בתי מלון מומלצים בצרפת עם משפחות

10 בתי מלון מומלצים במרסיי צרפת למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה במרסיי, העיר השנייה בגודלה בצרפת? לא חסרים מלונות טובים במרסיי אבל אם אתם מגיעים אל מרסיי עם ילדים כדאי לבחור בית מלון במרסיי מתוך כתבה זו, בה אספנו עבורכם מלונות מומלצים במרסיי למשפחות עם ילדים, אשר מציעים אירוח מותאם למשפחות עם חדרים מרווחים, ובחלק מהמיקרים גם חדרי משחקים, מטבחונים מאובזרים לבישול ועוד צ'ופרים למשפחות

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

כל בתי המלון המופיעים בכתבה זו זכו לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים במרסיי למשפחות עם ילדים המבלות חופשה בצרפת, המבוססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי המלון במסגרת חופשה במארסיי עם הילדים. ניסינו לכלול בכתבה מגוון רחב של מלונות במרסיי מבחינת רמות מחירים (5 כוכבים, 4 כוכבים ו- 3 כוכבים) ומבחינת המיקומים בתוך מרסיי.

חופשה במרסיי – עוד באותו נושא:

השכרת רכב במרסיי בצרפת – מה חשוב לדעת

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

כרטיסים לכדורגל בצרפת – המדריך לליגה הצרפתית

מלונות מומלצים במרסיי עם ילדים


מלון הולידיי אין אקספרס מרסיי סן שארל Holiday Inn Express Marseille Saint Charles 

הולידיי אין אקספרס סן שארל, מלון מומלץ במארסיי בדירוג 3 כוכבים הממוקם מול תחנת הרכבת – מרחק 10 דקות הליכה מ-Vieux Port שבמרכז מרסיי – מציע חדרי אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה צמוד. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי מלונות מומלצים במרסיי עם ילדים.

החדרים חסיני רעש ומעוצבים במודרניות עם מערכת מיזוג וטלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין.

במקום מוגשת ארוחת בוקר יומית ואילו הבר Le Mistral מגיש מאכלים קלים. ניתן להתרגע על הטראסה החיצונית. בין המתקנים הנוספים יש דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, כמו גם שירותי כביסה בעלות נוספת. מתחנת המטרו Saint-Charles אפשרים להגיע לפארק שאנו ולמרכז העיר. במלון יש חניה פרטית בתשלום נוסף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות סטייסיטי סנטר ויו פורט – Staycity Aparthotels Centre Vieux Port

סטייסיטי סנטר ויו פורט, מלון דירות במרסיי בדירוג 3 כוכבים במרחק חצי קילומטר מנמל מרסיי ו-12 דקות הליכה מתחנת הרכבת Marseille Saint-Charles וכולל יחידות אירוח עם מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג מלונות מומלצים במרסיי למשפחות עם ילדים.

כל יחידות הסטודיו והדירות נגישות באמצעות מעלית ויש בהן טלוויזיה שטוחת מסך, מטבח עם מדיח כלים, קומקום, מכונת קפה, כיריים, מקרר, טוסטר, מיקרוגל ומדיח כלים – יתרונות חשובים בהשוואה אל בתי מלון במרסיי עבור משפחות. חדר הרחצה הפרטי כולל מוצרי טיפוח חינם, מצעים ומגבות.

במרחק שתי דקות הליכה מהמקום תמצאו ברים, חנויות ומסעדות. תחנת המטרו הקרובה נמצאת במרחק הליכה, אצטדיון Velodrome – כ-6 קילומטרים מהמלון ואילו לה קנבייר – קילומטר יחיד ממנו. שדה התעופה מרסיי פרובנס, שהוא הקרוב ביותר למלון, נמצא 24 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות רזידהום מרסיי סן צ'רלס Residhome Marseille Saint-Charles 

רזידהום מרסיי סן צ'רלס, מלון דירות במארסיי בדירוג 3 כוכבים – מרחק 5 דקות הליכה מתחנת רכבת סן צ'רלס, 12 דקות הליכה בלבד מהנמל הישן ו-5 תחנות מטרו בלבד מהפאלה דה קונגרס (Palais des Congrès et des Expositions de Marseille)). המלון זוכה לציון 8.2 ברשימת בתי מלון מומלצים במרסיי עם ילדים.

המלון כולל דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, מערכת מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם. יחידות הסטודיו והדירות נגישות בעזרת מעלית ובכל אחת מהן תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה צמוד עם אמבטיה. חלק מהיחידות מעולות לאורחים עם קשיי ניידות. בכל יחידה יש מטבח מאובזר עם כלי מטבח, מדיח כלים ומקרר – תכונות חשובות בהשוואה אל מלונות במרסיי ברוב המיקרים עבור משפחות עם ילדים.

המקום נמצא 15 דקות הליכה בלבד מבית האופרה ואילו הקתדראלה של מרסיי ניצבת במרחק קילומטר יחיד מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רדיסון בלו מרסיי וייה פורט Radisson Blu Hotel Marseille Vieux Port 

רדיסון בלו מרסיי וייה פורט, מלון מומלץ במרסיי בדירוג 4 כוכבים המשקיף אל הנמל הישן, כולל בריכת שחייה חיצונית עם נוף של מבצר סנט ניקולס, חדר כושר המשקיף אל המונומנטים המרכזיים של העיר ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.3 בביקורות על מלונות מומלצים במרסיי עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת מיזוג ועיצוב בסגנון אפריקאי או פרובאנס, כאשר חלקם משקיפים לנמל; תמצאו בהם מכונת קפה Nespresso, טלוויזיה שטוחת מסך, נעלי בית וחלוקי רחצה. במסעדת Quai du 7eme מוגשות מנות ים תיכוניות ומזנון ארוחת בוקר מדי יום. על הבר תוכלו ליהנות מטאפאס וקוקטיילים עם נוף לנמל.

בחצר הפנימית תוכלו להשתמש במגרש כדור בול. דלפק הקבלה פתוח 24 שעות ביממה. אפשר ליהנות מטיפולי יופי מוזלים בספא Mondes Spa 5 הממוקם 40 מטרים מהמלון. חניון רכב ניצב 80 מטרים מהמלון וניתן להשתמש בו בעלות נוספת.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מייסון מונטנגראנד – ויוקס פורט Hôtel Maison Montgrand – Vieux Port 

מייסון מונטנגראנד – ויוקס פורט, בית מלון במרסיי בדירוג 3 כוכבים הממוקם 5 דקות הליכה מהנמל העתיק, מציע חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך וחיבור לוויין וחדר רחצה צמוד. המלון זוכה לציון 8.9 בהמלצות על בתי מלון במרסיי למשפחות עם ילדים.

מדי יום מוגש במלון מזנון ארוחת בוקר. ארוחות צהריים זמינות בימי שני עד שבת. ניתן גם ליהנות ממשקאות קרים וחמים על הבר – 24 שעות ביממה. דלפק המלון זמין עבורכם 24 שעות ביממה וישמח לסייע לכם בענייני הזמנות במסעדה, השכרת רכב ופעילויות שונות. ניתן להזמין גם טיפולי יופי ושימוש בחדר הישיבות.

תחנת מטרו אסטרנג'ן פריפקטור מרוחקת 150 מטרים בלבד מהמלון ואילו פלאס או ווילף שבה מסעדות רבות, ואופרה דה מרסיי, מרוחקות 5 דקות הליכה ממנו ובמרחק זהה נמצא גם הנמל העתיק. אצטדיון ולודרום (Velodrome) ניצב 4 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון AC ביי מריוט מרסיי AC Hotel by Marriott Marseille Prado Velodrome 

AC ביי מריוט, בית מלון מומלץ במרסיי בדירוג 4 כוכבים באזור פראדו (Prado) שבסמוך לפארק של רובע שאנו – סטאד ולודרום, מפעיל דלפק קבלה 24 שעות ביממה, בר ומסעדה. אצטדיון ולודרום מרוחק 270 מטרים מהמקום. המלון זוכה לציון 8.8 בביקורות על בתי מלון מומלצים במרסיי למשפחות עם ילדים.

כל היחידות אטומות לרעש וממוזגות. בכל חדר תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך, מיני בר, כספת ואמצעים להכנת שתייה חמה. כל חדר כולל חדר רחצה צמוד עם מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

המלון נמצא במיקום אידיאלי למדי במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מתחנת מטרו Rond-Point du Prado ו-5 קילומטרים ממרכז הקונגרסים Palais du Pharo. נמל ויו פורט מרוחק 4 קילומטרים משם ואילו שדה התעופה מרסיי פרובאנס ניצב 28 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גראנד באובאו מרסיי ויו פורט Grand Hotel Beauvau Marseille Vieux Port – MGallery by Sofitel 

גראנד באובאו מרסיי ויו פורט, מלון במרכז מרסיי בעיצוב אלגנטי בדירוג 4 כוכבים, יציע לכם משקה בבר המלון המשקיף לים ולויו פורט. אינטרנט אלחוטי זמין במקום חינם. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוג בתי מלון מומלצים במרסיי עם ילדים.

החדרים והסוויטות מעוצבים עם רהיטי נפוליאון III או אמפייר וכוללים מערכת מיזוג, טלוויזיה עם חיבור לכבלים וללוויין וחדר רחצה צמוד ובו מקלחת, אמבטיה, מייבש שיער, מראה גדולה, מוצרי טיפוח, נעלי בית וחלוקי רחצה.

מדי יום בחדר האוכל מוגשת ארוחת בוקר בסגנון פרובאנס, הכוללת תוצרת מקומית; מחדר האוכל נשקף נוף לנמל. שירות החדרים זמין כל שעות היממה ומבחר חטיפים קרים וארוחות חמות זמינים עבורכם. צוות דלפק הקבלה זמין כל שעות היממה, כמו גם שירות חניה (ואלט).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון נובוטל סוויטס מרסיי סנטר אירומד Novotel Suites Marseille Centre Euromed 

נובוטל סוויטס מרסיי סנטר אירומד, בית מלון במרסיי בדירוג 4 כוכבים המרוחק 20 דקות הליכה בלבד מהנמל הישן, מציע סוויטות עם מטבחון, מיקרוגל ומקרר – יתרונות משמעותיים מול בתי מלון במרסיי עבור משפחות – כמו גם מכון כושר. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות במרסיי למשפחות עם ילדים.

כל סוויטה מודרנית ומרווחת כוללת מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה עם סרטים, מוסיקה ומשחקי ווידאו. חלק מהיחידות כוללות מרפסת.

מדי יום מוגש במלון מזנון ארוחת בוקר ואילו על הבר ניתן ליהנות מאפרטיפים. ניתן ליהנות משירותים ומתקנים כמו אזור החטיפים. טיפולי יופי מוצעים חינם בימי חמישי. צוות הקבלה פועל 24 שעות ביממה. אל מרכז העיר ניתן להגיע ישירות בחשמלית. תחנת המטרו ז'ולייט (Joliette) ממוקמת 2 דקות הליכה מהמלון. חניה ציבורית זמינה בסמוך בתשלום נוסף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גולדן טוליפ וילה מסאליה Golden Tulip Villa Massalia 

גולדן טוליפ וילה מסאליה, מלון מומלץ במרסיי בדירוג 4 כוכבים, מציע יחידות יוקרה, ספא, בריכה חיצונית עונתית ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.4 ברשימות מלונות מומלצים במרסיי למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מיזוג אוויר וטלוויזיה שטוחת מסך, כאשר חלקם כוללים טראסה המשקיפה לים או מרפסת. במסעדת המלון מגישים מנות ים תיכונית. במזג אוויר טוב ניתן לסעוד על הטראסה בעלת הנוף לפארק בורלי (Borély). בבר המלון ניתן להתענג על חטיפים וקוקטיילים.

בספא המלון תוכלו ליהנות ממבחר עיסויים וטיפולי יופי הנעשים באמצעות שמנים טבעיים, בתוספת תשלום. מתקנים ללא תשלום נוספים כוללים חמאם, שתי סאונות וחדר כושר. מרכז מרסיי נמצא 5 קילומטרים מהמלון, שדה התעופה מרוחק 35 דקות נסיעה ממנו ואילו תחנת Gare Saint Charles ממוקמת 20 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון נובוטל מרסיי סנטר Novotel Marseille Centre Prado Vélodrome 

נובוטל מרסיי סנטר, מלון מומלץ במרסיי בדירוג 4 כוכבים הממוקם באחד מהרבעים העסקיים במרסיי, מציע חדרי אירוח ממוזגים הכוללים טלוויזיה שטוחה עם ערוצי לוויין, אמצעים להכנת שתייה חמה, מקרר קטן, חדר רחצה עם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער וכן אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.5 ברשימות בתי מלון מומלצים במרסיי עם ילדים.

במסעדת Novotel Café יוגשו לכם מנות יומיות ייחודיות ותוצרת עונתית, כמו גם מטבח מודרני מקורי הכולל מבחר סלטים, ארוחות, כריכים וקינוחים. ניתן לקיים מפגש עסקי או להתענג על כוס יין בחלל הפתוח.

שדרת לה קנבייר והאולד פורט – המרוחקים שני קילומטרים מהמלון, ומרכז הקונגרסים – הנמצא קילומטר אחד ממנו, נגישים באמצעות תחבורה ציבורית. 50 מטרים מהמקום נמצאת תחנת Périer Metro Station ממנה ניתן להגיע לכל רחבי העיר. 1.5 קילומטרים מהמקום נמצא אצטדיון ולודרום (Velodrome). הנמל הישן של מרסיי ממוקם 2.1 קילומטרים מהמלון ואילו תחנת רכבת Marseille Saint-Charles ממוקמת 10 דקות נסיעה ממנו. שדה התעופה מרסיי ממוקם 30 דקות נסיעה מהמלון. ניתן ליהנות מחניה ציבורית בעבור תשלום בסמוך, בה ניתן ליהנות מתחנות טעינה לרכבים חשמליים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל