טיסות לניו זילנד – השוואת מחירים ומידע חשוב

ניו זילנד היא מדינת אי ביבשת אוקיאניה, המורכבת משני איים גדולים מרכזיים ולמעלה מ-700 איים קטנים. במאמר זה תוכלו למצוא מידע מקיף על הדרכים לטוס לניו זילנד, טיפים להזמנת טיסות זולות לניו זילנד ומידע על הקונקשנים הרלוונטיים ועל שדות התעופה. עוד תוכלו למצוא בכתבה מנוע השוואת מחירי טיסות, באמצעותו תוכלו לאתר כרטיסי טיסה זולים לניו זילנד, לבצע רכישה של הכרטיסים ולנהל את ההזמנה – הכול תחת קורת גג אחת.

ניו זילנד היא מדינה מרהיבה, שסיפקה מגוון לוקיישנים מרהיבים לאתרי צילום לסרטי שר הטבעות, עם מגוון של שמורות טבע בלתי נשכחות, בנוסף לערים גדולות מלאות בקולינריה ותרבות. מטיילים רבים משלבים את הטיול בניו זילנד עם ביקור באוסטרליה. כעת, לאחר שהמדינה החליטה לפתוח את שעריה לתיירים שוב (תחת תנאים מסוימים) לאחר תקופה ארוכה שבה הייתה מסוגרת בשל מגפת הקורונה, אפשר שוב לשקול אותה כיעד לחופשה.

אז איך מגיעים לניו זילנד בטיסה מישראל? ניתן להגיע לניו זילנד עם עצירה אחת (או יותר) בדרך, או להגיע בקלות לאחר טיול באוסטרליה במגוון טיסות ישירות. טיסות לניו זילנד מישראל הן טיסות ארוכות מאוד ולא זולות, ולכן כדאי לערוך השוואת מחירים בין כמה שיותר חברות תעופה, ולאתר את המסלולים והמחירים הנוחים ביותר עבורכם. במהלך הכנת הכתבה עשינו שימוש במנוע השוואת המחירים של חברת קיווי, אותו תוכלו למצוא כאן. בהמשך נפרט על השימוש במנוע השוואת מחירי הטיסות ועל יתרונות השימוש בו.

שימו לב: המחירים, מועדי הטיסות ופרטי הכרטיסים המופיעים בכתבה נכונים למועד כתיבתה, והם עשויים להשתנות מעת לעת. לכן מומלץ לבצע חיפוש טיסות לניו זילנד סמוך למועד שבו אתם מתכננים לטוס.

חופשה בניו זילנד – עוד מידע שימושי

השכרת רכב בניו זילנד – השוואת מחירים וטיפים

הזמנת דולר ניו זילנדי (NZD) בנתב"ג

10 מלונות מומלצים למשפחות באוקלנד, ניו זילנד

איך מוצאים טיסות לניו זילנד?

הזמנת טיסות לניו זילנד היא שלב קריטי בתכנון הטיול הבלתי נשכח ליבשת אוקיאניה. מדובר במסע ארוך, שכולל טיסות ארוכות, עם לפחות קונקשן אחד או שניים. לכן, בעת חיפוש טיסות לניו זילנד חשוב לערוך השוואת מחירים לטיסות, ובנוסף חשוב לוודא במהלך החיפוש מהם תנאי הטיסה והכרטיס, מהם זמני ההמראה והקונקשן, וכו'.

אתר השוואת המחירים של קיווי משמש פלטפורמה נוחה, זמינה בשפה העברית, בה תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות טיסה לניו זילנד, לקבל את כל הפרטים החשובים על הטיסה וגם לבצע את ההזמנה אונליין.

כאמור, תוכלו להשתמש בתיבת החיפוש של קיווי שנמצאת בעמוד זה על מנת למצוא כבר עכשיו טיסה לניו זילנד.

יתרונות בהזמנת טיסות לניו זילנד בעזרת אתר קיווי:

את כל שלבי ההזמנה: השוואת המחירים, ביצוע ההזמנה, רכישת ביטוחים והוספת תוספות, תוכלו לבצע באותו המקום, באתר קיווי.

מנוע החיפוש של קיווי כולל מגוון פונקציות שמאפשרות מציאת טיסות זולות לניו זילנד, כמו יעדים גמישים (כלומר אפשרות לחיפוש שדות תעופה קרובים ליעד הרצוי או חיפוש מגוון יעדים בתוך מדינה או אזור), תאריכים גמישים (טווח תאריכים רחב או ללא תאריך מוגדר כלל), חיפוש מתוך מאגר נתונים ענק של טיסות וכו'.

לאתר יש גרסה מעולה בעברית.

מנוע החיפוש נוח במיוחד ויחסוך לכם זמן בסינון התוצאות לפי מגוון רחב של נתונים.

ניתן להוסיף תוספות וביטוחים שונים (בהתאם לזמינות) כבר במהלך ההזמנה.

איך משתמשים במנוע השוואת מחירי טיסות של קיווי?

כדי להזמין טיסה לניו זילנד בעזרת קיווי הזינו את פרטי הנסיעה – נקודת המוצא והיעד והתאריכים הרלוונטיים – ואז לחצו על "חפש". המערכת תאתר עבורכם את כל הטיסות המתאימות, ותציג לכם אותן מהמחיר הנמוך לגבוה. תוכלו לסנן את התוצאות על פי מגוון קריטריונים (הרכב נוסעים, כמות כבודה וכד') וכך לקבל את התוצאות המתאימות בלבד. כאשר תמצאו טיסה שנראית לכם מתאימה, לחצו עליה, ותוכלו לראות את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת לפני ההזמנה. בשלב זה גם תוכלו להוסיף תוספות כמו ביטוח נסיעות, ביטוח כבודה, ביטוח קונקשן וכד'. לאחר שביצעתם את הפעולות הללו, תוכלו להיות בטוחים, שהמחיר של כרטיסי הטיסה לניו זילנד הוא המחיר הסופי, ולא צפויות לכם הפתעות של הרגע האחרון, שישפיעו על תקציב החופשה שלכם. לאחר ביצוע ההזמנה, תוכלו לנהל את ההזמנה באתר קיווי, ואף לבצע בה שינויים ותוספות, בהתאם לתנאי הכרטיס.

טיפים שיעזרו לכם למצוא טיסות זולות לניו זילנד באמצעות מנוע השוואת המחירים של קיווי:

אם אין לכם מועד טיסה נוקשה, נסו להזין בשדות התאריכים טווח תאריכים רחב ככל האפשר או "לא משנה", וכך תוכלו לראות מהן התקופות בהן הכי זול לטוס לניו זילנד. כך תוכלו לבחור את מועד החופשה בניו זילנד בהתאם למחירי כרטיסי הטיסה.

לעתים כדאי לחפש טיסות בלי לציין שם של שדה תעופה ספציפי, אלא להזין בשדה היעד אזור מסוים או אפילו את שם המדינה. כך תוכלו לבחון אפשרות של טיסה ליעד בניו זילנד, שאינו בהכרח זה שאליו אתם נוסעים, אבל שתרצו לשלב בחופשה שלכם, וההגעה ממנו אל היעד המקורי שלכם היא נוחה יחסית. השיטה הזו יכולה גם להוזיל לכם את מחירי הטיסות, וגם לעזור לכם לתכנן את המסלול בניו זילנד.גם אם בחרתם שדה תעופה ספציפי, האתר יציע השלמה אוטומטית של יעדים נוספים קרובים בהם ניתן לנחות, וכך תוכלו למצוא עוד טיסות רלוונטיות, שיתכן שחלקן יהיו זולות באופן משמעותי לעומת טיסה ליעד המקורי שתכננתם לנחות בו.

הזמנת מונית משדה התעופה בניו זילנד

הזמנת מונית מראש לשדה התעופה היא שדרוג מושלם לחופשה בניו זילנד: במקום חיפוש מונית בדקה התשעים, כשאתם עייפים ולחוצים אחרי טיסה ארוכה מאוד, תוכלו לרדת מהמטוס בנחת, לפגוש בנהג שיחכה לכם בשדה התעופה, וייקח אתכם לבית המלון או ליעד אחר, ללא הפתעות במחיר, ועם רכב שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

שירות קיוויטקסי, שפועל בלמעלה ממאה מדינות ברחבי העולם, כולל ניו זילנד, בשיתוף עם חברות מקומיות, מאפשר להזמין הסעה לפי סטנדרט איכות מסוים של החברה ובמחירים קבועים מראש. בעזרת קיוויטקסי, הזמנת הסעה למשפחות בניו זילנד היא עניין פשוט ונוח במיוחד.

בחיפוש שערכנו, למשל, עבור הסעה משדה התעופה של וולינגטון למרכז העיר, קיבלנו מגוון אפשרויות לרכבים סטנדרטים וגם בחירה בין רכבי מיניוואן גדולים, שמעולים למשפחות או לקבוצות גדולות. רכב פרימיום לשישה, רכב מיניבוס לשבעה, רכב מיניבוס לעשרה נוסעים ועוד.

כל ההזמנות בחיפוש שערכנו כללו אפילו זמן המתנה, תנאי ביטול נוחים ואיסוף מנקודת המפגש. יתרון נוסף להזמנת מונית לשדה התעופה בניו זילנד מראש (או ליעדים מרכזיים נוספים) הוא האפשרות לבקש במהלך ההזמנה מושב בטיחות לפעוטות (בדרך כלל בתוספת עמלה), רכב מותאם לבעלי מוגבלויות וכד'.

תוכלו להזמין מונית לשדה התעופה בניו זילנד בעמוד זה, בתיבת החיפוש הצהובה של קיווי טקסי.


שימו לב שתנאי ההזמנה, סוגי הרכבים והשירותים הזמינים עשויים להשתנות מעת לעת, ולכן מומלץ לבצע את החיפוש ואת ההזמנה זמן קצר לפני הטיסה.

נמל התעופה של אוקלנד (AKL)

נמל התעופה הגדול ביותר והעמוס ביותר בניו זילנד נמצא באוקלנד. נמל התעופה של אוקלנד משרת טיסות ישירות אל מגוון יעדים בינלאומיים ברחבי העולם, ולמעלה מעשרים יעדי טיסות פנים בניו זילנד. הוא ממוקם במרחק של כ-21 ק"מ ממרכז העיר אוקלנד, ומורכב מטרמינל בינלאומי וטרמינל לטיסות פנים, ביניהם מקשר שאטל.

בשני הטרמינלים יש מגוון חנויות, מסעדות, בתי קפה, שירותים לנוסע ועוד.

טיסות לאוקלנד עם קונקשן אחד

טיסות לניו זילנד עם קונקשן אחד הן כמובן האפשרות הנוחה ביותר, למרות שגם אז מדובר בזמן טיסה ארוך למדי.

נכון לכתיבת הכתבה, ניתן לטוס לאוקלנד עם קונקשן אחד במספר מאוד מוגבל של יעדים בארצות הברית, אך קווי טיסות נוספים לניו זילנד צפויים להתחדש לאחר שהמדינה נפתחה לאחרונה לתיירות (בתנאים מסוימים) וסביר להניח שבחודשים הבאים ניתן יהיה לטוס לניו זילנד דרך יעדים נוספים, עם עצירה אחת בלבד.

הנה כמה מהדרכים לטוס לניו זילנד עם קונקשן אחד, חלקן אפשריות להזמנה כבר עכשיו וחלקן יהיו זמינות בעוד מספר חודשים עם חזרת קווי תעופה נוספים למדינה:

טיסה לניו זילנד דרך דובאי

נכון לכתיבת הכתבה, ניתן להזמין טיסות לניו זילנד עם עצירה אחת בדובאי עם המראות החל מתחילת דצמבר 2022 (כרגע הטיסות של אמירייטס לאוקלנד מדובאי כוללות עצירה בדרך, אך קו הטיסות הישירות לאוקלנד צפויות להתחדש בתחילת דצמבר).

זמן הטיסה לאוקלנד עם קונקשן בדובאי כולל טיסה קצרה של כשלוש שעות וחמש דקות מתל אביב לדובאי, וטיסה של כשש עשרה שעות מדובאי לאוקלנד.  הטיסות לדובאי מתל אביב הן יומיות, וניתן גם למצוא כרטיסים לטיסות ישירות מדובאי לאוקלנד בתדירות גבוהה בכל ימי השבוע (עם המראות החל מתחילת דצמבר 2022).

הטיסות מתל אביב לדובאי מופעלות על ידי פליידובאי, אל על ואמירייטס. טיסות מדובאי לאוקלנד מופעלות על ידי חברת אמירייטס.

השירות בטיסות

השירות משתנה מחברה לחברה בטיסות הקצרות מתל אביב לדובאי, אך בחברות בשירות מלא בדרך כלל כולל כיבוד קל או ארוחה קלה.

הטיסה מדובאי לניו זילנד היא בין קווי התעופה הארוכים ביותר בעולם, והשירות בטיסות אמירייטס הוא שירות מלא, עם ארוחות, מטוסים מעולים ונוחים, ואפשרות לשדרוג למחלקות יוקרה מפנקות.

טיסות לניו זילנד עם עצירה בארצות הברית

אפשרות נוספת, שזמינה בתדירות גבוהה, היא טיסה לניו זילנד עם עצירה בארצות הברית. מדובר במסע שכולל שתי טיסות ארוכות, כך שחלק מהמטיילים אולי יעדיפו ליהנות מעצירה ארוכה בארצות הברית לפני המשך לניו זילנד כדי לנוח בין הטיסות. שימו לב שמטיילים עם דרכון ישראלי בדרך כלל צריכים ויזה לארצות הברית גם אם מדובר רק בקונקשן, כך שכדאי לבדוק את העניין לפני שמזמינים.

טיסה לאוקלנד דרך לוס אנג'לס

זמן הטיסה טיסה לאוקלנד דרך לוס אנג'לס כולל טיסה ללוס אנג'לס מתל אביב, שאורכת כחמש עשרה שעות, וטיסה של כשלוש עשרה שעות מלוס אנג'לס לאוקלנד.

תדירות הטיסות היא גבוהה בשני קווי הטיסה, עם טיסות יומיות של אלעל (למעט יום שבת) מתל אביב ללוס אנג'לס וטיסות יומיות של אייר ניו זילנד מלוס אנג'לס לאוקלנד.

שתי החברות הן חברות שמציעות שירות מלא, כך שתוכלו בדרך כלל לצפות למערכת בידור אישית, ארוחות וכו'.

טיסה לאוקלנד דרך סן פרנסיסקו

באותו האופן, ועם זמן טיסה דומה, ניתן לטוס לאוקלנד גם דרך סן פרנסיסקו. זמן הטיסה לניו זילנד דרך סן פרנסיסקו כולל טיסה לסן פרנסיסקו של כחמש עשרה שעות וחמש דקות (עם טיסות יומיות של יונייטד איירליינס), וטיסה של כשלוש עשרה שעות וחמש דקות מסן פרנסיסקו לאוקלנד (עם כשלוש טיסות בשבוע של אייר ניו זילנד).

גם בדרך זו השירות בשתי החברות הוא שירות מלא כמובן, וכולל בדרך כלל ארוחות, מערכת בידור וכו'.

טיסה לניו זילנד עם מספר קונקשנים

ניו זילנד היא יעד מרוחק יחסית, ללא הרבה אפשרויות לטיסה עם קונקשן אחד בלבד. לכן, לעיתים יהיה עדיף להזמין טיסה עם שני קונקשנים בדרך ולעיתים זו תהיה אפשרות נוחה יותר לחלק מהמטיילים, כיוון שניתן יהיה לפצל את זמני הטיסה המאוד ארוכים לכמה מקטעי טיסה.

הנה כמה אפשרויות שמצאנו לטיסות לניו זילנד עם שני קונקשנים בדרך:

טיסה לניו זילנד עם עצירה באיחוד האמירויות, ולאחר מכן עצירה נוספת במלבורן. בסך הכול מדובר בשתי טיסות קצרות, וטיסה ארוכה אחת. זמן הטיסה לניו זילנד בדרך זו כולל טיסה לאבו דאבי או לדובאי מתל אביב, שאורכת כשלוש שעות, כשלוש עשרה ורבע שעות טיסה (פחות או יותר) מאבו דאבי/דובאי למלבורן,  וכשלוש שעות וחצי טיסה ממלבורן לאוקלנד.

למעשה, זוהי אפשרות מעולה גם מבחינת זמני טיסה, וגם מבחינת תדירויות הטיסה, שכן ניתן למצוא טיסות יומיות בכל קטעי הטיסה.

אפשרות נוספת היא טיסה עם עצירה בניו דלהי ולאחר מכן בסידני, אוסטרליה. זמן הטיסה בדרך זו כולל טיסה לניו דלהי של כחמש וחצי שעות, כשתיים עשרה וחצי שעות מניו דלהי לסידני, וכשלוש שעות ועשר דקות מסידני לאוקלנד.

אלו רק חלק מהמסלולים שמצאנו בעת החיפוש שלנו, אך ישנן אפשרויות נוספות להגעה לניו זילנד, ולאחר הפתיחה המוחלטת של התיירות בניו זילנד אפשר לקוות שעוד קווי טיסות ישירות למדינה יחזרו לפעילות. בעזרת השוואת המחירים של קיווי, שמחברת בין מגוון כרטיסי טיסה שונים, תוכלו למצוא כמה אפשרויות זולות יחסית עם מספר חברות תעופה שונות, תוך צפייה בפירוט מלא של זמני הקונקשן, זמני הטיסה וכו'.

טיסות ישירות לניו זילנד מאוסטרליה

אם ניו זילנד היא חלק מטיול גדול יותר, שכולל גם חופשה באוסטרליה, תוכלו להגיע בטיסה ישירה מיעדים מרכזיים שונים באוסטרליה למגוון יעדים בניו זילנד.

הטיסות בין אוסטרליה לניו זילנד בדרך כלל לא יקרות מדי, עם מגוון טיסות ישירות מדי יום בתדירות גבוהה.

הנה כמה השוואות מחירים שערכנו לטיסות לניו זילנד ממספר יעדים באוסטרליה.  שימו לב שהמחירים הזולים ביותר בדרך כלל לא כוללים כבודת מטען, כך שמומלץ לבדוק היטב מה בדיוק כלול בכרטיס, ולבצע שינויים ותוספות בהתאם לצרכים שלכם.

טיסות ממלבורן לניו זילנד

טיסות ממלבורן לאוקלנד ממריאות מדי יום, מופעלות על ידי מספר חברות תעופה, והמחירים מתחילים מכ-203$ לכיוון אחד. זמן הטיסה ממלבורן לאוקלנד הוא כשלוש שעות וחצי.

טיסות ישירות ממלבורן לכרייסטצ'רץ' ממריאות מדי יום, עם מחירים שמתחילים מכ-184$ לכיוון אחד. זמן הטיסה ממלבורן לכרייסטצ'רץ' הוא כשלוש שעות ורבע.

טיסות ישירות ממלבורן לקווינסטאון ממריאות מדי יום, מופעלות על ידי מספר חברות תעופה, והמחירים מתחילים מכ-194$ לכיוון אחד. זמן הטיסה ממלבורן לקווינסטאון הוא כשלוש שעות וחמש דקות.

טיסות מסידני לניו זילנד

טיסות ישירות מסידני לוולינגטון ממריאות מדי יום, ומופעלות על ידי מספר חברות, עם מחירים שמתחילים מכ-293$ לכיוון אחד. זמן הטיסה מסידני לוולינגטון הוא כשלוש שעות ועשר דקות.

טיסות ישירות מסידני לכרייסטצ'רץ' ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי מספר חברות תעופה, עם מחירים שמתחילים מכ-267$ לכיוון אחד.

טיסות מסידני לאוקלנד ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי מספר חברות תעופה. זמן הטיסה מסידני לאוקלנד הוא כשלוש שעות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-163$ לכיוון אחד.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל