השכרת רכב באנטליה טורקיה

אנטליה – השכרת רכב וטיפים לנהיגה

השכרת רכב באנטליה בטורקיה – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול: מנוע מיוחד להשוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים באנטליה שימצא עבורכם את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם טיפים לחיסכון כספי בהשכרת רכב ולנהיגה באנטליה (כולל סרטון וידאו)

   להזמנת דילים לאנטליה לחצו כאן   |   להזמנת טיולים מאורגנים לטורקיה לחצו כאן

כדי לאתר השכרות רכב באנטליה במחירים הכי זולים השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירים של השכרת רכב בחו"ל שתמצאו למטה בדף זה – התהליך פשוט ומהיר: בשדה "ארץ" ביחרו את טורקיה ובשדה עיר את אנטליה antalya, ואילו בשדה תחנה ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב באנטליה מתוך רשימת המיקומים הכוללת גם  את האפשרות הנוחה למטייל של השכרת רכב בנמל התעופה באנטליה, ומיקומים נוספים. לסיום, הזינו את התאריכים בהם תרצו להזמין רכב שכור באנטליה ולחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באנטליה הנחשבות אמינות ומפעילות שירות לקוחות באנגלית

חופשה בטורקיה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים באנטליה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בטורקיה –  עצות לנהג ומידע למטייל

טיסות לטורקיה – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

סים ו-eSIM לטורקיה – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה

תחבורה ציבורית בטורקיה – מדריך למטייל

טיפ חשוב – כדי להוריד עוד יותר עלויות הזמנת רכב שכור באנטליה, הזמינו השכרת רכב באנטליה ללא ביטוח מחברת ההשכרה, והזמינו ביטוח רכב לחוד מחברת ביטוח בינלאומית באמצעות הקישור – השוואת מחירים לביטוח רכב בחו"ל 

השכרת רכב באנטליה – טיפים והמלצות

סוכנויות השכרת רכב באנטליה זמינות בעיקר בטרמינל האוטובוסים, בנמל התעופה של אנטליה ובמרכז העיר. שימו לב שקשה להשיג בסוכנויות השכרת רכבים באנטליה מכוניות עם הילוך אוטומטי – אם אתם רוצים לנהוג על אוטומט במהלך חופשה באנטליה כדאי להזמין אונליין כמה שיותר זמן מראש.

עדיף לא להשתמש ברכב כדי להגיע למרכז אנטליה, בעיקר לא לרחובות Cumhuriyet, Atatürk ו- Isiklarולרחוב Sarampol והעיר העתיקה, כי קשה למצוא מקומות חנייה במרכז אנטליה וסגנון הנהיגה של חלק מהנהגים מזכיר לפעמים מסלולי מירוץ. ודאו שאתם עוקבים אחר הגבלות החנייה באנטליה באמצעות השילוט כי העירייה מאוד נוקשה בדברים האלה.

תמצאו בכבישים באנטליה שלטים באותיות באנגלית המסמנים יעדים עיקריים. גם רוב המקומיים הצעירים יודעים אנגלית וישמחו לעזור לכם להגיע ליעדכם. תוכלו להשיג מפה עירונית במשרדי התיירות הנמצאים במרכז העיר.

אזור הדאונטאון של אנטליה מאוד סואן. אם אתם נשארים באזור קוניאלטי (Konyaalt), תוכלו אולי לאסוף את הרכב שלכם שם. כשאתם על הכביש מחוץ לעיר, הנהיגה קלה והכבישים מסומנים היטב.

אם יש לכם ניסיון ואתם מרגישים בטוחים בנהיגה, לא תהיה לכם בעייה עם נהיגה באנטליה ברוב המיקרים. אם אתם מעוניינים להכין את עצמכם לפני השכרת רכב באנטליה – צפו בוידאו המתעד נהיגה באנטליה

מקוניאלטי הנסיעה די קלה. תיירים רבים לנים בקאלייצ׳י (Kaleici) באנטליה ומשם קצת יותר קשה. אבל נהיגה מחוץ לאנטליה היא בד"כ בסדר גמור, הכבישים טובים.

אם אתם רוצים לצאת מאנטליה לטיול בטורקיה תצטרכו רכב כדי להגיע מזרחית ומערבית לאנטליה. פרגה (Perge), אספנדוס (Aspendos) במזרח וגוינוק (Goynuk), קמר (Kemer), הכניסה לרכבל הרי תטאלי (Thatali Mountain), פייסליס (Phaselis), טקירובה (Tekirova), סיראלי (Cirali), אולימפוס (Olympos), אדרסאן (Adrasan), פיניקה (Finike), דמרה (Demre), קאס (Kas), קלקאן (Kalkan), פטהייה (Fethiye), אולודניז (Oludeniz) במערב. תוכלו להישאר בחלק מהמקומות האלה בלילה.

הכבישים באיזור אנטליה טובים ומשולטים היטב. תצטרכו מפת כבישים והמפה הכי טובה לדעת רבים היא Turkey Euro Map by Geo Center, הזמינה דרך אמזון. זוהי מפה טובה שאפשר למצוא אונליין: kgm.gov.tr/SiteCollectionImages/…b13.jpg. תוכלו להשיג מערכת GPS בחלק מסוכנויות השכרת הרכבים באנטליה בתשלום נוסף.

הדלק בטורקיה יקר כך שכדאי לשכור מכונית חסכונית המשתמשת בדיזל. דמי ההשכרה הם מינימום 70 לירה טורקית (כ-40 דולר אמריקאי).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל