אתלטיקו מדריד כרטיסים לרכישה

המדריך המלא לרכישת כרטיסים למשחקי אתלטיקו מדריד

אם תמיד חלמתם לראות משחק כדורגל של אתלטיקו מדריד מהאיצטדיון, כתבה זו תעזור לכם להגשים את החלום הזה בקלות ובכייף, והיא כוללת את כל המידע הדרוש להזמנת כרטיסים לאתלטיקו מדריד – החל מטיפים ומידע חשוב על משחקי אתלטיקו, קישורים להזמנת כרטיסים למשחקים של אתלטיקו מדריד אונליין בעברית ממקור אמין, המלצות על עוד חוויות ואטרקציות מומלצות לאוהדי אתלטיקו במדריד ועל בתי מלון במדריד, הזמנת טיסות למדריד ועוד מידע חשוב למטייל לפני הזמנת כרטיסים למשחקים של אתלטיקו מדריד

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

אתלטיקו מדריד, או בשמה המלא קלוב אתלטיקו דה מדריד, היא קבוצת פאר בליגה הספרדית מבירת ספרד, מדריד, אשר נוסדה בשנת 1903, וידועה בכינוי Los Colchoneros. אתלטיקו מדריד היא היריבה העירונית המושבעת של ריאל מדריד והמשחקים ביניהם מאוד פופולריים בכל קנה מידה, ותמיד זוכים לתשומת לב מיוחדת הן בספרד והן בעולם כולו. אתלטיקו היא הקבוצה הנחשבת לאנדרדוג המסורתי בקרב בינה לבין ריאל מדריד, שהיא הקבוצה המעוטרת ביותר בכדורגל הספרדי, ואתלטיקו תמיד מנסה לאתגר, וגם לעיתים מצליחה, את היריבה העירונית המצליחה ממנה.

כרטיסים הזמנה לליגה הספרדית

להזמנת כרטיסים למשחקי אתלטיקו מדריד – באתר מאובטח ואמין בעברית עם שירות לקוחות ישראלי – לחצו כאן

חופשה במדריד – עוד מידע למטייל

מדריד – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות

טיסות למדריד – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב במדריד – טיפים לחיסכון

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

בנוסף ליריבות המרה עם ריאל מדריד לאתלטיקו ישנה יריבות מתמשכת עם ברצלונה, בעיקר בליגה הספרדית. למרות שמבחינת כמות התארים היא נופלת משתי הגדולות של הכדורגל בספרד, ריאל מדריד וברצלונה, לאתלטיקו מדריד יש הישגים לא מבוטלים בכדורגל הספרדי והאירופאי. בין התארים של אתלטיקו מדריד ניתן למנות 19 זכיות בליגה הספרדית, 10 זכיות בגביע המלך. ברמה האירופית לקבוצה יש הצלחה במפעל השני בחשיבותו של אופ"א, הליגה האירופית עם 3 זכיות במפעל חשוב זה. הקבוצה הייתה מזוהה במשך שנים רבות עם אצטדיונה הביתי הידוע, וינסנטה קלדרון, אשר הכיל 54,907 אלף מקומות, עד שנת 2017, שנה בה עברה לשחק באצטדיונה החדש "וונדה מטרופוליטנו" בעל תכולה של 67,703 מקומות ישיבה.

עקב היותה של אתלטיקו מדריד, אחת הקבוצות הפופולריות ביותר, באחת הליגות האיכותיות ביותר בעולם, בנוסף לכך שספרד היא אחד היעדים האהובים על תיירים מישראל והעולם, משחקים של אתלטיקו מדריד מהווים מוקד משיכה ועניין לאוהדים רבים מישראל ומהעולם כולו, גם כאלה שלא אוהדים אותה ספציפית.

במדריך זה המתמקד בהזמנת כרטיסים לאתלטיקו מדריד וטיפים לאוהדים על צפייה במשחקי הקבוצה (מהאיצטדיון) תקבלו את המידע המקיף והנחוץ ביותר על מנת ליהנות מחוויית משחק של אחת הקבוצות הטובות והבכירות בליגה הספרדית ובאירופה כולה.

אצטדיון אתלטיקו מדריד וההגעה אליו

אתלטיקו מדריד עזבה בשנת 2017 את האצטדיון הקודם שלה, ויסנטה קלדרון, בו שיחקה משנת 1966, ועברה לביתה החדש, איצטדיון וונדה מטרופוליטנו במדריד, שעבר שיפוץ מקיף וכעת הוא השלישי בגודלו בליגה הספרדית לאחר האצטדיונים של ברצלונה וריאל מדריד, עם תכולה של 67,703 מקומות. חשיבותו של האצטדיון בכדורגל האירופאי, באה לידי ביטוי בין היתר בכך שזכה לארח את גמר ליגת האלופות של עונת 2018/19.

האצטדיון ממוקם בצפון מזרח מדריד, בכיוון נמל התעופה בראחס, כ -10 ק"מ ממרכז העיר. על מנת להגיע בקלות לאצטדיון עליכם לעלות על קו 7 הכתום, ולרדת בתחנת Estadio Metropolitano הנמצאת במרחק הליכה של דקות ספורות ממנו. שימו לב, שקו 7 פועל בצפון מדריד, לכן אם אתם מעוניינים להגיע ממרכזה, עליכם לקחת את קו 5 ולהחליף רכבת בתחנת Pueblo Nuevo, או לחילופין קווים 4,6,9 ולהחליף רכבת בתחנת Avenida de America, אפשרות שלישית היא להשתמש בקו 10, ולהחליף רכבת בתחנת Gregorio Maranon. אפשרות נוספת היא לעלות על קווי האוטובוס מס' 38 ו-140 ולרדת בתחנת Av. Arcentales – Av. Niza.

אנו לא ממליצים להגיע ברכב לאצטדיון, מהסיבה שהחניון שמור למנויים בהצגת כרטיס מנוי בלבד. כתובת האצטדיון היא:  Av. de Luis Aragonés, 4, 28022 Madrid

כרטיסים למשחקי אתלטיקו מדריד

על מנת לחסוך עוגמת נפש מיותרת, להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, אנו ממליצים לרכוש את הכרטיס באמצעות לחיצה על  הקישור

https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/la-liga?competitorId=1384

מחירי הכרטיסים למשחקים של אתלטיקו מדריד תלויים ביריבה ובמיקום באצטדיון, ונעים בין כ-40€ למושב ביציע עליון מאחורי השערים ועד לכ-150€ למושב במיקום טוב יותר, למשחק מול יריבה פחות אטרקטיבית, בעוד שלמשחק מול קבוצות כגון ריאל מדריד או ברצלונה, או משחקים של אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, תאלצו לשלם סכומים גבוהים יותר.

עוד באותו נושא:

הזמנת כרטיסים לליגה הספרדית – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

סיורים באצטדיון אתלטיקו מדריד

כמו בכל אצטדיון כדורגל גדול ומרכזי באירופה, גם בוונדה מטרופוליטנו מתקיימים סיורים לקהל הרחב. ישנה אפשרות לסיור מודרך ולסיור עצמאי. הסיורים כוללים גישה לחדרי ההלבשה, חדר העיתונות, היציעים, מנהרת העלייה לכר הדשא, וכמובן כר הדשא המרהיב עצמו.

בנוסף, כיאה לקבוצה בכירה בליגה הספרדית כמו אתלטיקו מדריד, גם לה יש מוזיאון המוקדש להיסטוריה של הקבוצה. במוזיאון מוצגים הגביעים ותארים אחרים בהם זכתה הקבוצה במהלך השנים, תמונות וסקירות של שחקני עבר מפורסמים ועוד מגוון פריטים הקשורים לעבר המפואר של הקבוצה.

הסיורים המודרכים באיצטדיון אתלטיקו מדריד מתקיימים בימים: שני-חמישי בשעה 12:00, 13:00, 16:30 ו 17:30, יום ו בשעה 12.00ו- 00: 13

הסיורים הלא מודרכים, מתקיימים מ -18 ביולי ועד 2 בספטמבר, מ -11:00 עד 21:00, למעט ימי שישי וחגים, בהם לוח הזמנים הוא מ 11:00 בבוקר עד 20:00 בערב. מחיר הכרטיסים לסיור הם: 16€ לגילאי 13+, 8€ לילדים בין הגילאים 5-12, וחינם לילדים מתחת לגיל 5.

את הכרטיסים לסיור ניתן לרכוש באתר הקבוצה בכתובת. https://atleticomadrid.expertustech.com/#/checkout

פרטים נוספים ניתן לקבל בפנייה למייל: tour@atleticodemadrid.com

אטרקציות ואוכל מסביב לאיצטדיון אתלטיקו מדריד

בניגוד לאצטדיון הקודם של אתלטיקו, בוונדה מטרופוליטנו יש יחסית מעט אטרקציות תיירותיות ברדיוס קרוב. יחד עם זאת ניתן לציין מספר מקומות

חובבי הקניות שבינכם יכולים לערוך שופינג ואף לסעוד בקניון הסמוך בשם Plenilunio הנמצא במרחק של כקילומטר וחצי מהאצטדיון בכתובת Calle Aracne s/n | Pol. Empresarial Las Mercedes, 28022

תוכלו לבקר עם הילדים באחד הפארקים המזמינים של מדריד הלא הוא פארק Periquitos הנמצא במרחק של כקילומטר וחצי מהאצטדיון בכתובת Calle Eduardo Teran 3, 28022

לכתבה מפורטת עם עוד אטרקציות תיירותיות במדריד תוכלו לגשת בלינק הבא:

מדריד למטייל – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

כללי התנהגות במשחקי אתלטיקו מדריד לאוהד ולמבקר

שימו לב לכללים אלו. העובר עליהם חושף את עצמו להרחקה מתחומי האצטדיון וונדה מטרופוליטנו, לעיתים אף לצמיתות, ובנוסף להרחקה מכניסה למתקני ספורט אחרים בספרד ובאירופה. יש לזכור כי האצטדיון מצולם ומתועד במערכת טלוויזיה במעגל סגור.

  • השמעו להוראות הסדרנים, צוות האבטחה והמשטרה
  • חל איסור חמור מהשתתפות בהפרות סדר, תגרות והתנגשויות למיניהן.
  • חל איסור מוחלט על הכנסה, נשיאה או שימוש בכל סוג של נשק, סכינים, בקבוקי זכוכית, סלעים, מטריות עם קצה מתכתי או חפצים אחרים העלולים לגרום לנזק גופני לאחרים.
  • חל איסור על הכנסה של חפצים מסורבלים ומגושמים לתחומי האצטדיון כמו עגלות תינוק, מזוודות או כל סוג של חפץ אשר יכול לחסום את המעברים.
  • אין להכניס לתחומי האצטדיון חפצים שמשקלם גדול מחצי קילו, ועלולים להיות מושלכים, כגון: אריזות מזון כבדות, משקאות בבקבוק, ומיכלים שונים.
  • אין להכניס לתחומי האצטדיון אבוקות, זיקוקים, חומרי נפץ או כל סוג של מוצר דליק אחר
  • אין להביא ו\או למכור במשחקים של אתלטיקו מדריד כל סוג של משקה אלכוהולי, סמים, הזיות וממריצים, ולהיות תחת השפעת משקאות אלכוהוליים, תרופות נרקוטיות, סמים או חומרים משני תודעה אחרים.
  • אין להכניס, להציג או לשיר תכנים וסמלים המסיתים ומעודדים אלימות, גזענות או טרור.
  • חל איסור להיכנס לתחומי המגרש
  • חל איסור על הכנסה ושימוש במצביעי לייזר בתחומי האצטדיון
  • יש לשבת במקום המופיע בכרטיס אותו רכשתם ולא במקום אחר, גם אם הוא פנוי. אין לעמוד או לשבת במעברים ולחסום אותם
  • אין להיכנס ולשהות בתחומי האצטדיון עם מסכות או כל אמצעי שיכול למנוע את הזיהוי על ידי צוות האבטחה
  • חל איסור על הכנסת בעלי חיים לתחומי האצטדיון למעט כלבי נחייה לעיוורים
  • אין להכניס צילום ציוד והקלטה מקצועיים למשחקי אתלטיקו מדריד ללא אישור הנהלת האצטדיון

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל