סוצ'י עם משפחה בתי מלון

סוצ'י רוסיה – מלונות מומלצים עם ילדים

מתכננים חופשה בסוצ'י עם הילדים? עיר הנופש של רוסיה היא אחד היעדים האטרקטיביים לחופשה למטייל הישראלי והיא מציעה תמורה מעולה יחסית למחיר. לא חסרים מלונות טובים בסוצ'י, בה עשירי רוסיה מבלים את החופשה שלהם, אבל אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בסוצ'י עם ילדים מומלץ לבחור אחד מבתי המלון בסוצ'י שברשימה זו, הנחשבים ידידותיים במיוחד למשפחות

בכתבה זו תוכלו למצוא מלונות בסוצ'י במיגוון רחב של רמות מחירים, מיקומים וסגנונות אירוח, כאשר המשותף ביניהם הוא מיקומים גבוהים בדירוגי בתי מלון מומלצים בסוצ'י עם ילדים אשר מתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים ומתבססים על המלצות של משפחות שהגיעו אל סוצ'י עם ילדים לחופשה משפחתית

חופשה בסוצ'י – עוד באותו נושא: 

השכרת רכב ברוסיה – השוואת מחירים ומידע לנהג

מלונות מומלצים בסוצ'י למשפחות עם ילדים

אתר הנופש והבריאות זולוטוי קולוס – Zolotoy Kolos Health Resort 

זולוטוי קולוס, ריזורט מומלץ במרכז סוצ'י בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 10 דקות הליכה מרצועת החוף הפרטית על הים השחור. Sochi Dendrarium Park ואטרקציות נוספות בסוצ'י נמצאות מרחק הליכה מאתר הנופש. אינטרנט אלחוטי זמין חינם. בית המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים בסוצ'י למשפחות עם ילדים. החדרים מעוצבים בסטייל קלאסי וכוללים מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי, מקרר וטלוויזיה; חלקם כוללים גם מרפסת המשקיפה לעיר.

תוכלו להירגע בסאונה, לשחק ביליארד או לנפח את השרירים ולהזיע קצת במכון הכושר ובחינם. חובבי ספורט? תוכלו לשחק במגרשי הכדורסל הכדורעף והכדורגל. ילדים ישמחו בוודאי להשתעשע להם במתקני השעשועים ולהכיר ילדים אחרים בני גילם מרחבי העולם. קולנוע ואירועי בידור זמינים גם הם מדי ערב באתר הנופש. אין ספק שבהשוואה אל מלונות בסוצ'י ברוב המיקרים מדובר על מלון מפנק למשפחות.

זהו מלון ספא בריאותי המתמחה במחלות כלי דם וכבד, מחקות שרירים, מחלות עצבים ומחלות של איברים גינקולוגיים, מעיים ואורולוגיים. האורחים יכולים לקבל טיפולי בוץ מים, אבחוני מעבדה ואבחון פונקציונאלי, עיסויים וטיפולי ספא. תוכלו להיוועץ עם מומחים בתחומי הנוירולוגי, קרדיולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, קולופרקטולוגיה, אורולוגיה ושיניים. בתשלום נוסף תוכלו לקבל טיפולי ספא שונים.

תחנת הרכבת של סוצ'י מרוחקת 5 דקות נסיעה מהמלון, בעוד שנמל התעופה הבינלאומי מרוחק 25 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות ברביס – Brevis Apart-Hotel 

ברביס, מלון דירות נופש בסוצ'י בדירוג 3 כוכבים הממוקם בשטחי האוניברסיטה האולימפית של סוצ'י – מרחק הליכה קטן מחוף הים השחור, מציע חופשה בסוצ'י למשפחות ביחידות אירוח עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. המלון זוכה לציון 8.6 בהמלצות על מלונות בסוצ'י למשפחות עם ילדים.

הדירות מודרניות וכוללות מרפסת, סלון ובו ספה וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. בחדר הרחצה יש אמבטיה ומוצרי טיפוח חינם. המטבח המאובזר היטב יאפשר לכם לבשל כאוות נפשכם – ללא ספק יתאון משמעותי לעומת בתי מלון בסוצ'י ברוב המיקרים.

בתי קפה ממוקמים 5 דקות הליכה בלבד מהמלון. אולם הקונצרטים Concert Hall Festival גם הוא בסביבת המלון. חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום. תחנת האוטובוס הקרובה נמצאת 100 מטרים מהמלון ואילו תחנת רכבת סוצ'י מרוחקת 3 קילומטרים ממנו. שדה התעופה אדלר מרוחק 30 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון-ספא רודינה גראנד – Rodina Grand Hotel & SPA 

רודינה גראנד, מלון ספא על חוף הים השחור בסוצ'י בדירוג 5 כוכבים, מציע רצועת חוף פרטית, מסעדות גורמה, מרכז ספא ובריאות עם בריכות חיצוניות מקורות ומועדון ילדים, בו יוכלו האורחים הצעירים לכלות את זמנם במשחק ושעשוע עם בני גילם מרחבי העולם, ולאפשר כך להוריהם העייפים לנוח מעט מההשגחה עליהם ולעסוק במנוחה, שופינג, פעילות ספורטיבית, טיול, פגישה או כל פעילות אחרת שהיא. המלון זוכה לציון 9.7 ברשימת מלונות מומלצים בסוצ'י למשפחות עם ילדים.

המלון מוקף גנים סוב-טרופיים המשתרעים על 150 דונם. חדרי האירוח והסוויטות כוללים ריהוט מעצבים וטלוויזיה עם מסך שטוח. במסעדה "מוסקבה" – מסעדת המלון הראשית – מוגש מדי יום מזנון ארוחת בוקר מפנק. במסעדת BSBC יוגשו לכם חטיפים ומשקאות ואילו באחד הברים המסוגננים שבמקום תוכלו להירגע עם כוס של קוקטייל צונן ביד או אולי תבחרו בכלל לשבת ברוגע ובנינוחות בטראסת הגג. המלון כולל מתקנים אקסקלוסיביים נוספים, כגון אולם קולנוע פרטי, מגרשי כדורעף, כדורסל וטניס וחדר ביליארד. המלון מספק לאורחיו עגלות גולף לתנועה ברחבי המקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פארק אין ביי רדיסון סוצ'י סיטי סנטר – Park Inn by Radisson Sochi City Centre 

פארק אין ביי רדיסון סוצ'י סיטי סנטר, בית מלון בסוצ'י בדירוג 4 כוכבים המציע מרכז כושר ומסעדה, מרוחק 15 דקות הליכה מחופי הים השחור, 100 מטר מתחנת רכבת סוצ'י ו-10 דקות של הליכה מהנמל. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בסוצ'י עם ילדים.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, מקרר וכספת, הסוויטות וחדרי הסופריור כוללים מיני בר, טראסה פרטית מרוהטת, מכונת קפה, פינת עבודה ובה שולחן עבודה וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער, מקלחת ומוצרי טיפוח חינם. באפשרותכם לבקר במסעדת Paulaner של המלון, המגישה מנות בוואריות, אירופאיות ומקומיות, כמו גם בירה טרייה מתוצרת מבשלות בירה גרמניות. רחוב נבגינסקאיה (Navaginskaya) נמצא 10 דקות הליכה מהמלון ותוכלו למצוא בו מגוון בתי קפה, מסעדות וחנויות. גם מתקני ישיבות עסקיים זמינים במלון לצרכיכם.

שדה התעופה הבינלאומי Sochi-Adler וקתדרלת המלאך מיכאל נמצאים 25 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ז'מצ'וז'ונה גראנד – Zhemchuzhina Grand Hotel 

ז'מצ'וז'ונה, מלון מומלץ בסוצ'י על חוף הים השחור, בדירוג 4 כוכבים, כולל חוף פרטי, מגרשי טניס ובריכת מי ים חיצונית ומחוממת. אורחים נהנים מ-4 ברים, 8 מסעדות ומגוון מופעים לעת ערב. המלון כולל סוויטות וחדרים עם ריהוט אינדיבידואלי, מרפסת וחלונות מרצפה עד תקרה, כאשר בכל חדר יש מקרר, חדר רחצה פרטי וטלוויזיה בכבלים.

ניתן להשתתף בשיעורי התעמלות אירובית וספורט מים. ניתן לבצע שחיות אימון בבריכה הגדולה או דווקא להירגע בבריכת מי הים המחוממת. ילדים ייהנו מגלישה מהנה במגלשות המים ויאפשרו בכך להורים מעט רוגע ומנוחה מההשגחה עליהם. המלון זוכה להמלצות מעולות בדירוגי מלונות בסוצ'י למשפחות עם ילדים.

מנות טעימות מאזור קובאן, כמו גם מנות קווקזיות ואירופאיות מוגשות במסעדות המלון, כמו גם על הטראסה של הבריכה הגדולה. במלון תמצאו גם שני מועדוני לילה ודיינר אמריקאי. הטיילת הראשית ממוקמת 5 דקות הליכה מהמלון וניתן למצוא בה מבחר מסעדות וחנויות. נמל התעופה מרוחק 25 דקות נסיעה מהמלון, המציע שירות הסעות אליו וממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון מיריט – Mirit Hotel 

מיריט, מלון במרכז סוצ'י בדירוג 3 כוכבים, מרוחק כ-300 מטרים מחוף הים השחור ומציע למשפחות חדרי אירוח עם מרפסת וחניה פרטית חינם. כל חדר כולל מיני בר, חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער וטלוויזיה. המלון ממוקם 300 מטרים מנמל סוצ'י, קילומטר בודד מה-Winter Theatre ו-1.5 קילומטרים מפארק קיוויירה (Riviera) ומהגן הבוטאני (Sochi Arboretum).

מסעדה-בר זמינה באתר. ניתן גם לשחק ביליארד או להתרווח בסאונת המלון. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר ואילו דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. תחנת הרכבת סוצ'י, ממנה ניתן להגיע אל יעדים רבים ברחבי רוסיה, ממוקמת 5 דקות נסיעה מהמלון ואילו נמל התעופה של סוצ'י – 25 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון זויוזדני – Zvyozdny Hotel 

זויוזדני, מלון מומלץ בסוצ'י בדירוג 4 כוכבים הממוקם 15 דקות הליכה מהחוף הפרטי של המלון על הים השחור, כולל בריכה חיצונית מחוממת עונתית, בריכה מקורה ומרכז ספא. המלון מורכב משני בניינים – ראשי ועסקי; הוא מציע שירות חינם של הסעות לחוף הפרטי בחודשי יוני עד ספטמבר. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג מלונות מומלצים בסוצ'י למשפחות עם ילדים.

החדרים ממוזגים וכוללים חדר רחצה פרטי, מיני בר וטלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין. מדי יום מוגש במקום מזנון ארוחת בוקר. ניתן לסעוד גם בגסטרו-בר Biblioteka או בכל אחד מהמסעדות ובתי הקפה שבסביבה.

לרשותכם עומד ביליארד רוסי ואילו בימות הקיץ הילדים יכולים ליהנות מהפעלות ייעודיות עבורם, כמו גם מדיסקוטק. גם תחרויות פולו מים ושיעורי ריקוד מופעלים בעונה זו של השנה. המלון ניצב 600 מטרים מפארק ריוויירה (Riviera), 37 קילומטרים מהפארק האולימפי ו-30 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי. תמורת תשלום נוסף ניתן ליהנות משירות הסעות וסיורים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סן רמו – Sanremo 

סן רמו, בית מלון בסוצ'י בדירוג 3 כוכבים, ממוקם מול החוף המרכזי של העיר סוצ'י ו-5 דקות הליכה בלבד מכיכר Teatralnaya ודקת הליכה בודדת מחוף הים השחור. הוא מציע מגוון גדול של שירותים שיבטיחו שהייה נעימה לאורחים. המלון זוכה לציון 8.3 ברשימות מלונות מומלצים בסוצ'י למשפחות עם ילדים.

החדרים המרווחים והמודרניים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי, מקרר ונוף צדדי או מלא לים. חלק מהחדרים כוללים מרפסת ואילו אחרים מציעים חלונות פנוראמיים. שירות חדרים זמין לנוחיותכם. טראסת השמש של המלון עומדת לרשותכם תמיד. המקום נמצא במרחק 15 דקות הליכה קצרות  מקררס סוצ'י, שלושה קילומטרים מתחנת הרכבת ו-25 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי, Adler-Sochi.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון טסבטנוי 5 – Tsvetnoy 5 Hotel 

טסבטנוי 5, מלון בדירוג 3 כוכבים בסוצ'י, מרוחק 7 דקות הליכה בלבד ממרכז העיר ו-1.7 קילומטר מחוף הים. בית המלון זוכה לציון 9.0 בדירוג בתי מלון מומלצים בסוצ'י עם ילדים. אורחים נהנים מהבר שבאתר. כל החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה, חדר רחצה צמוד ומוצרי טיפוח חינם.

השוק המרכזי של סוצ'י ממוקם 1.2 קילומטרים מהמלון, פארק ריביירה – 1.5 קילומטרים ממנו ואילו שדה התעופה הבינלאומי, אדלר-סוצ'י – 31 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון נאיירי  – Nairi Hotel 

נאיירי, מלון אלגנטי בסוצ'י בדירוג 3 כוכבים, מציע אירוח מעולה הכולל גן מקסים ומזנון ארוחת בוקר ערב לחיך. הוא נמצא מרחק הליכה מאטרקציות בסוצ'י, כולל אולם הקונצרטים Festivalny, תיאטרון החוף ופארק מים. המלון נמצא במיקום נוח במרכז סוצ'י, בסמיכות ל-Kurtony Prospect. המלון זוכה לציון 8.7 בביקורות על מלונות מומלצים בסוצ'י עם ילדים.

חלק מהחדרים פונים לים וכולם כוללים מערכת מיזוג ושולחן עבודה רחב ידיים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזורים המשותפים. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה. ישנה גם גינה ובה בריכת שחייה חיצונית.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

סוצ'י - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 4 (4 הצבעות)
Sending

תגובה

  • סיכום טיול בסוצ'י, רוסיה. הזמנו כרטיסים חצי שנה לפני (בערך), חיפשנו יעד זול יחסית, ראינו שיש מה לעשות בסוצ'י והלכנו על זה. לנו במלון בוגטיר סוצ'י פארק שנמצא באדלר, גם כי חשבנו שהבנות שלנו יאהבו את זה שהוא מעוצב כמו ארמון/טירה, גם כי היו עליו ביקורות טובות וגם כי הוא ממש קרוב ללונה פארק. בגדול הוא היה בסדר חוץ ממזרונים לא נוחים ואוכל לא טעים. החיובי – נקי ונענים לבקשות די מהר וגם החדר היה זול (הזמנו הרבה מראש). טיסות – טסנו עם אוראל איירליינס, בגדול היה בסדר, בחזור היה עיכוב של שעה וחצי. לא לשכוח לקחת בביקורת גבולות ברוסיה פתק לבן שבלעדיו אי אפשר לצאת מהמדינה. מזג האוויר היה קריר, לבשנו חולצה דקה וגקט. פעילויות שעשינו: דבר ראשון סוצ'י פארק – הלונה פארק של סוצ'י. מקבלים כרטיסים בחינם מהמלון. הבת הגדולה שלי בת 8 והיא יכלה לעלות על כל המתקנים שם כולל רכבות הרים מפחידות ושלל מתקנים אחרים שאני בחרתי לוותר עליהם…. היה לה כיף מאוד. גם הקטנה בת השלוש וחצי מצאה את עצמה שם ולא היה לה משעמם. הפארק גדול וכיפי. ממליצה לוותר על המסעדות בפנים, האוכל שם לא טעים. גן בוטני – לוותר, משעמם ומלא עליות, אקווריום – נחמד, לא משהו שלא ראינו קודם. העליה ברכבל להר המושלג ברוזה חוטור-כיף! יש 3 רכבלים, כל אחד עולה יותר גבוה, עלינו עד למעלה והבנות מאוד נהנו מהשלג. היו שם המון אנשים שבאו לעשות סקי. הפארק האולימפי – לקחנו את הסיור בקלנועית שלוקחים ממש מחוץ למלון, היה נחמד, לא יותר, נכנסו למוזיאון מכוניות חביב שיש בפארק האולימפי שהיה בו גם אוסף מרשים של ברביות לאספנים. יש שם גם גן שעשועים מושקע לילדים וגם שם התעכבנו. היינו גם במיני פארק חבלים שמצאנו בטעות והבנות שלנו ממש נהנו שם וגם במטעי התה דוגמיס (מקווה שזוכרת טוב את השם) שאומנם לא היה הרבה מה לעשות שם אבל המקום ממש יפה ורגוע, נמצא בלב יער ומגישים שם תה אותנטי וטעים. דברים שלא עשינו: סקיי פארק ופארק המים גלקטיקה. הדבר שהכי עשה לנו את הטיול בעיני היה נהג בשם ארתור שעוד בארץ דיברנו עם נהג שהמליצו עליו במלא פוסטים ובגלל שלו יש מונית רגילה ולא גדולה הוא סידר לנו את ארתור שיש לו מונית גדולה (7 מקומות) וגם כיסאות בטיחות לילדים אם צריך. סוצ'י מחולקת לכמה חלקים (אדלר, מרכז העיר סוצ'י, רוזה חוטור) והמרחקים ביניהם יכולים להיות די גדולים. הוא לקח אותנו לכל מקום שרצינו בלי שום בעיות, הראה לנו איך להגיע ומה לעשות והיה צמוד אלינו בכל יום שלקחנו אותו. הוא גם לקח אותנו למסעדות מקומיות טובות (אחת מהן הייתה ממוקמת בתוך טירת אבירים מגניבה) והכל בשמחה ועם מצב רוח טוב ובעיני זה ממש הוסיף לזה שהטיול יעבור חלק. אם רלוונטי למישהו אשמח לתת את הטלפון שלו, תיקשרנו בוואצאפ באמצעות גוגל טרנסלייט, הוא יודע קצת אנגלית וקצת עברית). המטבע המקומי הוא רובל, הם לא מקבלים שום מטבע אחר. צריך להתכונן גם לזה שכמעט אף אחד שם לא דובר אנגלית (במלון כן) ותיקשרנו בעיקר באמצעות גוגל טרנסלייט ופנטומימה. ילדים מתחת לגיל 4 בד"כ לא משלמים על כניסה למקומות. ברוסיה יש כללים מאוד נוקשים לגבי כל דבר וצריך לעמוד בהם, נתקלנו גם בהרבה הרבה מצלמות, כמעט בכל מקום. סה"כ היה לנו כיף, בעיני 4-5 ימים מספיקים כדי לחוות את העיר.

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל