איינדהובן טיסות

טיסות לאיינדהובן בהולנד – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לאיינדהובן בהולנד הפכו לאחרונה לפיתרון פופולרי למטייל הישראלי שמעוניין לתכנן טיול בהולנד ולהימנע מהמחירים הגבוהים של טיסות לאמסטרדם – או בכלל, לתכנן חופשה בהולנד שמתמקדת בדרום הולנד וחוסכת חלק מהעלויות הגבוהות של אמסטרדם. בכתבה זו תוכלו למצוא את המחירים הכי זולים על טיסות ישירות לאיינדהובן ולקבל את כל הטיפים והמידע הדרוש כדי לתכנן חופשה באיינדהובן (או טיול בהולנד מאיינדהובן)

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

נמל התעופה של איינדהובן Eindhoven ממוקם במרחק של כ7.6 ק"מ מהעיר איינדהובן, אחת הערים הגדולות בדרום הולנד. יש מגוון טיסות לאיינדהובן מרחבי אירופה, ושדה התעופה מורכב מטרמינל אחד קטן. כדי לאתר טיסות ישירות לאיינדהובן מישראל במחירים הכי זולים (או טיסות קונקשן לאיינדהובן, טיסות להולנד וליעדים נוספים בעולם) – מומלץ להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות שתמצאו למטה בדף זה

במתחם של נמל התעופה תוכלו למצוא מסעדה עם בופה ארוחת בוקר, בר, סטארבאקס ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא מספר חנויות: חנות מזכרות, חנות ספרים, דיוטי פרי ועוד. בין השירותים שניתן למצוא בנמל התעופה של איינדהובן: שירותי השכרת רכב, איזור משחקים לילדים ועוד.

מנמל התעופה איינדהובן למרכז אינדהובן תוכלו להגיע בקו 400 או 401 שמגיעים עד לתחנה המרכזית באיינדהובן בכרבע שעה.

חופשה באיינדהובן – עוד באותו נושא:

איינדהובן עם ילדים – מדריך לחופשה בדרום הולנד

תחבורה בהולנד – מדריך למטייל

השכרת רכב באיינדהובן הולנד – השוואת מחירים ומידע

איינדהובן – מלונות מומלצים עם ילדים

הזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל של פ.ס.וו איינדהובן – מדריך

הולנד למשפחות – המדריך המלא לחופשות וטיולים

הזמנת הסעה משדה התעופה איינדהובן

לאחר שהזמנתם טיסה לאיינדהובן במחיר משתלם, הדבר הבא שתרצו וודאי לבדוק הוא כיצד להגיע מנמל התעופה של איינדהובן למרכז העיר. תוכלו להגיע לעיר באוטובוס, או שתוכלו ללכת על האפשרות הנוחה יותר ולהזמין הסעה מנמל התעופה לבית המלון. השתמשו בקישור כדי להיכנס למנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירים של מוניות משדה התעופה, איתו תוכלו למצוא מחיר משתלם להסעה משדה התעופה איינדהובן במגוון סוגי רכבים: החל מרכב סטנדרטי ועד לרכב יוקרתי ומיניבוס לקבוצות גדולות.

יש מגוון יתרונות להזמנת הסעה משדה התעופה איינדהובן בשירות האמין שתמצאו בקישור:

-המחיר קבוע מראש כך שלא יהיו לכם הפתעות.

– הנהג ימתין לכם קרוב לאיזור הנחיתות ככל האפשר, ולא תצטרכו לבזבז זמן בחיפוש אחר מונית או אוטובוס.

-תוכלו להזמין סוגי רכבים שלא תמיד זמינים ברגע האחרון בשדה התעופה, כמו רכב יוקרה, מיני ואן וכול'.

במנוע השוואת המחירים שתמצאו בקישור תוכלו למצוא מחיר משתלם להסעה משדה התעופה איינדהובן. בעזרת השוואת המחירים תוכלו למצוא הסעה פרטית לא רק משדה התעופה אלא גם מיעדים אחרים במהלך החופשה, אם יש לכם צורך במוניות באיינדהובן מהמלון למסעדה, למשל, או לכל יעד אחר באיזור.

תהליך ההזמנה הוא פשוט במיוחד, אך בכל מקרה תוכלו להיעזר בצ'אט שירות הלקוחות במידת הצורך (הכפתור הירוק בחלק התחתון של העמוד).

השלב הראשון הוא להזין את המוצא, היעד ומספר הנוסעים במנוע החיפוש של קיוויטקסי.

כעת יוצגו בפניכם כל סוגי הרכבים הזמינים, ולצד כל רכב יוצגו פרטים חשובים כמו המחיר, מספר המזוודות, מספר הנוסעים וכול'.

לאחר שתבחרו את סוג הרכב המתאים, תתבקשו להזין פרטים אישיים ופרטי תשלום, ותוכלו גם להוסיף תוספות במידת הצורך (בתשלום).

את אישור ההזמנה תקבלו באימייל, כולל הוראות למפגש עם הנהג. אם לא קיבלתם אישור הזמנה, צרו קשר עם שירות הלקוחות.

טיסות ישירות לאיינדהובן מישראל

טראנסוויה, חברת לואו-קוסט הולנדית מבית אייר פראנס-KLM, מציעה טיסות ישירות לאיינדהובן מנתב"ג. לוח הזמנים כולל שלוש טיסות לאיינדהובן מישראל בכל שבוע, בימי שני, רביעי ושישי. הטיסות בימי שני ושישי ממריאות מתל אביב ב13:45, והטיסות בימי רביעי ממריאות מתל אביב ב19:15. הטיסות בחזרה מאיינדהובן ממריאות בבוקר בימי שני ושישי, ובצהריים בימי רביעי.

זמן הטיסה לאיינדהובן מתל אביב הוא כארבע שעות וחמישים דקות.

טיסות לאיינדהובן – מחירים

בהשוואת המחירים שערכנו לטיסה לאיינדהובן מתל אביב, המחיר הכי זול לטיסה ישירה עם טראנסוויה הוא 140$ לכרטיס הלוך-חזור (במגוון תאריכים, בעיקר בנובמבר-דצמבר). התעריף הסטנדרטי והזול ביותר שמציעה טראנסוויה לא כולל כבודת מטען, אותה ניתן לרכוש בתוספת תשלום. תוכלו לעלות למטוס עם כבודת יד במשקל של עד 10 ק"ג.

אם תרצו לבצע שינויים בכרטיס בתעריף הבסיסי, לרוב תוכלו לעשות זאת בעמלה של 50 אירו (בנוסף להפרש בתעריפים אם יש) עד שעתיים לפני ההמראה. עם זאת, תנאי הכרטיס עלולים להשתנות כך שכדאי לוודא מהם התנאים המדויקים של ההזמנה שלכם.

טראנסוויה מציעה גם כרטיסים מעט יקרים יותר לטיסות לאיינדהובן שכוללים יותר הטבות כמו כבודת מטען, שינויים ללא עמלה וכול'. המחיר לכבודת מטען (אם הכבודה לא כלולה במחיר הכרטיס) נע בין כ9 אירו ל100 אירו (בהזמנה מראש באתר). מזוודה במשקל של 15 ק"ג, למשל, תעלה בין 9 ל28 אירו בהזמנה באתר מראש.  אם לא תזמינו כבודת מטען מראש, המחיר יהיה יקר יותר.

השירות בטיסה לאיינדהובן לא כולל ארוחות, אך תוכלו לרכוש חטיפים, משקאות וארוחות קלות בתשלום. כוס נס קפה, למשל, תעלה כ2.8 אירו, וכריך יעלה כ5.5 אירו.

אם אתם טסים עם תינוק (עד גיל שנתיים) הוא יוכל לשבת איתכם באותו מושב בתוספת עמלה. אם תבחרו להזמין מושב עבור התינוק (בעזרת שירות הלקוחות), תתבקשו להביא איתכם מושב בטיחות מתאים (מומלץ לבדוק מה הדרישות לגבי סוג המושב מראש).

טיסת קונקשן לאיינדהובן

אם לוח הזמנים של הטיסות הישירות לאיינדהובן לא מתאים לתאריכים של החופשה הבאה שלכם באיינדהובן, תוכלו למצוא טיסות קונקשן משתלמות במיוחד במנוע קיווי להשוואת מחירי טיסות.

אחת החברות איתן תוכלו לטוס בטיסת קונקשן לאיינדהובן היא וויז אייר. וויז אייר מציעה טיסות קונקשן לאיינדהובן (עם אפשרות לעצירה באחד מנמלי התעופה אליהם מגיעות טיסות וויז אייר מהארץ) במגוון תאריכים. החברה מפעילה טיסות יומיות לבודפשט גם מתל אביב וגם מאיינדהובן, למשל. שימו לב – את טיסות הקונקשן של וויז אייר לא מצאנו באתר הרישמי של החברה אלא בעזרת מנוע החיפוש של קיווי (אתר קיווי מציע כיסוי לטיסות קונקשן לעיתים, כך שכדאי לבדוק זאת בעת ההזמנה).

וויז אייר היא חברת לואו-קוסט, כך שהתעריף הבסיסי לטיסות לאיינדהובן בוויז אייר לא כולל כבודת מטען. גם בטיסות וויז אייר תוכלו לרכוש חטיפים, משקאות וארוחות קלות בתשלום.

חברת לואו-קוסט נוספת עם טיסות קונקשן לאיינדהובן היא ריאנאייר, שמציעה טיסות לאיינדהובן עם עצירות ביניים במספר יעדים כמו ורשה, אתונה ועוד. בטיסות אלו הכרטיס הבסיסי לא כולל כבודת מטען. גם בריאנאייר תוכלו לרכוש משקאות וכריכים בתשלום במהלך הטיסה לאיינדהובן. גם את טיסות הקונקשן לאיינדהובן של ריאנאייר מצאנו בעזרת השוואת המחירים שבדף זה (באתר של חברת התעופה ניתן להזמין טיסות ישירות בלבד).

את המחיר הכי זול לטיסת קונקשן לאיינדהובן קיבלנו עבור כרטיס הלוך-חזור שכולל טיסות של וויז אייר וריאנאייר בעלות של 123$.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל