מוניות בפלמה דה מיורקה והסעה משדה התעופה 

אם אתם מתכננים חופשה במיורקה הכתבה הבאה תחסוך לכם לא מעט כסף והרבה בילבולי מוח באמצעות מידע חשוב למטייל על תחבורה בפלמה דה מיורקה ועל הזמנת מוניות במיורקה מראש אונליין, עם שירות מומלץ ומשתלם שיאפשר לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה במיורקה לעיר פלמה, מונית במיורקה (מהמלון לאטרקציות) וגם טיפים חשובים על תחבורה ציבורית במיורקה  

  דילים לפלמה דה מיורקה  |  דילים למדריד  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

בירת האי מיורקה היא פלמה והיא מהווה מרכז בילוי שוקק חיים שלעצמה עם אטרקציות תיירותיות נפלאות ואתרים היסטוריים מרשימים, כמו למשל הקתדרלה של מיורקה. לצד העיר הגדולה ישנן גם עיירות קטנות ומקסימות עם תושבים מסבירי פנים ופעילות יומיומית שוקקת של דייג ומסחר.

כדי להפוך את החופשה שלכם בפלמה דה מיורקה למיוחדת עוד יותר, כדאי להכיר היטב את הסדרי התחבורה הציבורית בפלמה דה מיורקה על כל סוגיה, לרבות מוניות במיורקה. לשם כך יצרנו, בעזרת מנוע החיפוש של קיווי טקסי להשוואת מחירי מוניות בעולם (תיבת החיפוש הצהובה שמופיעה כאן), את המדריך המלא לשירותי המוניות בפלמה דה מיורקה ובאי מיורקה כולו והתחבורה הציבורית בפלמה. כל שנותר לכם הוא רק לתכנן את הטיול שלכם ולצאת לדרך.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית בפלמה דה מיורקה (באנגלית). כדי להזמין הסעה משדה התעופה במיורקה לפלמה, למשל, כתבו Palma de Mallorca Airport בשדה from ובשדה to כתבו Palma de Mallorca:

חופשה בפלמה דה מיורקה – עוד מידע למטייל:

e-sim וסים לספרד – מידע וטיפים למטייל

בתי מלון מומלצים במיורקה למשפחות עם ילדים

טיסות למיורקה – איתור טיסות והשוואת מחירים

השכרת רכב במיורקה – השוואת מחירים וטיפים

מומלץ להשתמש במנוע kiwi taxi כדי להזמין מראש מונית בפלמה דה מיורקה או הסעה משדה התעופה בפלמה למלון בפלמה או במיורקה בכלל. באמצעות השירות האמין והמומלץ אתם חוסכים מעצמכם בעיות, התמקחויות ואי נעימויות מול נהגי מוניות בפלמה. התשלום עבור כל נסיעה נקבע מראש אונליין בעת ההזמנה לפי מרחק הנסיעה. הנהג יחכה לכם ביציאה משדה התעופה או במיקום שנקבע עם שלט שעליו שמכם, יסייע לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות ליעד. במקרה שתשכחו משהו במונית, תוכלו גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קיוויטקסי שיטפלו בבעיה ויאתרו את הנהג.

תחבורה ציבורית בפלמה דה מיורקה

כמו רבים מהאיים הקטנים של הים התיכון, גם באי מיורקה מרבית התחבורה הציבורית מתבססת על שירותי מערך האוטובוסים. במרכז העיר פלמה דה מיורקה ישנן תחנות אוטובוס רבות  המשרתות קווים רבים שיסייעו לכם לנוע בעיר מנקודה לנקודה ביעילות ובקלות וכן לצאת גם מחוץ לעיר. ישנם כ-22 קווי אוטובוס בפלמה דה מיורקה וכולם עוצרים בתחנה הסופית – כיכר Plaza España. בפלמה דה מיורקה פועלות ארבע חברות אוטובוסים מרכזיות אשר משרתות את המקומיים, כמו גם את התיירים. בין החברות אתם יכולים למצוא את Public EMT- LOCAL PALMA וכן חברת Aumasa.

שירותי אוטובוסים בפלמה דה מיורקה – האוטובוסים בפלמה דה מיורקה הם כאמור כלי התחבורה הציבורית המרכזי בעיר ולכן בשעות השיא העומס בקווים ובתוך האוטובוס מורגש היטב, במיוחד בעונות התיירות החמות. מחיר נסיעה בינעירונית היא באזור השני אירו, אך היא משתנה על-פי אורך המסלול.

מרבית המסלולים של האוטובוסים בפלמה דה מיורקה הם ארוכים מאוד, מפני שהם עוברים בכל העיירות הקטנות ונקודות הציון שרלוונטיות גם למטייל – אך גם למקומיים. תדירות האוטובוסים אינה גבוהה במיוחד ולכן חשוב לשים לב למשכי הנסיעה במסלול שלכם, למספר הקו, למיקום התחנה ולשעות הפעילות. בלבול קל ואתם עלולים למצוא את עצמכם ממתינים שעה ארוכה בתחנה לאוטובוס שפספסתם אך לפני דקתיים רק כיוון שעמדתם במקום הלא נכון… אם אתם מבלים בחופשה בפלמה דה מיורקה בשעת ערב ונכנסים לתוך הלילה, יש לשים לב שאינכם מפספסים את האוטובוס האחרון בחזרה לבית המלון.

רכבת בפלמה דה מיורקה – שירות הרכבות אינו מפותח בפלמה דה מיורקה, אך בכל-זאת ישנו קו אחד של רכבת במיורקה ואפשר בהחלט להשתמש בו. זוהי "הרכבת של סולר" רכבת עתיקה, שקרונותיה עשויים עץ והיום משמשת כאטרקציה תיירותית במיורקה, היא נוסעת במסלול יחיד, בין מרכז העיר פאלמה לעיירה הציורית סולר. זהו מסלול של כ-27 קילומטרים, בין שדות ירוקים, שפע מדהים של עתי לימון ותפוז, נופים מהממים בעיירות קטנות, והצצה לחופי הים והמצוקים של האי מיורקה. הרכבת מתחילה את נסיעתה בכל יום בשעה 9:00 בבוקר, ומסיימת את הנסיעות היומיות עם רכבת אחרונה שיוצאת מסולר לאזור פאלמה בשעה 19:40. על-פי-רוב, כאשר אתם רוצים להשתמש בשירותי הרכבת במיורקה, רצוי להזמין מבעוד מועד כרטיסי נסיעה, גם לנסיעה הלוך וגם לנסיעה חזור. מחיר נסיעה בקו המלא של הרכבת, מפלמה לסולאר, הוא כ-25 אירו לאדם, אך ישנן תחנות בייניים שבהן אפשר לרדת ואז מחיר הנסיעה נמוך יותר. אם אתם מתכננים מראש טיול במיורקה תוכלו להזמין מראש כרטיסים לרכבת באמצעות האינטרנט ובכך תחסכו את זמן העמידה בתור ותמנעו מצב שבו אתם חלילה מאחרים את הרכבת.

כאשר אתם רוצים להגיע ליעד שלא נמצא בטווח הנסיעה של הרכבת ושירותי האוטובוסים לא מספקים לכם מענה נוח מספיק, אפשר לשקול גם השכרת רכב בפלמה דה מיורקה. כמו בכל מדינה ברחבי העולם, גם בעת נחיתה בשדה התעופה של פלמה דה מיורקה תמצאו מגוון רחב של חברות להשכרת רכב אשר מציעות לכם שירותי השכרה לתקופת הטיול. אמנם תשתיות הכבישים במיורקה הן מפותחות יחסית, אך עדיין הנסיעה באופן עצמאי בכבישים אלו יכולה להיות מבלבלת מאוד. כמו בכל פעם שאתם רוצים לשכור רכב בחו"ל, גם כאשר אתם שוכרים רכב בפלמה דה מיורקה תבחינו במהרה בהפרשי המחיר בין רכב שכור ובין תחבורה ציבורית. השכרת רכב אינה עניין זול ולכן מרבית התיירים בוחרים שלא לשכור רכב בעת חופשה בפלמה דה מיורקה.

ולצד כל אלה, תמיד תוכלו להזמין מונית בפלמה לכל יעד שתרצו. לעומת שעות הפעילות המוגבלות מאוד של האוטובוסים והרכבת באי והמחירים הגבוהים מאוד של מכוניות מושכרות, שירות הזמנת מוניות בפלמה דה מיורקה עובד תמיד, 24/7, בכל מקום כמעט ברחבי העיר פלמה דה מיורקה ובמחירים הוגנים ושווים לכל נפש. אך בטרם תזמינו מונית בעת חופשה בפלמה דה מיורקה, כדאי להכיר את מנוע חיפוש המוניות והשוואת מחירים של קיווי טקסי. מנוע קיווי טקסי להשוואת מחירים והזמנת מוניות ייעל מאוד את תהליך הזמנת המוניות בפלמה דה מיורקה או בכל עיר אחרת כמעט ברחבי העולם.

כיצד להזמין מוניות בפלמה דה מיורקה דרך חברת kiwi taxi?

מנוע חיפוש והזמנת מוניות של חברת קיווי טקסי עובד על-פי שיטת חיפוש של מוצא ויעד. מנוע החיפוש מציג בפניכם את האפשרות לבצע סינון של כמות הנוסעים, זמן הנסיעה ואפילו מועד הנסיעה.

כך תוכלו לקבל כבר בחיפוש הראשון במנוע השוואת המחירים של חברת קיווי טקסי (תיבת החיפוש הצהובה שלמעלה) אפשרויות שונות להזמנת מונית בפלמה דה מיורקה.  המנוע מציג את תוצאות החיפוש על פי סדר עולה של מחירי מוניות בפלמה דה מיורקה. כלומר, התוצאה הראשונה שתקבלו היא התוצאה של המונית הזולה ביותר שמשרתת את קו הנסיעה שלכם. יחד עם זאת, יוצגו לפניכם פרמטרים נוספים של הנסיעה, כמו למשל כמות הנוסעים והמזוודות בכל כלי רכב, סוג כלי הרכב, ותנאי האיסוף של הנוסעים.

למנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי רכבים מסוגים שונים, כמו למשל רכבי פרייבט, מיניוואנים ואפילו רכבים לקבוצות של עשרה עד 20 אנשים. כמו כן, במקומות מסוימים תוכלו למצוא רכבים יוקרתיים יותר כמו דגמי לקסוס או מרצדס שונים. לכל סוג רכב יש המחיר שלו, אך לרוב רכבי היוקרה הם רכבים שמחיר הנסיעה בהם הוא גבוה יותר.

בין כל הפרטים השונים של הנסיעה, תוכלו לראות גם את תנאי התשלום לנהג. כאשר אתם מזמינים נסיעה סטנדרטית, למרחק יחסית קצר או ליעד מוכר, מנוע השוואת המחירים יאפשר לכם לבחור בין שתי אופציות תשלום.  הראשונה – תשלום ישירות לנהג המונית ביום הנסיעה. השנייה – תשלום דרך אתר חברת קיווי טקסי, בצורה מאובטחת באמצעות כרטיס האשראי שלכם. כאשר אתם מזמינים מוניות בפלמה דה מיורקה לכמויות גדולות של נוסעים , למשל קבוצה של כחמישה עשר נוסעים, מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi יכול לבקש מכם תשלום מקדמה מינימלי. תשלום זה מבטיח את שריון כלי-הרכב ליום הנסיעה שלכם.

כך או כך, כאשר אתם נוחתים בנמל התעופה של פלמה דה מיורקה ורוצים להתחיל את הטיול שלכם ברגל ימין, אין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר בעזרת נהג מיומן ומונית נוחה שמחכים לכם. עם הירידה מהמטוס, ימתין לכם נהג המונית בטרמינל עם שלט ועליו שמכם, יעד הנסיעה שלכם ושם נהג המונית. כך תוכלו להגיע בדיוק לאדם ממנו הזמנתם את הנסיעה, ולצאת במהירות לכיוון בית המלון שלכם. במקום לבלות שעה ארוכה בחיפוש אחר קו האוטובוס שיביא אתכם אל בית המלון, אתם יכולים להיכנס למונית, ולהתחיל לתכנן את המשך הטיול שלכם.

מחירי הסעות בפלמה דה מיורקה

בחלק זה של הכתבה הכנו עבורכם את התעריפון המלא ביותר, המפורט ביותר והעדכני ביותר של מחירי מוניות בפלמה דה מיורקה. ברשימה שלפניכם כמה מסלולי נסיעה במיורקה וכמה סוגים של מוניות בכל נסיעה ופירוט השירות והמחיר בכל מסלול.

מחירי הסעה מנמל התעופה מיורקה למרכז העיר פלמה דה מיורקה

מרבית התיירים הפוקדים את האי מיורקה מתחילים את חופשתם בטיול בפלמה דה מיורקה, עיר הבירה של האי. אתם רוצים להתחיל את הנסיעה שלכם לפלמה דה מיורקה ברגל ימין, ולנצל בצורה משמעותית את כל אחד ואחד מימי הטיול שיש ברשותכם. הרשימה שלפניכם תסייע לכם בהכרת האפשרויות העומדות לרשותכם בהזמנת נסיעה משדה התעופה של פלמה אל מרכז העיר פלמה דה מיורקה. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-20 דקות, ואלו הם מחירי המוניות –

מכונית אקונומי – 72 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 72 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 72 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 102 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 129 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 146 דולרים כולל 13 מזוודות.

מחירי נסיעה משדה התעופה במיורקה לאלקודיה

העיר אלקודיה שוכנת בצפון האי מיורקה, והיא מהווה יעד תיירותי פופולרי בשל היותה עיר עתיקה ומבוצרת. מסביב לעיר תוכלו למצוא כמה מן החופים היפים ביותר שיש לאי מיורקה להציע לתיירים, כמו גם יערות ירוקי עד. העיר נבנתה בימי הביניים ומוקפת חומה ושומרת על צביון מיוחד עם הצצה להיסטוריה המרתקת של האזור. בעיר תוכלו למצוא כנסיות ומבצרים, לצד פארקים ופאבים.

נסיעה לעיר אלקודיה היא חלק בלתי נפרד מהחופשה במיורקה ולכן כאשר אתם מתכננים את החופשה שלכם חשוב להבין איך אתם מגיעים לאזור בעזרת התחבורה היעילה ביותר. זמן הנסיעה הממוצע מנמל התעופה של פלמה דה מיורקה לאלקודיה הוא 45 דקות ואלו הם תעריפי הנסיעה:

מכונית אקונומי – 128 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 142 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 131 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 171 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 188 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 204 דולרים, כולל 13 מזוודות.

תעריפי הנסיעה במוניות מנמל התעופה של מיורקה לעיירה סולר

במרחק של 50 דקות נסיעה במוניות חברת קיווי טקסי מנמל התעופה של מיורקה תוכלו למצוא את העיירה סולר. עיירה הזו ממוקמת באחד מן העמקים המיוחדים ביותר שנמצאים במערב האי מיורקה. בין מטעי זיתים ופרדסים יפייפים של פירות הדר, הוקמה לה עיירה מיוחדת במינה. בתוך העיירה תוכלו לראות את כנסיית סן ברמתאו מהמאה ה-14 לצד ארמון אליפביה. בקצה העיירה נמצא גם הנמל פורט סולר אשר מאפשר לכם לחוות אחר הצהריים שקט בין יאכטות, בתי קפה ומסעדות מיוחדות. אטרקציה מיוחדת של העיירה סולר הרכבת של סולר, רכבת בעלה קרונות עץ אשר נוסעת במסלול ירוק ויפיפייה של 27 קילומטרים מהעיר פאלמה דה מיורקה לסולאר עצמה.

כדי שתוכלו להגיע לסולר מפלמה דה  מיורקה תוכלו כמובן לנסוע ברכבת העץ, אך אם תרצו להגיע לסולר משדה התעופה במיורקה – הזמנת מונית דרך קיווי טקסי היא הדרך האידאלית.

מכונית אקונומי – 96 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 99 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 99 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 171 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

מחירי מוניות מנמל התעופה במיורקה לפורטו פורטל

עיירת הנופש פורטו פורטל היא ההזדמנות שלכם לבלות בין הסלתא והשמנא של ספרד. זהו כפר נופש חביב במיוחד של משפחת המלוכה הספרדית, אשר ממוקם ליד מרינה פרטית ומאפשר לכם לקבל כמה ימי חופשה שקטים במיוחד בעת טיול בפלמה דה מיורקה. באזור ממוקמים גם כמה מהבוטיקים היוקרתיים ביותר, לצד מסעדות שף מושקעות, לרווחת כל האורחים. זהו אזור מלא במכוניות יוקרה, ספינות ויאכטות של כל עשירי תבל.

כדי להגיע לאזור עיירת הנופש פורטו פורטל, תוכלו להסתייע בשירותי מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי. מנמל התעופה של מיורקה ניתן להגיע לעיירת הנופש פורטו פורטל בתוך פרק זמן של 25 דקות. אלו הם תעריפי הנסיעה, נכון לכתיבת שורות אלו:

מכונית אקונומי – 70 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 72 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 75 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 102 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 120 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 137 דולרים כולל 13 מזוודות.

מחיר מונית מנמל התעופה מיורקה לקאלה פיגורה

קלה פיגורה הוא כפר דייגים קטן במיוחד, כמעט ציורי, עם בתים לבנים אשר נושקים לקו המים ותושבים חביבים ונעימים. הכפר מצליח לשמור על צביון ואופי אותנטי למדי, כאשר בכל בוקר אתם יכולים לראות את הדייגים עוזבים את הבתים ויוצאים לעבודתם בים. בצהריים, עם חזרתם, השוק נפתח, ואתם יכולים ליהנות מאווירה ספרדית אותנטית. כמו כן ניתן ליהנות מהשלל הטרי בכל אחת מן המסעדות המקומיות שפועלות באזור.

כדי להגיע לאזור העיירה קלה פיגורה מנמל התעופה של פלמה דה מיורקה, תוכלו לקחת מונית של חברת קיווי טקסי, ובתוך פרק זמן של כשעה להגיע לאזור המיוחד הזה. להלן המחירון המלא לנסיעה במוניות מנמל התעופה של פלמה דה מיורקה לעיירת הדייגים קלה פיגורה:

מכונית אקונומי – 119 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 132 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 124 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 179 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 188 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 204 דולרים כולל 13 מזוודות.

תעריפי נסיעה במוניות קיווי טקסי לאטרקציות בפלמה דה מיורקה

מלבד האתרים ההיסטוריים שישנם ובשפע באי מיורקה, אתם יכולים להפוך את הטיול שלכם לטיול מלא אטרקציות וחוויות מיוחדות. אפשר בהחלט לבלות חופשה בפלמה דה מיורקה עם ילדים ולמצוא להם שלל עיסוקים ופעילויות מהנות. במדריך זה הוספנו לכם שתי אטרקציות מרכזיות שיכולות לעניין ילדים. כדי לעזור לכם לתכנן את הטיול גם הוספנו לכם את מחירון הנסיעות המלא של חברת kiwi taxi מוניות, לכל אחת מן האטרקציות.

תעריפי הנסיעה מנמל התעופה פלמה לאקווריום של מיורקה

האקווריום של פלמה דה מיורקה הוא אטרקציה מרהיבה לכל מבקר, מבוגר כילד. הוא נחשב לאחד הגדולים והמיוחדים באירופה. שם תוכלו למצוא מגוון רחב של דגים טרופיים, גדולים וקטנים, ומימי בעל חיים ימיים מיוחדים לים התיכון. זמן הנסיעה מנמל התעופה של פלמה דה מיורקה לאקווריום הוא כרבע שעה, ואילו הם תעריפי הנסיעה על פי חברת קיווי טקסי:

מכונית אקונומי – 65 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 65 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 67 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 86 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 102 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 112 דולרים כולל 13 מזוודות.

מחירי הסעה מנמל התעופה לפארק המים Aqualand El Arenal

בעת חופשה בפלמה דה מיורקה עם ילדים חובה, לצד ההנאה מחופי הים, בתי המלון והאתרים הארכיאולוגיים וההיסטוריים, לקחת אותם גם לבילוי יום כיפי במיוחד בפארק המים Aqualand El Arenal שבעיר פלמה. זהו פארק המים המוצלח ביותר במיורקה כולה. בפארק היצע רחב מאוד של מתקני מים, מגלשות ובריכות. זמן הנסיעה מנמל התעופה של האי מיורקה לפארק המים Aqualand El Arenal הוא כ 25 דקות, ואלו הם תעריפי הנסיעה:

מכונית אקונומי – 56 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 65 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 67 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 86 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 102 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 120 דולרים כולל 13 מזוודות.

תעריפי נסיעה במוניות לרצועת החוף קאלביה מנמל התעופה במיורקה

אחת מרצועות החוף המיוחדות ביותר שיש למיורקה להציע היא קאלביה. לאורך כ-50 קילומטרים אתם יכולים לקבל נופים מהממים ביופיים של צוקים גבוהים וחדים, מפרצים מבודדים ופרטיים, כמו גם חופי ים כחולים ושלווים. בכל פעם שתרצו לעצור לרגע ולקחת כמה שעות של הפוגה מהטיול, תוכלו למצוא לכם פינת חמד קטנה להעביר בה ארוחת צהרים נעימה עם כל בני המשפחה. לחלופין, אפשר להגיע ישירות לאחד החופים של רצועת החוף הזאת, כמו למשל חוף Cala Vinyes. אלו הם חופים מוכרזים, כך שהשחייה במים באזורים אלו היא מותרת ואף מומלצת בהחלט. ישנם חופים אשר מתאימים גם לגלישת גלים.

על-פי חברת kiwi taxi, זמן הנסיעה הממוצע בכל אחת מהמוניות הקיימות מנמל התעופה של פלמה אל אזור החוף של קאלביה הוא כארבעים וחמש דקות. אלו הם תעריפי הנסיעה, נכון לכתיבת שורות אלו:

מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 75 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 120 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 146 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 171 דולרים כולל 13 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל