השכרת רכב בסוצי מידע

השכרת רכב בסוצ'י – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בסוצ'י רוסיה – כל מה שרצית לדעת ולא ידעת את מי לשאול: מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם את המחיר הכי זול על השכרת רכב בסוצ'י באמצעות השוואת מחירים ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם המלצות וטיפים למטייל על נהיגה בסוצ'יב (כולל סרטון וידאו)

כדי לאתר את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בסוצ'י השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירים של השכרת רכב בעולם שבדף זה למטה. בשדה "ארץ" ביחרו את רוסיה ובשדה "עיר" את סוצ'י sochi ואז בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בסוצ'י. לסיום מלאו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בסוצ'י וליחצו "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירי השכרת רכב בסוצ'י (על שלל דיגמי מכוניות)


חופשה בסוצ'י – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בסוצ'י למשפחות עם ילדים

השכרת רכב ברוסיה – השוואת מחירים ומידע לנהג

סוכנויות השכרת רכב בסוצ׳י –

  • Hertz (זכיינות עצמאית), השכרת רכב בנמל התעופה סוצ׳י, טלפון: +7 (8622) 357 100. שעות עסקים: 9:00 – 21:00
  • Sixt. סניפים בסוצ'י: 1. נמל התעופה סוצ׳י 2. מלון מארינס פארק (Marins Park Hotel) (ברחוב Morskoy pereulok 2), טלפון: +7 (8622) 96-0020. שעות עסקים: 9:00 – 21:00
  • ATON / Rentacarov (חברת השכרת רכב רוסית מקומית). לוקיישנים: 1. מרכז העיר (רחוב Transportnaya str. 130, משרד 5) 2. מלון מארינס פארק (Marins Park Hotel) (רחוב Morskoy pereulok 2) 3. נמל התעופה סוצ׳י, טלפון: +7 (8622) 960-331 (zakaz@at-on.ru)
  • Rossa Rent (חברת השכרת רכב מקומית הפועלת בסוצ׳י וכן בקרסונדאר) לוקיישנים: 1. מלון Zhemchuzhina (רחוב Chernomorskaya street 3  – מרכז) 2. נמל התעופה סוצ׳י (רק בהזמנה מראש, טלפון: +7 (8622) 955-497, 8 918 905 59 77

נהיגה בסוצ'י ובסביבה

הרגלי הנהיגה בסוצ׳י עוד יותר גרועים משאר האזורים ברוסיה. צפו לתרבות כביש הדומה לזו שביוון או טורקיה (כלומר, נהיגה פרועה ולא מתחשבת) והיו מאוד זהירים בזמן נהיגה.

עניין נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא שיש מחסור מהותי במקומות חנייה, בעיקר במרכז סוצ'י. הרבה פעמים נהגים נאלצים להשאיר את רכביהם בתחנות אוטובוס, באזורים המיועדים להולכי רגל וכו׳. הוסיפו את זה לכמות ההולכת וגוברת של נהגים, מה שמוביל לפקקים גדולים ברחובות העיר. הרשויות העירוניות בסוצ'י מתכננות להוסיף מקומות חנייה בתשלום.

לפני השכרת רכב בסוצ'י אולי תירצו לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בסוצ'י –

כביש M4 הנקרא גם E115 מחבר בין סוצ׳י לבירה מוסקבה (1,660 ק״מ) דרך וורונז׳ (Voronezh) ( ק״מ 1,150), רוסטוב על הדון (Rostov-on-Don) ( ק״מ 570) וקרסונדאר (Krasnodar) ( ק״מ 300).

איכות הכביש העמוס הזה משתנה – מכביש עקלקל וצר לאיכות של כביש מהיר בהתאם לקטע כביש עליו נוסעים, והאיכות נוטה להשתפר בשנים האחרונות. הזמן הממוצע שלוקח להגיע לסוצי ממוסקבה הוא יומיים ומקרסונדאר לסוצ'י בין 5-9 שעות, בהתאם למצב התנועה.

בנסיעה מסוצ׳י לאירופה, אפשר להשתמש בכבישים העוברים דרך אוקראינה או טורקיה. אם אתם נוסעים לטורקיה, יש אפשרות להעביר את הרכב לסוצ׳י מטברזון (Trabzon) במעבורת, אבל הדבר דורש אישור של חברת השכרת הרכב בסוצ'י. אנא קחו לתשומת הלב שהכניסה לסוצ׳י דרך גיאורגיה (Georgia) ואבחזיה (Abkhazia) לא אפשרית כרגע בשל סגירת הגבול בין שתי המדינות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל