פ.ס.וו איינדהובן

כרטיסים לפ.ס.וו איינדהובן – כל מה שצריך לדעת

רוצים לראות משחק כדורגל של פ.ס.וו איינדהובן – באיצטדיון פיליפס איינדהובן בהולנד? בכתבה זו תמצאו את כל המידע הדרוש – החל מהזמנת כרטיסים למשחקי פ.ס.וו איינדהובן, דרך מידע על הזמנת טיסות לפ.ס.וו איינדהובן, בתי מלון מומלצים, טיפים והמלצות על חוויות כמו סיור באיצטדיון פיליפס איינדהובן או חנות האוהדים הרשמית, מידע למטייל על דרכי הגעה לאיצטדיון באיינדהובן ואטרקציות תיירותיות בסביבה, הנחיות לפני כניסה למשחקי פ.ס.וו איינדהובן ועוד

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

פ.ס.וו איינדהובן היא קבוצת כדורגל בהולנד מהעיר איינדהובן, אשר שייכת ונוסדה על ידי חברת פיליפס בשנת 1913. פיליפס ייסדה את פ.ס.וו איינדהובן על מנת ליצור מסגרת ספורטיבית לעובדיה. שם הקבוצה ממחיש את הקשר החזק בין הקבוצה לחברה – פירושו בתרגום לעברית הוא איחוד הספורט של פיליפס. פ.ס.וו איינדהובן נמנית על שלושת הקבוצות המצליחות ביותר של ליגת הכדורגל בהולנד, לצד אייאקס אמסטרדם ופיינורד רוטרדם,  אלו הן 3 קבוצות הכדורג בהולנד אשר מעולם לא נשרו מהליגה הבכירה. הקבוצה מדורגת במקום השני מבחינת הישגיה בליגה ההולנדית, מיד לאחר אייאקס אמסטרדם. פ.ס.וו איינדהובן זכתה 24 פעמים באליפות הולנד, 9 פעמים בגביע ההולנדי, 10 פעמים בסופר קאפ ההולנדי, פעם אחת בגביע אופ"א ופעם אחת בגביע אירופה לאלופות. בנוסף פ.ס.וו איינדהובן משתתפת כמעט באופן קבוע בשלב הבתים של ליגת האלופות.

להזמנת כרטיסים למשחקי פ.ס.וו איינדהובן באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ליחצו כאן

חופשה באיינדהובן – עוד המלצות למטייל

איינדהובן למשפחות – אטרקציות והמלצות לחופשה

בתי מלון מומלצים באיינדהובן הולנד

תחבורה ציבורית בהולנד – מדריך למטייל

סים או eSIM להולנד

איצטדיון איינדהובן וההגעה אליו

ביתה של הקבוצה הוא "אצטדיון פיליפס" באיינדהובן המכיל 35,119 אלף מקומות. האצטדיון מדורג בקטגוריה 4 של אופ"א, מה שמאפשר לו לארח משחקים ברמות הגבוהות ביותר.

אצטדיון פיליפס ממוקם בקצה מרכז העיר איינדהובן, כ- 5- 10 דקות הליכה מאזורי הקניות העיקריים של העיר ותחנת הרכבת המרכזית. על מנת להגיע לאצטדיון עליכם לצאת מתחנת הרכבת במרכז העיר, לפנות ימינה, וללכת לאורך השדרה עד לאצטדיון. אם אתם מתכוונים להגיע למשחק של איינדהובן ברכב, יש לנסוע לכיוון מרכז העיר, שם מצויים חניונים הנמצאים במרחק הליכה מן האצטדיון.

על מנת להגיע לאצטדיון איינדהובן מנמל התעופה, יש לעלות על אוטובוס קו 401 המגיע לתחנת הרכבת המרכזית, ורדו ממנו בתחנת Philips Stop . הנסיעה אורכת כ -20 דקות. כתובת האצטדיון היא: Frederiklaan 10a, 5616 NH איינדהובן

טיול בהולנד  – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בהולנד – השוואת מחירים והמלצות למטייל

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

טיסות לאמסטרדם – השוואת מחירים ותנאים בחברות תעופה

מלונות מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים

כרטיסים לפ.ס.וו איינדהובן

על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים, אנו ממליצים לרכוש אותם דרכינו בלחיצה על הקישור. שימו לב, מרבית הכרטיסים למשחקי פ.ס.וו איינדהובן נמכרים אך ורק לבעלי כרטיס חבר מועדון האוהדים של הקבוצה. יחד עם זאת הקבוצה מציעה בעיקר עבור מבקרים מחו"ל, חבילות הכוללות כרטיסים למשחקים של פ.ס.וו איינדהובן ושוברים לקניית מזכרות ואוכל באצטדיון. חבילת הכסף עולה בין 62.5€ ל- 85€, חבילת הזהב עולה בין 122.5€ ל- 150€.

ההבדל בין החבילות עצמן נעוץ במיקום המושב באצטדיון, וההבדל במחיר בתוך כל חבילה קשור לזהות הקבוצה נגדה משחקת פ.ס.וו איינדהובן, כשהמחיר היקר יותר הוא כנגד אחת משתי הקבוצות הבכירות בליגה ההולנדית, אייאקס ופיינורד.

להזמנת כרטיסים לליגה ההולנדית 

סיורים באיצטדיון ומוזיאון איינדהובן

פ.ס.וו איינדהובן מציעה סיורים מודרכים באצטדיון פיליפס הנמשכים כשעה. הסיור באיצטדיון פיליפס איינדהובן כולל את חדרי ההלבשה, מנהרת העלייה לכר הדשא, חדר העיתונות, חדר הגביעים בו אפשר לראות את כל התארים בהם זכתה הקבוצה ומוזיאון פ.ס.וו איינדהובן המוקדש להיסטוריה של הקבוצה והמורשת בת יותר מ-100 השנים שלה בליגה ההולנדית

הסיורים באיצטדיון פיליפס איינדהובן מתקיימים פעם או פעמיים ביום בכל ימות השבוע למעט ימי ראשון וחגים, בדרך כלל בין השעות 13:00 – 14:00. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר במייל tours@psv.nl ובטלפון 0031 40 250 55 05 עלות הסיורים הכוללים את המוזיאון היא 16.5€ למבוגר, 14.5€ לילדים בין הגילאים 4-14, ו-14.5€ לאדם אשר מהווה חלק מקבוצה של לפחות 15 משתתפים.

מוזיאון פ.ס.וו איינדהובן פתוח בין הימים שני עד שישי בשעות 10:00 – 18:00, ביום שבת בין השעות 9:00 – 17:00. בימי ראשון ובחגים המוזיאון סגור למבקרים. ההמלצה היא להגיע למוזיאון שעה לפחות לפני סגירתו.

מומלץ לשלב את הסיור המודרך באיצטדיון פיליפס איינדהובן עם ביקור במוזיאון. אם ברצונכם לבקר במוזיאון ללא הסיור המודרך, העלות הינה 7.5€.

אטרקציות ואוכל מסביב לאיצטדיון פיליפס איינדהובן

המיקום המרכזי של אצטדיון פיליפס במרכז איינדהובן, גורם לכך שהוא קרוב לכל מקומות הבילוי, הפאבים והמסעדות באיינדהובן ברדיוס של עד רבע שעה הליכה. באמצעות הזנת שמות מקומות בילוי באיינדהובן באפליקציית המפות של גוגל תקבלו את שעות הפתיחה המדויקות והוראות הגעה, לצד מידע נוסף והמלצות של מבקרים קודמים. יש כמה אטרקציות תיירותיות באיינדהובן באיזור איצטדיון פיליפס איינדהובן –

מוזיאון פיליפס – מוזיאון המוקדש להמצאות ופיתוחים השונים של חברת פיליפס, אחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם.

מוזיאון דאף – מוזיאון המוקדש לחברת הרכב והמשאיות דאף. ניתן להתרשם ואף להיכנס למגוון דגמים היסטוריים ועכשוויים של החברה.

אם אתם מגיעים למשחק של פ.ס.וו איינדהובן רעבים וצמאים, במתחם באצטדיון עצמו ישנן מסעדות הכוללות בר.

Cooking workshop – מהווה למעשה סדנת אוכל בליווי שפים מקצועיים בה תוכלו להכין את המנות בעצמכם

Avant-garde – מסעדה צרפתית

The blue lotus – מסעדה אסיאתית

Eetcafé De Verlenging – מסעדה – בית קפה – בר

בנוסף להן, במרכז איינדהובן נמצאות עוד כמה מסעדות ופאבים במרחק הליכה:

Kyoto Sushi מסעדת סושי מומלצת הקרובה לאצטדיון

De Blauwe Lotus מסעדה אסיאתית נוספת במרחק הליכה קרוב

Bij Albrecht מטבח אירופאי -הולנדי וצמחוני

Het Wapen van Strijp – פאב הקרוב לאצטדיון פיליפס איינדהובן

the minibar – פאב נוסף במרחק הליכה מהאצטדיון

La Folie – עוד פאב סמוך אם אתם בקטע של סיבוב בארים

כללי התנהגות לאוהד ולמבקר במשחקי כדורגל באיינדהובן

  • יש להישמע להוראות הסדרנים, אנשי האבטחה והמשטרה הנוכחים באצטדיון. כל מי שיפר הוראה זו עלול להיות מורחק מתחומי האצטדיון
  • התנהגות לא הולמת הכוללת ביטויי גזענות, אלימות פיסית ומילולית, ובכללן קריאות גזעניות, אפליה וקריאה לפגיעה באחרים תוך שימוש בשפה אגרסיבית ו\או הפרות סדר אסורות בהחלט ועלולות להביא למעצר ו / או הרחקה מתחומי האצטדיון למשחק בודד או ליותר.
  • חל איסור מוחלט על השלכת חפצים בתחומי האצטדיון ו\לכר הדשא. העובר על איסור זה יורחק לאתר מתחומי האצטדיון למשחק ואף לצמיתות.
  • עליכם לתפוס אך ורק את המושב הנקוב בכרטיס אותו רכשתם ולא שום מקום\מושב אחר בתחומי האצטדיון ללא אישור מפורש מבעל סמכות באצטדיון.
  • אין לעמוד על המושב או בכל מקום אחר שאינו מיועד לעמידה במהלך משחקי פ.ס.וו איינדהובן. עמידה במקום המיועד לישיבה עלול להוביל להרחקה מתחומי האצטדיון
  • אין לחסום מעברים ודרכי גישה.
  • חל איסור מוחלט על עישון בתחומי אצטדיון פיליפס איינדהובן, לרבות סיגריות אלקטרוניות
  • חל איסור מוחלט על הכנסת זיקוקים, אמצעים הפולטים עשן, רעש, כלי נשק, סכינים ואולרים, בקבוקי זכוכית, פחיות, מוטות וכל כלי העשוי לשמש כנשק ו / או מהווים סכנה בטיחותית לציבור.
  • הנהלת האצטדיון שומרת לעצמה את הזכות למנוע כניסה לתחומי האצטדיון לכל אדם המסרב לחיפוש בכליו למניעת הכנסה אמצעים אסורים לתחומי האצטדיון
  • אין להכניס ציוד צילום מקצועי לתחומי האצטדיון
  • אין לעסוק בפעילות מסחרית ללא אישור מפורש מהנהלת האצטדיון
  • כל מי שייתפס בהשחתת רכוש ותשתיות אחרות של האצטדיון יורחק מתחומיו לאלתר ואף לצמיתות
  • חל איסור על כניסה עם תיקים העולים על 21*10*30 ס"מ

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל