טיסות לליטא כרטיסים

טיסות לליטא – השוואת מחירים והמלצות חשובות

החלטתם לטוס לליטא אבל אתם לא יודעים היכן כדאי לכם לרכוש כרטיסי טיסה לליטא ואיך לברר את המחירים הכי זולים על טיסות לליטא או כיצד תגיעו משדה התעופה למרכז העיר? או כמה יעלה לכם להוסיף מזוודה לבטן המטוס ואלו שירותים ומתקנים יש בשדה התעופה בווילנה? בכתבה זו תמצאו תשובות לשאלות אלו

לפני הזמנת טיסות לליטא ישנה חשיבות מיוחדת לביצוע סקר שוק ומומלץ לערוך השוואת מחירים של כרטיסי טיסה לליטא ולקבל את כל המידע החשוב לפני שמשלמים על כרטיס, באמצעות מנוע "קיווי" להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שלמטה בדף זה, דרכו תוכלו בקלות לאתר את המחיר הכי זול על טיסות לולינה ולהזמין כרטיסי טיסה לוילנה בתאריכים המתאימים לכם -.

מידע על ליטא למטייל

ליטא היא אחת משלושת המדינות הבלטיות, המדינות הנוספות הינן לטביה ואסטוניה. שלושת מדינות אלו שוכנות לחופיו המזרחיים של הים הבלטי. ליטא ממוקמת בצפון מזרח אירופה, שטחה הינו 65.300 קמ"ר, גדול פי שלוש משטחה של מדינת ישראל. האקלים בליטא הינו נעים במשך רובה של השנה, מזג האוויר יכול לטפס עד 37 מעלות. החורפים בליטא הם מושלגים והטמפרטורות נמוכות בחורף, אך עם זאת נחשבת ליטא לאחת המדינות החמות באירופה.

ניתן לראות כי בשנים האחרונות הפכה ליטא למקום החביב מאד על ישראליים רבים, ולא קשה למצוא סיבות לכך. מצד אחד ליטא הינה מדינה קטנה, אך מגוונת ומציעה בתוכה תרבות היסטורית עתיקה, וגם בעיקר בתרבות היהודית שבה, ומהצד השני, ניתן לראות כי היא מציעה מגוון רחב של אטרקציות רבות למטייל בה. לאחר שבמשך שנים רבות היא התפתחה באופן איטי, ההתפתחות שלה החלה לאחר נפילת ברית המועצות, כאשר ליטא זכתה לעצמאותה, כיום ליטא מציעה ערים גדולות שעמוסות באטרקציות למכביר וחנויות זולות, ונופים מהיפים ביותר באירופה.

בנוסף לליטא יש תרבות היסטורית מרתקת, והיא מציעה מגוון רחב של מאכלים עממיים, שאחד המרכיבים העיקריים שלהם הם תפוחי האדמה. גם האנשים בליטא ידועים במזג הנח שלהם. מסיבות אלו וגם בשל המחירים הזולים  הפכה ליטא ליעד תיירותי מעניין.

בליטא יש ערים רבות היכולות להציג תרבות ואטרקציות רבות, הראשיות ביניהן הן וילנה וקובנה  וילנה היא בירת ליטא והיא העיר הגדולה ביותר, וגם נחשבת לעיר השוקקת ביותר ממגוון בחינות כמו תרבות, היסטוריה, פוליטיקה ותיירות. האטרקציה הגדולה ביותר של העיר וילנה היא העיר העתיקה של וילנה, בה ניתן לבצע סיור פנורמי המקיף את כל העיר. הסיור מתחיל משער עתיק שהוא בעצם גם נקודת הכניסה לעיר העתיקה, אבל בעבר היו בוילנה תשעה שערים אך רק השער הזה נותר.

בסיור ניתן לראות את האתר התיירותי המרכזי של העיר והוא קתדרלת וילנה. זהו מבנה הבנוי בסגנון יווני קדום ניאו קלאסי. מומלץ להתרשם הן מהיופי חיצוני והן מהיופי הפנימי. אתרים נוספים שניתן לראות בוילנה הם: הארמון הנישאותי, אוניברסיטת וילנה ועוד.

כאשר נמצאים בוילנה קשה להתעלם מנוכחות התרבות היהודית של מורשת יהדות וילנה הידועה, שבה חיו רבנים חשובים והידוע שבהם הגאון מוילנה. והייתה בה קהילה יהודית ותיקה

העיר קובנה נחשבת גם לאחת הערים המתוירות ביותר בליטא, אחרי עיר הבירה וילנה. יש בה מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות וגם קהילה יהודית ענפה ונופים מרהיבים שבהם ניתן לבקר.

טיסות לליטא

כדי למצוא את הטיסות הזולות ביותר לליטא אנו רוצים להכיר לכם  את מנוע החיפוש קיווי שתפקידו לאתר את הטיסות הזולות ביותר לליטא. באמצעות המנוע להשוואת טיסות ניתן למצוא למשל טיסה ישירה לליטא מנמל התעופה בן גוריון  לעיר הבירה וילנה בליטא. זמן טיסה לוילנה מנתב"ג הוא 4:10 שעות והטיסה מתבצעת על ידי חברת wissair   הטיסה חזור – טיסה ישירה מוילנה לנתב"ג על ידי אותה חברה – הוא 4:00 שעות. בטיסה זו  ניתן להעלות כבודת יד למטוס ללא תוספת תשלום עד 10 ק"ג, מעל 10 ק"ג של כבודת יד תשלמו תוספת של 128.26 שקלים. ישנה אפשרות לטוס ללא כבודה בבטן המטוס, וישנה אפשרות לטוס עם כבודה בבטן המטוס ולהוסיף על תיק אחד ששוקל 20 ק"ג 491.43 ₪ על שני תיקים שכל אחד מהם שוקל 20 ק"ג  982.92 שקלים,סך הכל תעלה לכם טיסה לוילנה (בתאריך שנבדק, המחירים כמובן משתנים לפי תאריכים) 780.72 שקלים.

ישנה חשיבות גדולה לרכישה של ביטוח נסיעות לפני טיסה לליטא – למעשה, אסור לעלות על טיסה לוילנה ללא ביטוח נוסעים. אנו ממליצים לנסות לאתר את המחירים הכי זולים באמצעות הקישור – השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל

גם אתר קיווי מקל על הטסים, ונותר אפשרות לרכישת ביטוח נסיעות יחד עם רכישת כרטיס הטיסה. האתר מציג שני סוגים של ביטוחי נסיעות, האחד ביטוח נסיעות בסיסי הכולל הוצאות טיסה, ביטול טיסה בגלל מחלה מוות או תאונה, ושירותי סיוע בעלות של 37.40 שקלים האופציה השנייה שרלוונטית על טיסות לליטא היא רכישה של ביטוח נסיעות פלוס הכולל בנוסף גם אובדן כבודה, ביטוח טיסות ואחריות צד ג' בעלות של 57.80 שקלים.

נמל התעופה הבינלאומי בווילנה

נמל התעופה הבינלאומי בווילנה הוא נמל התעופה הגדול ביותר בליטא. הנמל ממוקם כ5.9 קילומטרים מוילנה, עיר הבירה של ליטא. כאמור, ישנן טיסות לוילנה מנתב"ג באופן סדיר. ניתן להגיע אל העיר וילנה מנמל התעופה ב10 דקות נסיעה בלבד. מרגע הכניסה לשדה התעופה ניתן להתחבר לאינטרנט בחינם, ישנם בשדה התעופה מגון רחב של שירותים הניתנים לנוסעים כמו שירותי מטבע הכוללים החזר מס, כספומטים, המרת מטבע חוץ – אך למרות זאת לא תוכלו כמובן להשתמש בשקלים בעמדות המט"ח בליטא ולכן אנחנו ממליצים להשתמש בשירות הנהדר שמאפשר הזמנת יורו לנתב"ג 

בשדה התעופה בווילנה ישנה גם שיטה חדשנית ומהירה להעברת נוסעים לטיסות, בשיטה זו הנוסעים מעבירים את הכבודה לבד בתקן מיוחד לשם כך, השירות עולה 5 יורו. בנוסף קיימים מגוון רחב מאד של מסעדות כמו פיצה, ובתי קפה, וגם מגוון רחב של חנויות כמו בית מרקחת, חנויות לקניית מתנות, ועוד.

בנוסף קיימים בליטא עוד שני נמלי תעופה בערים קובנה ופלאנגה. נמל התעופה של קובנה הוא הנמל השני בגודלו בליטא ושדה התעופה של פלאנגה הוא השלישי בגודלו. בכולם ישנם שירותים למטייל בנושאי מטבע ותחבורה. אפשר גם להזמין טיסות פנים בליטא באמצעות מנוע השוואת הטיסות שבדף זה – פשוט הזינו את היעד ונקודת המוצא בליטא לאיתור טיסות פנימיות בליטא.

תחבורה משדה התעופה בליטא למרכז העיר

ישנן ארבע דרכים להגיע משדה התעופה לכל עיר בליטא והם:

מכונית – ניתן להגיע לווילנה באמצעות מכונית שניתן להשכיר כבר בשדה התעופה ולנסוע לכל עיר דרך רשת הכבישים של ליטא. כדי לבצע השוואת מחירים והזמנות של רכב שכור בליטא השתמשו בקישור:

השכרת רכב בליטא – השוואת מחירים ומידע

אוטובוס – ניתן להגיע לווילנה באוטובוס, ומשדה התעופה בוילנה יש קווי אוטובוס שניתן להגיע מהם אל ערים שונות בליטא. מחירה של נסיעה באוטובוס היא 1 יורו.

שירות הסעות – ישנו שירות הסעות משדה התעופה בוילנה למרכז העיר והוא עולה 2 יורו.

מונית – הדרך הכי נוחה כמובן להגיע למלון אחרי הטיסה עם המטען היא ע"י מונית אבל לא מומלץ להסתמך על נהגי המוניות שמחכים בשדה התעופה וידועים בתור תחמנים ובעייתיים,  אלא מומלץ להשתמש בשירות אמין של הזמנת הסעה פרטית משדה התעופה (בקישור)

תחבורה בליטא

התחבורה בווילנה הינה קלה ונוחה וניתן להתנייד בה באמצעות רשת חבורה ציבורית יעילה ואיכותית כמו רכבות חשמליות, מוניות ואוטובוסים וניתן להגיע מוילנה לכל עיר בליטא.

התחבורה בקובנה הינה גם נוחה ויעילה וניתן להתנייד בעיר בעזרת רכבות שניתן לנסוע איתן גם מעיר לעיר  יש בקובנה רשת נוחה של טרוליבוס -ו אוטובוסים הפועלים בעזרת חשמל.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל