הזמנית מוניות מנמלי תעופה

הזמנת הסעות בבורגס ותחבורה ציבורית

עיירת הנופש בורגס שבבולגריה מהווה כבר שנים רבות יעד פופולרי לחופשה משפחתית עבור ישראלים. כדי לנוע בין שלל האטרקציות בבורגס ומגוון האתרים, תוכלו להשתמש בשירותי תחבורה ציבורית בבורגס או להזמין לעצמכם מונית בבורגס להסעה ממקום למקום בקלות ובפשטות. ריכזנו עבורכם את כל המידע על תחבורה ציבורית בבורגס ועל הזמנת הסעות משדה התעופה בבורגס לעיר עצמה

      הזמנת דילים לבורגס        |        טיולים מאורגנים לבולגריה

הישראלים גילו כבר מזמן את בורגס שבבולגריה והם שבים ונוסעים אל בורגס עם הילדים לחופשה משפחתית מהנה. בבורגס חופי ים נפלאים, בתי מלון מעולים, אתרי בילוי וקניות איכותיים ומועדוני לילה קצביים ומלאי חיים ושמחה. עם שלל בלתי נגמר של אטרקציות בבורגס אין זה מפתיע כלל שעוד ועוד ישראלים בוחרים לבלות חופשה בבורגס ולהגיע אל בורגס עם הילדים וכל המשפחה. יש כאמור הרבה מה לעשות בבורגס אבל כדי שתוכלו לנצל היטב את זמנכם הקצוב בבורגס, כדאי מאוד להכיר מראש את שירותי התחבורה הציבורית בבורגס ולא פחות חשוב לדעת איך להזמין הסעה משדה התעופה בבורגס לבתי המלון או הזמנת מוניות בבורגס או הסעה מבורגס ליעדים תיירותיים באיזור. לשם כך, בשיתוף מנוע חיפוש והזמנת מוניות של קיווי טקסי חיברנו עבורכם את המדריך להכרת התחבורה הציבורית ושירותי הסעות בבורגס וכן אל העיירות הסמוכות.

שירות קיוויטקסי להשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם מהווה דרך אידיאלית להזמנת מונית בבורגס ובכל מקום אחר בבולגריה ובמקומות אחרים בעולם או להזמין הסעה משדה התעופה של בורגס למרכז בורגס או לבית המלון שלכם – בהזמנה מראש אונליין מהמחשב בביתכם ובלי לצאת מהבית. אם תבחרו להזמין הסעה משדה התעופה של בורגס אל בית המלון בבורגס כבר מהבית, הנהג ימתין לכם בשדה התעופה בורגס מייד עם נחיתתכם, יאחז בידו בשלט ועליו שמכם, יעזור לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות לבית המלון בבורגס, במחיר שקוף והוגן אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מוניות בבורגס או הסעה מנמל התעופה בבורגס הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל Burgas או Burgas airport וכד' (כתובות מדויקות תתבקשו להזין בהמשך)



חופשה בבורגס – עוד מידע חיוני למטייל

טיסות לבורגס – השוואת מחירים ומידע

בתי מלון מומלצים בבורגס למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בבורגס בולגריה – מידע והשוואת מחירים

הזמנת לבה (כסף בולגרי) במזומן לנתב"ג אונליין

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

SIM ו-eSIM לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

שירותי תחבורה ציבורית בבורגס

בעת חופשה בבורגס תוכלו לשלב בקלות בין פעילויות נופש, בטן גב קלאסי ושופינג לבין שלל רב של אטרקציות בבורגס במהלך כל שעות היממה. אך כדי להנות מכל השפע הזה, עליכם חייבים לדעת איך להתנייד בבורגס כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את ימי החופשה בבורגס. לשם כך, כדאי לנצל היטב את שירותי התחבורה הציבורית בבורגס ולהכירה היטב:

1. אוטובוסים בבורגס – ברחבי בורגס פועלים כמה קווי אוטובוס וממוקמות תחנות אוטובוס רבות אשר מאפשרות לכם להגיע כמעט לכל נקודה בעיר במינימום מאמצים. זמן הנסיעה הממוצע במרכז העיר הוא בערך כ-10 דקות.
2. השכרת קטנועים בבורגס – העיר בורגס היא עיר קטנה מאוד, ובמרבית הפעמים אפשר לחצות אותה מקצה אחד למשנו בהליכה רגלית נעימה. עם זאת, אם אתם אוהבים להתנייד במהירות ובקלות עדיף לכם להשכיר קטנוע בבורגס. השכרת קטנוע בבורגס היא אחת מאפשרויות התחבורה בבורגס האהובות ביותר על התיירים, ולכן קל מאוד למצוא חנויות שיסכימו להשכיר לכם את הקטנוע. חשוב לשים לב שאתם מחזיקים ברישיון בינלאומי ויש לכם ניסיון מספיק בנהיגה על קטנועים, כי רחובות בורגס צפופים ואתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים עם כמויות גדולות של תחבורה.
3. השכרת רכבים בבורגס – מידע מורחב על השכרת רכב בבולגריה תוכלו למצוא בקישור אך בקצרה נציין כי כמו בכל עיר מרכזית באירופה, גם בורגס היא עיר צפופה למדי ותתקשו להתנייד בה בצורה נוחה בעזרת רכב פרטי. לכן, אם יש לכם אפשרות לוותר על השכרת רכב בבורגס להסתפק בשירותי התחבורה הציבורית בבורגס – מומלץ לעשות זאת ולחסוך לעצמכם את הכסף ואת הטרחה.
4. מוניות בבורגס – הזמנת מוניות בבורגס היא הפתרון היעיל ביותר מבחינת התיירים בבורגס, בייחוד כאשר מזמינים מראש שירותי הסעה בבורגס בעזרת מנוע החיפוש של קיוויטקסי. מומלץ להשתמש בשירות כדי להזמין מראש העברה משדה התעופה בבורגס למלון וגם חזרה.

הזמנת הסעות בבורגוס ושירותי מוניות

חופשה בבורגס נמשכת זמן מוגבל בלבד, לרוב כמה ימים. חופשה בבורגס היא נסיעה לפרק זמן מוגבל מאוד, אותו אתם רוצים לנצל בצורה המיטבית. בדיוק מסיבה זו יהיה לכם נוח הרבה יותר להשתמש בשירותי מנוע החיפוש למוניות של חברת kiwi taxi. בהזמנת הסעה דרך קיוויטקסי תוכלו לבחור לא רק את נקודת האיסוף שלכם בבורגס ויעד הנסיעה, אלא גם לבחור לעצמכם את סוג הרכב שאתם רוצים שיאסוף אתכם ולראות מראש בעת ההזמנה את מחיר הנסיעה המדויק.

ע"י הקלדת שם המוצא ושם היעד, תקבלו כמה אפשרויות לבחירת כלי רכב זמין לנסיעתכם החל ממכוניות פרייבט, דרך מיניוואן  ועד למיניבוסים. לכל כלי רכב כמות נוסעים אפשרית ומזוודות ומחיר משלו. כל שנותר לכם הוא לבחור את המכונית המתאימה לכם על-פי הצרכים שלכם. לאחר שבחרתם את המכונית הרצויה, תוכלו לבצע את התשלום דרך האתר עצמו בכרטיס אשראי במעמד ההזמנה ובמקרים רבים גם במזומן או באופן ישיר לנהג המונית. חשוב לציין כי בהזמנות של רכבים גדולים יתכן ותדרשו לשלם מקדמה אשר תבטיח את הגעתו של נהג המונית אליכם בזמן.

כדי להקל עליכם את ההחלטה בדבר הזמנת הסעות בבורגס הכנו לכם את המחירון המלא לשירותי הסעה בבורגס לנסיעות בין כמה יעדים בבורגס ובסביבה:

תעריפי הסעה משדה התעופה למרכז בורגס

בסיוע מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי יצרנו לכם את המחירון המלא לנסיעה בשירותי המוניות מנמל התעופה של בורגס למרכז העיר. המחירון כולל את סוגי המכוניות הקיימות, כמות הנוסעים והמזוודות בכל נסיעה ומחיר הנסיעה הממוצע. זמן הנסיעה הוא פחות מ-10 דקות, ואלו הם מחירי המוניות:
מכונית אקונומי – 18 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 25 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 21 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 35 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים – 95 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים – 102 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס ל 16 אנשים – 102 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל 19 אנשים – 102 דולרים, כולל 19 מזוודות.
רכב פרימיום (מרסדס S קלאס, אאודי A8 או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 171 דולרים.

תעריפי הסעה מנמל התעופה בבורגס לסאני ביץ'

תיירים רבים המחפשים חופשה בבורגס אוהבים לבלות אותה בעיירת הנופש סאני ביץ' שמצפון לבורגס. שדה התעופה הקרוב הוא שדה התעופה של בורגס. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-20 דקות ואילו הם מחירי הנסיעה נכון לעת כתיבת שורות אלו:

מכונית אקונומי – 39 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 44 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 43 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 59 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
פרימיום מיניבוס (מרצדס V קלאס) – 112 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים – 116 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים – 120 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס ל 16 אנשים – 129 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל 19 אנשים – 139 דולרים, כולל 19 מזוודות.
רכב פרימיום (מרסדס S קלאס, אאודי A8 או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 204 דולרים.

תעריפי הסעה מבורגס לנסבר

יעד תיירותי נוסף בבולגריה אשר הופכת פופולרית בשנים האחרונות בקרב מטיילים ישראלים המתכננים חופשה בבורגס הוא הכפר העתיק נסבאר. אפשר להזמין הסעה מבורגס לנסבר ולהגיע אליה בתוך כ-50 דקות נסיעה. אלו הם מחירי הנסיעה במוניות מבורגס לנסבאר על-פי חברת קיווי טקסי:
מכונית אקונומי – 41 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 44 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיניבוס – 69 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים – 116 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים – 137 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס ל 16 אנשים – 153 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל 19 אנשים – 170 דולרים, כולל 19 מזוודות.
רכב פרימיום (מרסדס S קלאס, אאודי A8 או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 188 דולרים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל