השכרת רכב במינכן מנוע השוואת מחירים

השכרת רכב במינכן – מנוע השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב במינכן – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיערוך עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב במינכן וגם המלצות לנהג על נהיגה במינכן (כולל סרטון וידאו) ומידע על סידורי החנייה במינכן, מערכת הכבישים העירונית והכבישים הבינעירוניים היוצאים ממינכן ליעדים אחרים בגרמניה ורחבי אירופה

      דילים למינכן    |    דילים לברלין    |    טיולים מאורגנים לגרמניה

השכרת רכב במינכן לא חייבת להיות יקרה – כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב במינכן (עבור מגוון כלי רכב) השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב שלמטה – בשדה "ארץ" בחרו את גרמניה ובשדה "עיר" בחרו את מינכן munich. בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב במינכן מבין רשימת המקומות בהם פועלים סניפים של חברות השכרת רכב במינכן, אשר כוללת כמובן את שדה התעופה של מינכן ואת העיר התחתית של מינכן ומיקומים נוספים בתוך מינכן כמו תחנת הרכבת של מינכן, אוטוברון, ליים, גיסינג, ריאם, ועוד. לסיום הכניסו לטופס את התאריכים המדוייקים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב במינכן ולחצו על "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירי השכרת רכב במינכן.

השכרת רכב במינכן – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בגרמניה – עוד באותו נושא:

אירועים במינכן – הזמנת כרטיסים לאירועי ספורט ומופעי בידור במינכן

השכרת רכב בגרמניה – חוקי התנועה ומידע לנהג

בתי מלון מומלצים במינכן למשפחות עם ילדים

טיסות למינכן – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

e-sim ו-sim לגרמניה – מדריך למטייל

כרטיסים לבאיירן מינכן הזמנת כרטיסים

נהיגה במינכן – המלצות וטיפים לנהג

בד"כ זה לא רעיון טוב לטייל בתוך מינכן במכונית. הכבישים עמוסים, בעיקר בשעות השיא. השכרת רכב במינכן יכולה להיות אופציה טובה בעיקר לביקור בחלק מהאטרקציות הנמצאות בפרברי מינכן, כמו למשל אולפני הקולנוע בבוואריה (Bavaria Film Studios) או לטיולי יום לערים ולאגמים השוכנים מחוץ לעיר. כמובן, אפשר גם לצאת ממינכן לטיול בגרמניה או רחבי אירופה עם הרכב השכור.

אל תשכחו להרכיב על מכוניתכם את ה Umweltplakette (ECO Vignette)- בצבע ירוק (תו אקולוגי). תצטרכו אותו אם אתם רוצים לנהוג ברוב אזורי העיר (ובכל האזור הכלול בתוך טבעת מיטלרר). אם אתם מזמינים השכרת רכב במינכן, בררו עם החברה האם עלות ההשכרה כוללת את התו הזה.

יש במינכן שלושה כבישי טבעת: האוטובאן A99 (autobahn A 99), טבעת מיטלרר (Mittlerer Ring ) והאלטשטדטרינג (Altstadtring) שבהם אפשר להשתמש כדי להימנע מהפקקים בעיר. אבל בשעות השיא גם הכבישים האלה עמוסים.

החנייה באזורים המרכזיים שבתוך טבעת מיטלרר היא פחות או יותר בלתי אפשרית. יתירה מכך, רבות מנקודות הציון החשובות והאטרקציות לתיירים במינכן נמצאים בתוך מרכז מינכן, שרובו סגור לתנועת מכוניות. מקומות החנייה כאן נדירים ויקרים. צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה במינכן, הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב במינכן

שיתוף מכוניות הפך לאחרונה למאוד פופולרי במינכן ויכול להוות אופציה מעניינת לתיירים המגיעים לעיר ליותר מכמה שבועות. ספקים שונים כוללים את Drive-Now, ZebraMobil, Flinkster ואחרים, שיש להם מכוניות בכל רחבי העיר. בד"כ תצטרכו להירשם אונליין לתוכנית. לאחר מכן, תקבלו כרטיס מקודד ומספר זיהוי אישי שתצטרכו להשתמש בו כדי להתניע את הרכב. המחירים משתנים מחברה לחברה וכדאי לבצע מחקר קצר באינטרנט.

חנייה במינכן

מחירי החנייה במינכן נעים מ-1 יורו ל-2.50 יורו לשעה בד"כ מ-8:00-23:00. יכולות להיות הגבלות נוספות כמו משך הזמן המקסימלי לחנייה. ברחבי מרכז מינכן יש "אזורים כחולים". בכל מקום שבו אתם מבחינים בפסים כחולים על הקרקע, תוכלו להחנות בו עד שעתיים (מחיר לשעה: 2.50 יורו). אלה שמכירים את מערכת החנייה באיטליה יבינו את כללי החנייה במינכן, שיטת הצבעים זהה. המשמעות של הצבעים האחרים על מדרכה היא כדלקמן:

  • פס כחול מקווקו – אזור חנייה לנהגים נכים. תזדקקו לכרטיס מיוחד לרכב המסמן שמותר לכם לחנות באזור הזה.
  • פס צהוב – שמור למוניות. אל תחנו כאן.
  • פס אדום – לעולם אין לחנות כאן, אפילו לא למספר דקות. חנייה עלולה להוביל לגרירת מכוניתכם.
  • פס כתום – שמור לנהגים הפורקים משלוחים. אל תחנו כאן.

האופציה הטובה ביותר לחנייה במינכן היא רציפי החנייה הציבוריים שזמינים ברחבי מרכז מינכן, אם כי יכול לקחת לכם זמן למצוא מקום חנייה פנוי. חניונים מסומנים בשלט כחול מרובע עם האות P. שלט ירוק בחניון בד"כ מורה על כך שיש מקומות חנייה פנויים ושלט אדום אומר שהחניון מלא. יש במינכן מערכת ניתוב לחניית מכוניות המורה לכם היכן למצוא מקום חנייה. מחירי חניונים במינכן נעים בין 2 – 6 יורו לשעה (רובם גובים כ-3 יורו לשעה), או בין  8 – 30 יורו ליום (רובם גובים בין 15 – 20 יורו ליום). חלק מהחניונים במינכן מציעים גם חנייה בתעריף חודשי (צפו למחיר של כ-100 יורו מינימום לחודש)

גרירת מכוניות במינכן

רכבכם עלול להיגרר אם הוא חונה במינכן באופן שחוסם את התנועה או מסכן אנשים. היו עירניים לכבישי גישה למכוניות כיבוי אש, המסומנים בשלטים קטנים שעליהם כתוב: "Feuerwehrzufahrt". העצירה וההמתנה כאן אסורה. חנייה בכניסה לשבילי הגישה של מכבי האש תוביל לגרירה מיידית.

אם גררו את מכוניתכם תוכלו לפנות לתחנת המשטרה הסמוכה. יש אזור מרכזי שאליו גוררים את כל הרכבים (Thomas-Hauser-Straße 19, פתוחים 24 שעות ביממה, S2/S4 לתחנה Berg am Laim,, אוטובוס 146 ל- Iltisstraße בתחנה "Thomas-Hauser-Straße", 5 דקות הליכה משם). תצטרכו להציג דרכון או אמצעי זיהוי אחר וכן רישיון נהיגה ומסמך רישום ועליכם לשלם את הקנס. הקנסות משתנים ונעים בד"כ בסביבות 150 יורו.

מטרד קבוע עבור תיירים המזמינים השכרת רכב במינכן הן חברות הגרירה הפרטיות שגם שומרות על מקומות חנייה פרטיים. המחירים שלהן יכולים בקלות להיות כפולים או משולשים מהקנסות של המשטרה.

השכרת רכב במינכן – לאיפה אפשר לנסוע

מינכן מחוברת היטב לערים אחרות בגרמניה או אוסטריה באמצעות רשת האוטובאן הגרמנית (German autobahn network):

  • A8 מחבר את מינכן עם אוגסבורג (Augsburg), אולם (Ulm), שטוטגרט (Stuttgart) וקרלסרוהה (Karlsruhe) במערב ועם רוזנהיים (Rosenheim) ואל זלצבורג (Salzburg) בדרום-מזרח.
  • A9 מוביל לאינגולשדט (Ingolstadt,), נירנברג (Nürnberg), לייפציג (Leipzig) ואל עיר הבירה ברלין בצפון.
  • A92 מחבר את מינכן עם לנדשוט (Landshut) ודגנדורף (Deggendorf) בצפון-מזרח.
  • A94 הושלם באופן חלקי בלבד עד עכשיו ואמור להוביל לפאסאו (Passau) במזרח.
  • A95 מחבר את מינכן עם גרמיש-פרטנקירכן (Garmisch-Partenkirchen) באלפים הבווארים בדרום.
  • A96 מחבר את מינכן עם לינדאו (Lindau) באגם קונסטאנץ (Lake Constance) מדרום-מערב

ה-A99 הוא כביש טבעת של אוטובאן המקיף את העיר ומחבר לאוטובאנים השונים. יש במינכן שני כבישי טבעת פנימיים בנוסף ל-A99: כביש הטבעת מיטלרר (Mittlerer Ring)וה- Altstadtring

עומסי התנועה יכולים להיות קשים בשעות השיא ולכן מומלץ להשאיר את הרכב בחניון Park & Ride בעיקר כי יש מחסור במקומות חנייה באזור המרכזי של העיר וברובעים המרכזיים יותר. החניון שוכן בירכתי מינכן, קרוב לתחנת S-Bahn. משם אפשר להגיע למינכן בתחבורה ציבורית.

השכרת רכב במינכן
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל