השכרת רכב 9 מושבים בישראל

השכרת רכב 9 מקומות בישראל

השכרת רכב 9 מושבים בישראל היא דרך מעולה לטיול קבוצתי בראש שקט. במקום להיגרר בשיירת מכוניות או באוטובוסים, יכולים כל חברי הקבוצה לחלוק מכונית אחת ולטייל בארץ ברוגע. לפני שתשכרו רכב עם 9 מקומות לחופשתכם בישראל, בדקנו עבורכם את האפשרויות המוצלחות ביותר

אם אתם בעלי משפחה גדולה, כזו שמכונית משפחתית אחת אינה מספיקה לה, או אם אתם אוהבים לטייל בשתי משפחות או יותר, או אם אתם עומדים לצאת כקבוצת חברים לאירוע משותף ואינכם רוצים להשתרך בדרכים בשיירת מכוניות – השכרת רכב עם 9 מקומות יכולה להיות פתרון מעולה עבורכם. יציאה בכמה מכוניות יכולה להיות עניין מסורבל, יקר ופעמים רבות גם לא נוח ומעייף. במקום זאת, שווה לשקול לשכור רכב אחד גדול מספיק כך שיוכל לשאת את כל הנוסעים בנוחות, קלות ובבטחה, וגם לחסוך לכם בהוצאות מיותרות על דלק. תוכלו לעצור לנוח היכן שתרצו ולשוב לכביש מתי שתרצו, בלי לחץ ובלי דאגה. לא אחת השכרת רכב 9 מושבים יוצאת זולה יותר אפילו מרכישת כמות גדולה של כרטיסי נסיעה באוטובוס ובוודאי שמדובר בפתרון נוח הרבה יותר מאשר בתחבורה ציבורית. השכרת רכב 9 מקומות תאפשר לכם להיות עצמאיים במהלך החופשה, בין אם מדובר בחופשה בצפון, בדרום או בכל יעד אחר בארץ, ולטייל בהנאה וכיף בלי כל מגבלה כמעט. היא גם תתרום לאווירה חברתית נעימה בעת הנסיעה.

כדי לוודא שהשכרת רכב 9 מקומות בארץ תהיה אכן משתלמת יותר משאר האלטרנטיבות, כדאי לעשות זאת בחכמה ולערוך השוואת מחירים. האתר המומלץ להשוואת מחירים להשכרות רכב בארץ הוא רנטלקארס. מנוע החיפוש של רנטלקארס להשוואת מחירי השכרת רכב שתמצאו למטה בדף זה, מבצע את השוואת המחירים למענכם בתוך מספר שניות, ומאפשר לכם לקבל הצעות מחיר ממגוון חברות להשכרת רכב, בין אם מדובר בחברות בינלאומיות או חברות מקומיות, ולבצע הזמנה באופן מיידי. רנטלקארס מספק תמיכה מלאה לגולש באתר בעת ההזמנה ואחריה, וגם מספק מנוע חיפוש פשוט וקל לשימוש. לא תצטרכו לדבר עם סוכן מכירות או לעבור מחברת השכרת רכב אחת לאחרת. במקום זאת, תוכלו בלחיצת כפתור לקבל רשימה של כלי רכב (וגם לסדר אותה לפי מחיר, אם תרצו) ממגוון חברות להשכרת רכב באיזור הרצוי, לעבור אחת אחת ולבחור בטובה ביותר עבורכם.

טיפ חשוב על חיסכון בעלויות השכרת רכב לתשעה נוסעים – אפשר לחסוך לא מעט כסף על ביטוח הרכב אם לא תרכשו את פוליסות הביטוח שחברות השכרת הרכב מציעות לכם – אלא תרכשו פוליסות זהות מחברות ביטוח עולמיות באמצעות המדריך המלא להשוואת מחירי ביטוח רכב שכור בישראל

השכרת רכב 9 מקומות בארץ בעזרת רנטלקארס – איך זה עובד?

במנוע החיפוש שבעמוד זה, הזינו את התחנה שממנה תרצו לאסוף את הרכב השכור (אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בנתב"ג שימו לב שתחנת נתב"ג נמצאת תחת תל אביב). כמו כן, הזינו את מועד ושעת האיסוף, תאריך ושעת ההחזרה, ואל תשכחו לסמן אם טווח גיל הנהג הוא בין 30 ל-65.

תוכלו למצוא השכרת רכב 9 מקומות בארץ למשך כל זמן שתרצו החל מיום אחד ואילך (אין לשכור רכב לפחות מיום מלא). כעת יוצגו בפניכם כל השכרות הרכב האפשריות, וכדי למצוא בקלות את הרכבים שמתאימים לתשעה נוסעים, תוכלו ללחוץ על "רכבי מיני וואן" בחלק העליון של העמוד (לעתים תופיע לשונית ספציפית לרכב 9 מקומות). לצד כל רכב מיני וואן, יוצג בפניכם מספר הנוסעים המתאים.

כמו כן, יוצגו בפניכם פרטים נוספים כמו מספר הדלתות, מספר המזוודות המתאים, סוג תיבת ההילוכים וכד'.

כדי למצוא את המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב 9 מקומות, אנו ממליצים (ככל האפשר כמובן) לבדוק קודם כלי רכב בעלי תיבת הילוכים ידנית.

כדי לסנן את התוצאות ולצפות בכלי הרכב בעלי תיבת הילוכים ידנית בלבד, תוכלו לבחור במסנן המתאים בצד הימני של העמוד (תחת "פרטי הרכב"). כמו כן, ממש מתחת לסוגי הרכבים, תוכלו לבחור ב"סיווג ע"י מחיר", אם חשוב לכם למצוא את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב 9 מקומות. בשלב זה תוכלו גם לקרוא את תנאי ההשכרה של כל הצעה, חוות דעת של גולשים על חברת השכרת הרכב, מדיניות הדלק, מה כלול בהזמנה (תנאי הביטולים, הביטוח וכד') ועוד.

לאחר שבחרתם בהשכרת הרכב המושלמת עבורכם, תוכלו לחוץ על "הזמן עכשיו" ולהשלים את טופס ההזמנה בתוך מספר דקות. בשלב הראשון של ההזמנה תוכלו לעבור שנית על פרטי השכרת הרכב המלאים ולהוסיף תוספות כמו כסא לילד, GPS, נהג נוסף וכד'. שימו לב לבדוק מהן העמלות על כל תוספת (המחיר יוצג ליד כל תוספת). לאחר מכן תתבקשו להזין את פרטי הנהג ופרטי התשלום, ותמתינו לקבלת אישור ההזמנה.

לעתים תתבקשו לשלם חיובים נוספים בדלפק ההשכרה כמו דמי השכרה חד כיוונית, תוספות שונות ועוד/ לכן כדאי לבדוק את תנאי השימוש לפני כן ולוודא מה כלול במחיר ומה לא. כמו כן, תתבקשו להשאיר פיקדון.

את שובר השכרת הרכב תקבלו לאחר אישור ההזמנה, ותוכלו למצוא אותו בכל שלב בעמוד "נהל הזמנה" באתר של רנטלקארס.

השוואת מחירים להשכרת מיניוואן עם 9 מושבים בארץ

עשינו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב 9 מושבים מסוג מיניוואן בעזרת אתר רנטלקארס, כדי לבדוק מהם המחירים שלהם יש לצפות עבור השכרת מיניוואן 9 מקומות בארץ, במגוון יעדים. שימו לב שמחירים להשכרת רכב משתנים בקצב די מהיר, כך שייתכן שלא תראו את אותן הצעות בדיוק במועד החיפוש שלכם. עם זאת, סביר להניח שתמצאו הצעות דומות בהשוואת המחירים שתעשו באתר. אם מצאתם הצעה משתלמת להשכרת רכב 9 מקומות בארץ, לא כדאי לפספס אותה. את השוואות המחירים ערכנו באתר רנטלקארס עבור תחילת חודש ינואר.

השכרת רכב 9 מקומות בנתב"ג

בהשוואת המחירים שערכנו באתר רנטלקארס, קיבלנו את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב 9 מקומות מסוג מיני וואן בנתב"ג מחברת יורופקאר. מחיר המכונית הוא 238.27$ ליום אחד בהשכרת רנו טראפיק עם תיבת הילוכים ידנית. את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב 9 מקומות בנתב"ג לשבוע קיבלנו מחברת קל אוטו – 1,346.33$ בהשכרת סיטרואן ג'אמפי עם תיבת הילוכים אוטומטית לשבעה ימים.

השכרת רכב 9 מקומות בפתח תקווה

את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב 9 נוסעים מסוג מיני וואן בפתח תקווה ליום אחד קיבלנו מחברת יורופקאר, שבסניף השכרת רכב בפ"ת שלה הוצעה לנו רנו טראפיק במחיר של 238.27$ ליום.  שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית.

גם את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב 9 נוסעים לשבוע בפתח תקווה קיבלנו עבור אותה המכונית בחברת יורופקאר.

השכרת רכב 9 מקומות באילת

את המחיר הזול ביותר להשכרת מיני וואן לתשעה נוסעים באילת קיבלנו מחברת יורופקאר בסניף השכרת רכב בשדה התעופה רמון. יורופקאר הציעה לנו השכרת רנו טראפיק במחיר של 238.27$ ליום (תיבת הילוכים ידנית).
גם בהשכרת רכב באילת של מינואן עם 9 מקומות לשבוע זוהי ההצעה הזולה ביותר – מחירה 1,467.81$ לשבעה ימים עבור אותו הרכב מאותה החברה.

השכרת רכב 9 מקומות בראשון לציון

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב לתשעה נוסעים בראשון לציון מחברת יורופקאר בעבור רנו טראפיק (תיבת הילוכים ידנית) במחיר של 238.27$ ליום אחד מסניף השכרת הרכב בראשל"צ של החברה.

גם ההצעה הזולה ביותר עבור רכב 9 מקומות לשבוע ימים בראשל"צ התקבלה ביורופקאר – 1,467.81$ (לשבעה ימים).

השכרת רכב 9 מקומות בחיפה

בהשוואת המחירים שעשינו בין חברות השכרת רכב בחיפה כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב 9 נוסעים בחיפה, קיבלנו את המחיר הזול ביותר מחברת הרץ: היא הציעה לנו השכרת יונדאי i800 במחיר של 209.72$ ליום (תיבת הילוכים ידנית).

את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב 9 מקומות בחיפה לשבוע, קיבלנו מחברת קל אוטו – סיטרואן ג'אמפי (תיבת הילוכים אוטומטית) במחיר של 1,346.63$ לשבוע.

השכרת רכב 9 נוסעים לשבוע

השכרת רכב 9 מקומות תהיה משתלמת יותר ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר. בהשוואת מחירים שעשינו להשכרת רכב לשבוע לרכב לתשעה נוסעים (החיפוש נעשה לנק' המוצא נתב"ג), למשל, קיבלנו את המחיר הזול ביותר עבור סיטרואן ג'אמפי במחיר של 1,346.33$ מחברת קל אוטו. השכרת אותו הרכב ליום אחד בלבד תעלה 485.94$ (לעומת 192.33$ ליום בהשכרת הרכב לשבוע).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל