חאניה בתי מלון בכרתים

בתי מלון מומלצים עם ילדים בחאניה בכרתים

רשימת מלונות מומלצים בחאניה בכרתים למשפחות עם ילדים – אם אתם מתכננים חופשה בחאניה, אחת הערים המעניינות והתוססות בכרתים ביוון, עם הילדים, כדאי לבחור בית מלון מתוך המלונות בחאניה המופיעים בכתבה זו, אשר מתבססת על דירוגי בתי מלון בחאניה למשפחות אשר מתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

במדריך זה תמצאו מלונות בחאניה שבכרתים במגוון רחב של רמות מחירים, מיקומים בחאניה ודירוגי כוכבים, כאשר המשותף לכולם הוא המלצות טובות במיוחד של משפחות שהגיעו אל חאניה עם ילדים לחופשה משפחתית בדירוגים בינ"ל של בתי מלון בחאניה

חופשה בחאניה – עוד באותו נושא:

טיסות לכרתים – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בחאניה כרתים – השוואת מחירים וטיפים

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה


מלון וספא קאסה דלפינו Casa Delfino Hotel & Spa 

קאסה דלפינו, מלון וספא בחאניה בדירוג 5 כוכבים, השוכן באחוזה ונציאנית אותנטית מן המאה ה-17 בלב העיר העתיקה של חאניה, מציע שירות אישי נהדר, וחצר וטראסת גג עם נוף לעיר ולנמל הוונציאני. יחידות האירוח מרווחות ומשלבות את קסמו של העולם הישן הקסום עם מתקנים מודרניים של נוחות, כדוגמת חדר רחצה משיש, בדי איכות מפוארים, טלוויזיה שטוחת מסך ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים בחאניה עם ילדים.

מדי יום מוגשת בחצר ארוחת בוקר מפנקת. מגוון משקאות מוצעים בבר המסוגנן. הספא במקום כולל מרחץ אדים עשוי שיש, אמבט עיסוי רחב ידיים ואזור מרגיע למנוחה. בדלפק הקבלה ישמחו להעניק לכם מידע חיוני ורעיונות מעניינים על איך להעביר את שעות הפנאי בחופשה בכרתים. תוכלו לגשת למתקני הספא בתשלום נוסף.

המלון ממוקם במיקום נפלא באחד מהרחובות הצרים והציוריים של חאניה העתיקה – מרחק הליכה קצר מהחוף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בלמונדו Belmondo Hotel 

בלמונדו, בית מלון בחאניה בדירוג 4 כוכבים במיקום יפהפה מול חוף חאניה, מעוצב בסגנון ונציאני המשקף את האווירה ההיסטורית בעיר כרתים. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוג מלונות מומלצים בחאניה למשפחות עם ילדים.

המקום מציע יחידות אירוח ממוזגות המרוהטות בטוב טעם ומצוידות במתקנים מודרניים. כל יחידת אירוח כוללת שירות חדרים יומי ואינטרנט אלחוטי חינם. מהמלון ניתן להשקיף אל הנמל הוונציאני היפהפה, המשלב עיצוב מופלא. ארוחת בוקר מוגשת בחדרי האירוח.

במקום יש שפע אפשרויות סיור באזור חאניה וברחבי האי. תחנת מוניות ותחנת אוטובוס ממוקמות מרחק הליכה מהמלון. ניתן למצוא בסביבה ברים ומסעדות. חניה ציבורית זמינה חינם במרחק 500 מטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות פרידה Frida Apartments 

פרידה, מלון דירות בחאניה בניהול משפחתי בדירוג 3 כוכבים, ממוקם על גבעה המרוחקת 600 מטרים מחוף ניאה חורה ומציע דירות אירוח בחאניה בשירות עצמי ובריכה המשקיפה לעיר חאניה ולים. המלון זוכה לציון 8.4 ברשימות בתי מלון מומלצים בחאניה עם ילדים.

הדירות הסטנדרטיות ודירות הסטודיו מעוצבות באלגנטיות – בסגנון מודרני או בסגנון מסורתי יותר, כאשר כל דירה כוללת כספת, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי חינם ומטבחון עם מקרר – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בחאניה למשפחות ברוב המיקרים. אורחים אוהבים להירגע לצד הבריכה וליהנות ממשקה צונן על בר הבריכה, המשקיף לים האגאי. הילדים מוזמנים להשתכשך ולהכיר ילדים אחרים בבריכת הילדים.

מרכז חאניה מרוחק 2.5 קילומטרים מהמלון ואילו נמל התעופה הבינלאומי חאניה – 11 קילומטרים ממנו. חניה פרטית זמינה באתר בלא תשלום ואילו בנסיעה קצרה אפשר להגיע לחופי אגיה מרינה ואגיואי אפוסטולי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות פאלאצו דוקה Palazzo Duca 

פאלאצו דוקה, מלון דירות נופש בחאניה בדירוג 4 כוכבים, בסמוך לנמל הונציאני בחאניה העתיקה, כולל דירות סטנדרטיות ודירות סטודיו אלגנטית עם מערכת מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם. השוק המרכזי, בתי קפה-ברים וטברנות, נמצאים במרחק הליכה קצרה מהמקום. בית המלון זוכה לציון 8.7 בביקורות על מלונות מומלצים בחאניה עם ילדים.

בכל יחידת אירוח תמצאו מזרנים תוצרת Cocomat, מטבחון עם מקרר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בחאניה עבור משפחות – טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין, וכספת. חלק מהחדרים כוללים מוצרי טיפוח חינם; באחרים תמצאו פינת ישיבה או אמבט עיסוי. מרבית היחידות יוצאות למרפסת עם נוף לעיר העתיקה.

חוף ניאה חורה מרוחק 800 מטרים ממקום האירוח, ואילו חופים פופולאריים אחרים, כדוגמת Chrissi Akti ו-Agii Apostoli ניצבים במרחק קטן מ-3 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הבינלאומי בחאניה ממוקם 12 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אקאלי סיביטל – Civitel Akali Hotel 

אקאלי סיביטל, בית מלון מומלץ בחאניה בדירוג 4 כוכבים הממוקם בנוחות במרחק 500 מטרים מלב חאניה העתיקה, בצמידות לחוף נאה חורה, מציע חדרי אירוח עם מרפסת ואינטרנט אלחוטי חינם. במלון תמצאו גם חצר יפה מרוהטת עם מזנון חטיפים ובריכת שחייה. המלון זוכה לציון 8.0 בהמלצות על בתי מלון בחאניה למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון מעוצב בסגנון קלאסי וכולל מערכת מיזוג וחלונות אטומים לרעש, כמו גם מייבש שיער, כספת וטלוויזיה בלוויין. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר הכולל מגוון מרשים של מנות קרות, מנות חמות וסלטים המורכבים מירקות ופירות עונתיים. במסעדה מוגשות מנות מסורתיות אופייניות לאזור כרתים. אורחים נהנים להעביר זמן של איכות בבר המלון המקורה, הכולל קשת אבן ואח פתוח.

המלון ניצב במרחק 1.5 קילומטרים בלבד מנמל חאניה, ואילו נמל התעופה סודה מרוחק 15 קילומטרים מהמלון. ניתן לבקר בחוף פלטניאס (Platanias), שממוקם 20 דקות נסיעה מהמלון. החופים Agioi Aposstoloi ו-Chrissi Akti ממוקמים 3.5 קילומטרים מהמלון. חניה זמינה חינם לאורחים בסמוך למלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק פטמה – Fatma Boutique Hotel 

פטמה, מלון בוטיק בחאניה בדירוג 4 כוכבים הממוקם בנמל הוונציאני – בליבה של העיר העתיקה ובמרחק 500 מטרים מחוף חאניה, מציע חדרים מסוגננים הכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, פינת ישיבה נוחות ואמצעים להכנת קפה ותה. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוגי בתי מלון מומלצים בחאניה למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון מרווחים ומעוצבים עם בדים בגוונים חמים, ריהוט איכותי, מכונת אספרסו, טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה עם מייבש שיער, מוצרי טיפוח ונעלי בית. חלק מהחדרים כוללים טראסה או מרפסת.

מדי יום מוגשת בחדר האוכל ארוחת בוקר יוונית. תוכלו ליהנות ממשקאות קרים וחמים, כמו גם מקוקטיילים איכותיים המוגשים על מרפסת השמש או בבר. המלון ממוקם בסמיכות לחנויות, ברים ומסעדות. בסמוך ניתן למצוא חנייה ציבורית חינם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק פורטינו – Boutique Hotel Fortino 

פורטינו, מלון בוטיק בחאניה בדירוג 3 כוכבים השוכן בבניין ייחודי לשימור בסגנון ונציאני, נמצא במיקום ציורי ושקט במדרחוב בנמל הוונציאני בחאניה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחי המלון וחניה ציבורית זמינה חינם במרחק 20 מטרים מהמקום. המלון זוכה לציון 8.9 בביקורות מלונות מומלצים בחאניה למשפחות עם ילדים.

הדירות המרווחות והסוויטות כוללות ריהוט בסיסי מודרני ולופטים. בנוסף, הדירות ממוזגות וכוללות מרפסת עם נוף לעיר ולנמל, נוסף על טלוויזיה שטוחת מסך וחיבור ללוויין, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ומטבח מאובזר – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בחאניה עבור משפחות עם ילדים ברוב המיקרים.

בכל יחידת אירוח אורחים נהנים ללא תשלום משוקולדים, ממתקים יווניים מסורתיים, ריבה ומשקאות חריפים מקומיים. בכל חדר יש חדר רחצה מודרני הכולל מקלחת או אמבט ספא מפואר. חוף הים של חאניה, כמו גם מועדוני חיי הלילה שלה נמצאים במרחק 10 מטרים בלבד מהמלון, בעוד שחופים מוסדרים נמצאים במרחק 500 מטרים ממנו. צוות המלון יוכל לסייע לכם עם מידע עדכני לגבי מסעדות וסיורים בסביבת חאניה וכרתים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון איונאס Ionas Boutique Hotel 

איונאס, מלון בחאניה בדירוג 3 כוכבים השוכן בבניין היסטורי משוחזר בלב חאניה העתיקה, משמש נקודת מוצא מעולה לטיולים עבור אורחים המתעניינים באזור חאניה האותנטי. המוטיבים העתיקים – ונציאניים ועות'מאניים – של המבנה היפה שוחזרו ושוקמו; אף קירות הבסיס בבניין מתוארכים עד למאה ה-16. בית המלון זוכה לציון 9.1 בביקורות על מלונות מומלצים בחאניה למשפחות עם ילדים.

בלב הבניין תמצאו גרם מדרגות מעוצב בקפידה בברזל ובעץ, ומשמש דוגמא מרשימה לסגנון העיצוב הקלאסי. גם נגיעות מרשימות של חלונות ויטראז' מוספיות הוד והדר ליופיו הדקורטיבי של המלון. העיצוב ההדור אינו סותר את המתקנים המפנקים של המלון –  כולל חדרים מרווחים המאובזרים על חדר רחצה נפרד שבו מקלחת הידרומסאז' או אמבט ספא, כמו גם מיזוג אוויר.

המלון מרוחק 100  מטר בלבד מהנמל ומרק הליכה קצר ממוזיאונים ואטרקציות תיירותיות רבות בחאניה. מסעדות, בתי קפה ושווקים מקומיים מספקים עניין ובידור בשעות המאוחרות יותר של היום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון נוסטוס Nostos Hotel 

נוסטוס, בית מלון בחאניה בדירוג 3 כוכבים בלב העיר העתיקה של חאניה, שוכן בבית מקסים ומשומר היטב מן המאה ה-15 וכולל טראסת גג המשקיפה אל הנמל הוונציאני והעיר העתיקה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון. המלון זוכה לציון 9.5 בדירוגי בתי מלון מומלצים בחאניה עם ילדים.

זהו מלון קטן וחמים עם 12 חדרים המעוצבים באופן מסורתי וכוללים מתקני נוחות מודרניים, כולל מיזוג אוויר ומקרר – יתרון חשוב יחסית אל בתי מלון בחאניה למשפחות עם ילדים. גם חלק מהחדרים משקיפים אל הנמל הוונציאני.

אותו נמל וונציאני ציורי מרוחק הליכה קצרה בלבד מהמלון, הממוקם 300 מטרים בלבד מהשוק המרכזי של העיירה ומרחק זהה מחוף הים הקרוב. הנמל המרכזי מרוחק 6 קילומטרים מבית המלון ואילו נמל התעופה – במרחק 16 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אנטוליה צ'ארמינג Anatolia Charming Hotel 

אנטוליה צ'ארמינג, בית מלון במרכז חאניה העתיקה בדירוג 3 כוכבים – שוכן בבית אחוזה טורקי נושן מן המאה ה-18, הממוקם מרחק הליכה קצר מן הנמל הוונציאני הציורי. מקום אירוח זה כול פינת ישיבה משותפת, חצר פנימית וחדרי אירוח אלגנטיים עם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימת מלונות מומלצים בחאניה עם ילדים.

כל חדרי האירוח והדירות מעוצבים בגוונים חמים וכוללים מערכת מיזוג ופרטי ריהוט איכותיים. כל יחידה כוללת טלוויזיה שטוחת מסך, קומקום חשמלי ומקרר – יתרונות חשובים למשפחות בהשוואה אל מלונות בחאניה ברוב המיקרים. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. חלק מהיחידות יוצאות למרפסת.

אפשר לסעוד ארוחת בוקר במלון, העשויה רכיבים ביתיים איכותיים; ניתן גם לבחור ממגוון גדול יותר של אפשרויות הזמינות בקפה-בר Fagotto Jazz המרוחק 300 מטרים ממקום האירוח. ברים, חנויות ומסעדות ממוקמים במרחק הליכה קל ממקום האירוח. נמל סודה (Souda) מרוחק 7 קילומטרים בלבד מהמלון ואילו נמל התעופה הבינלאומי נמצא 13 קילומטרים ממנו. המוזיאון הארכיאולוגי בחאניה מרוחק 500 מטרים מהמלון ואילו חוף ניאה סורה נמצא 10 דקות הליכה ממנו.

צוות המלון מציע שירותים כדוגמת השכרת רכב ואופניים, כמו גם הסעות במונית. חניה ציבורית זמינה חינם בסמוך למקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

חאניה - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל