השכרת רכב לסוף שבוע סניפים

השכרת רכב לסוף שבוע

ישנן מגוון סיבות להשכרת רכב לסוף שבוע בארץ. אולי יש לכם צורך ברכב גדול יותר מהרכב הפרטי שלכם בשביל ציוד לחופשת קמפינג קצרה, רכב לילד שחוזר מהצבא לסופ"ש בבית, רכב יוקרתי לצורך אירוע חגיגי, או שאולי אתם צריכים מיניבוס שיתאים לקבוצות גדולות. יכול להיות שביום יום אין לכם  צורך ברכב והתחבורה הציבורית מספיקה לכם, אך בסופי השבוע המצב שונה וקשה יותר להסתדר ללא רכב.

בחלק מהמיקרים, השכרת רכב לסופשבוע מדי פעם תהיה משתלמת יותר לעומת רכישת ותחזוק רכב פרטי. כך גם תוכלו לשכור סוג רכב שיתאים לצרכים שלכם באותה העת.

טיפ חשוב לפני שמזמינים השכרת רכב לסופשבוע – השתמשו במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב לסופ"ש


חופשה בישראל – כתבות נוספות

הזמנת מוניות והסעות בישראל באינטרנט – השוואת מחירים 

מלונות מומלצים לחופשה בישראל עם ילדים

טיפ חשוב על חיסכון בעלויות השכרת רכב לסופ"ש  – אפשר לחסוך עוד כסף על ביטוח רכב אם לא תרכשו את פוליסות הביטוח שחברות השכרת הרכב מציעות לכם – אלא תרכשו פוליסות זהות שמציעות חברות ביטוח בינלאומיות באמצעות המדריך המלא להשוואת מחירי ביטוח רכב שכור בישראל

דברים שחשוב לזכור בהשכרת רכב לסופשבוע

רוב הסניפים של חברות השכרת הרכב בדרך כלל לא פתוחים בשבת, אלא מהבוקר עד שעות אחר הצהריים בימי חול ובבוקר בלבד בימי שישי. לכן, אם יש לכם צורך בהשכרת רכב לשישי בערב או בהשכרת רכב לשבת בבוקר בלבד, ייתכן שתאלצו לשלם על יומיים שלמים ולאסוף את הרכב בשישי בבוקר ולהחזיר אותו בראשון בבוקר.

אפשרות נוספת היא להיעזר בסניפי השכרת הרכב בנתב"ג – אפשרות מעולה בעיקר למי שגר במרכז. הסניפים בנתב"ג פתוחים 24 שעות ביממה בדרך כלל. כך תוכלו לקחת את הרכב בשישי אחרי העבודה ולהחזיר אותו בשבת במהלך היום. שימו לב שאם ההשכרה היא מעל 24 שעות, ייתכן שתאלצו לשלם תשלום נוסף, כיוון שרוב חברות השכרת הרכב לא מציעות חצאי יום. בונוס נוסף הוא שבנתב"ג יש תחנת רכבת כך שיהיה לכם קל יותר להגיע ולחזור לפני איסוף הרכב ולאחר ההחזרה.

כאמור, בדרך כלל חברות להשכרת רכב לא מאפשרות לשלם על חצי יום כך שאם תחזירו את הרכב לפני הזמן, לא תקבלו הנחה על כך, ואם תחזירו את הרכב אחרי הזמן תאלצו לשלם תשלום על יום שלם או עמלה אם מדובר באיחור קצר. לרוב, איחור של עד שלוש שעות יחויב בסכום מסוים מהעלות היומית של השכרת הרכב, ואיחור של למעלה משלוש שעות יחויב בעלות של יום השכרה מלא. עם זאת, כדאי לבדוק את התנאים המדויקים של ההשכרה לפני כן כדי לדעת איזו עמלה אתם צפויים לשלם על איחור בהשכרת הרכב.

איך מוצאים השכרת רכב לסוף שבוע בזול בארץ?

לא לכולם יש זמן להשוואת מחירים ולכן חלקכם יעדיפו פשוט ללכת לסניף השכרת הרכב הקרוב או למקום האחרון ממנו שכרתם רכב. למזלנו, השוואת מחירים כיום היא עניין של מספר דקות ומספר לחיצות כפתור בלבד.

הכלי המועדף עלינו לשם כך הוא מנוע החיפוש רנטלקארס (למעלה בדף זה), שמאפשר לנו גם לערוך השוואת מחירים זריזה וגם לבצע הזמנה דרך האתר שלמעשה משמש כצד שלישי המקשר בין הלקוח לבין ספק הרכב.

גם הפלטפורמה נוחה וקלה לשימוש, ומלבד מציאת המחיר הזול ביותר להשכרת רכב לסוף שבוע וביצוע ההזמנה, היא תאפשר לכם לנהל את ההזמנה ולבצע שינויים, ליצור קשר עם שירות הלקוחות של האתר בקלות (במייל) ולהדפיס את שובר האישור במידת הצורך.

אז איך מזמינים השכרת רכב בישראל לסוף שבוע בארץ ממש עכשיו? השתמשו בתיבת החיפוש הכחולה של רנטלקארס שמופיעה בעמוד זה, הזינו את הפרטים הרלוונטים של השכרת הרכב וקבלו כבר עכשיו מגוון הצעות לדילים משתלמים להשכרת רכב.

אל תשכחו לסמן אם טווח גיל הנהג הוא בין 30 ל65, כיוון שלעיתים חלה תוספת תשלום על השכרת רכב לנהגים צעירים.

כדי שלא תאלצו לעבור בין הצעות לא רלוונטיות, השתמשו באפשרויות הסינון: תוכלו לבחור בסוג רכב מועדף (מיני וואן, רכבים קטנים, רכבי סטיישן, רכבים בינוניים, רכבי פרימיום, ג'יפים וכול'), דירוג ספק מועדף (הספקים מדורגים על ידי לקוחות קודמים) פרטי רכב טכניים (מיזוג אוויר, סוג תיבת הילוכים וכול'), גודל רכב מועדף ועוד.

אם השכרת רכב מסוימת נראית רלוונטית, מומלץ לעבור על כל הפרטים (כולל תנאי השכרת הרכב, מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים ועוד) שמופיעים בשלב החיפוש.

לחצו על "הזמן עכשיו" לאחר שמצאתם את השכרת הרכב לסוף השבוע שמתאימה לצרכיכם. בטופס ההזמנה הקצר תוכלו לעבור שוב על תנאי ההשכרה ולהוסיף תוספות (בתשלום). תתבקשו להזין את פרטי הנהג ופרטי התשלום ולאחר מכן תקבלו אישור הזמנה. האישור מתקבל לרוב במהירות, אך לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב.

כעת תוכלו ליצור קשר עם אתר רנטלקארס לתמיכה במידת הצורך ולנהל את ההזמנה באתר.

איך משלמים על השכרת רכב לסוף שבוע?

בעת ההזמנה תוכלו לשלם באשראי ותתבקשו לשלם תשלום חלקי (ואת היתרה בשלב מאוחר יותר אך זמן מה לפני השכרת הרכב) או תשלום מלא. פרטי אופן התשלום יופיעו בטופס ההזמנה בשלב מילוי הפרטים. זכרו שבעת איסוף הרכב תצטרכו להשאיר פיקדון ולשלם על תוספות. ייתכנו גם חיובים נוספים על עמלות, מיסים וכול'. בעת ההזמנה תוכלו לעבור על כל מה שהתשלום כולל.

השוואת מחירים להשכרת רכב לסוף שבוע

בדקנו, בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס, כמה תעלה השכרת רכב לסופ"ש (משישי עד ראשון) במגוון יעדים בארץ בתחילת יולי.

השכרת רכב לשישי – שבת בפתח תקווה

את המחיר הכי זול להשכרת רכב לסוף שבוע בפתח תקווה (שישי עד ראשון) קיבלנו מחברת יורופקאר, להשכרת סוזוקי אלטו בעלות של 230.10 ש"ח (לארבעה נוסעים, עם תיבת הילוכים ידנית).

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ לסופשבוע בפתח תקווה קיבלנו מחברת אוויס, בהשכרת מיצובישי ASX בעלות של 405.17 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני ואן לסוף שבוע (לשבעה נוסעים) קיבלנו מחברת יורופקאר, בעלות של 643.16 ש"ח עבור אופל זפירה.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני ואן לסוף שבוע לתשעה נוסעים בפתח תקווה קיבלנו מחברת יורופקאר בעלות של 1,306.57 ש"ח.

השכרת רכב לסוף שבוע בהרצליה

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב לסופ"ש בהרצליה (משישי עד ראשון) מחברת יורופקאר עבור סוזוקי אלטו (עם תיבת הילוכים ידנית) לארבעה נוסעים, בעלות של 230.10 ש"ח.

גם את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ לסוף שבוע בהרצליה קיבלנו מחברת יורופקאר עבור יונדאי טוסון בעלות של 503.77 ש"ח.

ערכנו השוואת מחירים נוספת להשכרת מיני ואן לסוף שבוע בהרצליה(לשבעה נוסעים), וקיבלנו את המחיר הכי זול שוב מיורופקאר, עבור אופל זפירה בעלות של 643.16 ש"ח.

השכרת רכב באילת לסופשבוע

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב לסוף שבוע באילת, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת דולר בסניף בשדרות התמרים, עבור שברולט ספארק (רכב ידני לארבעה נוסעים) בעלות של 200.92 ש"ח.

בהשוואת מחירים נוספת, הפעם עבור השכרת מיני וואן לסופשבוע באילת (לשבעה נוסעים), קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר בהשכרת אופל זפירה בעלות של 643.16 ש"ח (בסניף בעיר או בשדה התעופה רמון).

בהשוואת מחירים שלישית שערכנו, הפעם להשכרת מיני וואן לתשעה נוסעים לסופשבוע באילת, קיבלנו שוב את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר, בעלות של 1,306.57 עבור רנו טראפיק.

השכרת רכב לסופ"ש בחיפה

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב בחיפה לסוף שבוע (משישי עד ראשון).

עבור כל סוג רכב ללא סינון כל שהוא, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר עבור סוזוקי אלטו בעלות של 230.10 ש"ח. שימו לב שזהו רכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית.

בהשוואת מחירים נוספת, הפעם עבור השכרת ג'יפ לסוף שבוע בחיפה, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת אוויס בעלות של 405.17 ש"ח עבור מיצובישי ASX.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן לתשעה נוסעים לסופשבוע בחיפה קיבלנו מיורופקאר, בעלות של 1,306.57 ש"ח לרנו טראפיק.

השכרת רכב לסוף שבוע בתל אביב

בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול להשכרת רכב בתל אביב לסוף שבוע (משישי עד ראשון) קיבלנו מחברת דולר, עבור שברולט ספארק (לארבעה נוסעים) בעלות של 200.92 ש"ח.

השכרת רכב לשישי – שבת בנתב"ג

היתרון של השכרת רכב לסופ"ש בנתב"ג הוא שהסניפים פועלים 24 שעות ביממה וניתן לאסוף ולהחזיר את הרכב במהלך שישי או שבת, ולשכור אותו רק ליום אחד, אך ליהנות ממנו בשישי בערב ובשבת בבוקר.

בהשוואת המחירים הזו בדקנו, בנוסף לשישי עד ראשון, גם כמה תעלה השכרת רכב משישי עד שבת (כל עוד מדובר בעד 24 שעות, כיוון שאיחור עלול לגרור תוספת חיוב).

את המחיר הכי זול להשכרת רכב לסופשבוע בנתב"ג משישי עד ראשון קיבלנו מחברת יורופקאר, עבור סוזוקי אלטו לארבעה נוסעים (עם תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 230.10 ש"ח.  מחיר השכרת אותו הרכב מיורופקאר לשישי עד שבת יהיה 123.95 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן לסוף שבוע בנתב"ג (משישי עד ראשון, לשבעה נוסעים)  קיבלנו מחברת יורופקאר בעלות של 643.16 ש"ח בעבור אופל זפירה. בהשכרת אותו הרכב לשישי עד שבת בלבד, המחיר הוא 321.58 ש"ח.

בהשוואת מחירים נוספת, הפעם למחירי השכרת ג'יפ לסוף שבוע בנתב"ג (משישי עד ראשון) קיבלנו את המחיר הכי זול מאוויס בעלות של 405.17 ש"ח בעבור מיצובישי ASX. בהשכרת ג'יפ לשישי עד שבת בלבד בנתב"ג, המחיר הכי זול התקבל מחברת יורופקאר עבור יונדאי טוסון בעלות של 251.89 ש"ח.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל