מלון באיסטנבול בדירוג 3 כוכבים ברובע קוצ'וצ'קמג'ה (Küçükçekmece), מציע חדרי אירוח אשר בכל אחד מהם מערכת מיזוג מרכזית, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין, מיני בר, מים חמים באספקה סביב השעון, אינטרנט אלחוטי מהיר חינם וקומקום עם ערכת קפה ותה. על פי בקשה, ניתן לקבל מתקני גיהוץ. חלק מהחדרים כוללים מרפסת המשקיפה לשדה התעופה. בכל חדר רחצה תמצאו נעלי בית וחלוקי רחצה. המלון זוכה לציון 8.1 ברשימות מלונות מומלצים באיסטנבול עם ילדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית בסגנון מזנון פתוח, עם שילוב של טעמים בינלאומיים ומקומיים. שירות החדרים זמין סביב השעון ואילו במרחק הליכה תמצאו מסעדות ובתי קפה. מקום האירוח מפעיל דלפק קבלה הפעיל סביב השעון, וכן שירותי כביסה וחניון הזמינים בעלות נוספת. אפשר לארגן הסעה מ/אל שדה התעופה בעבור תשלום נוסף.

המלון ממוקם ברובע קוצ'וצ'קמג'ה (Küçükçekmece) – 350 מטרים מתחנת המטרובוס ספאקוי ו-5 קילומטרים מתחנת מטרו סירינוולר (Sirinevler). מסגד איופ סולטן נמצא 16 קילומטרים מהמלון. מרכז הקונגרסים Haliç מרוחק 17 קילומטרים ממנו ואילו שדה התעופה איסטנבול נמצא 51 קילומטרים משם. נמל התעופה אטאטורק נמצא במרחק 4 דקות נסיעה מהמלון ואילו מרכז הירידים CNR Expo – 5 קילומטרים ממנו. כ-20 קילומטרים מהמלון תגיעו אל מרכז הירידים והקונגרסים טויאפ (Tuyap).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סורה איה סופיה Sura Hagia Sophia Hotel 

סורה איה סופיה, מלון מומלץ באיסטנבול בדירוג 5 כוכבים הנמצא במיקום מרכזי למדי ברובע סולטן-אחמט – מרחק שתי דקות הליכה מתחנת החשמלית הקרובה – מעוצב עם אדריכלות עות'מאנית מסורתית וכולל גן בוטני שליו ובריכת שחייה חיצונית. אורחים נהנים מתה של אחר הצהריים מדי יום וכן ממוסיקה חיה בימי שישי ושבת. אינטרנט אלחוטי זמין בכל שטחי המלון. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות בתי מלון מומלצים באיסטנבול עם ילדים.

כל חדרי האירוח אטומים לרעש וכוללים מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין, מיני בר מלא עם משקאות קלים, קומקום חשמלי ומכונת אספרסו; בנוסף, כל חדר כולל חדר רחצה צמוד עם נעלי בית, מייבש שיער ומוצרי טיפוח בלא תשלום. חלק מהחדרים כוללים נוף של איסטנבול ואחרים משקיפים על איה סופיה.

מדי יום מוגש במלון מזנון ארוחת בוקר עשיר, לרבות מגוון מעניין של מאכלים מקומיים. אורחים נהנים ממגוון מאכלים מהמטבח הטורקי במסעדת Deraliye בעלת העיצוב האלגנטי. במסעדת Sura תיהנו ממנות מסורתיות. בתום יום מפרך של טיול באיסטנבול, אפשר ללגום קפה ולהירגע באווירה שקטה בטרקלין בבית הקפה Sura Café או בגן המרווח.

לאחר יום מעייף של טיולים בעיר, תוכלו להירגע במתקני הספא המפנקים שבמלון, לרבות סאונה, חמאם טורקי ועיסויים בבקשה מראש. טיפולי בריאות ויופי נבחרים זמינים עבורכם. המקום מציע גם מרכז כושר מאובזר. אחסון מטען, שירות רכישת כרטיסים ודלפק תיור זמינים במקום. קונסיירז' איכותי ידאג לצרכיכם ככל שיהיו.

המלון נמצא 250 מטרים מהמסגד הכחול ואילו ארמון טופקאפי מרוחק 10 דקות הליכה בלבד ממנו. הגרנד באזאר נמצא 1.2 קילומטרים מהמלון ואילו שוק התבלינים (Spice Bazaar) – 800 מטרים בלבד ממנו. בעזרת קווי הרכבת התחתית והחשמלית אפשר להגיע בנוחות לקניון צ'וואהיר הידוע, המרוחק 7 קילומטרים ממקום האירוח. 9 קילומטרים מהמקום נמצאים מרכז הקניות זורלו והמרכז המסחרי קניון (Kanyon). לשדה התעופה אטאטורק תגיעו בנסיעה של 17 קילומטרים ואל שדה התעופה Sabiha Gokcen (סביהה גקצ'ן) תגיעו אם תיסעו 47 קילומטרים מהמלון.

בעבור תשלום נוסף, ישנה אפשרות לארגן הסעה מ/אל שדות התעופה סביהה גקצ'ן ואטאטורק וגם מ/אל הקניונים. שדה התעופה איסטנבול נמצא 53 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בריקס איסטנבול Bricks Airport Hotel İstanbul 

בריקס איסטנבול, בית מלון מומלץ באיסטנבול בדירוג 5 כוכבים במרחק 7 דקות נסיעות משדה התעופה הבינלאומי אטאטורק וכ-15 קילומטרים מהעיר העתיקה, מציע מרכז ספא, סאונה, חדרי אירוח מודרניים ונוחים, אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המקום וחניה פרטית. המלון זוכה לציון 8.5 בביקורות על מלונות מומלצים באיסטנבול עם ילדים.

כל חדר הוא היפואלרגני, אטום לרעש, בעיצוב מודרני וכולל מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך וחיבור לכבלים, מתקני גיהוץ, קומקום חשמלי, מיני בר, שולחן עבודה וכספת. בחדר הרחצה תמצאו מוצרי טיפוח, נעלי בית וחלוק רחצה.

אפשר ליהנות ממשקאות של קבלת פנים ללא עלות עם הגעתכם, מארוחות במזנון הפתוח ובמסעדת התפריט וארוחת בוקר בחדר, כמו גם שירות חדרים. במרכז הספא יש סאונה וחמאם. חדר כושר מאובזר היטב עומד לרשותכם.

המלון מרוחק 4 דקות נסיעה מ-CNR-Expo, ממרכז הכנסים ומהיכל הספורט Sinan Erdem. כיכר טקסים מרוחקת 18 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה איסטנבול – 49 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גראנד היאט איסטנבול Grand Hyatt Istanbul 

גראנד היאט איסטנבול, מלון מפואר במרכז איסטנבול בדירוג 5 כוכבים – מרחק הליכה ממרכזי הירידים והכנסים ומכיכר טקסים – מציע בריכה חיצונית, מרכז ספא וכושר וחדרי ישיבות מודרניים. המלון זוכה לציון 8.5 בהמלצות על בתי מלון באיסטנבול למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון מעוצבים ביוקרה ובגוונים בהירים וכל אחד מהם כולל פינת ישיבה, פינת עבודה, טלוויזיית LCD, חדר רחצה משיש עם תא מקלחת גשם מזכוכית ואמבטיה, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם.

במסעדת "34" תוכלו ליהנות ממגוון קולינארי שופע הכולל מנות טורקיות מקומיות וים תיכוניות. הטרקלין-בר Mezzanine הוא המקום המתאים להירגע באווירה תוססת ונעימה. The Library הוא בר עם אווירה רגועה המזכיר את מועדוני הג'נטלמנים הבריטיים.

בימי קיץ חמימים תוכלו להתרענן עם קוקטיילים וברביקיו ליד הבריכה ב-Gazebo. במרכז הכושר והספא Gaia תוכלו ליהנות מטיפולי חמאם אותנטיים וטיפולי ספא מודרניים, כמו גם ממגרש טניס מואר.

תחנת המטרו טקסים ממוקמת 400 מטרים מהמלון, מתחם סולטן-אחמט  (Sultanahmet)עם אתרים כדוגמת ארמון טופקאפי, איה סופיה והמסגד הכחול – נמצא 5 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה אטאטורק ניצב 20 קילומטרים מהמלון. שדה התעופה איסטנבול מרוחק 50 קילומטרים ממקום האירוח. ניתן ליהנות מחניה פרטית בתשלום נוסף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הילטון איסטנבול באקירקוי Hilton Istanbul Bakirkoy 

הילטון איסטנבול באקירקוי , מלון מומלץ באיסטנבול בדירוג 4 כוכבים, בית מלון אופנתי ומודרני הנמצא במיקום נוח בסמיכות לחוף מרמרה, מוקף אטרקציות מקומיות, כדוגמת קניון גלריה (2.5 קילומטרים), קניון מרמרה פורום (3.5 קילומטרים) ומרינת אטאקוי (Atakoy) בה יש שפע של מסעדות ובתי קפה (2 קילומטרים). המלון מפעיל מתקני נוחות שונים, כולל בריכה חיצונית עונתית, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם.

כל חדר כולל פינת ישיבה, מערכת מיזוג ושולחן עבודה כאשר חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר עם אפשרות קונטיננטלית ואפשרות מזנון.

צוות דלפק הקבלה דובר אנגלית ויידע לתת לכם מידע חיוני.

שדה התעופה הבינלאומי אטאטורק, מרכז הסחר העולמי ומרכז הכנסים CNR Expo ממוקמים 11 קילומטרים מהמלון. מנהרת יורואסיה נמצאת 6 דקות נסיעה בלבד ממנו וממנה ניתן להגיע בנוחות לחלקה האסייתי של איסטנבול. המלון נמצא 6 קילומטרים בלבד ממרכז הספורט Sinan Erdem ו-4.5 קילומטרים מ-Abdi Ipekci Arena. שדה התעופה איסטנבול ממוקם 60 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל