בראשוב אטרקציות עם ילדים

פויאנה בראשוב (רומניה) – מדריך לנופש בעיירת הסקי

פואינה בראשוב הפכה לאחד האתרים המבוקשים לחופשות סקי למשפחות עבור ישראלים – גם בגלל המחירים הזולים של טיסות לרומניה והמחייה ברומניה, וגם בגלל המיקום המעולה של פויאנה בראשוב בתור עיירת סקי שיש מה לחפש בה גם בקיץ ונמצאת קרוב מאוד לאטרקציות התיירותיות המרכזיות של רומניה בכלל וחבל טרנסילבניה המפורסם בפרט

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

פויאנה בראשוב היא אתר נופש בחבל טרנסילבניה ברומניה. היא נחשבת אחד מאתרי הסקי הפופולריים לחופשת סקי ברומניה ומהווה אתר מבוקש לטיול ברומניה גם בקיץ, בזכות השילוב בין כמה יתרונות משמעותיים למטייל ברומניה – מסלולי סקי מוצלחים, נוף ציורי של ההרים מסביב, ומיקום סמוך אל העיר בראשוב המרשימה, הנחשבת אחד היעדים הפופולריים לחופשות ברומניה, ואל בראן בה ממוקמת "טירת דרקולה" האגדית, וגם שירותים מוצלחים למטייל בעיירה פויאנה בראשוב עצמה, כמו מסעדות מוצלחות, וגם היצע מוצלח של פתרונות אירוח במחירים זולים – עליו תוכלו ללמוד יותר בכתבה המיוחדת שערכנו על בתי מלון בפויאנה בראשוב

חופשה בפויאנה בראשוב – עוד באותו נושא:

טיסות לרומניה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

רומניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

הזמנת לאו רומני לנתב"ג לפני חופשה ברומניה – מומלץ

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

איך להגיע לפויאנה בראשוב

ברכבת

פויאנה בראשוב לא נגישה ברכבת ישירות. תחנת הרכבת הקרובה ביותר היא בבראשוב, שאלייה אפשר להגיע ברכבת ישירה מרוב הערים הגדולות ברומניה. לאחר ההגעה ברכבת (או אוטובוס) לעיר בראשוב, תצטרכו לקחת את האוטובוס מהעיר ברשוב לפויאנה בראשוב.

באוטובוס

מתחנת הרכבת בראשוב, עלו על אוטובוס מס׳ 4 וסעו עד התחנה האחרונה. משם עלו על קו 20 המוביל לפסגת ההר ולאתרי הסקי, ועוצר בחניון גדול. מכאן, בתי המלון בפויאנה בראשוב נמצאים במרחק הליכה.

התמצאות בתוך פוינה ברשוב

פויאנה בראשוב היא עיירת סקי קטנה, כך שהליכה ברגל היא האופציה הטובה ביותר. החניונים שליד מעליות הסקי (אם הן זמינות בעונה שאתם מתכננים חופשה בפויאנה ברשוב) הם בעייתיים וצפופים וקשה למצוא אותם. ישנו חניון גדול הנמצא ליד תחנת האוטובוס. חלק מבתי המלון מציעים שירותי הסעה למדרונות הסקי.

מה לעשות בפויאנה ברשוב

סקי הוא האטרקציה המרכזית של פויאנה בראשוב ועונת הסקי נמשכת כשלושה ארבעה חודשים מדצמבר עד מרץ.

יש מספר גדול של מדרונות סקי, בעיקר למתחילים ובעלי רמה בינונית. אם יש לכם ניסיון רב ואתם מחפשים מסלולי סקי למתקדמים – תעדיפו לוקיישן אחר. אבל עבור משפחות המחפשות חופשת סקי עם הילדים למתחילים במחירים זולים, סקי בפוינה ברשוב הוא בהחלט אופציה מומלצת.

השכרת ציוד סקי אפשרית דרך בתי המלון הנמצאים על המדרונות. יכול להיות קשה יותר לארגן שיעורי סקי דרך בתי המלון, בעיקר אם זה לא ברומנית. אם אתם מעוניינים להזמין שיעורי סקי בפוינה ברשוב באנגלית – מומלץ לעשות זאת מראש באמצעות השירות המומלץ:

שיעורי סקי פרטיים בפויאנה בראשוב – שעתיים של כיף

סקי יכול להוות אלטרנטיבה נהדרת לטיול אטרקציות, ללא קשר לרמת הניסיון. שיעור הסקי כולל מעבר של יום אחד לאתר ומדריך סקי פרטי באנגלית לכם ולמשפחה (או החברים) שלכם. זוהי גם היכרות טובה עם פויאנה בראשוב וזירת ענפי ספורט החורף שלה, כולל 20 ק״מ של מסלולי סקי. שיעורי הסקי המודרכים שמומלץ להזמין מראש זמן רב לפני שמגיעים לחופשת סקי בפויאנה בראשוב מיועדים לנופשים מתחילים שרוצים להתחיל לפתח את כישורי הסקי שלהם. זוהי אופציה משתלמת ומתאים לכל הרמות וכל הגילים, מילדים ועד מבוגרים – כולכם תלמדו כיצד לעשות סקי או לשפר את מיומנויות הסקי שלכם.

בהזמנה מראש בקישור יש אפשרות לבחור בין שלושה חלונות זמן בהתאם ללוח הזמנים שלכם. הזמנת הכרטיס מקנה לכם שיעור סקי מודרך בן שעתיים המיועד לקבוצה שלכם בלבד – לילדים ומבוגרים בכל הגילאים – אך לא מתאים לנשים הרות.

להזמנת שיעורי סקי בפויאנה בראשוב

חופשת סקי בפוינה ברשוב

תוכלו לראות יותר על חופשת סקי בפויאנה בראשוב בסרטון המתעד חופשה של שתי אחיות ישראליות בפוינה ברשוב –

השכרת מגפי סקי מתחילה מסביבות 20 ליי (10 דולר) ליום. מחיר שיעורי סקי פרטיים סביר ומתחיל ב-15 יורו לשעה, אבל מדובר על מדריכים שבקושי מדברים אנגלית במחירים כאלו – נסו את אחד ממבני Scola de Ski הנמצאים ליד רכבל  Brasulאו שאלו באחת מהחנויות המשכירות מגלשיים. יש גם מלונות בפוינה ברשוב שמציעים חבילות סקי, כולל השכרת ציוד.

האתר הרשמי של העיירה פויאנה בראשוב הוא http://www.poianabrasov.travel/

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל