השכרת רכב בפורטו השוואת מחיר

השכרת רכב בפורטו פורטוגל – המלצות והשוואת מחירים

השכרת רכב בפורטו – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפורטו שיחסוך לכם מאות שקלים, מידע על החברות השונות כולל מאיזו חברת השכרת רכב בפורטו כדאי להיזהר, וגם המלצות לנהג על נהיגה בפורטו (כולל סרטון וידאו מיוחד)

     הזמנת דילים לליסבון        |        הזמנת טיולים מאורגנים לפורטוגל

כדי לאתר את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בפורטו בצעו השוואת מחירים באמצעות מנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה. בשדה "ארץ" בחרו את פורטוגל ובשדה עיר את פורטו Porto ובשדה "תחנה" בחרו מיקום מדויק אליו תרצו להזמין השכרת רכב בפורטו מבין רשימת התחנות הכוללת אפשרויות של השכרת רכב בשדה התעופה בפורטו, בתחנת הרכבת של פורטו, בעיר התחתית או באיזור התעשייה של פורטו,  ברואה דה סנטה קטרינה ובמיקומים נוספים בפורטו. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בפורטו ולחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בפורטו הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית.

השכרת רכב פורטו  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בפורטו פורטוגל – עוד באותו נושא:

פורטו פורטוגל – מלונות מומלצים למשפחות 

השכרת רכב בפורטוגל ונהיגה בפורטוגל – המדריך המלא

טיסות לפורטוגל – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות לליסבון

eSim וסים לפורטוגל – טיפים ומידע חשוב למטיילים

תיירות כדורגל בפורטוגל – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

השכרת רכב בפורטו – נהיגה בפורטו

פורטו, כמו רוב הערים בפורטוגל, קצת מסובכת מבחינת הנהיגה בה. הכבישים משתנים באיכותם – מכבישים סלולים לגמרי לשבילי אבני שפה מימי הביניים שיכולים להפוך גם את המרחקים הקצרים ביותר לארוכים. עם זאת, קחו בחשבון שהחלק התיירותי של פורטו (הריביירה (Ribeira) ובאשה (Baixa)) הם בעצם מבוך של רחובות צרים המלא בנהגים מקומיים וסמטאות מפותלות. עדיף ללכת כאן ברגל, למרות שההליכה כרוכה בהרבה עליות וירידות מאחר שהשטח הוא גבעתי מאוד. היו מוכנים להתאים את הנהיגה שלכם לקצב הנהיגה בפורטו – כלומר, סעו לאט.

באופן כללי, התנועה בפורטו בד"כ כאוטית ומאוד אינטנסיבית, בעיקר בשעות השיא. צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בפורטו – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בפורטו –

יש לא מעט סוכנויות השכרת רכב בפורטו ביניהן –

  • First Rent A Car
  • Hertz
  • Avis
  • Europcar
  • Gold Car (שימו לב: מטיילים רבים דיווחו על התנסות לא טובה עם החברה הזו, מומלץ להעדיף חברות אחרות ולא לקחת סיכון)

חמישה כבישים מהירים מרכזיים מתחברים לפורטו: A1 המחבר בין פורטו לליסבון, A29 המחבר בין פורטו לאוויירו (Aveiro), A3 מחבר את את פורטו אל ספרד, A28 מחבר את פורטו לקמינה (Caminha) שליד גבול ספרד, ו-A4 פונה לכיוון מזרח מתוך העיר לעבר ברגנסה (Braganza) וגבול ספרד, בקרבת ולדוליד (Valladolid). ה-A43 מחבר את פורטו לעיר הסמוכה גונדומאר (Gondomar) וה-A41. ה-A33 מחבר את A20 לאוליביירה דה אזמאיס (Oliveira de Azeméis).

שני כבישי טבעת משרתים את פורטו: הכביש החיצוני, A41 , והכביש הפנימי, VCI/IC23 או A20 שמחבר את כל האטרקציות בפורטו.

ה- A20/VCI וה- A43 (על אף שהם כבישי אגרה אבל רק עבור כביש A41) הם כבישים חינמים ללא אגרה. ה- A28 לא גובה אגרה עד אחרי שדה התעופה. ה- A1, A3 ו- A33 הם כבישי אגרה שהגבייה עליהם מגיעה מחברה פרטית והאגרה נגבית במזומן. ה- A29 ו-A28 הם כבישי אגרה בגבייה אוטומטית (עם משדר), כך שאם אתם נוסעים במכונית שכורה, תצטרכו לשלם את האגרה מראש לאחר שאתם נכנסים לפורטוגל דרך כביש מהיר או בבית הדואר (CTT post). ה- A4 וה- A41 הם בגבייה משולבת – כלומר אפשר לשלם במזומן.

השכרת רכב פורטו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל