השכרת רכב גיר ידני בארץ

השכרת רכב גיר ידני בארץ – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב ידני היא דרך מצוינת לחסוך בעלויות ובד"כ עדיפה על תחבורה ציבורית. השכרת רכב גיר ידני בארץ היא זולה יותר וחסכונית בדלק ובכתבה זו תוכלו למצוא מנוע חיפוש שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב עם הילוכים ידניים, לאתר את המחירים הכי זולים ולחסוך לא מעט זמן וכסף – וגם טיפים חשובים

אם החלטתם על השכרת רכב בארץ בחופשה הבאה שלכם או לשם נסיעה מיוחדת,יש להניח שכבר הבנתם את היתרונות של השכרת רכב בישראל לעומת נסיעה בתחבורה ציבורית שאינה יעילה. סביר להניח שאתם משוטטים באינטרנט בחיפוש אחר הדיל המשתלם ביותר להשכרת רכב בארץ. לפני שאתם ממשיכים בחיפוש, אנחנו מציעים לכם להתעכב לרגע נוסף על השאלה: האם כדאי להשכיר רכב ידני ולא רכב אוטומטי?

זה עשוי להיראות לכם אולי מוזר ברגע הראשון אבל כדאי לדעת: להשכרת רכב עם גיר ידני בישראל יש מספר יתרונות, אך למען האמת היתרון העיקרי הוא במחיר.

ככל שתעמיקו במלאכת השוואת המחירים להשכרת רכב בארץ (אנו מציעים לכם להשתמש בתיבת החיפוש שבעמוד זה ולהתחיל כבר עכשיו), תגלו שרבות מההצעות עם המחירים הזולים ביותר להשכרות רכב בישראל הן עבור רכב עם תיבת הילוכים ידנית. בדרך כלל ההבדל במחירים הוא משמעותי, בעיקר כשמדובר בהשכרת רכבי מיני וואן לקבוצות גדולות. כך שאם יש לכם אפשרות לנהוג ברכב ידני, ייתכן שהבחירה בהשכרת רכב עם גיר ידני תוזיל לכם את העסקה משמעותית, במיוחד כשמדובר בהשכרת רכב לתקופה ארוכה וברכבי מיני ואן לקבוצות גדולות.

כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב ידני בארץ השתמשו במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב של רנטלקארס. מלאו את תיבת החיפוש שלמטה: בשדה "ארץ" בחרו את ישראל ובשדה עיר את העיר שבה אתם מבקשים לשכור רכב. כמו-כן, בשדה "תחנה" תצטרכו לבחור נקודת איסוף ספציפית באותה עיר. אם אתם ישראלים המתגוררים בחו"ל ושבים ארצה, תוכלו לבחור באפשרות השכרת רכב מנמל התעופה בן גוריון למשל. אפשר כמובן לשכור רכב מבתי מלון שונים, ממרכזי ערים ועוד. לסיכום, הכניסו את התאריכים שבהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בארץ ולחצו "חפש" כדי לקבל השוואת מחירים עבור מגוון דגמי מכוניות, וחברות השכרת רכב שונות ומגוונות. בחרו מבין כל האפשרויות את האפשרות של השכרת רכב ידני שמחיריה זולים משמעותית.

השכרת רכב בארץ – עוד באותו נושא

השכרת רכב בארץ – המדריך המלא

השכרת ג'יפ בארץ – השוואת מחירים וטיפים

ביטוח רכב שכור בארץ – השוואת מחירים ועצות

מלבד המחיר, להשכרת רכב עם גיר רגיל יש כמה יתרונות נוספים.

חיסכון בדלק: השכרת רכב ידני בארץ תוכל לרוב לחסוך לכם בהוצאות על דלק, כיוון שרכבים עם גיר ידני לרוב צורכים פחות דלק מרכבים אוטומטיים. הוצאות על דלק, כמו שאתם ודאי יודעים, כדאי לקחת ברצינות ולנסות להפחית כמה שאפשר, במיוחד בהשכרת רכב לתקופה ארוכה.

יותר שליטה ברכב: יש נהגים שפשוט מעדיפים כשהם נוהגים ברכב שכור, לנהוג ברכב ידני, כיוון שהוא מאפשר שליטה טובה יותר ברכב.

תחזוקת הרכב: באופן כללי, אחזקת רכב ידני נוטה להיות קלה יותר מרכב אוטומטי.

עם זאת, ישנם גם מספר חסרונות ברורים להשכרת רכב ידני לעומת רכב אוטומטי – בראש וראשונה כמובן הקושי לחלק מהנהגים בנהיגה ברכב עם גיר ידני, חוסר נוחות, הגבלה מבחינת נהגים נוספים שלא יכולים לנהוג על גיר ידני וכו'. אם חסרונות אלו לא מהווים עבורכם בעיה, מומלץ מאוד לחפש השכרת רכב עם גיר ידני ולחסוך בעלויות.

אז כמה באמת השכרת רכב ידני יכולה לחסוך לנו?

בדקנו את המחירים של השכרת רכב גיר ידני בארץ במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס. את השוואות המחירים ערכנו לתחילת חודש מרץ. שימו לב שהמחירים משתנים לעתים תכופות בתחום השכרות הרכב בארץ בהתאם לביקושים ולמצב השוק, כך שייתכן שבחיפוש שלכם לא תקבלו את אותן תוצאות.

השכרת רכב עם גיר ידני בנתב"ג

בהשוואת מחירים להשכרת רכב בנתב"ג קיבלנו את ההצעה הזולה ביותר עבור השכרת רכב ידני (סוזוקי אלטו) במחיר של 126.76 ש"ח ליום. ההצעה הזולה אחריה הייתה עבור רכב אוטומטי (פיאט 500) במחיר של 128.65 ש"ח ליום. שתי ההצעות הגיעו מחברת יורופקאר, ושני הרכבים מתאימים לארבעה נוסעים.

בהשכרת מיניוואן לתשעה נוסעים, המחיר הזול ביותר שהתקבל הוא 507.65 ש"ח ליום לרכב עם תיבת הילוכים ידנית (יונדאי i800) ו-722.57 ש"ח לרכב עם תיבת הילוכים אוטומטית (פולקסווגן טרנספורטר). כך שבמקרה זה, ההבדל הוא משמעותי.

השכרת רכב עם גיר ידני בחיפה

גם בהשכרת רכב בחיפה ההבדל המשמעותי במחיר בין גיר ידני לאוטומטי היה בהשכרת רכב תשעה מקומות מסוג מיניוואן. המחיר הזול ביותר שעלה בהשוואת המחירים למיניוואן לתשעה היה 456.86 ש"ח ליום לרכב עם תיבת הילוכים ידנית, לעומת 722.57 ש"ח ליום לרכב עם תיבת הילוכים אוטומטית.

בשאר סוגי הרכבים ההבדל לרוב לא היה משמעותי.

השכרת רכב עם גיר ידני בכפר סבא

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בכפר סבא לשבוע, קיבלנו את המחיר הזול ביותר מחברת יורופקאר בהשכרת רכב עם תיבת הילוכים ידנית (סוזוקי אלטו) במחיר של 612.17 ש"ח. הרכב מתאים לארבעה נוסעים.

השכרת רכב ידני באילת

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בשדה התעופה רמון, קיבלנו שהמחיר הכי זול היה עבור רכב עם תיבת הילוכים ידנית (סוזוקי אלטו לארבעה נוסעים). ההפרש בין המחירים לעומת האפשרות המקבילה עם תיבת הילוכים אוטומטית, עם זאת, לא היה משמעותי.

השכרת רכב ידני בטבריה

את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב בטבריה קיבלנו מחברת יורופקאר בהשכרת סוזוקי אלטו (עם תיבת הילוכים ידנית) במחיר של 126.76 ש"ח ליום. שימו לב שהרכב מתאים לארבעה נוסעים.

השכרת רכב ידני לחודש

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב לחודש בנתב"ג, קיבלנו גם הפעם את המחיר הזול ביותר עבור רכב ידני (שברולט ספארק לארבעה נוסעים) מחברת אלדן, במחיר של 2,317.58 ש"ח (ל-30 ימים). המחיר הזול ביותר שקיבלנו לרכב אוטומטי לאותו מספר נוסעים ולאותו משך זמן היה 2,525.43 ש"ח.

איך מוצאים השכרת רכב ידני בארץ?

כדי למצוא השכרת רכב עם גיר ידני במחיר זול, כדאי מאוד לערוך השוואת מחירים. למזלכם, בעמוד זה תוכלו למצוא מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בארץ ובעולם שיעשה את הכל בשבילכם  ויחסוך לכם מעבר מחברת השכרה אחת לשנייה בחיפוש אחר הדיל הכי שווה.

אז איך זה עובד?

הזינו את תחנת השכרת הרכב, תאריך ההחזרה ותאריך האיסוף (כמו גם השעות) ואל תשכחו לסמן בתיבה המתאימה אם טווח גיל הנהג הוא בין 30 ל-65. לחצו על חיפוש, ופשוט דפדפו בין מגוון ההצעות ממגוון חברות השכרת הרכב הנבחרות באיזור שלכם.

לא רק שתקבלו הצעות ממבחר חברות להשכרת רכב, תוכלו גם לקבל את כל הפרטים באופן נוח כבר בשלב החיפוש (תנאי ההשכרה המלאים, אילו ביטוחים כלולים במחיר, האם הרכב ממוזג, האם תיבת ההילוכים היא אוטומטית או ידנית וכו'). מצד ימין לתוצאות החיפוש תוכלו לראות מגוון אפשרויות לסינון (שם גם תוכלו לבחור לסנן רכב לפי סוג תיבת ההילוכים), ובחלקו העליון של העמוד תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב (בין אם אתם מחפשים השכרת מיני וואן או השכרת רכב יוקרה).

לאחר שבחרתם את ההצעה המשתלמת ביותר, כל מה שנותר לכם לעשות הוא להזין את פרטי הנסיעה ופרטי התשלום בטופס ההזמנה, ולהמתין לאישור ההזמנה. יתרון נוסף של הזמנת רכב שכור בארץ באופן זה הוא קבלת תמיכה מאתר רנטלקארס שמבצע עבורכם את ההזמנה, כמו גם האפשרות לניהול ההזמנה באתר (הדפסת השובר ועוד). בטופס ההזמנה תוכלו לבקש תוספות כמו מושב לילד או GPS (בתשלום בדרך כלל) ולעבור שנית על פרטי ההזמנה.

כדאי מאוד לשים לב לסוג הביטוח הכלול במחיר השכרת הרכב שלכם. אם ביטוח החובה לא כלול במחיר, ייתכן שתצטרכו לרכוש אותו בתוספת תשלום.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל