סאני ביץ בולגריה

סאני ביץ' בולגריה – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

סאני ביץ' (Sunny beach) הוא אתר הנופש הגדול והמפורסם בבולגריה, על חוף הים השחור. אחד הדברים יוצאי הדופן שמושכים ישראלים רבים לחופשה משפחתית לחופי הים בחלק זה של בולגריה הן שעות השמש הרבות, כאשר בעונת התיירות השמש לעיתים זורחת עד 21:30. תופעה זו הקנתה לסאני ביץ' את שמו, החוף שטוף השמש.

   טיולים מאורגנים לבולגריה    |    דילים לבורגס    |    דילים לבאנסקו

אם אתם מחפשים מיקום לחופשה משפחתית עם פינוק מערבי במחירים מזרח אירופאים נוחים, אוכל מערבי שילדים יסתדרו איתו, המון שמש עד לשעות המאוחרות, חופי ים מסבירי פנים,  ותרבות ומוזיאונים הם לא החלק העיקרי בחופשה המשפחתית שאתם מתכננים, סאני ביץ' הוא יעד שבהחלט כדאי לשקול. מיליון תיירים שמבקרים בו מדי שנה כבר שקלו והחליטו שכן, ורבים מהם חוזרים לסאני ביץ' עם הילדים מדי שנה.

סאני ביץ' איננה עיר אלא רצועת חוף ארוכה, עם מאות בתי מלון ומסעדות,  כ-35 ק"מ מצפון לעיר בורגס, בשטח המוניציפלי של הרשות המקומית נסבאר שבמחוז בורגס שבבולגריה.  סאני ביץ' הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר לישראלים המתכננים חופשה משפחתית בבולגריה באיזורי החוף של הים השחור.

בתנופת פיתוח רצינית שהחלה באיזור בתחילת שנות האלפיים הורחב השטח של סאני ביץ', התשתיות של החוף חודשו ונבנו בו בתי מלון חדשים, לרבות מלונות יוקרה ובתי מלון למשפחות. אם אתם טסים לסאני ביץ' עם ילדים, ערכנו עבורכם רשימה של 10 בתי מלון מומלצים למשפחות בסאני ביץ'.

עוד באותו נושא:

10 בתי מלון מומלצים בסאני ביץ' למשפחות  עם ילדים

השכרת רכב בבולגריה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות לבולגריה – השוואת מחירים, טיפים ועצות

לב בולגרי – קניית כסף בולגרי בישראל

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

eSIM ו-SIM לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

הזמנת הסעה מנמל התעופה בורגס לסאני ביץ׳ Private Airport Transfer from Bourgas Airport to Sunny Beach

אם אתם מתכוונים להגיע לסאני ביץ׳ (Sunny Beach) מנמל  התעופה בורגס, מומלץ להזמין מראש (בקישור) הסעה פרטית משדה התעופה. בעלות לא יקרה תקבלו הסעה ישירות משדה התעופה בבורגס למלון בסאני ביץ' לכם ולבני משפחתכם שזולה פי שניים ממוניות שדה התעופה. הרכבים חדשים ונוחים, והנהגים דוברי מספר שפות – אם אתם מתכננים חופשה בסאני ביץ' עם הילדים אין ספק שזוהי דרך נוחה יותר להגיע למלון בסאני ביץ' מאשר תחבורה ציבורית משדה התעופה בבורגס.

להזמנת הסעה משדה התעופה בבורגס לסאני ביץ'

סאני ביץ' – טיפים למטייל

כיום פועלים בסאני ביץ' למעלה מ- 500 מלונות ואתרי נופש, עם למעלה ממאה אלף מיטות לתיירים. בנוסף פועלות בחופי סאני ביץ' יותר מ-  130 מסעדות וכמובן אפשר למצוא בקלות גם שלל חנויות, מועדוני לילה, בתי קפה, בתי קזינו, בארים ופאבים ואטרקציות לתיירים.

סאני ביץ' עם ילדים

סאני ביץ' הוא יעד מומלץ לחופשה משפחתית מסיבות רבות: הקירבה לישראל, מזג אוויר נוח וחמים, אוויר נקי וצח, שעות ארוכות של אור שמש, אווירה נינוחה, הנדיבות של הטבע בנופים מרהיבי העין והאדיבות של הבולגרים בהכנסת האורחים המעולה שלהם, ולא פחות חשוב – חוף ים רדוד, שקט ובטוח יחסית שיש בו טיילות מוצלות. על חוף הים יש המון – אבל ממש המון – ספות שיזוף ושמשיות בתשלום.

סאני ביץ' הוא לא יישוב רגיל אלא רצועת חוף שאין בה תושבים, כל העובדים מגיעים מיישובים סמוכים ולמעשה בחודשי החורף סאני ביץ' פשוט סגור. הזמן הטוב ביותר להגיע לסאני ביץ' הוא בתחילת חודש יוני, כאשר החוף כבר פתוח לרבות כל בתי המלון, החנויות, המסעדות והאטרקציות, אבל לפני תקופת השיא של התיירות המתחילה בסוף יוני, ואז סאני ביץ' מתמלא בעשרות אלפי תיירים והופך לצפוף ורועש (וגם יקר יותר). רוב האטרקציות בסאני ביץ' לא זמינות עד לתחילת עונת התיירות, אך כאשר הן נפתחות, יש מגוון אפשרויות להעסיק ולשמח את הילדים.

שימו לב לכך שסאני ביץ' עדיין לא החליט אם הוא אתר נופש למשפחות או אתר חיי לילה למסיבות רווקים. יש מקומות רבים בהם אפשר למצוא גני שעשועים לילדים, כשממש ממול נמצא מועדון חשפנות.

ברוב בתי המלון המומלצים למשפחות בסאני ביץ' ניתן למצוא שירותים מיוחדים המותאמים למשפחות עם ילדים, כמו משחקיות חינם עם השגחה, שירותי בייביסיטר במשך 24 שעות עם צוות מיומן ומנוסה, בריכות רדודות לפעוטות, תפריטים מיוחדים לילדים במסעדות וכמובן סידורי לינה מתאימים.

בנוסף בבתי המלון והריזורטים הגדולים בסאני ביץ' יש שפע אפשרויות לפעילויות במגלשות ובריכות הילדים, ובחלק מאתרי הנופש אפשר למצוא גם קרוסלות ורכבי קרטינג. צוותי הווי ובידור בבתי המלון הגדולים עורכים עבור ילדים משחקים מהנים ותחרויות נושאות פרסים.

עוד פעילויות מומלצות לילדים בסאני ביץ' הן מתקנים מתנפחים ומגלשות מים שניתן למצוא בקלות בכל פינה, פעילויות חוף הים כמו בניית ארמונות בחול, שכשוך במים הרדודים, או, עבור ילדים גדולים יותר, לימוד גלישה או ספורט מים אחר (תחת השגחת מדריכים מנוסים). רוב הילדים ישמחו גם לנצל את ההזדמנויות הרבות שיש בסאני ביץ' לרכיבה על סוסי פוני.

אטרקציות מומלצות לחופשה עם ילדים בסאני ביץ' sunny beach bulgaria 

פארקי מים בסאני ביץ'

באיזור סאני ביץ' יש שני פארקי מים גדולים: "אקווה פארדייז" ו"אקשן אקווה-פארק", הנפתחים לפעילות בשבוע האחרון של מאי. שני פארקי המים גדולים ומושקעים ומתאימים לבילוי של יום שלם, ואף מפעילים לנוחיות התיירים מערך הסעות חינם העוצר בתחנות אוטובוס רבות לאורך הכביש הראשי בסאני ביץ' ואוסף תיירים אל הפארק ללא עלות.

בין שני הפארקים, למשפחות עם ילדים מומלץ יותר להגיע אל "אקשן אקווה-פארק", הגדול מבין השניים שיש בו יותר מתקנים ובריכות מאשר ב"אקווה פארדייז".  ב"אקשן אקווה פארק יש גם יותר אפשרויות נוחות של מיטות שיזוף ואזורים מוצלים, ומסעדות טובות ומגוונות יותר.

להזמנת כרטיסי כניסה לאקשן אקווה פארק בסאני ביץ' – כולל הסעה מהמלון

מרחצאות בוץ פתוחות מסאני ביץ׳ Open Air Mud Baths from Sunny Beach

אם אתם חובבי ספא, כנראה תאהבו את הספא הקצת שונה הזה. זהו ספא פתוח עם בריכות בוץ הסמוכות לאגם המים המלוחים אטנאסוקובו (Atanasovsko). אל תדאגו לגבי שילוט הכבישים בבולגרית – השאירו את הנהיגה לנהג המקצועי (כלול בכרטיס שניתן להזמין בקישור) בעודכם עושים את הדרך הקצרה מסאני ביץ׳ – ואז הירגעו בבריכות המלוחות, מרחו על עצמכם בוץ מטהר והתנקו בים. הסיור יוצא בשעת בוקר או אחרי הצהריים.

הספא החיצוני הזה נמצא באגם המים המלוחים אטנאסוקובו על רקע של נוף ורוד יוצא דופן. אם אתם מגיעים אל סאני ביץ' עם ילדים קטנים עליכם לבדוק רפואית האם מותר להם לשהות במים החמים ולכמה זמן (לפי גיל הילדים).

להזמנת סיור ספא מסאני ביץ' למרחצאות הבוץ

סיור של חצי יום לכפרים בולגריים מסורתיים מנסבר או סאני ביץ׳ Bulgarian Traditional Villages Half Day Trip from Nessebar and Sunny Beach

הסיור המודרך היוצא מסאני ביץ' או נסבאר מעניק מבט לאופן החיים בכפר בולגרי, שאי אפשר לחוות באופן עצמאי. הסיור כולל ביקור בכפרים הבולגרים גיליובקה (Giliovca) וארקץ׳ (Erketch) בליווי מדריך. הכפרים ציוריים ומלאים בטעמים מקומיים. במהלך הסיור תהיה למסיירים אפשרות לנסות מאכלים ומשקאות בולגריים ייחודיים, למדוד תחפושות מסורתיות וללמוד כיצד נראים החיים בין ההרים. זהו סיור המיועד לקבוצות קטנות וכולל תחבורה ישירות מבית המלון. במהלך הסיור תטעמו ברנדי מקומי, לימונדה, מאפים, יוגורט ותוצרת חקלאית מקומית.

זהו סיור עם אווירה אישית הודות לתשומת הלב המיוחדת של המדריך וההקפדה על יציאה בקבוצות קטנות. בנוסף, איסוף והורדה במלון הופכות את הסיור לנוח במיוחד גם עבור משפחות המגיעות אל סאני ביץ' עם ילדים ומעוניינות לראות את בולגריה האותנטית.

להזמנת טיול בבולגריה לכפרים מסורתיים מסאני ביץ'

טיול ספארי בהרי סטראנג׳ה עם שיט אונייה Strandzha Mountains Safari Adventure and Boat Tour

שכחו מהדאגות של נהיגה בבולגריה וגלו את בולגריה האמיתית בסיור ההרפתקאות הזה בהרי סטראנג׳ה. בקרו במקדש הסלעים בגליק טאש (Beglik-Tash rock sanctuary), גלו את הכפר היפה ברודילובו (Brodilovo), טעמו מהמטבח המסורתי של סטראנג׳ה, צאו לסיור שטח ולשיט אוניה דרך שמורת הטבע רופוטאמו (Ropotamo Nature Reserve). הסיור כולל תחבורה מדלת-אל-דלת מבית המלון.

התפעלו מהמגליתים העתיקים של מקדש הסלעים בגליק טאש, שאפו אל קרביכם את האווירה של ברודילובו ושוטו דרך הגדות השפועות של נהר רופוטאמו. בצהריים תטעמו ארוחת צהריים ביתית אורגנית הכלולה במחיר הסיור.

להזמנת טיול ספארי ושייט בהרי סטראנג׳ה

טיול ג׳יפים – סאני ביץ׳ Jeep Safari Program – Sunny beach

טיול הג'יפים היוצא מסאני ביץ" כולל עצירה לתצפית במגדל הטלוויזיה (TV Tower) – הזדמנות לצלם תמונות של סאני ביץ׳ ונסבאר (Nessbar). בנוף תהיה לכם הזדמנות להתבונן במשקפת בתופעות הטבע של דיונות החול ״קלינה״ (Kalina) (שמורת טבע להגנה על זנים נדירים). עבור משפחות המגיעות אל סאני ביץ' עם ילדים יש גם משחק "מחפשים את המטמון" עם GPS – המנצח מקבל בקבוק שמפניה. בנוסף כלולים ביום המיוחד הזה ירי רובה, משחקים מצחיקים, וחיפוש זהב בנהר באמצעות כלים מיוחדים.

להזמנת כרטיסים לטיול ג'יפים בסאני ביץ'

האוהל של חאן Khan's Tent

בבולגריה מאוד מקובל לשלב ארוחת ערב עם צפייה במופע, שיכול להיות מופע ריקוד, קוסם, קברט או שילוב בין כל אלו. רבים מבתי המלון והמסעדות בסאני ביץ' נוהגים לקיים הופעות מיוחדות  בתשלום בשעת ארוחת הערב, ומדובר בהפקות מושקעות ונוצצות בהחלט, בהשראת ברודווי או לאס וגאס..

אחד האתרים המומלצים לחוות את הסגנון הזה בסאני ביץ' הוא "האוהל של חאן", על הגבעה הצפונית המשקיפה על סאני ביץ', שמעלה מופע מושקע שהוא הרבה יותר מארוחה עם בידור – זהו ערב מהנה של להטוטים, מופעי קוסמות, ריקודים ושעשועים עם תלבושות, כוריאוגרפיה ועשרות משתתפים מוכשרים, שמעניק תמורה למחיר היקר –  72 לב (36 אירו) למבוגר. ילדים בחצי מחיר.

האי של רובינזון קרוזו

אפשרות מומלצת לטיול של יום שמשלב אטרקצייה מאוד מומלצת לילדים היא ביקור אצל רובינזון קרוזו וששת, גיבורי הספר הידוע. זוהי אטרקציה מקומית ידועה, שניתן בד"כ להזמין בלובי של המלון.

מהמזח של סאני ביץ' תצאו לשייט של ארבעים דקות (אם הים סוער, נוסעים באוטובוס במקום) לחוף המבודד של "רובינזון קרוזו וששת". שניהם (שחקנים מקומיים מאוד טובים בעבודה עם ילדי תיירים) ימתינו שם ויפגשו את הילדים. האטרקצייה כוללת הפעלות מיוחדות, משחקים על החוף ובמים במשך יום שלם, חוויה מומלצת לילדים ומבוגרים. במחיר האטרקצייה כלולות גם ארוחת בוקר וגם ארוחת דגים לארוחת צהריים.

שייט הפיראטים

שייט הפיראטים שיוצא מנמל נסבאר הסמוך לסאני ביץ' הוא שיט מושלם לילדים. הספינה נראית כמו ספינת פיראטים והצוות הידידותי לילדים מחופש לפיראטים, ומפעיל את הילדים בתוכנית משחקים מסודרת שכוללת גם יצירה וארוחת צהריים קלה שכוללת קציצות או סלט.

תוכנית הפעילות של שייט הפיראטים לא כוללת את ההורים, שיכולים לנצל את הזמן להירגעות, קריאת ספר או משחק עם הילדים. אל תשכחו להביא בגדי ים כי בשיט יש הרבה הזדמנויות לשחייה.  אם קניתם כרטיסים מראש וביום המתוכנן לשיט הפיראטים מזג האוויר לא אפשר הפלגה תקבלו החזר כספי או כרטיסים לביקור חוזר.

מחיר: 60 לב לאדם (30 אירו). ילדים בחצי המחיר.

הגעה: בד"כ מזמינים את שיט הפיראטים דרך לובי בית המלון בחבילה הכוללת הסעה באוטובוס שיאסוף אתכם מהמלון אל נמל נסבאר וחזרה למלון.

מגלשות מתנפחות, גני שעשועים ומתקנים

לכל אורכו של רחוב פלאוור ולאורך חוף הים תוכלו למצוא אווירת קרנבל שכוללת כל מיני סוגים של פעילויות למשפחות, מתנפחים, דוכני מזון וגלידה, גני שעשועים קטנים עם מגלשות ונדנדות או מתקני לונה פארק יותר רציניים כמו מתקני שיגור שיעיפו אתכם לשמיים.

לאורך הרחוב הראשי, צמוד למסעדות ולבתי המלון, תמצאו כל מיני סוגים של טירות מתנפחות, מגלשות, גני שעשועים ולפעמים, הכול ביחד. בחלק מהמיקרים השימוש במתקני השעשועים חינם לאורחי המסעדה או המלון,, אבל ברוב המקרים נדרש תשלום.

חופשה בסאני ביץ
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

  • לקחנו מלון קטן בסאני ביץ' שלא יהיה המוני בישראלים, מהר מאוד הבנו שברוב המלונות האוכל דומה ולא להיט. לרוב, אכלנו בחוץ בהתחשב בעובדה שמאוד, אבל מאוד זול לאכול בחוץ.
    לדוגמא:בירה חצי ליטר- 4 שקלים!!!! כך גם האוכל….
    ביום הראשון בילינו בבריכה ובערב טיילנו בטיילת שמאוד דומה לאילת, שם היה לונה פארק קטן ונחמד.
    ביום השלישי שכרנו רכב, קנינו כרטיס סים עם אינטרנט שניתן לרכוש בכל סופר ונסענו לבורגס, קניות לילדים ברשת ג'מבו, כולל ציוד לביה"ס. שווה בטירוף!
    לאחר מכן נסענו לרשת מטרו- סופר מרקט זול משמעותית. קנינו שם חטיפים, דאודורנטים, קרמים וכולי…. זול יותר מהדיוטי. למחפשי האלכוהול…. זה המקום. לדוגמא: ליטר ג'וני ווקר אדום ב-30 שקלים!
    משם המשכנו לאאוטלט של אדידס…. היה נחמד וזול.
    בערב יצאנו קצת לקזינו ?
    למחרת, נסענו לפארק המים אקווה פארק. מדהים!!!!! הילדים נהנו ממש וגם אנחנו. יש לציין לא להביא שום מזון או שתייה איתכם פרט למים. לוקחים הכל בכניסה ושומרים לכם בלוקר. חבל לסחוב… יש שם הכל! הכרטיס כולל הסעה שיוצאת מתחנות האוטובוס בכביש הראשי של הסאני ביץ'. כל האוטובוס עם פרסומות של הפארק, לא תפספסו.
    ביום האחרון התפנקנו בדיל מסאז' שעתיים כולל חמאם טורקי, מסאז' וטיפולי פנים בספא המלון ב-160 שקלים!!!!! מומלץ!!!!
    לאורך הטיילת שמתחילה בערך ממלון ויקטוריה פאלאס וממשיכה לאורך הסאני ביץ' יש מלא דוכני מזון, דוכני בגדים, פאבים, מסעדות וכולי…. למי שלא יכול בלי אוכל ישראלי, יש מסעדה בטיילת שנקראת "שושן" . כל נהג מונית שתשאלו יכוון אתכם לשם.
    נקודות חשובות!
    1 לבה שווה 2 שקלים.
    כסף מחליפים רק בצ'יינג' המלון או בצ'יינג'ים של חברת crown שמפוזרים ברחבי העיר בכל מספר מטרים.
    אין צורך להסתובב עם דרכונים אלא אם כן אתם הולכים לקזינו.

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל