השכרת רכב עם 8 מקומות מחירים

השכרת רכב 8 מקומות – טיפים שחשוב לדעת והשוואת מחירים

השכרת רכב לשמונה נוסעים – המדריך המלא: בכתבה זו תמצאו מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים על השכרת מיני וואנים עם 8 מקומות בין חברות השכרת רכב בכל מיקום שתירצו – בישראל ובעולם, וגם מידע חשוב (כולל וידאו) על סוגי מיניוואנים עם 8 מושבים הזמינים להשכרה בישראל

השכרת רכב עם 8 מקומות היא פיתרון מושלם לחופשה הבאה שלכם. השכרת רכב 8 מקומות תאפשר לכם ליהנות מנסיעה מרווחת ונוחה עם המשפחה הגדולה או עם קבוצה גדולה של חברים, במקום לצאת לחופשה עם מספר רכבים או לסחוב את כל המזוודות ברכבת או באוטובוס.

אין ספק שהשכרת רכב ל- 8 נוסעים היא אפשרות נהדרת להתניידות במהלך החופשה, אך כיצד ניתן למצוא את הדילים הכי משתלמים להשכרת מיניוואן עם שמונה מקומות בין סוכנויות השכרת רכב בארץ ?

השוואת מחירים בין כל החברות הזמינות עלולה להיות מסובכת ומתישה אם תנסו לבצע אותה באופן עצמאי. אחד הפתרונות הטובים ביותר לכך הוא מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב שנמצא למעלה בדף זה ומאפשר לכם לערוך השוואת מחירים בין מגוון חברות להשכרת רכב ולבצע הזמנה תוך מספר דקות.

מדובר בשירות בינלאומי ותיק ואמין שיאפשר לכם לקבל תמיכה משירות הלקוחות ויציג בפניכם את כל הפרטים החשובים. כדי למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת מיניוואן עם 8 מקומות בארץ, הזינו את הפרטים הבסיסיים במנוע החיפוש. לאחר מכן תוכלו ללחוץ על סוג הרכב הרצוי (8 מושבים – רכב להסעת נוסעים) ולסנן את התוצאות כך שיוצגו בפניכם רכבים להשכרה עם 8 מקומות בלבד. רכבים עם תיבת הילוכים ידנית לרוב יהיו זולים יותר.

תהליך ההזמנה הוא פשוט וכולל את הזנת הפרטים האישיים ופרטי התשלום. זכרו תמיד לעבור על כל פרטי ההשכרה (שיוצגו בפניכם לפני ביצוע התשלום) ועל כל האותיות הקטנות.

בכתבה זו נציג בפניכם מספר דילים משתלמים להשכרת רכב עם 8 מקומות בישראל, שמצאנו בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס. שימו לב שאת החיפוש ערכנו עבור תחילת יוני, והמחירים והתנאים עלולים להשתנות.

השכרת רכב 8 מקומות בתל אביב

במנוע השוואת המחירים שבעמוד זה, תוכלו לערוך חיפוש להשכרת רכב בתל אביב. בתל אביב תוכלו לבחור מבין מגוון חברות השכרת רכבים כמו קל אוטו, הרץ, טריפטי, אנטרפרייז, יורופקאר, אלדן ועוד.

בהשוואת המחירים שערכנו, למשל, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם 8 מקומות בת"א מחברת הרץ, שהציעה לנו השכרת קיה קרניבל במחיר של 473.51 ש"ח בלבד ליום. רכב זה מתאים לשמונה נוסעים וארבע מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו אוטומטית. את ההצעה קיבלנו מסניף החברה ברחוב הירקון.

השכרת רכב עם 8 מקומות בנתב"ג

להשכרת רכב בנתב"ג יש מספר יתרונות: תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של חברות להשכרת רכב, ורוב הסניפים פועלים 24 שעות ביממה.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב 8 מקומות בנתב"ג קיבלנו מחברת יורופקאר, שהציעה לנו השכרת קיה קרניבל במחיר של 659.71 ש"ח ליום. כאמור, הרכב מתאים לשמונה נוסעים, ארבע מזוודות גדולות ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

השכרת מיניוואן 8 מקומות באילת

בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול להשכרת רכב באילת עם 8 מקומות קיבלנו מחברת הרץ, שהציעה לנו השכרת קיה קרניבל לשמונה נוסעים במחיר של 473.51 ש"ח ליום.

השכרת רכב לשמונה נוסעים בחיפה

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב בחיפה עם 8 מקומות , את המחיר הכי זול קיבלנו שוב מחברת הרץ עבור השכרת קיה קרניבל במחיר של 478.25 ש"ח ליום, בסניף החברה ברחוב ההסתדרות.

השכרת מיניוואן ל- 8 אנשים בבאר שבע

גם בהשוואת מחירים להשכרת בבאר שבע עם שמונה מקומות קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת הרץ, עבור קיה קרניבל בעלות של 478.25 ש"ח ליום.

השכרת רכב 8 מקומות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל